BAXI MANRESA

Zach55

Re: BAXI MANRESA

por Zach55 » 16 Jul 2019, 23:43

Per cert, m'ha semblat veure que des de mitja temporada, Magarity no va jugar partits a l'ABA league amb el Zadar. Algú sap si es va lesionar o va ser per alguns motiu?
A principi de temporada havia jugat uns partits amb un equip suec també.

TASTET

por TASTET » 16 Jul 2019, 23:44

racósonat escribió:Dani Pérez/Rupnik
Toolson/Davis/Jou
Pere/Vaulet
Baez/Magaritis
Sekulic/Sakho/Sima

Ara mateix sembla que tindrem algo així

Rupnik diuen a Bilbao i ni de conya ve Sekulic
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Zach55

por Zach55 » 17 Jul 2019, 00:00

Zach55 escribió:Per cert, m'ha semblat veure que des de mitja temporada, Magarity no va jugar partits a l'ABA league amb el Zadar. Algú sap si es va lesionar o va ser per alguns motiu?

Vale, ja ho he trobat... Diria que està en croat, però amb la traducció directe del Google traductor, més o menys s'entén.

http://kkzadar.hr/kk-zadar/dobre-vijest ... -magarity/

Va estar 4 mesos (gener, febrer, març, abril) suspès per prendre substàncies il·legals :mrgreen: Concretament per prendre "Bricanyl", un medicament "substitutiu" del Mentolin pel tema de l'asma.

Si el fitxem, alguns encara tindreu més material per posar llenya al foc :todos a botar:

rfccreus

por rfccreus » 17 Jul 2019, 00:06

TASTET escribió:
racósonat escribió:Dani Pérez/Rupnik
Toolson/Davis/Jou
Pere/Vaulet
Baez/Magaritis
Sekulic/Sakho/Sima

Ara mateix sembla que tindrem algo així

Rupnik diuen a Bilbao i ni de conya ve Sekulic

aquest equip es molt inferior al del darrer any i no tindria cap sentit anar a Europa , tenim de tenir paciencia i veure com acaba tot ja que si el base i el pivot son bons dons el equip podría lluitar amb garantíes

rfccreus

por rfccreus » 17 Jul 2019, 00:09

Zach55 escribió:
Zach55 escribió:Per cert, m'ha semblat veure que des de mitja temporada, Magarity no va jugar partits a l'ABA league amb el Zadar. Algú sap si es va lesionar o va ser per alguns motiu?

Vale, ja ho he trobat... Diria que està en croat, però amb la traducció directe del Google traductor, més o menys s'entén.

Va estar 4 mesos (gener, febrer, març, abril) suspès per prendre substàncies il·legals :mrgreen: Concretament per prendre "Bricanyl", un medicament "substitutiu" del Mentolin pel tema de l'asma.

Si el fitxem, alguns encara tindreu més material per posar llenya al foc :todos a botar:

no es just fer conya amb aquest temes , per exemple Froome en ciclisme li va pasar el mateix pel tema de l´asma i va ser declarat inocent

Zach55

por Zach55 » 17 Jul 2019, 00:23

rfccreus escribió:
Zach55 escribió:

no es just fer conya amb aquest temes , per exemple Froome en ciclisme li va pasar el mateix pel tema de l´asma i va ser declarat inocent

Ja ho sé, per això, si es llegeix bé no crec que sigui per ficar-li cap etiqueta.

Si hagués estat positiu per EPO, alguna cosa molt clara per treure'n benefici sense cap altra indicació mèdica o positiu per drogues tipus marihuana, cocaïna, etc., que un professional no queda gaire bé, doncs potser sí que podria canviar el punt de mira.

Pd. Albert Oliver també va estar a res de "suspensió" fa molts anys per un producte que es prenia per evitar la caiguda de cabell.

Iceman Gervin

por Iceman Gervin » 17 Jul 2019, 02:11

Zach55 escribió:
rfccreus escribió:
Zach55 escribió:

Ja ho sé, per això, si es llegeix bé no crec que sigui per ficar-li cap etiqueta.

