BAXI MANRESA

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 10 Feb 2019, 17:47

Toniinmemoriam escribió:
Leodavinci39 escribió:
bowie15 escribió:I ara un comentari dirigit exclusivament als afeccionats manresans.
Des-de ja fa mesos per no dir anys observo amb tristesa la ignorància a la que estem sotmesos per part, no de tots, dels mitjans de comunicació catalans.
Avui, per exemple als informatius de TV3, no fan ni menció del nostre partit i si dedican un bon espai a la grandíssima victòria de 30 pts del gran Barça, pobre Fuenlabrada, i del homenatge a Navarro.
Que fort, quina vergonya, no m'extranya que la majoria de nosaltres sentim que molestem i que ens costi tant trobar patrocinadors, per alguns, som l'equip invisible. :(( :(( :((
Jo he pensat exactament el mateix que tu veient el 3/24 :(( :((
Epp, avui hem sortit al TN, Hallelujah hallelujah hallelujah hallelujah hallelujah
Hallelujah hallelujah hallelujah hallelujah hallelujah :forofan: :forofan: :forofan: :forofan:
Perqu hem perdut! Si haguesim guanyat ja ho haguesim vist si haguesim sortit!
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

EREION
Mensajes: 2377
Registrado: 14 Oct 2010, 11:33

Re: BAXI MANRESA

por EREION » 10 Feb 2019, 19:20

Acabo de veure el partit (ahir no vaig poder). En primer lloc em reitero amb tot allò que ja heu comentat abans, partidàs!

Recordo fa no pas tant quan els nostres sistemes d'atac eren jugades individuals i tirs sense sentit (em sembla que durant els darrers deu anys hem jugat així). Ara hi ha bones individualitats però hi ha un joc d'equip amb sentit.
Jugades de pissarra que poden sortir o no però que hi són i que molts cops donen lloc a segones possibitats de tir. Tinc al cap una jugada de banda on Fisher li passa a Zubcic i aquest finta el tir, atreu dos defensors i deixa sol a sota cistella a Fisher que pot anotar.
També tinc una altra al cap on li fan una aclarada a Lffe que pot forçar personal però que a més, tenia a Murphy a la línia de 3 sol com a segona opció.

La lluita i el compromís d'aquest equip des del minut 1 és espectacular. S'ha competit en TOTS els partis i això no ho poden dir tots. En alguns la betzina ha durat tres quarts però tot i així, això ha fet que l'esperit de lluita es mantingui fins ara.

Poca cosa més a dir, crec que tenim molts números de ser a playoff.

Per cert, no sé si es va comentar ahir però el "chupón" de Corey Burger Fisher, 9 assistències ahir. Not bad!

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: BAXI MANRESA

por bowie15 » 10 Feb 2019, 19:43

https://youtu.be/za750I0_NIY

Molt orgullós d'aquest equip i del club, ¡ ja ens tocava, els últims anys em patit com cabrons !
No vull ser "lloron" pero ¿soc l'únic que pensa que en el darrer triple de Toolson podien pitar perfectament falta de Salin?
Cuidado, no dic que ho sigui, pero quan Ryan tira, Salin fa una petita pasa i impacta lleument amb Toolson quan ja ha deixat anar la bola. "Ahi lo dejo" :demonio:

EREION
Mensajes: 2377
Registrado: 14 Oct 2010, 11:33

Re: BAXI MANRESA

por EREION » 10 Feb 2019, 19:47

bowie15 escribió:https://youtu.be/za750I0_NIY

Molt orgullós d'aquest equip i del club, ¡ ja ens tocava, els últims anys em patit com cabrons !
No vull ser "lloron" pero ¿soc l'únic que pensa que en el darrer triple de Toolson podien pitar perfectament falta de Salin?
Cuidado, no dic que ho sigui, pero quan Ryan tira, Salin fa una petita pasa i impacta lleument amb Toolson quan ja ha deixat anar la bola. "Ahi lo dejo" :demonio:
És falta. El jugador salta vertical i Salin envaeix la seva verticalitat per molestar. Si Toolson fos Harden, ja fa dies que l'haguessin pitat. Només que hagués obert una mica les cames (cosa que no fa i reforça que és falta en defensa). El més preocupant a més de l'adicional no pitat és que podia haver lesionat a Toolson. Perquè tots els que hem jugat a bàsquet sabem que caure a sobre del peu d'un tio és sinònim com a mínim d'esguinç.

