BAXI MANRESA

Manresa_INSTINCT
Mensajes: 19
Registrado: 12 Oct 2010, 18:56

Re: ASSIGNIA MANRESA 2010-2011 [0-2] Benvingut Andre!

por Manresa_INSTINCT » 12 Oct 2010, 21:47

cuttlas escribió:Yo creo que nuestra posicion mas débil del equipo es la de aficionado. A ver si Capdevila encuentra alguna ganga en el mercado.


Doncs sí, ara mateix l'afició està en hores baixes, ho dic pel que trobem pel foro i també converses que tinc amb gent del carrer, el pessimisme ha impregnat l'afició, doncs jo us dic que hem de creure en aquest equip que és el mateix de l'any passat que amb molt de coratge (sense jugar bé a bàsquet, això sí) va treure partits increibles (a casa amb TAU, Unicaja i Barça que a tots els efectes és victòria si no fos per el robatori de la taula) i molts que no hi comptàvem a fora (DKV, Fuenla, Valladolid, Xacobeo...). No pot ser que deixem de creure en ells, que de cop no serveixin per a res, sabem que en alguna posició hi ha problemes però s'està treballant per millorar, va òstia, ja està bé de tant pessimisme que ja en tenim prou amb la crisi, ara toca gaudir del nostre equip patint alhora com no pot ser d'una altra manera, sent el Manresa.

Si diumenge guanyem i convencem, girarà la truita, i tots es veurà diferent, hem de posar de part nostra i crear un ambient dels grans partits per ajudar al màxim

Força Resa

HenryBCN
Mensajes: 176
Registrado: 15 Nov 2009, 23:03

Re: ASSIGNIA MANRESA 2010-2011 [0-2] Benvingut Andre!

por HenryBCN » 12 Oct 2010, 22:08

Esperem que surti bé el substitut de Brian però no esperem miracles els números del plaisted en una lliga més fluixa no són per tirar cohets. Hem d'Animar i estar amb l'equip a mort.

Encara que jo era dels que hauria fet un canvi en els americans a l'estiu.Brian no podia ser la nostra estrella, això era evident, i s'hauria d'haver buscat a algú, només s'explica la continuitat per la retallada salarial.

Si s'haguès fitxat, per exemple a sinanovic, un dels noms que també vaig donar a l'estiu ara podriem fitxar un america en un altre posició perque crec que ho necessitem. Sinanovic en dos partis ha fet mitjanes de 17 punts i 9.5 rebots, juga a la leb en un equip fluixet crec que se'l podia pagar.

osqui1976
Mensajes: 434
Registrado: 01 May 2009, 12:44

Re: ASSIGNIA MANRESA 2010-2011 [0-2] Benvingut Andre!

por osqui1976 » 12 Oct 2010, 22:31

El pesimismo del socio Manresano es evidente. Es cierto que quizá soy muy radical y exagerado en mis comentarios, pero todo aficionado tiene derecho a expresarse con libertad. Este año la gente está pesimista y desilusionada, eso lo sabemos todos y muestra de ello son las gradas vacias del primer partido de liga y los comenatrios de la gente por la calle. Es evidente que la plantilla no es de mi agrado , y que las 2 incorporaciones nuevas tampoco son para tirar cohetes, pero un cinco inical: Sanmiguel,Owens,Gladyr,Majstrojovic y Plaisted es mucho mejor que un:Sanmiguel,Grimau, Gladyr,Lewis y Alzamora asi que si se confirma la incoporacion de Plaisted solo nos queda que rezar a la moreneta y apoyar al equipo este domingo para vencer al Valladolid e ir sumando victorias. Por cierto los aficionados manresanos siempre hemos sido igual, nunca hemos sido de apoyar incondicionalmente al equipo. Si nosostros vemos que las cosas se hacen mal estamos en nuestro derecho a quejarnos ya que por eso pagamos nuestro carnet. Por supuesto que hay aficiones más fieles pero nososotros somos así , lo hemos sido siempre y siempre lo seremos. Som- hi Resa!!

cuttlas
Mensajes: 5435
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: ASSIGNIA MANRESA 2010-2011 [0-2] Benvingut Andre!

por cuttlas » 13 Oct 2010, 00:15

Según el Facebook del Assignia. Plaisted Confirmado.

akikonaj
Mensajes: 1323
Registrado: 12 May 2006, 09:25
Ubicación: Manresa

Re: ASSIGNIA MANRESA 2010-2011 [0-2] Benvingut Andre!

por akikonaj » 13 Oct 2010, 00:35

cuttlas escribió:Según el Facebook del Assignia. Plaisted Confirmado.


