BAXI MANRESA

Manrusia9

Re: BAXI MANRESA

por Manrusia9 » 14 Sep 2019, 08:57

El que es veu, ja es veia venir des de que es va confeccionar la plantilla.

No sé què esperaveu, que dos NCAA sense experiència professional ni a Europa vinguessin aqui i ho petessin? Davis es un jo contra el mon, tindrà algun dia bo, però no esperem regularitat.

Dani Perez, que amb 29 anys ha fet una temporada decent a l'ACB, no esperem d'ell un puntal. Seria un molt bon segon base.

No entenc perque no es va renovar a Fisher i a Zubzic. Tindries continuitat i jugadors que ja saps que et poden donar.

A tenir en compte que els dos bases que tenim són físicament febles, i això a l'ACB també es paga.

Esperavem al menys un 5 "contrastat" i ens han portat Kravish. A veure què fa però se'l veu completament perdut.

Crec que serà una temporada de canvis a la plantilla.

TASTET

por TASTET » 14 Sep 2019, 09:22

Leodavinci39 escribió:
Johnny2 escribió:
Leodavinci39 escribió:*1 Bon fitxatge :brindo por eso: :amor:
Sorprenentment, en l aspecte negatiu, el % de tir lliure (43% amb un 21 de 49 la temporada passada :o :shock: ) impropi d un tirador. :-? Ben lluny del 97% que oferia Toolson :mrgreen:

Fa dos anys amb Obradoiro 77% en tirs lliures (27 de 35), que està bé.

Doncs la temporada passada un 43%. Dóna que pensar, no? :roll: Almenys a mi em fa sospitar que per algún motiu el jugador està DESCENTRAT darrerament :rodarbalon: Si un jugador passa d un 77 a un 67................dius weno, és possible :postureo: 8-) Però d un 77 a un 43........................... :alarma: :alarma:

L any anterior es, va trencar els creuats. Procés de recuperació? Va ser elegit millor defensor a Polònia
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

OxiAction

por OxiAction » 14 Sep 2019, 09:38

A mi també el partit d´ahir em va deixar molt males sensacions.

Hem estat tous en defensa, sobretot a la 2a part q s'han fet un fart d fer sabates quasi sense oposició. La defensa dels nostres bases al base rival al poste molt dolenta perque tenim uns bases molt petits, pero les ajudes dels nostres pivots quasi inesistens.

80p hem fet, pero m'ha donat la sensació d estar molt perduts en atac, sobretot quan l' agafa Davis q és quasi xupada darrere xupada, moltes vegades anant al xoque contra tota la defensa. Ni Ferrari ni Dani l'han remenat gaire, se'ls veia una mika sense ideies.

Problema molt molt greu al pivot, pero molt. No treiem cap avantatge, en atac només estàn x doblar pilotes al triple frontal i fer 2x2, el tema és q quan el fan una mika lluny d la zona, encara q treiem avantatge, no l' aprofiten, es paren i no ataquen l'aro ni en penetraciò ni en llançament. És el problema d tenir 2 pivots iguals, Sahko-Sima, i un altre q té pinta q també.

Gravísim.

rfccreus

por rfccreus » 14 Sep 2019, 09:44

que poca paciencia i confiança tenim amb un equip que esta a Pretemporada i amb jugadors nous i poca experiencia a ACB i el mès sorprenent que la majoria ho estàn fen prou bé,
El mès preocupant potser son jugadors que ja teniem que no donen el pas cap endavant i que els pivots que tenim en atac ben poc fan.
Amb molt recorregut de millora però l`equip m `agrada i amb la arribada de Dulkys i Baez aquest cap de setmana han de ajudar a consolidar el equip :botepiernas:

OxiAction

por OxiAction » 14 Sep 2019, 09:58

Jo sóc optimista amb l' equip i crec que podem fer un bon any; és pretemporada i aquests partits serveixen per provar coses; ara, aixó no treu que per mí ahir es va fer un mal partit i em va dexar males sensacions.

campruss

por campruss » 14 Sep 2019, 11:34

Jo no sóc tant negatiu respecte a l'equip que s'ha fet, ni penso que tinguem un equip de merda. Se la van jugar amb molts "melons per obrir" que han sortit aparentment prou bé.

Davis: millor del que esperava, és picon si, però menys mal que algú ho prova de dins a fora. I deu ni do si la dobla!
Ferrari: un potencial enorme. L'hi falta confiança per acabar les jugades quan es passa la línia defensiva, cosa que fa amb facilitat. O això o tenir algú a sota que sàpiga guanyar-se la posició.
Magarity: doncs bé al rebot i amenaça de triple. No fa tonteries però té alergia total a la pintura
Vaulet: D'acord en què té mà de fusta, però la resta fantàstic. Fa de tot!

El problema ara mateix està en què els que haurien de fer el pas endavant no l'estany fent i, sobretot, que el pivot que hauria de marcar diferències no ho està fent i està jugant per faltes i cops pocs minuts.