Eustaqui
Mensajes: 920
Registrado: 14 Feb 2010, 13:39
Ubicación: Manresa

Re: BAXI MANRESA

por Eustaqui » 10 Feb 2019, 20:04

Mirant el partit d'ara mateix entre la Penya i el Zaragoza i tinc dubtes de qui ens convé més que guanyi. Su guanya el Joventut se'ns posa una victòria per davant i si ho fa el Zaragoza, quedarem els 3 empatats a 11 victòries.

Jo diria que millor que perdi el Joventut i no se'ns marxi una victòria per davant, tot i que això permeti al Zaragoa apuntar-se també a la lluita pels PO i siguem 3 equips allà mateix.

PD: quin ens havia de dir fa uns mesos , que avui ens seria indiferent que fan el Breogan, Guipuzcua, Fuenla o Murcia i estem mirant les posicions de PO. Una temporada per emmarcar !!!!

Cusky
Mensajes: 51
Registrado: 30 Dic 2018, 21:37

Re: BAXI MANRESA

por Cusky » 10 Feb 2019, 20:50

Eustaqui escribió:Mirant el partit d'ara mateix entre la Penya i el Zaragoza i tinc dubtes de qui ens convé més que guanyi. Su guanya el Joventut se'ns posa una victòria per davant i si ho fa el Zaragoza, quedarem els 3 empatats a 11 victòries.

Jo diria que millor que perdi el Joventut i no se'ns marxi una victòria per davant, tot i que això permeti al Zaragoa apuntar-se també a la lluita pels PO i siguem 3 equips allà mateix.

PD: quin ens havia de dir fa uns mesos , que avui ens seria indiferent que fan el Breogan, Guipuzcua, Fuenla o Murcia i estem mirant les posicions de PO. Una temporada per emmarcar !!!!
Si Joventut guanya com sembla que farà, es posa a una victòria i Saragossa segueix una darrera, però crec que es pot guanyar a Badalona amb lo qual l’average amb la Penya estaria guanyat (vam perdre d’un) i l’average amb Saragossa està guanyat a no ser d’un daltabaix així que aquesta victòria de diferencia en cas d’empat en son dos... opinió personal

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: BAXI MANRESA

por goyathay » 10 Feb 2019, 21:33

Sembla que pinta aires de tormenta al Gran Canaria. Han perdut a casa seva amb el GBC. No em cauen malament pero si baixen ens.afavoreix força ja que es un rival on solem i perdre bastant descenderia un no-rival pel descens i de cara l'any que be no eliminariem cap candidat al descens ja que un d'ells aconseguiria la.permanencia
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 10 Feb 2019, 21:46

Ara el equip que recuperi i es prepari per el proper partit a casa contra Estudiantes per continuar en llocs de privilegi , i tampoc no cal pensar molt en que fan els altres si seguim jugant be i guanyant tot seguirá com ara :brindo por eso:

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 11 Feb 2019, 07:20

Tres setmanes donen per a molt. Repassant les estadístiques, hi ha alguns aspectes a millorar o a rectificar, si volem seguir creixent com a equip.

-Zubzic i el seu tir de 3. un 2 de 19 (11%) hauria de fer plantejar a Peñarroya que no és el "tirador" que ens havien venut :travieso: , i exigir-li que no llanci de 3 i que busqui altres opcions on es mostra força més efectiu.
-Iffe i el seu tir lliure. Cal millorar la seva mecpanica de tir com sigui. És un home que va molt a la línea de tir lliure i un 56% d encert és ridícul per a un 2 :llanto: .
-Rebot. Amb la tornada de Sakho de ben segur millorarem en aquest apartat :cosuverde: , però cal mentalitzar als exteriors (Fisher i Iffe sobretot) de l importancia d agafar també els rebots que surten llargs. Aquí si que s enyora una miqueta a Renfroe :P .
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 11 Feb 2019, 10:42

Leo lo de zubzic no t has plantejat que sigui per obrir camp i per tal que fisher i lundberg puguin tenir espais de tir?
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: BAXI MANRESA

por rfccreus » 11 Feb 2019, 13:34

Gent del Supermanager, no estem a la Copa però podem jugar i per això hi ha una lliga per apuntar-se amb 2 equips:
Lliga: BAXI MANRESA COPA
Contrasenya: congost