En el facebook oficial del club no pone nada, donde pone que se ha fichado es en el facebook no oficial.

Lo de plaisted es una putada que aun no sea oficial y lo mas seguro que no pueda jugar este domingo que para nosotros es un partido vital...

Espil21
Mensajes: 2035
Registrado: 21 Ago 2006, 20:05

Re: ASSIGNIA MANRESA 2010-2011 [0-2] Benvingut Andre!

por Espil21 » 13 Oct 2010, 03:24

L'Assignia Manresa descarta Trent Plaisted


http://avui.elpunt.cat/noticia/article/ ... isted.html
[b]Grada Jove d'Animació - GJA[/b]

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ASSIGNIA MANRESA 2010-2011 [0-2] Benvingut Andre!

por Leodavinci39 » 13 Oct 2010, 08:51

No creo que esté descartado :roll: Simplemente se va a esperar una semana más.Mientras, se busca un jugador para este domingo (Vidaurreta no sirve, és un 3/4, pero si me parece buena idea lo de De Miguel, y añadiria a Driesen, el joven pivot descartado hace poco por el Estudiantes, un 215 comunitario de 19 años 8-)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

julifb2002
Mensajes: 4109
Registrado: 10 Jun 2010, 11:20

Re: ASSIGNIA MANRESA 2010-2011 [0-2] Benvingut Andre!

por julifb2002 » 13 Oct 2010, 09:40

Leodavinci39 escribió:No creo que esté descartado :roll: Simplemente se va a esperar una semana más.Mientras, se busca un jugador para este domingo (Vidaurreta no sirve, és un 3/4, pero si me parece buena idea lo de De Miguel, y añadiria a Driesen, el joven pivot descartado hace poco por el Estudiantes, un 215 comunitario de 19 años 8-)


Driessen y/o De Miguel,... ho sento però amb reforços d'aquest nivell anem a LEB de cap (espero menjar-me aquestes paraules).

Edito: per cert, i per què no varem fitxar el Marc Fernandez (exMenorca) que teniem a tiro aquest estiu? Un altre encert del nefast darrer any de l'Ardèvol, que va demostrar estar pensant més en el Barça que en el Manresa.

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: ASSIGNIA MANRESA 2010-2011 [0-2] Benvingut Andre!

por giripower » 13 Oct 2010, 10:20

Potser si llegíssim tots el missatges no ens confondríem, especulant si Plaisted vindria o no vaig comentar que potser com a reforç provisional per al partit de Valladolid es podria portar algú per ajudar als pivots, Vidaorreta o De Miguel, fins que es trobi el jugador que volem... i en Leo m'ha respost el missatge que tu cites...

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: ASSIGNIA MANRESA 2010-2011 [0-2] Benvingut Andre!

por Leodavinci39 » 13 Oct 2010, 10:23

Empezaré por el final. Yo tampoco entiendo que no ficharamos a Marc Fenandez. Como nunca he entendido la mania de Ponsarnau que Grimau sea nuestro 3 8-)
Y respecto a Yannick Driesen, se trata de fichar un jugador SOLO para este partido del domingo. Ningun crack vendrá por un solo partido y su periodo de adaptación seria...
Driesen es un 5 (215, 116 kgs), conoce la ACB, el idioma, ... y está disponible.
Confiemos que para la otra semana ya podamos conseguir a Plaisted o a otro 5 "bueno" para toda la temporada.
Ah, no estoy de acuerdo en que Owens sea un jugador mediocre, creo que es un buen refuerzo. :P
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

pirioshito
Mensajes: 108
Registrado: 30 Jul 2009, 16:41

Re: ASSIGNIA MANRESA 2010-2011 [0-2] Benvingut Andre!

por pirioshito » 13 Oct 2010, 10:38

Leodavinci39 escribió:No creo que esté descartado :roll: Simplemente se va a esperar una semana más.Mientras, se busca un jugador para este domingo (Vidaurreta no sirve, és un 3/4, pero si me parece buena idea lo de De Miguel, y añadiria a Driesen, el joven pivot descartado hace poco por el Estudiantes, un 215 comunitario de 19 años 8-)


