BAXI MANRESA

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 07 Ene 2022, 23:11

osqui1976 escribió:
carlitus escribió:Quina toia es el Luke Maye. El veig totalment fora de la dinamica de la resta de l.equip, sembla que estigui en una altra dimensió.
+1. No sé q fa encara a les nostres files. Suposo q es pq els resultats acompanyen, sinó fos així ja estaria fora l'equip fa mesos. Estem malgastant una plaça d americà.
Segur que tu ets molt millor.....una cosa és que Moneke sigui millor, l'altre que sigui una toia.....en fi!!! Si penseu que Maye es una Toia ..nse que opinaveu dels equips que em tingut a Leb O quan ens arrosegavem per l'ACB!!! En fi!! Jo com diu el company Tastet em val, i a més ara un extracomunitari no ha de ser la referència!!!

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 08 Ene 2022, 00:17

osqui1976 escribió:
carlitus escribió:Quina toia es el Luke Maye. El veig totalment fora de la dinamica de la resta de l.equip, sembla que estigui en una altra dimensió.
+1. No sé q fa encara a les nostres files. Suposo q es pq els resultats acompanyen, sinó fos així ja estaria fora l'equip fa mesos. Estem malgastant una plaça d americà.
He mirat per curiositat, perque tenia aquesta sensació i m'aburria, i la veritat és que el teu historial de comentaris en aquest foro és espectacular. Estem fent una de les millors temporades de la historia del club, i tu nomès has entrat aqui a cagar-te amb Maye varies vegades, a demanar que canviessim a Thomasson per Mason ( :todos a botar: ) i a criticar l'equip despres del partit del Valencia. Literalment 0 comentaris positius.
Pero és que a la temporada passada ja et vas lluir dient que teniem un plantilla LEB de mitja taula :D Segueix així.

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 08 Ene 2022, 09:57

osqui1976 escribió:
carlitus escribió:Quina toia es el Luke Maye. El veig totalment fora de la dinamica de la resta de l.equip, sembla que estigui en una altra dimensió.
+1. No sé q fa encara a les nostres files. Suposo q es pq els resultats acompanyen, sinó fos així ja estaria fora l'equip fa mesos. Estem malgastant una plaça d americà.
Tema Maye: tothom estarà d'acord que és l'única incorporació que està per sota de les expectatives a principi de temporada. A mi és un jugador que em desespera a vegades, i a principi de temporada vaig dir que tenia esperances que millorés, ara ja les he perdut, crec que ens donarà tota la temporada el que estem veient ara.
Ara bé, dit això, a mi em val. No resta, ell va aportant les seves cosetes, que hauria d'aportar molt més? Pues sí, i més si com m'han dit és el dels que més cobra per no dir que és el que més cobra.

Però el ratio d'encert de fitxatges ha sigut altíssim aquesta temporada, anem molt bé, i l'economia del club és la que és, per tant jo ho deixaria així fins a final de temporada. Si ens foten Bako, potser em preocuparà més el tema, però nens que fem un equipàs amb 2,5 milions, això té molt mèrit! Algu pot sortir regular com ha sigut el cas, però no passa res, disfrutem de la temporada i mirem les coses bones que són moltes.

P.D. tots els equips tenen alguna toia inclus els grans, així és aquest negoci.

I tema Urtasun, pues bon moviment del club si es confirma. Un jugador cupo ultra experimentat a ACB per algun minut que sigui necessari (lesions, algun positiu de Covid, etc...), deu venir baratet i ell es torna a posar en l'aparador ACB tot i que amb 37 anys ja no li deu quedar molta corda.

#gladyr#
Mensajes: 3323
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: BAXI MANRESA

por #gladyr# » 08 Ene 2022, 12:37

Patterson escribió:
osqui1976 escribió:
carlitus escribió:Quina toia es el Luke Maye. El veig totalment fora de la dinamica de la resta de l.equip, sembla que estigui en una altra dimensió.
+1. No sé q fa encara a les nostres files. Suposo q es pq els resultats acompanyen, sinó fos així ja estaria fora l'equip fa mesos. Estem malgastant una plaça d americà.
Segur que tu ets molt millor.....una cosa és que Moneke sigui millor, l'altre que sigui una toia.....en fi!!! Si penseu que Maye es una Toia ..nse que opinaveu dels equips que em tingut a Leb O quan ens arrosegavem per l'ACB!!! En fi!! Jo com diu el company Tastet em val, i a més ara un extracomunitari no ha de ser la referència!!!
Que el Yabusele et foti 2 triples a la cara i a la 3a el deiixis tirar sense ni puntejar es de ser una Bona toia, Passa que si en atac fa els seus 6-8 puntets ja representa que ha complert. La seva defensa es llastimosa...

#gladyr#
Mensajes: 3323
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: BAXI MANRESA

por #gladyr# » 08 Ene 2022, 12:46

Patterson escribió:
osqui1976 escribió:
carlitus escribió:Quina toia es el Luke Maye. El veig totalment fora de la dinamica de la resta de l.equip, sembla que estigui en una altra dimensió.
+1. No sé q fa encara a les nostres files. Suposo q es pq els resultats acompanyen, sinó fos així ja estaria fora l'equip fa mesos. Estem malgastant una plaça d americà.
Segur que tu ets molt millor.....una cosa és que Moneke sigui millor, l'altre que sigui una toia.....en fi!!! Si penseu que Maye es una Toia ..nse que opinaveu dels equips que em tingut a Leb O quan ens arrosegavem per l'ACB!!! En fi!! Jo com diu el company Tastet em val, i a més ara un extracomunitari no ha de ser la referència!!!
Clar, segur que era la intenció del club que un dels extres i dels que cobra més sigui el pitjor, només cal veure Thomasson.

