#gladyr# escribió:Corren rumors (de moment no tinc informació ni per confirmar-ho ni per desmentir-ho) que un cop tinguem oficialment plaça ACB, Vives i la junta al complet pleguen.
Aviam si en puc saber alguna cosa.
m@rK escribió:goyathay escribió:Jo soc dels que vaig criticar a Figo pel simple fet que en aquella epoca era el rei del Barça cobrant 600 millos de pessetes i s'en va anar a ser un mes del MAdrid (equip rival del equip on jugava) per 1000 millons. La pregunta es que podies fer amb 1000 millons de pessetes que no podies fer amb 600?
Però no entenc perque a Capdevila se li diu que es un Figo si el Manresa no un rival directe i estem acostumats que els jugasdors marxin a fina lde temporada?
De veritat estas dient que no hi ha diferència entre cobrar 600 milions o cobrar-ne 1000?![]()
Tu si t'ofereixen feina a una altra empresa, fent el mateix, i cobrant gairebé el doble, no hi aniries?
A veure, que entenc que la jugada de Figo va ser una mica rocambolesca. Firmant un precontracte amb Florentino "pressumptament" perquè es pensava que no guanyaria les eleccions... que exigia al Barça a pagar un munt de pasta si el volia retenir. I al guanyar Florentino se'l va haver de menjar... Però d'aquí a la campanya que es va muntar...
Leodavinci39 escribió::botar: Pendents tot el dia fins que surti!
Sembla ser que no hi haurà substitut per Capdevila. Entre l entrenador i la directiva ja farem, i ens estalviem un sou .
Crec que les pajiplantilles del foro ajudaran també
TASTET escribió:A mi no em sembla be, la nostra economia no esta per quedar be amb la gent.
Alvarado i beiran no seguiran al granca
TASTET escribió:Suposo que si pleguen es perque saben que hi ha algun projecte alternatiu..
Del tema de Pedro Martinez no tinc cap base objectiva, pero em baso en dues coses, les seves manifestacions dient que esperava que no l haguessin fet fora del granca per la situacio actual a catalunya i perque coneix la casa i per una plantilla jove com la que es preveu es necessari un entrenador amb experiencia.
Leodavinci39 escribió:Alvarado si que està fora, però Beiran no ho tinc tan clar![]()
Probablement el Granca el posarà dins els jugadors amb "derecho a tonteo"i el renovarà a la baixa o demanarà calers per ell.
julifb2002 escribió:Leodavinci39 escribió::botar: Pendents tot el dia fins que surti!
Sembla ser que no hi haurà substitut per Capdevila. Entre l entrenador i la directiva ja farem, i ens estalviem un sou .
Crec que les pajiplantilles del foro ajudaran també
Leo, nou director tècnic.
La resta de foreros som el seu staff de ojeadores
time-out escribió:Capdevila se va por que nadie le garantizaba que iba a cobrar, ya que los primeros en cobrar no hace falta decir quien son y se va por que le querian imponer a Pedro Romero.
Usuarios navegando por este Foro: Johnny2 y 8 invitados