Sólo 2 cosas. Nunca he visto a Vidaurreta jugar de 3/4. Es un 5 puro. Kilos, trabajo y poca calidad. Al estilo Alzamora. No sé si hablamos del mismo Rafa Vidaurreta. Que tire 2 triples por temporada no significa que sea ni un 3 ni un 4.
Por cierto, a parte de nuestro interés Marc Fdz tenía 2 ofertas mejor que lo que le podíamos ofrecer aquí (Valladolid y Valencia). Evidentemente acabó en Valencia. Esto es todo. A ver si algunos os poneis en la cabeza que normalmente cuando un jugador viene al Manresa es porque no tiene más ofertas y si las tiene prioriza poder jugar minutos que un buen contrato. Somos el equipo que gasta menos en sueldos.

rodneywhite
Mensajes: 2076
Registrado: 17 Oct 2006, 19:24

Re: ASSIGNIA MANRESA 2010-2011 [0-2] Benvingut Andre!

por rodneywhite » 13 Oct 2010, 10:46

Leodavinci39 escribió:Empezaré por el final. Yo tampoco entiendo que no ficharamos a Marc Fenandez. Como nunca he entendido la mania de Ponsarnau que Grimau sea nuestro 3 8-)
Y respecto a Yannick Driesen, se trata de fichar un jugador SOLO para este partido del domingo. Ningun crack vendrá por un solo partido y su periodo de adaptación seria...
Driesen es un 5 (215, 116 kgs), conoce la ACB, el idioma, ... y está disponible.
Confiemos que para la otra semana ya podamos conseguir a Plaisted o a otro 5 "bueno" para toda la temporada.
Ah, no estoy de acuerdo en que Owens sea un jugador mediocre, creo que es un buen refuerzo. :P


Hombre, Marc Fernandez tenia una oferta del Valencia, y supongo que algo mas pagaban, juegan Euroliga... si tu fueras ese jugador, donde irias? :?

La cuestion aqui parece ser que es criticarlo todo. Todo se hace mal y la culpa es de los de arriba. Ya incluso criticamos sin leer lo que se dice, como lo de De Miguel o Driessen. Son nombres salidos DEL FORO para jugar UN PARTIDO a la espera de fichar Plaisted o a otro pivot. Antes de echar mierda mejor saber de que se habla, porque aqui parece que no se hace otra cosa.

Cada vez estoy mas decepcionado, y no por el equipo, sino por la aficion. Tenemos un equipo que no nos lo merecemos. Cada vez somos menos los que queremos a este club, y de los pocos que quedamos, la mayoria se dedican a decir pestes o a echar mierda... Un equipo como el Barça, Madrid, etc. se puede permitir "el lujo" de tener aficionados como estos, que solo critican. Nosotros no. Somos pocos y somos pobres. Si no estamos unidos y vamos todos a una, entonces tendreis razon, seremos un equipo LEB pero no por mucho tiempo. El siguiente paso sera desaparecer como el Lleida, Girona... Pero a este ritmo, antes va a desaparecer la poca masa social que tenemos. Obviamente todo el mundo es libre de expresar su opinion, pero yo no me quejo de esto, sino de que lo enfocais todo desde el punto de vista erroneo. Se pueden tener diferentes opiniones partiendo de una misma base, y este es el problema. Que no todos partimos de la misma.
Imagen
Imagen

Som-hi Manresa!
Som i serem ACB

akikonaj
Mensajes: 1323
Registrado: 12 May 2006, 09:25
Ubicación: Manresa

Re: ASSIGNIA MANRESA 2010-2011 [0-2] Benvingut Andre!

por akikonaj » 13 Oct 2010, 11:40

En el regio7 de hoy confirman que Plaisted esta esperando una oferta NBA, ya tenia los billetes pagados y todo!
Espero que la semana que viene pueda estar en Manresa ya, y para este partido estaria bien traer un 5.

Ayer fui por la tarde al Congost a ver el entreno del equipo y estaban haciendo entrenamiento a puerta cerrada y no pude entrar...

visca_tau
Mensajes: 1835
Registrado: 30 Nov 2005, 21:33

Re: ASSIGNIA MANRESA 2010-2011 [0-2] Benvingut Andre!

por visca_tau » 13 Oct 2010, 11:44

Bueno... després de molt de temps de no dir res, torno a ser per aquí.

Primer de tot, aclarir el tema Marc Fernández. Va tenir una oferta nostra i la va rebutjar perquè a València cobra bastant més. Punt i final.

