BAXI MANRESA

Borja Perez.

Re: BAXI MANRESA

por Borja Perez. » 17 Jun 2019, 15:58

A mi em sap greu perque segurament no seré just i em falta molta info per valorar la situació correctament, però si el Joan marxa a Burgos em cabrejaré, i no pas amb el club. Dubto molt que puguin pagar TANT més com per sacrificar moltes altres coses. I entenc que sigui un professional, però es que jo també em trobo en situacions similars i no deixo la feina on visc com un rei per anar fins bcn cada dia amb ves a saber quin ambient, on em poden fotre fora a la mínima, per cobrar 10K euros més l'any, i menys quan saps que a la que hi hagi algun forat a un dels equips top6 en salaris tens molts numeros d'anar-hi.
Imagen
redjor el dia que el barça ganó su 6º titulo escribió:ahora mismo el juego del Madrid es miles de veces mejor que el del Barça

Haddock

por Haddock » 17 Jun 2019, 16:04

Beqa burjanadze al granca.

Haddock

por Haddock » 17 Jun 2019, 16:11

El tema Joan, doncs si marxa em sabrà greu perque entenc que el projecte del roman-saez molt gira entorn a ell i no molaria tornar a fer un altre projecte. Pero paciencia encara no sabem res.

giripower
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

por giripower » 17 Jun 2019, 17:42

Siguem justos. La temporada que hem gaudit del Joan ha estat un regal. El Joan marxa de l'Andorra, un equip semblant al Burgos perquè creu que obtindrà una de les banquetes grans de l'ACB. El tret li surt malament però l'ambició segurament continua. Llavors es troba en la situació de fitxar pel Manresa o pel Fuenlabrada i la decisió es fàcil lògicament. No sabem com va anar la negociació potser hi ha un paraula donada de facilitar la marxa si la oferta es molt més bona que la de Manresa. O potser els 25.000€ que es parlen es perquè Burgos paga una meitat i el Joan l'altre meitat. La veritat sap greu llegir segons quines coses sobre en Joan veient tot el que ha aconseguit aquest any.

Encara no se sap si marxa. Esperem a veure com acaba tot abans de "despotricar". Però a col·lació del que he llegit que l'havíem format...
No es del tot precís. En Joan es forma com a jugador a Manresa, però com a entrenador s'ha format a Andorra.
Hem d'entendre que quan un jugador o entrenador despunta es gairebé impossible retenir-lo perquè segurament el seu contracte esta molt per sota de mercat... Si Lundberg o en Joan marxen es perquè el seu valor s'ha incrementat i passen dues coses, no es pot pagar el que valen, i encara que els hi paguéssim no els hi podem oferir un projecte tant engrescador com altres.

Molta de la mala llet que veig que corre es perquè l'equip que se'l vol endur es el Burgos, el qual considerem un equip de las mateixes característiques que el nostre. Però senyors malauradament el mon el mouen els diners i Burgos no es pas de la classe d'equips com el Manresa, Burgos pel que es diu aquesta temporada esta al nivell dels Tenerife, Andorra i potser Granca... I nosaltres som dels del nivell, Fuenlabrada com a molt la resta ens superen ara que baixa GBC i Breo...

De fet a mi aquesta temporada em recorda molt la de Pedro Martinez, es queda sense equip. Ens salva amb un equip de 4 duros, i el València el fitxa...

Manrusia9

por Manrusia9 » 17 Jun 2019, 22:40

TASTET escribió:
goyathay escribió:El problema.no es aixo,.sino que a sobre abaixem la clausula.per facilitar la seva marxa.
I no marxa a un club gran, marxa a un club similar

I si ho ha dwmanat el Joan? No, ho, facilitaries?

No.

TASTET

por TASTET » 17 Jun 2019, 23:22

Manrusia9 escribió:
TASTET escribió:
goyathay escribió:El problema.no es aixo,.sino que a sobre abaixem la clausula.per facilitar la seva marxa.
I no marxa a un club gran, marxa a un club similar

I si ho ha dwmanat el Joan? No, ho, facilitaries?

No.

Tancaries la porta a que mai torni així?
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

rfccreus

por rfccreus » 17 Jun 2019, 23:29

dons que no torni ........ ho esperarem com el Barça al Gasol ??

Cano2

por Cano2 » 17 Jun 2019, 23:31

Jo penso que el Joan vol esperar a can Barça, si no pot anar allá potser si que marxa a Burgos. Pero jo si fos ell hem quedaría aquí, ha de valorar la estima que li te la gent, el estar a prop de casa, el club que porta al cor... No se personalment penso que el projecte de Burgos tampoc esta tan lluny del

Per altre banda Nacho Llovet a Andorra a mi m’hagues agradat a la posició de 4 amb algún altre 4 repartint-se els minuts.

No podem demanar la sesión de Artem o Roland al Barça?

