BAXI MANRESA

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 19 Jun 2022, 09:16

TASTET escribió:https://www.instagram.com/p/Ce9J0jtu2ft ... JmNzVkMjY=

Un altre que marxa?
No el trobaré a faltar ;) Sort que el qui venia de 4 suplent, Moneke, ens va sortir MVP, que sinó.................. :-?
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 19 Jun 2022, 09:38

Leodavinci39 escribió:
TASTET escribió:https://www.instagram.com/p/Ce9J0jtu2ft ... JmNzVkMjY=

Un altre que marxa?
No el trobaré a faltar ;) Sort que el qui venia de 4 suplent, Moneke, ens va sortir MVP, que sinó.................. :-?
Jo per números no, però no ho són tot, però va començar molt tímid i al final molts cops era el primer a animar.

Per fer un EQUIP tant important és fer-ho bé com acceptar el teu rol i ser el primer a animar. Gran jugador d equip. Que el bàsquet és un esport d equip.
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 19 Jun 2022, 12:47

Jo no guardaré mal record de Maye, de fet després del periode d'adaptació inicial (i la dieta :D ) va tenir 2-3 mesos bastant bons que em va fer pensar que ja tindriem 4 titular per aquest anys. Pero la veritat és que el seu final de temporada ha sigut MOLT decepcionant, i trobo normal que el club busqui algú mes consistent.

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 19 Jun 2022, 13:40

cuttlas escribió:Jo no guardaré mal record de Maye, de fet després del periode d'adaptació inicial (i la dieta :D ) va tenir 2-3 mesos bastant bons que em va fer pensar que ja tindriem 4 titular per aquest anys. Pero la veritat és que el seu final de temporada ha sigut MOLT decepcionant, i trobo normal que el club busqui algú mes consistent.
Exacte, poc consistent i irregularitat ha sigut el que l'ha definit. En alguns moments va ajudar l'equip, però jo esperava més. Bona actitud això sí, sempre.
La final 4 de Bilbao que va fer va ser lamentable. Jo crec que amb el seu salari podem trobar algo millor sense dubte.
No sé què ha pogut passar, però algo no ha rutllat, quan Pedro l'última roda de premsa va dir que acabava la temporada frustrat perquè en algun jugador no va saber fer-lo millorar, crec que es referia a Luke...

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 19 Jun 2022, 14:19

Manrusia9 escribió:
cuttlas escribió:Jo no guardaré mal record de Maye, de fet després del periode d'adaptació inicial (i la dieta :D ) va tenir 2-3 mesos bastant bons que em va fer pensar que ja tindriem 4 titular per aquest anys. Pero la veritat és que el seu final de temporada ha sigut MOLT decepcionant, i trobo normal que el club busqui algú mes consistent.
Exacte, poc consistent i irregularitat ha sigut el que l'ha definit. En alguns moments va ajudar l'equip, però jo esperava més. Bona actitud això sí, sempre.
La final 4 de Bilbao que va fer va ser lamentable. Jo crec que amb el seu salari podem trobar algo millor sense dubte.
No sé què ha pogut passar, però algo no ha rutllat, quan Pedro l'última roda de premsa va dir que acabava la temporada frustrat perquè en algun jugador no va saber fer-lo millorar, crec que es referia a Luke...
O Valtonen...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 19 Jun 2022, 15:16

TASTET escribió:
Manrusia9 escribió:
cuttlas escribió:Jo no guardaré mal record de Maye, de fet després del periode d'adaptació inicial (i la dieta :D ) va tenir 2-3 mesos bastant bons que em va fer pensar que ja tindriem 4 titular per aquest anys. Pero la veritat és que el seu final de temporada ha sigut MOLT decepcionant, i trobo normal que el club busqui algú mes consistent.
Exacte, poc consistent i irregularitat ha sigut el que l'ha definit. En alguns moments va ajudar l'equip, però jo esperava més. Bona actitud això sí, sempre.
La final 4 de Bilbao que va fer va ser lamentable. Jo crec que amb el seu salari podem trobar algo millor sense dubte.
No sé què ha pogut passar, però algo no ha rutllat, quan Pedro l'última roda de premsa va dir que acabava la temporada frustrat perquè en algun jugador no va saber fer-lo millorar, crec que es referia a Luke...
O Valtonen...
No ho crec. Valtonen és molt més jove, i el seu sou deu ser un terç del de Luke així com la responsabilitat exigida. I a més, per a mi, Valtonen ha fet una temporada molt bona...

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 19 Jun 2022, 15:32

Manrusia9 escribió:
TASTET escribió:
Manrusia9 escribió:
Exacte, poc consistent i irregularitat ha sigut el que l'ha definit. En alguns moments va ajudar l'equip, però jo esperava més. Bona actitud això sí, sempre.
La final 4 de Bilbao que va fer va ser lamentable. Jo crec que amb el seu salari podem trobar algo millor sense dubte.
No sé què ha pogut passar, però algo no ha rutllat, quan Pedro l'última roda de premsa va dir que acabava la temporada frustrat perquè en algun jugador no va saber fer-lo millorar, crec que es referia a Luke...
O Valtonen...
No ho crec. Valtonen és molt més jove, i el seu sou deu ser un terç del de Luke així com la responsabilitat exigida. I a més, per a mi, Valtonen ha fet una temporada molt bona...
Ho deia per això últim.. Va comebçar que semblava que tindria un impacte enorme i va acabar amb, un rendiment força discret.. Tot i que, realment, crec que parla de Maye
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 19 Jun 2022, 21:44

TASTET escribió:
Manrusia9 escribió:
TASTET escribió: O Valtonen...
No ho crec. Valtonen és molt més jove, i el seu sou deu ser un terç del de Luke així com la responsabilitat exigida. I a més, per a mi, Valtonen ha fet una temporada molt bona...
Ho deia per això últim.. Va comebçar que semblava que tindria un impacte enorme i va acabar amb, un rendiment força discret.. Tot i que, realment, crec que parla de Maye
Jo crec que parlava dels dos.
Maye va tenir uns partits força bons i va acabar força desencertat.
Valtonen té un potencial brutal, però també va anar de més a menys, s'esperava més d'ell a la fase final de la temporada.
Però crec que els dos són jugadors perfectament vàlids pel Manresa. Altra cosa és quan cobrin.