En segon lloc, felicitar al club per el fitxatge d'Andre Owens. Això sí, se li ha de fer un contracte de temporada, és un grandíssim jugador, de molt talent. Em recorda una mica a Toby Bailey (bon tirador, sap penetrar, jugador complet, vaja)

I en tercer lloc, tinguem paciència. La millor opció per al 5 és en Plaisted... i no crec que duri més d'una setmana més als Sixers. Firmo ara mateix jugar amb el Valladolid amb Alzamora-Oriola de cincs o fitxar per 10 dies un simple "parche" com De Miguel. És clau aquest fitxatge... i espero que sigui per ser definitiu. Plaisted és justament el contrari que Cusworth i, amb perdó per el Brian, però és el que necessitem. Tinguem paciència, simplement.

eduma
Mensajes: 884
Registrado: 03 Jun 2008, 14:58

Re: ASSIGNIA MANRESA 2010-2011 [0-2] Benvingut Andre!

por eduma » 13 Oct 2010, 12:03

I Michalis Kakiouzis ???

Encara no te equip !!!

Qui te el telefon abans que torni al AEK Atenas ????

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: ASSIGNIA MANRESA 2010-2011 [0-2] Benvingut Andre!

por giripower » 13 Oct 2010, 12:05

eduma escribió:I Michalis Kakiouzis ???

Encara no te equip !!!

Qui te el telefon abans que torni al AEK Atenas ????


Si no recordo malament es un 4 i no crec que precisament dels econòmics...

julifb2002
Mensajes: 4109
Registrado: 10 Jun 2010, 11:20

Re: ASSIGNIA MANRESA 2010-2011 [0-2] Benvingut Andre!

por julifb2002 » 13 Oct 2010, 12:19

giripower escribió:
eduma escribió:I Michalis Kakiouzis ???

Encara no te equip !!!

Qui te el telefon abans que torni al AEK Atenas ????


Si no recordo malament es un 4 i no crec que precisament dels econòmics...


Kakiouzis és un 4; no és el que necessitem per suplir el Brian... deixant apart el que cobri (que serà bastant i som un club petit, econòmicament fotut, bla, bla, bla) haguès sigut el fixatge ideal per substituir Lewis... és més, Kakiouzis fijo que acceptaria un sou més baix per un contracte més llarg (és el típic veterà amb bona forma i que sempre suma... com el Lewis però més jove). I està boig per quedar-se a Catalunya... Capdevila, tingue'l en compte per si les mosques...

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: ASSIGNIA MANRESA 2010-2011 [0-2] Benvingut Andre!

por giripower » 13 Oct 2010, 12:31

El Manresa històricament no es pot permetre contractes llargs a no ser que siguin amb jugadors joves en perspectiva de vendre. Imaginat que es lesiona o et passa com a la Penya amb Hernandez Sonseca que no el podien ni veure perquè no feia ni l'ou i s'havien de tragar el seu contracte llarg i car...

mentolin
Mensajes: 404
Registrado: 18 Dic 2005, 21:51

Re: ASSIGNIA MANRESA 2010-2011 [0-2] Benvingut Andre!

por mentolin » 13 Oct 2010, 14:30

No patiu, s'esta treballant amb altres noms, i sobretot un que no ha sortit enlloc.
En breu tindrem notícies.
Mott Gijon - León (99-00)
39' 38 9/15 60% 0/2 0% 20/22 91% 13 (10+3) 1 2 1 0 2+1 2 3 13 [b]54[/b]
AutoOwned: Javi no creo que venga a no ser que el 15 de Agosto nieve

jeflamp
Mensajes: 198
Registrado: 04 Oct 2007, 12:26

Re: ASSIGNIA MANRESA 2010-2011 [0-2] Benvingut Andre!

por jeflamp » 13 Oct 2010, 15:00

mentolin escribió:No patiu, s'esta treballant amb altres noms, i sobretot un que no ha sortit enlloc.
En breu tindrem notícies.


Nom que no ha sortit enlloc? Segons tu, ens pot ilusionar?

No em considero una persona pessimista, però veient els ànims, feia molt temps que no començavem una temporada d'aquesta manera...Espero i desitjo que els canvis surtin bé... :?
UNITS ENS EN SORTIREM!!

FORÇA RESA!!!!

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 24 Abr 2024, 13:27