Si hagués estat positiu per EPO, alguna cosa molt clara per treure'n benefici sense cap altra indicació mèdica o positiu per drogues tipus marihuana, cocaïna, etc., que un professional no queda gaire bé, doncs potser sí que podria canviar el punt de mira.

Pd. Albert Oliver també va estar a res de "suspensió" fa molts anys per un producte que es prenia per evitar la caiguda de cabell.

El Bricanyl és un beta-bloquejant, un medicament broncodilatador però que també baixa el ritme cardíac. Es pot prendre en casos d'asma o de bronquitis sota prescripció mèdica, sempre que sigui de manera puntual, en tractaments breus.
El problema que tenen els beta-bloquejants és que moltes vegades els esportistes els prenen sense passar pel metge, i llavors els poden sancionar. Passa molt sovint, però quatre mesos de sanció em semblen molts, llevat de que fos reincident.
Dit això, quan jo jugava pocs jugadors hi havia que no portessin l'esprai de beta-bloquejant a la bossa. Jo m'en vaig prendre mil vegades per encostipats i mai no em varen enxampar!
El cas d'Oliver no té res a veure. Es posava una loció capilar molt de moda en aquells anys que tenia un efecte vasodilatador, però que podia provocar problemes cardíacs. A l'ACB no estava prohibida, però sí que la prohibia el COI.
L'albert estava preselecionat per anar a uns Jocs Mediterranis amb la selecció espanyola "B" (que era la que hi enviaven), i va haver de passar pels controls de les normes olímpiques, i allà varen detectar el fàrmac (crec que era el Minoxidil).
El van excloure de la selecció, obviament, però no va estar amenaçat de sanció, perquè la temporada ja havia acabat i perquè no estava prohibit per la federació.

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 17 Jul 2019, 06:10

marcus33 escribió:
Leodavinci39 escribió:
ejk escribió:Carregar-se un jugador als 10minuts de conèixer la seva existència, basant-se en un vídeo de youtube d'un partit seu contra un equip d'eurolliga. Jugada mestra :mrgreen: :mrgreen:

Algú d'aquí ja l'ha acusat de defensar pitjor que Zubcic. Això seria delictiu eh :P

Em recorda fa uns 10 anys el fitxatge de Marielija o algo així. :roll: Que tots ens vam posar les manes al cap i al final el Club es va fer enrera. I va acabar jugant al Fuenla (o era el Valladolid? :roll: ), on el van tallar a mitja temporada :mrgreen:

Esperem que aquí també s ho repensin :rodarbalon: per què tota la pinta de ser un cas semblant. 8-)

Leo qui es l’agent d’aquest jugador??? Nomes entendria aquest fitxatge en el cas de que el seu ahent ens el col.loqui a canvi d’un o dos tops (base i pivot) si no de veritat que no entenc res... sincerament Zubcic imagino que ha tingut algun problema amb el clubperque fins on jo se estava disposat a acceptar una fitxa mes baixa per quedar-se a Manresa, doncs no entenc que no s’el renovi. Potser tenia pegues pero era un jugador amb punts i que obria el camp cosa que complicava els sistemes defensius del altres equips... be com he dit abans espero que aquest nou fitxatge em faci callar i surti bo... de moment...

L Albert Miralles (l exjugador de la Penya) i bon amic de Pere Romero . Porta una petita agencia sense jugadors destacats. No és el cas :travieso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 17 Jul 2019, 08:07

Després del cafeconleche, algunes Ones que arriben a radio Macuto sobre Juampi Vaulet 8-) .

Sembla ser que té una clàusula de sortida a Europa abans del dia 25. Hem hagut de pagar per alliberar-lo. :postureo:
Sembla ser que té una fitxa força alta :roll: , no és un jugador low cost com pensàvem :travieso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

vittiman

por vittiman » 17 Jul 2019, 08:31

Bé, doncs sembla que es perfila que Báez serà el 4 titular. O almenys estarà repartida la cosa. Jo, abans de sacrificar el fitxatge, li donaré temps i marge per veure'l com evoluciona. El que està clar és que Montañez s'ha guanyat marge per a la meva confiança.