Veurem amb l'ajuda de Báez i algú més que obri defenses la cosa millora.

Però per mi, la base és bastant superior a la del final de temporada passada.

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 14 Sep 2019, 13:35

TASTET escribió:
Leodavinci39 escribió:
Johnny2 escribió:
Fa dos anys amb Obradoiro 77% en tirs lliures (27 de 35), que està bé.

Doncs la temporada passada un 43%. Dóna que pensar, no? :roll: Almenys a mi em fa sospitar que per algún motiu el jugador està DESCENTRAT darrerament :rodarbalon: Si un jugador passa d un 77 a un 67................dius weno, és possible :postureo: 8-) Però d un 77 a un 43........................... :alarma: :alarma:

L any anterior es, va trencar els creuats. Procés de recuperació? Va ser elegit millor defensor a Polònia

Això és barrejar xurros amb meninas :todos a botar: que diuen els castizos. Què té a veure que any anterior tingués una lesió de creuats?¿ :roll: Si pot llançar de 3, pot defensar i pot fer esmaixaes.......per què no tirrar bé tirs lliures? ;)
Algún dia ho sabrem, suposo, però és un tema MENTAL, no físic, el problema que té ara amb els tirs lliures 8-)

PD: I consti, com vaig dir en saber la noticia, que em sembla un MOLT BON fitxatge :amor: Però és evident que té alguna "tara" (com acostuma a pasar amb lo que podem pagar :mrgreen: )
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 14 Sep 2019, 13:49

campruss escribió:Jo no sóc tant negatiu respecte a l'equip que s'ha fet, ni penso que tinguem un equip de merda. Se la van jugar amb molts "melons per obrir" que han sortit aparentment prou bé.

Davis: millor del que esperava, és picon si, però menys mal que algú ho prova de dins a fora. I deu ni do si la dobla!
Ferrari: un potencial enorme. L'hi falta confiança per acabar les jugades quan es passa la línia defensiva, cosa que fa amb facilitat. O això o tenir algú a sota que sàpiga guanyar-se la posició.
Magarity: doncs bé al rebot i amenaça de triple. No fa tonteries però té alergia total a la pintura
Vaulet: D'acord en què té mà de fusta, però la resta fantàstic. Fa de tot!

El problema ara mateix està en què els que haurien de fer el pas endavant no l'estany fent i, sobretot, que el pivot que hauria de marcar diferències no ho està fent i està jugant per faltes i cops pocs minuts.

Veurem amb l'ajuda de Báez i algú més que obri defenses la cosa millora.

Però per mi, la base és bastant superior a la del final de temporada passada.

I és evident que per la seva alçada és mooooooooooooolt lent i no arriba mai a puntejar el 4 rival a la línea de 3 :travieso: (i aquí a l ACB els 4 tiren molt bé de 3 :-? :-? )
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

SERGI_INC

por SERGI_INC » 14 Sep 2019, 15:33

I no li faria gràcia a Luis Scola venir un anyet a Manresa? 39 anys i sense equip...

TASTET

por TASTET » 14 Sep 2019, 15:51

SERGI_INC escribió:I no li faria gràcia a Luis Scola venir un anyet a Manresa? 39 anys i sense equip...

El veuràs a l acb segurament... Al Madrid
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Manrusia9

por Manrusia9 » 14 Sep 2019, 16:36

SERGI_INC escribió:I no li faria gràcia a Luis Scola venir un anyet a Manresa? 39 anys i sense equip...

Bufff seria un somni, ni que tingui 39

bowie15

por bowie15 » 15 Sep 2019, 11:48

Entenc la vostre preocupació/decepció per la configuració de la plantilla.
Els test de pretemporada tampoc conviden a l'eufòria pero tampoc al pesimisme.
Fonts molt properes al club em van dir que tindríem un base i un pivot tops, pero obviament no ha estat el cas.
Imagino que per temes de mercat no ha estat posible, se que a l'última hora sens han escapat fitxatges que d'haver-se concretat hores d'ara estaríem parlant de manera molt diferent.
Sense esta decebut per la plantilla que tenim, si que ho estic per no tenir un base experimentat i de garanties, reconec que tant Pérez com Ferrari son bons jugadors pero no els veig decisius com si ho eran Renfroe i fin i tot Fisher, m'agradaria saber perquè no es va renovar aquest últim, crec que va cumplir sobradament, imagino que deu ser un tema físic, si no es així, no ho entenc. El mateix AJ Slaugter, tant demanat pel Leo, l'estat seguint al mundial, crec que ens podria haver anat mooooolt be, per exemple.
En qualsevol cas l'arrivada de Baez i l'incorporació de Dulkis, no se si se'n diu així, fins que torni Ryan, així espero, canviaran una mica el perfil de l'equip aportant veterania, saber estar i tir exterior que ens fa falta.
Per valorar realment l'equip haurem d'esperar fins les 7 o 8 primeres jornades de lliga, personalment el fet de tenir al Pedro a la banqueta ja em dona tranquilitat, segur que tindrem una bona defensa i aixo ja es garantia de competir els partits.
Les comparacions son odioses i ens faríem mal a nosaltres mateixos si ho fem amb la pasada campanya, així que jo actualment em conformo amb no patir i a partir d'aquí pas a pas.
El mes preocupant fins ara es el tir exterior, ja em donat el 1er pas per resoldre'l i els nostres 5, Kravish de moment no ha demostrat res, Sakho ha començat com va acabar la temporada, estancat i a Sima no se'l pot demanar mes.
Veurem.

