BAXI MANRESA

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 23 May 2023, 14:21

Avantmatx de Pedro on ha comentat que tot i la intrascendència del partit, intentaran guanyar-lo pel fet de jugar a casa. Tindrà tots els jugadors disponibles. Ha fet un balanç de la temporada reconeixent que ha patit molt, tan a l estiu davant la dificultat per fitxar, com al llarg de la temporada.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 24 May 2023, 21:27

:shock: :o Guanyant clarament i jugant com els àngels i la cara de pomes agres de Pedro a la banqueta........................
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 24 May 2023, 22:23

GRAN FI de temporada :botar: :botar: :amor:
Hem patit però ens n hem sortit! :brindo por eso: Enhorabona EQUIP, felicitats Club, gran afició!
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 24 May 2023, 22:58

Manrusia9 escribió:
goyathay escribió:
Johnny2 escribió:La veritat fer un canvi a aquestes alçades jo només ho entendria si el substitut és un cas estil Badio: estava fora del seu equip i el vam incorporar a finals de temporada com un jugador de futur amb un contracte de varis anys.

I Robinson seria fantàstic renovar-lo, però té nivell proper a Eurolliga, i al menys voldrà anar a un equip que jugui a Europa.

Per cert, ja tornem a estar a tres partits del Bestis-no-baixarà-però-acabarà-baixant. :)
Jo no ho tinc tant clar. Betis ha de jugar amb el Fuenla i amb el Granada i no dubto que guanyin ells. I els veig capaços de gunayar mes partits.
Si nosaltres nomes en guanyem un, ho tenim magre ja que Granada guanyant-ne 2 ens passa davant. Fuenla no ens atrapara pero Betis segur que arriba a les 9 o 10 viictories. Per tant, ens en falten 2 minim!
Totalment d'acord. La meva aposta segueix sent que Betis no baixa...
I això que hi havia unanimitat entre els entesos, je, je
I no vull dir vosaltres, sinó entrenadors i algun opinador que afirmaven amb tota contundència que Betis no baixaria.

Això és el bonic al món de l'esport. Mai saps del cert què acabarà passant (encara que alguns es pensin que ho saben)! :rodarbalon:
[img][/img]

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 24 May 2023, 23:00

Johnny2 escribió:
Manrusia9 escribió:
goyathay escribió: Jo no ho tinc tant clar. Betis ha de jugar amb el Fuenla i amb el Granada i no dubto que guanyin ells. I els veig capaços de gunayar mes partits.
Si nosaltres nomes en guanyem un, ho tenim magre ja que Granada guanyant-ne 2 ens passa davant. Fuenla no ens atrapara pero Betis segur que arriba a les 9 o 10 viictories. Per tant, ens en falten 2 minim!
Totalment d'acord. La meva aposta segueix sent que Betis no baixa...
I això que hi havia unanimitat entre els entesos, je, je
I no vull dir vosaltres, sinó entrenadors i algun opinador que afirmaven amb tota contundència que Betis no baixaria.

Això és el bonic al món de l'esport. Mai saps del cert què acabarà passant (encara que alguns es pensin que ho saben)! :rodarbalon:
Lo què em fot por del descens del Betis, és que acavem fitxant a Casimiro :alarma:

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 24 May 2023, 23:16

Doncs la veritat es que per mi ha estat una sorpresa.
Tenia el calendari a favor a excepcio de la darrera jornada, Ho tenia relativament facil guanyant al Granada per salvar-se (i de passada salvar-nos a Manresa i a Girona), i ell mateix va perdre el partit i es va complicar la vida ja que guanyar al Madrid i a mes a fora de casa era empresa molt dificil.
Tot i aixi, Granada no ho tenia facil. Jugava a casa pero al davant hi tenia una Penya que ja sabem que no es un rival facil. I de fet l'ha deixat amb menys de 70 punts. Tambe es veritat que apenes es jugava res, nomes la sisena plaça amb Gran Canaria i ha anat guanyant tot el partit, pero veien que nosaltres ja guanyavem de 20 es deuen haver relaxat i Granada no ho ha desaprofitat.
Entono un owned ja que hagues apostat que Betis no baixava i al final m'he de menjar les paraules.
Aixo si, els cabrons ens han fet patir per cada victoria que aconseguien.
I estic segur que dura 2 partits mes i baixa el Granada. O potser ho hagues fet el Girona,.qui sap!