Pels moviments que estem fent, cada cop és més clar que on destinarem el gruix salarials erà en les posicions de 1 i 5. Sobretot crec que la intenció és en el 5, però dependrà del que se'ns posi a tiro i poguem portar que ho destinem en un o altre. En qualsevol cas, en aquests dos moviments, i anirà gran part del devenir de la temporada per saber com podrem arribar a ser de competitius.

Ens cal encertar en aquests dos fitxatges i espero que siguin jugadors amb punts a les mans i que generin. I el llistó està molt amunt, doncs l'any passat van arribar Renfroe i Lalanne, casi res...A veure si podem mantenir el nivell.

P.D. Tothom parla de Zubcic com sino entengués res. El jugador va manifestar que es vodlria quedar, d'acord. Però algú s'ha parat a pensar que sino continua és o perquè cobra massa o perquè el club no vol? No té més història. SIno es queda és o perquè demana massa o perquè no l'hem volgut/hem cregut que podriem portar algu que aporti més. Per exemple, aquest fitxatge, potser a davant no suma tant, però potser end efensa ens aporta molt més. Cal donar marge i confiar en els moviments del club.

kelo_19

por kelo_19 » 17 Jul 2019, 08:43

vittiman escribió:Bé, doncs sembla que es perfila que Báez serà el 4 titular. O almenys estarà repartida la cosa. Jo, abans de sacrificar el fitxatge, li donaré temps i marge per veure'l com evoluciona. El que està clar és que Montañez s'ha guanyat marge per a la meva confiança.

Pels moviments que estem fent, cada cop és més clar que on destinarem el gruix salarials erà en les posicions de 1 i 5. Sobretot crec que la intenció és en el 5, però dependrà del que se'ns posi a tiro i poguem portar que ho destinem en un o altre. En qualsevol cas, en aquests dos moviments, i anirà gran part del devenir de la temporada per saber com podrem arribar a ser de competitius.

Ens cal encertar en aquests dos fitxatges i espero que siguin jugadors amb punts a les mans i que generin. I el llistó està molt amunt, doncs l'any passat van arribar Renfroe i Lalanne, casi res...A veure si podem mantenir el nivell.

P.D. Tothom parla de Zubcic com sino entengués res. El jugador va manifestar que es vodlria quedar, d'acord. Però algú s'ha parat a pensar que sino continua és o perquè cobra massa o perquè el club no vol? No té més història. SIno es queda és o perquè demana massa o perquè no l'hem volgut/hem cregut que podriem portar algu que aporti més. Per exemple, aquest fitxatge, potser a davant no suma tant, però potser end efensa ens aporta molt més. Cal donar marge i confiar en els moviments del club.

La meva primera reacció també va ser aquesta. Però es veritat que encara que volgués baixar-se una mica el sou segueix sent més car que Magarity. I després està el tema del carácter a dins del vestidor(cosa que no veiem i no podem jutjar). La única cosa que vam veure va ser la discussió amb Sakho, pero qui sap si n'han passat algunes més que no coneixem.

El tema dels calers també tindria lógica si el Juampi té un catxe més alt i l'hem hagut d'alliberar com li he llegit al Leo, i per tant haguessim de compensar una mica(i recordem que Baez no cobra en chuches tampoc).

A mi l'unic que em fa"dubtar" es el tema del tir exterior des de la posició de 4. Veurem....
Imagen

vittiman

por vittiman » 17 Jul 2019, 08:48

kelo_19 escribió:
vittiman escribió:Bé, doncs sembla que es perfila que Báez serà el 4 titular. O almenys estarà repartida la cosa. Jo, abans de sacrificar el fitxatge, li donaré temps i marge per veure'l com evoluciona. El que està clar és que Montañez s'ha guanyat marge per a la meva confiança.