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: BAXI MANRESA

por vittiman » 08 Ene 2022, 13:27

#gladyr# escribió:
Patterson escribió:
osqui1976 escribió: +1. No sé q fa encara a les nostres files. Suposo q es pq els resultats acompanyen, sinó fos així ja estaria fora l'equip fa mesos. Estem malgastant una plaça d americà.
Segur que tu ets molt millor.....una cosa és que Moneke sigui millor, l'altre que sigui una toia.....en fi!!! Si penseu que Maye es una Toia ..nse que opinaveu dels equips que em tingut a Leb O quan ens arrosegavem per l'ACB!!! En fi!! Jo com diu el company Tastet em val, i a més ara un extracomunitari no ha de ser la referència!!!
Que el Yabusele et foti 2 triples a la cara i a la 3a el deiixis tirar sense ni puntejar es de ser una Bona toia, Passa que si en atac fa els seus 6-8 puntets ja representa que ha complert. La seva defensa es llastimosa...
Parlem de Maye com si jugues amb nens.

Davant tenia Yabusele, que es un tros de jugador i un gran fitxatge del Madrid. Nomès cal veure les estadístiques que està fent... 3r jugador més valorat del Madrid i un 46% en triples porta. Casi res.... A part que físicament és més fort que ell. Defensar un 4 com yabusele amb el físic que té i aquest encert no es feina fàcil. Una cosa és no defensar i l'altre, molt diferent, és que el jugador que marques i tens davant sigui millor que tu. Que estem parlant del Madrid.

Dit tot això, si que és cert que en alguns moments a Maye li falta contundència i li ha costat més que altres l'adaptació, però com a 4 suplent per nosaltres penso que és un bon jugador. li falta més regularitat, però com a suplent ja ho firmo. Recordem que no fa pas tant, 3 anys, el nostre 4 suplent era Lukovic. De fet com s'ha comentat, crec que amb el fitxatge de Moneke tenim una posició de 4 molt ben coberta.

L'únic pero que li poso als nostres 4 i sobretot a Maye és el % en tir exterior, cap dels dos arriba al 30%, i aqui si que és a on a Maye se li hauria d'exigir que augmentés el seu encert, ja que teòricament és un 4 tirador.

osqui1976
Mensajes: 434
Registrado: 01 May 2009, 12:44

Re: BAXI MANRESA

por osqui1976 » 08 Ene 2022, 23:03

Hi ha rumors q diuen q el Baskonia esta molt interessat en fitxar Bako, i q a més està al número 1 de la llista.. Algú més ha sentir akest rumor?

Toniinmemoriam
Mensajes: 134
Registrado: 17 Sep 2018, 23:56

Re: BAXI MANRESA

por Toniinmemoriam » 09 Ene 2022, 00:02

osqui1976 escribió:Hi ha rumors q diuen q el Baskonia esta molt interessat en fitxar Bako, i q a més està al número 1 de la llista.. Algú més ha sentir akest rumor?
Sergio Vegas al seu canal

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 09 Ene 2022, 17:33

La antiesportiva de Thomasson era clara, però ningú ha vist que Hayes s'emporta la pilota amb el peu?????

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 09 Ene 2022, 17:36

Cap dubte que Maye llegeix el foro

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 09 Ene 2022, 17:42

Estem fallant massa, i això contra el Barça i amb aquest àrbitre no ens ho podem permetre.

Piterlanguila
Mensajes: 389
Registrado: 30 Dic 2016, 12:33

Re: BAXI MANRESA

por Piterlanguila » 09 Ene 2022, 17:50

Ells no es que estiguin jugant de forma brillant, pero tenen encert (60% en triples) aixi dificil guanyar al barça.
Per cert, val que Luke Maye es l'unic fitxtage que potser esta rendint per sota de l'esperat, pero no recordeu que fa poc jugavem amb els overchenkos i sanduls? Que som el Manresa i estem lluitant per entrar a copa!!! Va som-hi!!

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 09 Ene 2022, 17:52

Iceman Gervin escribió:Estem fallant massa, i això contra el Barça i amb aquest àrbitre no ens ho podem permetre.
La defensa del Barça brutal al segin quart i anul. lat thomasson
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 09 Ene 2022, 17:56

Avui l'equip competint bé i com sempre forts en defensa. Barça però molt encertat de tres.

Veig a Rafa a un nivell inferior, i realment a una altra categoria contra equips d'aquest nivell. Físicament es nota massa la diferència, i avui tampoc està bé en atac.
[img][/img]

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 09 Ene 2022, 17:57

TASTET escribió:
Iceman Gervin escribió:Estem fallant massa, i això contra el Barça i amb aquest àrbitre no ens ho podem permetre.
La defensa del Barça brutal al segin quart i anul. lat thomasson
Malgrat algun fallo incomprensible al 2n quart nostre, el Barça (com el Madrid el dimarts passat) no guanya al Manresa si no juga al 100% (i ho està fent).

Està sent un partidàs, com estem gaudint aquest any.

Maye està rendint per sota del que s'esperava, però no és un jugador nul com altres que hem tingut! Ell sempre aporta a l'equip i per això no crec que se l'hagi de qüestionar.

Impressionant Nnagi. D'on ha sortit? Ens ha rebentat el xaval amb 17 anys

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 09 Ene 2022, 18:13

Collons quin escàndol!!!
De traca el camp enrrera!

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 09 Ene 2022, 18:34

Si al nen del Barça li xiulessin la meitat de les faltes que fa...

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 09 Ene 2022, 18:35

Vinga, que podem si no fallen les forces!!

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 09 Ene 2022, 18:42

Treu el Bako!!!

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 09 Ene 2022, 18:46

Decisions dolentes quan ho teníem tot a favor...

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Abr 2024, 01:16