I a mi, que torni Casimiro no em desagrada. Potser guanyem una altre lliga. Una bona manera de celebrar la 50ena temporada a l'ACB!!! :botar: :botar:
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 24 May 2023, 23:28

cuttlas escribió:
Johnny2 escribió:
Manrusia9 escribió:
Totalment d'acord. La meva aposta segueix sent que Betis no baixa...
I això que hi havia unanimitat entre els entesos, je, je
I no vull dir vosaltres, sinó entrenadors i algun opinador que afirmaven amb tota contundència que Betis no baixaria.

Això és el bonic al món de l'esport. Mai saps del cert què acabarà passant (encara que alguns es pensin que ho saben)! :rodarbalon:
Lo què em fot por del descens del Betis, és que acavem fitxant a Casimiro :alarma:
Ostres, no si us plau! Aquí sí notaríem una baixada en el nivell a la banqueta. Jo espero i confio que Pedro es quedarà (i tant de bo li féssim una renovació per al menys un any més).

En canvi, del Betis hi ha varis jugadors que m'agraden força i que estan poc valorats i deuen ser força econòmics:
Pasecniks o Gerun com a segon 5, Johnson (només llàstima que sigui extra),
i Sylla té moltes aptituts pel bàsquet, i amb la temporada fluixa que s'ha marcat no deu poder demanar gaire més del sou mínim. A part que amb 21 anys té molt marge de millora.
(Montero no el compto perquè suposo que demanarà pasta llarga).
[img][/img]

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 24 May 2023, 23:34

goyathay escribió:Doncs la veritat es que per mi ha estat una sorpresa.
Tenia el calendari a favor a excepcio de la darrera jornada, Ho tenia relativament facil guanyant al Granada per salvar-se (i de passada salvar-nos a Manresa i a Girona), i ell mateix va perdre el partit i es va complicar la vida ja que guanyar al Madrid i a mes a fora de casa era empresa molt dificil.
Tot i aixi, Granada no ho tenia facil. Jugava a casa pero al davant hi tenia una Penya que ja sabem que no es un rival facil. I de fet l'ha deixat amb menys de 70 punts. Tambe es veritat que apenes es jugava res, nomes la sisena plaça amb Gran Canaria i ha anat guanyant tot el partit, pero veien que nosaltres ja guanyavem de 20 es deuen haver relaxat i Granada no ho ha desaprofitat.
Entono un owned ja que hagues apostat que Betis no baixava i al final m'he de menjar les paraules.
Aixo si, els cabrons ens han fet patir per cada victoria que aconseguien.
I estic segur que dura 2 partits mes i baixa el Granada. O potser ho hagues fet el Girona,.qui sap!

I a mi, que torni Casimiro no em desagrada. Potser guanyem una altre lliga. Una bona manera de celebrar la 50ena temporada a l'ACB!!! :botar: :botar:
Bé, tu només vas escriure que no ho tenies tant clar (de fet semblava més probable que baixés Granada).

El OWNED seria per tots aquells que afirmaven amb contundència que Betis no baixaria, i després els entrevistaven un altre dia i es reafirmaven que no. Per exemple el nostre estimat entrenador, seguit després per locutors i opinadors que amb gran autoritat coïncidien amb ell. OWNED per a ells! :lol:
[img][/img]

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 24 May 2023, 23:58

Granada pot donar les gràcies al Joventut que s ha deixat anar descaradament
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 25 May 2023, 00:05

I la veritat es que el Madrid tambe. L'unic, Williams Goss que semblava que algun betic li hagues robat la novia i als darrers dos minuts ell solet s'ha carregat al Betis per baixar-los a la leb.
Última edición por goyathay el 25 May 2023, 00:05, editado 1 vez en total.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por cuttlas » 25 May 2023, 00:05

Ah i avui brutal el partit, per molt que el Granca hagi vingut de passeig. Hem fet una segona volta literalment de playoff amb 9 victories.

Badio MVP de la jornada.