La meva primera reacció també va ser aquesta. Però es veritat que encara que volgués baixar-se una mica el sou segueix sent més car que Magarity. I després està el tema del carácter a dins del vestidor(cosa que no veiem i no podem jutjar). La única cosa que vam veure va ser la discussió amb Sakho, pero qui sap si n'han passat algunes més que no coneixem.

El tema dels calers també tindria lógica si el Juampi té un catxe més alt i l'hem hagut d'alliberar com li he llegit al Leo, i per tant haguessim de compensar una mica(i recordem que Baez no cobra en chuches tampoc).

A mi l'unic que em fa"dubtar" es el tema del tir exterior des de la posició de 4. Veurem....

Totalment d'acord. És que segur que els tiros van per aquí. Montañez si alguna cosa ha demostrat és que no té un pèl de tonto i està fent molt bé la seva ferina. SI Zubcic no es queda, és per algun motiu que el club sap i nosaltres no.

Coincideixo que potser és perd un xic en el tir des de la posició de 4, però Baez amb confiança confio en que incrementi una mica el seu % d'encert exterior, i en la posició de 2 (Toolson-Davis) i d'1 (Pérez més el que vingui) tindrem bon tir exterior.

Com he dit, falten els 1 i 5 titulars, i son claus. Perquè de tenir 2 tios diferencials a tenir dos tios discrets, l'equip et canvia com un mitjó.

TASTET

por TASTET » 17 Jul 2019, 09:20

Del Aguila torna a estar lesionat?
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Zach55

por Zach55 » 17 Jul 2019, 09:31

Efectivament en tir exterior sí que hi perdem a priori...

Doellman, Murphy, Zuba, Muñoz, inclús Lalane podia ajudar...

I arriben jugadors pitjor tiradors, però potser amb més presència física: Magarity, Baez (tot i ser baix i ja veterà és rocós), Vaulet... Cap d'ells destaca més que els anteriors pel tir exterior.

Llavors entre Lundberg i Davis, probablement aquest segon millora una mica els triples, però està per veure pq només l'últim any ha pujat els % de TLL i T3.

pepeman

por pepeman » 17 Jul 2019, 10:33

Zach55 escribió:Efectivament en tir exterior sí que hi perdem a priori...

Doellman, Murphy, Zuba, Muñoz, inclús Lalane podia ajudar...

I arriben jugadors pitjor tiradors, però potser amb més presència física: Magarity, Baez (tot i ser baix i ja veterà és rocós), Vaulet... Cap d'ells destaca més que els anteriors pel tir exterior.

Llavors entre Lundberg i Davis, probablement aquest segon millora una mica els triples, però està per veure pq només l'últim any ha pujat els % de TLL i T3.

Et compro Zuba, pero Doellman, no hi va ser, Murphy tampoc, a part de un parell de partits realment bons..
Lalanne tir de tres ni de conya i Alvarito bueno, en aquest aspecte, va fer una bastant bona segona volta
Força Resa!!!

TASTET

por TASTET » 17 Jul 2019, 10:37

A veure Baez va tirar més de 70 triples l any passat, el % d encert és una altra cosa jajaja però què van a0oetar els 4s suplents l any passat?

irontms

por irontms » 17 Jul 2019, 11:50

ejk escribió:Carregar-se un jugador als 10minuts de conèixer la seva existència, basant-se en un vídeo de youtube d'un partit seu contra un equip d'eurolliga. Jugada mestra :mrgreen: :mrgreen:

Algú d'aquí ja l'ha acusat de defensar pitjor que Zubcic. Això seria delictiu eh :P

La mítica màgia del foro, defenestrar jugadors en funció de videos del Youtube. :todos a botar:

Jo mentrestant seguiré confiant en el Román que de moment està encertant la majoria de jugadors.

I abans de compararlo amb Zuba (que venia a ser el titular i aquest en principi no) esperarem alguns partits.