Som-Hi Resaaaa :campeon: :campeon:

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: BAXI MANRESA

por Leodavinci39 » 11 Feb 2019, 13:44

TASTET escribió:Leo lo de zubzic no t has plantejat que sigui per obrir camp i per tal que fisher i lundberg puguin tenir espais de tir?
No sóc entrenador però imagino que per què funcioni, l amenaça de 3 ha de ser real. Si no, passa com amb Sada fa anys, que tothom el flotava i quasi que el convidaven a tirar els defensors rivals :mrgreen:
Un paio que et fica 1 de cada 10 triples que llança (vaja, com jo :mrgreen: ) segurament no suposo un perill per a l entrenador rival, que preferirà centrar la seva defensa en Toolson o Lalanne, a costa de deixar més "suelto" a Zubzic. :roll:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 11 Feb 2019, 14:25

Leodavinci39 escribió:
TASTET escribió:Leo lo de zubzic no t has plantejat que sigui per obrir camp i per tal que fisher i lundberg puguin tenir espais de tir?
No sóc entrenador però imagino que per què funcioni, l amenaça de 3 ha de ser real. Si no, passa com amb Sada fa anys, que tothom el flotava i quasi que el convidaven a tirar els defensors rivals :mrgreen:
Un paio que et fica 1 de cada 10 triples que llança (vaja, com jo :mrgreen: ) segurament no suposo un perill per a l entrenador rival, que preferirà centrar la seva defensa en Toolson o Lalanne, a costa de deixar més "suelto" a Zubzic. :roll:
Potser no els fica perque surten a marcar-lo i deixen espai a les penetracions i, si no bola a toolson... I, zasss
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: BAXI MANRESA

por vittiman » 11 Feb 2019, 14:34

Deu ni do amb Wiltjer aquest any, ens ha guanyat els 2 partits.

- A casa trencant el partit amb una ratza brutal al tercer quart amb 16-18 punts seguits.

- A fora, amb la cistella a l'últim segon.

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 11 Feb 2019, 15:11

vittiman escribió:Deu ni do amb Wiltjer aquest any, ens ha guanyat els 2 partits.

- A casa trencant el partit amb una ratza brutal al tercer quart amb 16-18 punts seguits.

- A fora, amb la cistella a l'últim segon.
La resta de la temporada no ha fet quasi res...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

hollymichfan
Mensajes: 126
Registrado: 21 Ene 2014, 10:52

Re: BAXI MANRESA

por hollymichfan » 12 Feb 2019, 10:02

Entrevista entretinguda de Dario Brizuela a La Resistencia! A la pista es una mica xuleta! Però en l entrevista es veu majo!

Iceman Gervin
Mensajes: 7914
Registrado: 19 Dic 2005, 02:34

Re: BAXI MANRESA

por Iceman Gervin » 12 Feb 2019, 14:05

vittiman escribió:Deu ni do amb Wiltjer aquest any, ens ha guanyat els 2 partits.

- A casa trencant el partit amb una ratza brutal al tercer quart amb 16-18 punts seguits.

- A fora, amb la cistella a l'últim segon.
Vaig pensar el mateix...

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: BAXI MANRESA

por CalQuinze » 12 Feb 2019, 17:28

El Pere Tomàs convocat amb la selecció d'Españistán. :roll:

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 13 Feb 2019, 05:21

CalQuinze escribió:El Pere Tomàs convocat amb la selecció d'Españistán. :roll:
Doncs tant de bo fes un "Esteller": renunciés a anar per a reclamar una selecció de Països Catalans.

A nosaltres com a club no ens fa cap bé. Augmenta el risc de lesions, i fa que el jugador encareixi la seva fitxa, a part que augmenten les possibilitats de què en el vulgui fitxar un altre club.
[img][/img]

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 13 Feb 2019, 06:39

A veure que a aquesta selecció quasi hi va qualsevol cupo més o menys decent., risc que marxi, el mateix quevsi no hi anés... El tema lesions, si és un risc però és el què hi ha... Jo me n alegro per ell i no se si el Manresa cobra algu (poca cosa) per cedir-lo a la selecció...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Abr 2024, 07:19