Per cert, Girona ACB!! Enhorabona!

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: BAXI MANRESA

por Patterson » 19 Jun 2022, 22:13

Fa una setmana que Thomasson té una oferta de renovació per part del Resa.
Per el que m'han dit, l'hi ofereixen el mateix que se l'hi va oferir a Toolson, uns 250.000€ .
Veurem que contesta!!!!

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 19 Jun 2022, 22:13

Si, pero Valtonen en defensa no ha fallar mai i ha fet una gran temporada. En atac si que el final lo costava mes anotar, tot i que trobo que no el buscaven gaire. I si fallaba els dos primers tirs ja no li passaven mes la bola.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 19 Jun 2022, 22:28

goyathay escribió:Si, pero Valtonen en defensa no ha fallar mai i ha fet una gran temporada. En atac si que el final lo costava mes anotar, tot i que trobo que no el buscaven gaire. I si fallaba els dos primers tirs ja no li passaven mes la bola.
A la final a Bilbao va estar horrible davant i darrera (maye igual)
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 19 Jun 2022, 22:29

Patterson escribió:Fa una setmana que Thomasson té una oferta de renovació per part del Resa.
Per el que m'han dit, l'hi ofereixen el mateix que se l'hi va oferir a Toolson, uns 250.000€ .
Veurem que contesta!!!!
M han dit que té ofertes molt superiors.. A veure...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 19 Jun 2022, 23:07

Quin cap de setmana a Girona.
A la tarda puja el basquet i a la nit l'equip de futbol!!
Enhorabona Girona!!

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 19 Jun 2022, 23:08

Tronn escribió:Quin cap de setmana a Girona.
A la tarda puja el basquet i a la nit l'equip de futbol!!
Enhorabona Girona!!

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
Correcta! La primera ciutat de la historia que aconsegueix ascensos a les maximes categories en el mateix any en dos esports diferents
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 20 Jun 2022, 05:55

TASTET escribió:
Leodavinci39 escribió:
ejk escribió:Jo crec que ja veig fantasmes on no n'hi ha, però em fa certa por l'ascens del Girona pel què pugui passar amb Pedro Martínez. Marc Gasol sempre té grans paraules per ell.

Per si de cas, que pugi el Lleida :P
Tranqui, les apostes estan a favor d Estudiantes 10 a 1 ;) Hi ha patrocinadors i patrocinadors :jeje:
Tenir Marc Gasol a l ACB és superior a qualsevol cosa...
Doncs OWNED que m empasso :jeje: :jeje: De lo milloret que he vist en arbitratge en molt de temps :amor:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 20 Jun 2022, 10:41

Leo, que sóc gst vell ja jajaja
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 21 Jun 2022, 07:00

Estudiantes, Andorra i Burgos..............la Leb Oro de la temporada que ve promet :mrgreen:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 21 Jun 2022, 13:02

Leodavinci39 escribió:Estudiantes, Andorra i Burgos..............la Leb Oro de la temporada que ve promet :mrgreen:
No només aquests. El Gbc ja va dir a principi de la temporada que ha acabat que s'agafaria un any de recuperació però que aquesta a aniran a per totes. I ja han començat fitxant bé. I Alacant i Castello també volen apostar fort i no sé on vaig llegir que la Generalitat València li agradaria un segon equip del país Valencià a l'Acb, es a dir, que hi fotarà pasta en un dels dos o als dos equips.
Llavors Palencia i La Corunya fa anys que estan a dalt de tot i no descartem cap sorpresa del que puguin fer.

Aquest any serà molt interessant la Leb Or!!!
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

joanmo1994
Mensajes: 1310
Registrado: 24 Nov 2014, 10:32
Ubicación: Anglès(Girona)

Re: BAXI MANRESA

por joanmo1994 » 21 Jun 2022, 13:26

goyathay escribió:
Leodavinci39 escribió:Estudiantes, Andorra i Burgos..............la Leb Oro de la temporada que ve promet :mrgreen:
No només aquests. El Gbc ja va dir a principi de la temporada que ha acabat que s'agafaria un any de recuperació però que aquesta a aniran a per totes. I ja han començat fitxant bé. I Alacant i Castello també volen apostar fort i no sé on vaig llegir que la Generalitat València li agradaria un segon equip del país Valencià a l'Acb, es a dir, que hi fotarà pasta en un dels dos o als dos equips.
Llavors Palencia i La Corunya fa anys que estan a dalt de tot i no descartem cap sorpresa del que puguin fer.

Aquest any serà molt interessant la Leb Or!!!
Pots afegir-hi Valladolid, que ja han dit que pugen pressupost un 40% més o menys.
Pujar aquest any era vital, l'any que ve hi ha molts cocos a evitar i serà una lluita tremenda!!!

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
Som i serem ACB. Força Resa! :amor:

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 21 Jun 2022, 13:58

Dani Perez no ha estat convocat per la Selección (Sima si).
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 20 Abr 2024, 02:27