Chris Obekpa escribió:Uno de los fichajes sera Jeff Withey segun las caracteristicas de pivot que buscais. Un 2, 13 que ha sido segundo maximo taponador del baloncesto universitario. Va a salir bajo en el draft y puede que venga a europa. Seria una enorme incorporacion a priori. Lo dicho, guarden ese nombre porque es mas que posible que se refieran a el cuando dicen "5, ncaa, bombazo".
visca_tau escribió:Chris Obekpa escribió:Uno de los fichajes sera Jeff Withey segun las caracteristicas de pivot que buscais. Un 2, 13 que ha sido segundo maximo taponador del baloncesto universitario. Va a salir bajo en el draft y puede que venga a europa. Seria una enorme incorporacion a priori. Lo dicho, guarden ese nombre porque es mas que posible que se refieran a el cuando dicen "5, ncaa, bombazo".
![]()
Withey es carne de NBA, ojalá pudiera venir a Europa... pero es carne NBA
visca_tau escribió:Chris Obekpa escribió:Uno de los fichajes sera Jeff Withey segun las caracteristicas de pivot que buscais. Un 2, 13 que ha sido segundo maximo taponador del baloncesto universitario. Va a salir bajo en el draft y puede que venga a europa. Seria una enorme incorporacion a priori. Lo dicho, guarden ese nombre porque es mas que posible que se refieran a el cuando dicen "5, ncaa, bombazo".
![]()
Withey es carne de NBA, ojalá pudiera venir a Europa... pero es carne NBA
Leodavinci39 escribió:A mi, el fet que Devries ocupi plaça de iankie........... em talla molt el rotlloPrefereixo que vingui Blanch, més si és cert que retorna Gladyr
I així guardar les dues places "iankies" per a dos PIVOTS.
![]()
No tinc ni idea de qui pot ser el BOMBAZOperò jo estic amb els qui no volen melons verds de la NCAA. Millor la 3a opció, si ja té experiencia a Europa (Toni Gaffney, per ex.
)
mensai123 escribió:Jo no crec que DeVries es quedi, si el club vol portar dos interiors iankies de la NCAA, no té lloc. I amb Peñarroya jo aposto per Dani Pérez en canvi de Porta.
Base / Pérez / Creus
Gladyr / Arco
Blanch / Palsson
inakie NCAA / iankie NCAA
BOMBAZO / Arteaga / Larsen
Leodavinci39 escribió:A mi, el fet que Devries ocupi plaça de iankie........... em talla molt el rotlloPrefereixo que vingui Blanch, més si és cert que retorna Gladyr
I així guardar les dues places "iankies" per a dos PIVOTS.
![]()
No tinc ni idea de qui pot ser el BOMBAZOperò jo estic amb els qui no volen melons verds de la NCAA. Millor la 3a opció, si ja té experiencia a Europa (Toni Gaffney, per ex.
)
Leodavinci39 escribió:A mi Oriola no me encaja en este cicloY me niego a quedarme sin un 5 BOMBAZO
![]()
Q. Colom - Perez - Creus
Gladyr - Arco
O'Leary - Blanch / Palsson
Gaffney - Larsen
BOMBAZO - Arteaga
Tronn escribió:mensai123 escribió:Jo no crec que DeVries es quedi, si el club vol portar dos interiors iankies de la NCAA, no té lloc. I amb Peñarroya jo aposto per Dani Pérez en canvi de Porta.
Base / Pérez / Creus
Gladyr / Arco
Blanch / Palsson
2 quatres iankies?
No comptes amb O'Leary?
El Bombazo representa que ha de ser ianquie.
Jo el que he entés en l'article del Gerard es que el Bombazo esta entre 3 jugadors, 2 dels quals están a la NCAA.
Blanch com a aler titular? Com a suplent encara te'l compro.
I jo em quedaría abans a Yanev que a Palsson.
mensai123 escribió:Si ve Copenrath, ens quedem sense Bombazo, no ?
Tronn escribió:mensai123 escribió:Jo no crec que DeVries es quedi, si el club vol portar dos interiors iankies de la NCAA, no té lloc. I amb Peñarroya jo aposto per Dani Pérez en canvi de Porta.
Base / Pérez / Creus
Gladyr / Arco
Blanch / Palsson
2 quatres iankies?
No comptes amb O'Leary?
El Bombazo representa que ha de ser ianquie.
Jo el que he entés en l'article del Gerard es que el Bombazo esta entre 3 jugadors, 2 dels quals están a la NCAA.
Blanch com a aler titular? Com a suplent encara te'l compro.
I jo em quedaría abans a Yanev que a Palsson.
Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados