BAXI MANRESA

Johnny2

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 19 May 2019, 14:41

Doncs Saragossa ha perdut. No sé si ens convenia o no, però així ha estat.
Ara bé, guanyar allà amb les baixes que tenim sí que serà una autèntica proesa!
[img][/img]

Iceman Gervin

por Iceman Gervin » 19 May 2019, 15:41

Johnny2 escribió:Doncs Saragossa ha perdut. No sé si ens convenia o no, però així ha estat.

Si jugen com avui no ho veig difícil.
Però a casa i si els hi va la vida, ens ho posaran molt difícil. O impossible!

akikonaj

por akikonaj » 19 May 2019, 15:43

El partit d’aquest Diumenge coincideix amb eleccions municipals, sabeu que va passar a les últimes eleccions municipals, oi?

vittiman

por vittiman » 19 May 2019, 15:43

Tb hi ha una opció de entrar als PO tot i perdre a Saragossa. Complicada però existeix:

- Que perdi Tenerife a Fuenlabrada
- Que perdi Andorra a Màlaga.

Si això passa, encara que el Manresa perdi a Saragossa, seria 8è. Tot fa pensar però que caldrà guanyar.

En qualsevol cas, enorme temporada i gran última partit de la LR al Congost. Ens ho mereixíem tots plegat.

Tema LALANNE: és molt absurd. El temps posa cadascú al seu lloc. Ho vaig dir en el seu moment i ho repeteix-ho avui, és un gran pivot pel Manresa. Té mancances darrera? Si, però sino les tingues ja no jugaria mai aquí. Per nosaltres, relació qualitat/preu, és un gran jugador i aporta molt. NO voler admetreu es quedar bastant en evidència. Ja som tots grandets.

rfccreus

por rfccreus » 19 May 2019, 16:03

akikonaj escribió:El partit d’aquest Diumenge coincideix amb eleccions municipals, sabeu que va passar a les últimes eleccions municipals, oi?

Que varem guanyar a Madrid i ens varem salvar :brindo por eso: el equip que varem acabar aquella temporada era prou bo

Borja Perez.

por Borja Perez. » 19 May 2019, 18:29

Iceman Gervin escribió:
Johnny2 escribió:Doncs Saragossa ha perdut. No sé si ens convenia o no, però així ha estat.

Sóc l'únic a qui a nivell de joc no li va agradar el partit d'ahir? Crec que vam guanyar per intensitat defensiva (sobretot a la primera part) i per encert per sobre del normal, però no per trobar grans opcions en atac, el que em fa pensar que si es pot guanyar a Saragossa tot passa per una defensa excel•lent.
Imagen
redjor el dia que el barça ganó su 6º titulo escribió:ahora mismo el juego del Madrid es miles de veces mejor que el del Barça

Johnny2

por Johnny2 » 19 May 2019, 18:34

Jo sincerament veig molt més fàcil que perdi Tenerife a Fuenlabrada, i Andorra a Màlaga, que no que guanyem nosaltres a Saragossa.

Saragossa té un molt bon equip, sortiran molt motivats, i nosaltres anem cruelment mancats de jugadors de qualitat. Els jugadors més capaços de respondre en finals calents estan tots lesionats.

En fi... tant de bo m'equivoqui!
[img][/img]

Johnny2

por Johnny2 » 19 May 2019, 18:39

Borja Perez. escribió:
Iceman Gervin escribió:

Sóc l'únic a qui a nivell de joc no li va agradar el partit d'ahir? Crec que vam guanyar per intensitat defensiva (sobretot a la primera part) i per encert per sobre del normal, però no per trobar grans opcions en atac, el que em fa pensar que si es pot guanyar a Saragossa tot passa per una defensa excel•lent.

Jo crec que Fuenla va sortir relaxadots i poc concentrats, com correspon a què com aquell qui diu ja habíen acabat la temporada.
Després es van anar ficant més en el partit, també de la ma d'un Marc Garcia que sí que estava motivat perquè tornava a casa, i d'un Eyenga que es va picar quan li van pitar la tècnica.
També crec que si no millorem en relació al partit d'ahir, Saragossa ens passarà per sobre.
[img][/img]

Borja Perez.

por Borja Perez. » 19 May 2019, 18:57

Johnny2 escribió:
Borja Perez. escribió:
Iceman Gervin escribió:Si jugen com avui no ho veig difícil.

Jo crec que Fuenla va sortir relaxadots i poc concentrats, com correspon a què com aquell qui diu ja habíen acabat la temporada.
Després es van anar ficant més en el partit, també de la ma d'un Marc Garcia que sí que estava motivat perquè tornava a casa, i d'un Eyenga que es va picar quan li van pitar la tècnica.
També crec que si no millorem en relació al partit d'ahir, Saragossa ens passarà per sobre.