P.D: Zuba 100% segur que es per tema caràcter. Un bon element.

cuttlas

por cuttlas » 17 Jul 2019, 12:34

irontms escribió:

La mítica màgia del foro, defenestrar jugadors en funció de videos del Youtube. :todos a botar:

Jo mentrestant seguiré confiant en el Román que de moment està encertant la majoria de jugadors.

I abans de compararlo amb Zuba (que venia a ser el titular i aquest en principi no) esperarem alguns partits.

P.D: Zuba 100% segur que es per tema caràcter. Un bon element.

Es que a sobre, ha sigut en un video on el tiu fot 16p - 5r contra un equip eurolliga :mrgreen:

#gladyr#

por #gladyr# » 17 Jul 2019, 12:34

Algú pot confirmar que Davis té clausula sortida?

A mi el que m'arriba es que te clausula estil Renfroe, és a dir, que per Nadal pot sortir :idea:

giripower
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

por giripower » 17 Jul 2019, 13:01

A veure després de llegir tanta gent que no he te clar vull comparar una mica l'equip de l'any passat amb el d'aquest.

Peñarroya - Pedro Martinez.- Igualat - Tinc debilitat pel Joan, però l'entrenador que més m'agrada després d'ell es el Pedro

Renfroe/Fisher - Encara no tenim titular per a comparar

Jintvainis - Dani Perez - Sortim Guanyant

Iffe Lundberg - Jordan Davis - Sortim Perdent de moment. Aquest fixatge ve a ser un perfil semblant al Lunberg que arriba l'any passat

Ryan Toolson - Ryan Toolson - Ens Quedem Igual

Pere Tomàs - Pere Tomàs - Ens quedem Igual

Alvaro Muñoz - Juampi Vaulet. - Hi sortim perden en el vincle emocional. Tots estimem a L'Alvaro, també es veritat que es irregular. Veurem com s'adapta Vaulet.

Doellman/Vene/Zuba - Baez. Jo opino que mes o menys ens quedem igual. Baez es gat vell coneix la competició i ha fet bones estadístiques ACB i Eurolliga.

Lukovic/Dragovic/Murphy - Magarity A priori ho hauria de fer molt malament per a ser pitjor que Lukovic. Murphy va fer 2 partits bons. I Dragovic era més defensiu tot i alguns partits que va per els seus puntets i ens feia molt sòlids al darrera.

Paco del Aguila - Paco de l'Aguila. Se li suposa una millora. Ja ho va fer molt bé abans de lesió. Va fer que no es notes, quan Lukovic o altres jugadors no rutllaven. Te molt de futur i ens seguirà ajudant.

Sima - Sima - Se suposa que ha de seguir progressant així que hauria de ser un pel millor...

Cady Lalanne - Encara no podem comparar com en el cas del base ens falta per fitxar

Jordan Sakho - Jordan Sakho. En principi ha de millorar, començant de nou la pretemporada com l'any passat si te la sort de no patir lesions, recordeu que al començament rendia més que Lalanne fins a la lesió... Crec que la lesió que va passar li ha de servir com a aprenentatge per a tornar amb força....

No se jo no ho veig tant malament. Confio molt en Roman, entenc que les circumstancies de com han anat els fitxatges i les desvinculacions. L'any passat tot eren bones noticies. Marxa Ocampo, ve Peñarroya, En Roman fitxa gairebé seguits i creant molta il·lusió Renfroe, Toolson, Doellman. Aquesta temporada comencem amn la marxa de Peñarroya i Ifee que han fet mal. Però desenganyem-nos no volien continuar, la substitució pel Pedro ha estat espectacular i en el cas de Lundberg. Doncs en Ryan haurà de ser el titular i ajudar a adaptar-se a en Davis. Si el Base i el Pivot que fitxem son bons jugadors com m'han dit tenim un equip força arreglat...

Així que tranquil·litat i bons aliments i confiem una mica més en la dupla Montañez-Martinez.

En Roman we trust!!