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 25 May 2023, 00:10

Quina festa avui el Congost amb victòria i gran joc del equip que feia una defensa com si tinguéssim de guanyar per força i això té molt de mèrit, un punt i a part per el ADAM qualsevol altre jugador amb la greu lesió no hagués tingut ganes de venir ....no només això sino que a signat i fet fotos amb tothom i sempre amb un somriure ...el despedir-me de ell li he dit que jugadors com ell és el que necessitem i ojalá torni a vestir la nostra estimada camiseta.....
Som-hi Resaasaaa per sempre

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: BAXI MANRESA

por Tronn » 25 May 2023, 07:33

https://www.naciodigital.cat/manresa/no ... 1684962862

Enviado desde mi SM-S918B mediante Tapatalk

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 25 May 2023, 10:55

Hola sóc Brancou Badio, ja puc guardar la xorra (per no dir tita) que ahir vaig treure a passejar?
Mvp, mvp!!

Perdoneu, però algú ho havia de dir!
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 25 May 2023, 11:23

Tronn escribió:https://www.naciodigital.cat/manresa/no ... 1684962862

Enviado desde mi SM-S918B mediante Tapatalk
Ho va dir a la roda de premsa post-partit.

Però com sempre deixant després la porta oberta a què en el món del bàsquet pot passar de tot...
Evidentment vol guardar-se la possibilitat de marxar per si li surt una oferta top, i suposo també per a tenir més força per a negociar amb el club a nivell de fitxatges.
[img][/img]

Lewis_Hamilton1
Mensajes: 9528
Registrado: 20 Sep 2010, 15:03

Re: BAXI MANRESA

por Lewis_Hamilton1 » 25 May 2023, 11:41

Johnny2 escribió:
Tronn escribió:https://www.naciodigital.cat/manresa/no ... 1684962862

Enviado desde mi SM-S918B mediante Tapatalk
Ho va dir a la roda de premsa post-partit.

Però com sempre deixant després la porta oberta a què en el món del bàsquet pot passar de tot...
Evidentment vol guardar-se la possibilitat de marxar per si li surt una oferta top, i suposo també per a tenir més força per a negociar amb el club a nivell de fitxatges.

Però aixó tothom no? Vull dir, si ve un Barça a buscar-lo, tots entendriem que marxes... Jo tinc bastant clar que es 100% impossible que trobem algú millor que Pedro.
Imagen

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 25 May 2023, 13:32

Lewis_Hamilton1 escribió:
Johnny2 escribió:
Tronn escribió:https://www.naciodigital.cat/manresa/no ... 1684962862

Enviado desde mi SM-S918B mediante Tapatalk
Ho va dir a la roda de premsa post-partit.

Però com sempre deixant després la porta oberta a què en el món del bàsquet pot passar de tot...
Evidentment vol guardar-se la possibilitat de marxar per si li surt una oferta top, i suposo també per a tenir més força per a negociar amb el club a nivell de fitxatges.

Però aixó tothom no? Vull dir, si ve un Barça a buscar-lo, tots entendriem que marxes... Jo tinc bastant clar que es 100% impossible que trobem algú millor que Pedro.
Sí, però Pedro cada any deixa una mica d'ambigüitat sobre la seva continuïtat. Un altre entrenador simplement diria que té contracte i que per tant suposa que continuarà. Ell sempre que sí, però que no se sap mai, i que caldrà veure si anem tots en la mateixa direcció... :D
És el què té tenir un entrenador de nivell excepcional a un club com Manresa.
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 25 May 2023, 13:38

Està clar que tornarem a tenir "culebron" Pedro fins a final de juny, com cada estiu. :demonio:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 25 May 2023, 13:56

Leodavinci39 escribió:Està clar que tornarem a tenir "culebron" Pedro fins a final de juny, com cada estiu. :demonio:
Espero que aquest any no vagi a reunir-se amb cap club per a negociar la clàusula de rescissió d'alguna vella glòria que conegui d'anys pretèrrits! :D
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 25 May 2023, 14:13

Johnny2 escribió:
Leodavinci39 escribió:Està clar que tornarem a tenir "culebron" Pedro fins a final de juny, com cada estiu. :demonio:
Espero que aquest any no vagi a reunir-se amb cap club per a negociar la clàusula de rescissió d'alguna vella glòria que conegui d'anys pretèrrits! :D
Imagen
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 20 Abr 2024, 04:33