TASTET

por TASTET » 17 Jun 2019, 23:32

Que te a veure una cosa amb l altre? A la vida s ha de ser agraït, i més amb qui t hacportat on ens ha portat el Joan
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

rfccreus

por rfccreus » 17 Jun 2019, 23:35

TASTET escribió:Que te a veure una cosa amb l altre? A la vida s ha de ser agraït, i més amb qui t hacportat on ens ha portat el Joan

que no estem per regalar i mes si ell va signar un contracte i a mes si el vol el Burgos que paguin ells , ja li farem una placa ,,,

Johnny2

por Johnny2 » 17 Jun 2019, 23:37

També contrari a fer cap rebaixa a la clàusula.
El Joan ha fet una gran temporada però no va fitxar pel Manresa per un tema vocacional ni sacrificant res. Va deixar l'Andorra i quan cap equip gran el va voler fitxar va optar pel Manresa. Si ara vol fitxar pel Burgos demostra que tampoc té un compromís amb l'entitat més enllà de fer bé la seva feina.
És comprensible com a entrenador professional. Però si ell es comporta com a professional, el club també ho ha de ser en negociar la seva sortida.
[img][/img]

goyathay

por goyathay » 17 Jun 2019, 23:59

Johnny2 escribió:També contrari a fer cap rebaixa a la clàusula.
El Joan ha fet una gran temporada però no va fitxar pel Manresa per un tema vocacional ni sacrificant res. Va deixar l'Andorra i quan cap equip gran el va voler fitxar va optar pel Manresa. Si ara vol fitxar pel Burgos demostra que tampoc té un compromís amb l'entitat més enllà de fer bé la seva feina.
És comprensible com a entrenador professional. Però si ell es comporta com a professional, el club també ho ha de ser en negociar la seva sortida.

+1
Tant profesional es ell, com el club. I la clausula la van signar els dos, es a dir que les dues parts estaven conformes. Doncs ara que pagui el club que el vulgui o si no, que pagui ell, però no podem rebaixar les clausules com qui vol la cosa.

A no ser que hi hagi alguna cosa que no sabem, com per exemple que Burgos i Manresa estiguesin esvarellant-se per un fitxatge i a canvi de rebaixar la clausula del Joan, burgos s'aparta, o alguna altre cosa semblant.
Sino es així, no hauriem de rebaixar un duro.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

rfccreus

por rfccreus » 18 Jun 2019, 00:09

per exemple que Fisher vingui a Manresa i el Burgos no faci res per els drets que deu tenir encara

Iceman Gervin

por Iceman Gervin » 18 Jun 2019, 00:25

Si jo em comporto com un professional, acceptaré que la meva empresa es comporti com una empresa.
I si jo em comporto com un sentimental, el més normal és que la empresa també es comporti com una empresa...

Per cert, no se si heu vist el partit d'avui, però veient els minuts finals dubto que Joan marxi al Burgos. Ahí lo dejo...

TASTET

por TASTET » 18 Jun 2019, 01:13

Iceman Gervin escribió:Si jo em comporto com un professional, acceptaré que la meva empresa es comporti com una empresa.
I si jo em comporto com un sentimental, el més normal és que la empresa també es comporti com una empresa...

Per cert, no se si heu vist el partit d'avui, però veient els minuts finals dubto que Joan marxi al Burgos. Ahí lo dejo...

Quin partit?

goyathay

por goyathay » 18 Jun 2019, 01:40

TASTET escribió:
Iceman Gervin escribió:Si jo em comporto com un professional, acceptaré que la meva empresa es comporti com una empresa.

Quin partit?

Suposo que vols dir el Madrid-Barça. Guanyaven els blaugranes per 8 punts a 4 minuts del final i el Madrid ha acabat guanyant amb un triple final de Carroll. No l'he vist pero diuen que els darrers minuts del Barça han estat patetics
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Iceman Gervin

por Iceman Gervin » 18 Jun 2019, 02:43

goyathay escribió:
TASTET escribió:

Quin partit?

Suposo que vols dir el Madrid-Barça. Guanyaven els blaugranes per 8 punts a 4 minuts del final i el Madrid ha acabat guanyant amb un triple final de Carroll. No l'he vist pero diuen que els darrers minuts del Barça han estat patetics

Patètics no, el següent.
Amb Pesic deixant Kuric a la banqueta i jugant sense Tomic ni Heurtel als minuts decissius.

Manrusia9

por Manrusia9 » 18 Jun 2019, 06:05

TASTET escribió:
Manrusia9 escribió:
TASTET escribió:I si ho ha dwmanat el Joan? No, ho, facilitaries?

No.

Tancaries la porta a que mai torni així?

Que pagui el Burgos els 50.000€ o el que sigui, fins aqui podriem arribar.

CalQuinze

por CalQuinze » 18 Jun 2019, 09:55

Entrevista al President al Regió7 molt interessant. Parla sobre el futur del Joan, sense noves aportacions especials. Sobre la possibilitat de continuïtat de l'Iffe no la descarta. Confirma l'augment de preu dels abonaments de cara la temporada que ve. Dóna per feta la participació a Europa però s'ha de confirmar avui en una reunió del consell d'administració. Diu que el projecte d'ampliació del pavelló està ben encaminat.

https://www.regio7.cat/esports/2019/06/18/penarroya-coneix-valora-projecte-del/551711.html

Patterson

por Patterson » 18 Jun 2019, 10:59

Segons l'entrevista, ahir acabava el temps per decidir el seu futur!!! Suposo que avui a molt estirar demà sabrem alguna cosa!!!
També diu k va tenir una oferta d'Estudiantes....