Totalment d'acord. També crec que forçaran al gordo a mínim que estigui una mica recuperat
Imagen

redjor el dia que el barça ganó su 6º titulo escribió:ahora mismo el juego del Madrid es miles de veces mejor que el del Barça

goyathay

por goyathay » 19 May 2019, 19:16

Tema Lalane:
A mi tambe em desespera, sobretot a dins. Alhora de llançar enlloc de mata l'aro sembla que el vulgui acaranorar o fer unes safates amb la força del pet d'una monja. Penso, per l'amor de Deu! T'has de fer amo i senyor de la zona i imposar la teva llei. Voliem un negrecomeniños i sembla un negre espantamosques!!! Però d'altre banda, te un bon llançament de mitja distancia i es força fiable als tirs lliures. I també intimida en defensa aconseguint taps jornada rere jornada. Cre que per un Barça o Madrid no hi arriba però per nosaltres es molt millor que Sanduls i Andrics i altres pivots de pacotilla que hem fitxat.

Akikoanj i Ironmts:: Arribara ignorar-vos per tenir unes opinions diferents sobre un jugador es fer-ne un gra massa. Una cosa es fer-ho per insutls i faltar el respecte i l'altre per tenir opinions contraries. Crec que heu arribat masa lluny. A més, en una cosa que no es de qui te raó ja que nomès son opinions el qual es pot estar d'acord o bé en desacord.

Bueno, hagi pau i força Resa. Molta sort a Saragossa i ànims els que hi aneu!!!
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

TASTET

por TASTET » 19 May 2019, 19:35

A veure, bon joc? Però que espereu amb mig equip titular lesionat i amb les forces justes... Jo veig molt difícil guanyar però s haurà de jugar
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

irontms

por irontms » 19 May 2019, 19:38

goyathay escribió:Tema Lalane:
A mi tambe em desespera, sobretot a dins. Alhora de llançar enlloc de mata l'aro sembla que el vulgui acaranorar o fer unes safates amb la força del pet d'una monja. Penso, per l'amor de Deu! T'has de fer amo i senyor de la zona i imposar la teva llei. Voliem un negrecomeniños i sembla un negre espantamosques!!! Però d'altre banda, te un bon llançament de mitja distancia i es força fiable als tirs lliures. I també intimida en defensa aconseguint taps jornada rere jornada. Cre que per un Barça o Madrid no hi arriba però per nosaltres es molt millor que Sanduls i Andrics i altres pivots de pacotilla que hem fitxat.

Akikoanj i Ironmts:: Arribara ignorar-vos per tenir unes opinions diferents sobre un jugador es fer-ne un gra massa. Una cosa es fer-ho per insutls i faltar el respecte i l'altre per tenir opinions contraries. Crec que heu arribat masa lluny. A més, en una cosa que no es de qui te raó ja que nomès son opinions el qual es pot estar d'acord o bé en desacord.

Bueno, hagi pau i força Resa. Molta sort a Saragossa i ànims els que hi aneu!!!

Que consti que jo personalment no el tinc pas ignorat, de fet crec que a cap persona del foro i mira que de ganes no me'n falten :todos a botar:

Ara, criticar setmana si setmana també a un dels nostres jugadors quan precisament ahir et guanya el partit no es massa normal. Tots podem opinar, de fet fa 2 setmanes jo mateix amb Zuba, però ahir i contra el Joventut em menjo les paraules perquè tot i ser un coladero en defensa et fa 21p i ajuda a la victòria de l'equip.

Partit de la base que Lalanne va arribar com a 3r o 4t jugador en importància considero que està fent una bona temporada en números, si no mireu les estadístiques dels últims 5s que hem tingut que no fossin el jugador principal com Musli.

P.D: una mica de trolling amb els GIF sempre va bé :D

goyathay

por goyathay » 19 May 2019, 19:46

Si. Zuba i posa moltes ganes però a vegades em desepera també. I s'ha de dir que es una mica teatrero. Amb les faltes sol posar-hi mes pa que formatge tot i que ahir, li va aanr bé perque li van xiular parell de faltes a favor que si es al reves, posem el crit al cel i li diem el nom del porc els arbitres.
Percert, sempre parlo malament d'ells i ahir la Esperanza Mendoza que crec que no ens havia xiulat mai i el García Gonzalez que no es mal arbitre (tot i el xasco de la Copa), ho van fer força bé. Van pitar amb el seu criteri a banda i banda i no van influir amb el marcador.
Ojalà sempre pitesin com ahir.

Manrusia9

por Manrusia9 » 19 May 2019, 22:26

vittiman escribió:Tb hi ha una opció de entrar als PO tot i perdre a Saragossa. Complicada però existeix:

- Que perdi Tenerife a Fuenlabrada
- Que perdi Andorra a Màlaga.

Si això passa, encara que el Manresa perdi a Saragossa, seria 8è. Tot fa pensar però que caldrà guanyar.

En qualsevol cas, enorme temporada i gran última partit de la LR al Congost. Ens ho mereixíem tots plegat.

Tema LALANNE: és molt absurd. El temps posa cadascú al seu lloc. Ho vaig dir en el seu moment i ho repeteix-ho avui, és un gran pivot pel Manresa. Té mancances darrera? Si, però sino les tingues ja no jugaria mai aquí. Per nosaltres, relació qualitat/preu, és un gran jugador i aporta molt. NO voler admetreu es quedar bastant en evidència. Ja som tots grandets.

Tema Lalanne tal qual ho penso jo també. Si no tingués les llacunes que tothom veu, estaria en un equip Eurolliga i no aqui perque té un físic brutal. Jo ja firmo que la 2019-20 segueixi. Es jove, encara es pot polir i pot millorar...

Borja Perez.

por Borja Perez. » 19 May 2019, 23:08

goyathay escribió:Si. Zuba i posa moltes ganes però a vegades em desepera també. I s'ha de dir que es una mica teatrero. Amb les faltes sol posar-hi mes pa que formatge tot i que ahir, li va aanr bé perque li van xiular parell de faltes a favor que si es al reves, posem el crit al cel i li diem el nom del porc els arbitres.
Percert, sempre parlo malament d'ells i ahir la Esperanza Mendoza que crec que no ens havia xiulat mai i el García Gonzalez que no es mal arbitre (tot i el xasco de la Copa), ho van fer força bé. Van pitar amb el seu criteri a banda i banda i no van influir amb el marcador.
Ojalà sempre pitesin com ahir.

A la primera part ens van pitar MOLT a favor. Tot i això clarament la millor tripleta que ha passat pel congost aquest any. I tota la rao amb en Zuba, és el clàssic gitano que es passa el partit fotent putadetes i menjan-te l'orella.
Imagen

masafreak

por masafreak » 20 May 2019, 10:48

Com enyorareu l'any vinent a Lalane quan us n'adoneu que és un dels millors pivots que hem tingut mai.
El seu problema només és un, la passivitat. Si no fos passiu, aquest nano estaría a la NBA i no podríem fitxar-lo. Així que el que heu de fer és disfrutar de veure un jugador així i no plorar molt quan fitxem un tiu l'any vinent que malgrat lluitar com un boig, no rendeixi ni la meitat que ha rendit ell durant la temporada.

giripower
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

por giripower » 20 May 2019, 11:05

Borja Perez. escribió:
Iceman Gervin escribió:

Pero quin nivell vols, si els jugadors que abans tenien un rol, ara han tingut que agafar més responsabilitats. Es que ens falten els petits que creen més desequilibri i que tenen mes efectivitat junt amb Lundberg.
Fisher que dona joc, que penetra força bé i que te un llançament de 3 força correcte. I Toolson, el jugador que espanta les defenses i que pel simple fet de ser-hi ja condiciona i deixa mes espais per als seus companys. Murphy no el trobem a faltar tant...

Jo no demano que juguem més bé. Jo demano que fem el possible per a guanyar a Saragossa, i si això vol dir anar a fer un partit a 50 punts doncs fem-ho... El partit l'hem d'entendre com una final i deixar-ho tot a pista tant si juguem bé com malament... Que almenys per ganes no ens guanyin...
Tot i així en condicions normals ens han de guanyar, perquè ells tenen l'equip al complet i juguen de memòria i a casa.

Però per a mi no serà, jo aniré a Saragossa a donar escalf a aquest equip que s'ho mereix tant...

goyathay

por goyathay » 20 May 2019, 12:31

No ho se i no vull explicar el perque, però tinc la sensació que serem al play-off. Guanyant o potser perdent amb caramboles però es hi ha alguna cosa que se sent que serem als playoffs.

vittiman

por vittiman » 20 May 2019, 12:41

masafreak escribió:Com enyorareu l'any vinent a Lalane quan us n'adoneu que és un dels millors pivots que hem tingut mai.
El seu problema només és un, la passivitat. Si no fos passiu, aquest nano estaría a la NBA i no podríem fitxar-lo. Així que el que heu de fer és disfrutar de veure un jugador així i no plorar molt quan fitxem un tiu l'any vinent que malgrat lluitar com un boig, no rendeixi ni la meitat que ha rendit ell durant la temporada.

+1. Sense anar més lluny, dos exemples recents de jugadors 5 tot cor però que no teníen ni la meitat de físic i TALENT que té Lalanne: Cakarun i Sandul.

Vosaltres mateixos, trieu dels 3 amb qui us quedaríeu... :mrgreen:

rfccreus

por rfccreus » 20 May 2019, 14:06

vittiman escribió:
masafreak escribió:Com enyorareu l'any vinent a Lalane quan us n'adoneu que és un dels millors pivots que hem tingut mai.

+1. Sense anar més lluny, dos exemples recents de jugadors 5 tot cor però que no teníen ni la meitat de físic i TALENT que té Lalanne: Cakarun i Sandul.

Vosaltres mateixos, trieu dels 3 amb qui us quedaríeu... :mrgreen:

No discuteixo que Lalanne a fet una molt bona temporada i si continua dons perfecte,,,ara fer trampes al solitari no val ,,, el any de Sandul el Pivot titular era Musli i Cakarun també era el pivot reserva ,,,jo per exemple Lalanne i CaKarun ja me estaria be com a parella de pivots