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 15 Sep 2019, 12:18

bowie15 escribió:Entenc la vostre preocupació/decepció per la configuració de la plantilla.
Els test de pretemporada tampoc conviden a l'eufòria pero tampoc al pesimisme.
Fonts molt properes al club em van dir que tindríem un base i un pivot tops, pero obviament no ha estat el cas.
Imagino que per temes de mercat no ha estat posible, se que a l'última hora sens han escapat fitxatges que d'haver-se concretat hores d'ara estaríem parlant de manera molt diferent.
Sense esta decebut per la plantilla que tenim, si que ho estic per no tenir un base experimentat i de garanties, reconec que tant Pérez com Ferrari son bons jugadors pero no els veig decisius com si ho eran Renfroe i fin i tot Fisher, m'agradaria saber perquè no es va renovar aquest últim, crec que va cumplir sobradament, imagino que deu ser un tema físic, si no es així, no ho entenc. El mateix AJ Slaugter, tant demanat pel Leo, l'estat seguint al mundial, crec que ens podria haver anat mooooolt be, per exemple.
En qualsevol cas l'arrivada de Baez i l'incorporació de Dulkis, no se si se'n diu així, fins que torni Ryan, així espero, canviaran una mica el perfil de l'equip aportant veterania, saber estar i tir exterior que ens fa falta.
Per valorar realment l'equip haurem d'esperar fins les 7 o 8 primeres jornades de lliga, personalment el fet de tenir al Pedro a la banqueta ja em dona tranquilitat, segur que tindrem una bona defensa i aixo ja es garantia de competir els partits.
Les comparacions son odioses i ens faríem mal a nosaltres mateixos si ho fem amb la pasada campanya, així que jo actualment em conformo amb no patir i a partir d'aquí pas a pas.
El mes preocupant fins ara es el tir exterior, ja em donat el 1er pas per resoldre'l i els nostres 5, Kravish de moment no ha demostrat res, Sakho ha començat com va acabar la temporada, estancat i a Sima no se'l pot demanar mes.
Veurem.

:brindo por eso: AJ Slaughter i Patrick Auda eren dos fitxatges "de manual". No sé com els vam deixar escapar. :-? :-?

bowie15

por bowie15 » 15 Sep 2019, 14:01

El tema Auda es especialment sorprenent, durant tot l'estiu gent molt ben informada, aixo es lo sorprenent, m'aseguraven que estava lligat, finalment no ha estat així.
Vull pensar que es tractava d'una "llegenda urbana", un rumor que de tant repetir-se es va creure que era veritat.
Pero opino com el Leo, ens haguessin anat molt be aquest dos jugadors.
Ara som els que som i amb ells a mort.

Johnny2

por Johnny2 » 15 Sep 2019, 18:01

A l'estiu, quan s'estava fent l'equip, la gran majoria vam considerar que prometia, però que necessitàvem el 1 i el 5 de garantíes, i també comptar amb Toolson.
Quan vam fitxar Ferrari, es deia que el què passava és que ens gastaríem les garrofes en un 5 top. Al final ni una cosa ni l'altra, i a més no tenim a Toolson.

És evident que el nostre és sobre el paper un dels equips més fluixos o el que més, a part de jugar en dues competicions. El Pedro i el Congost hauran de fer una gran feina per a assegurar les 13 victòries que necessitem!
[img][/img]

rfccreus

por rfccreus » 15 Sep 2019, 20:27

I si desprès jugant bè que direm ¿¿¿¿ si ho fan malament dons el tipic " ja Ho vaig dir " , crec que toca esperar veure uns quants partits i si la cosa no va bè si que el Club ha de reaccionar ,,,de moment esperem com jugant , el any de la presentaciò que varem guanyar a un equip Rus i també quan va começa la lliga del Comenge semblava que teniem un molt bon equip i van ser els pitjors dels darrers anys,,,,,,,,
Si penso que patirem però el equip que tenim es mereix una mica mès de confiança

Iceman Gervin

por Iceman Gervin » 15 Sep 2019, 22:04

Heu vist la final del mundial?
Heu vist el que passa quan el tir exterior no entra, el pivot bo aporta molt poc, i el pivot suplent és una toia?
Doncs que ve un equip com Déu mana i et fot una repassada. Això és el que em fa por de la nostra plantilla.
Per cert, he vist el partit per la televisió pública argentina. Els comentaristes li donen mil voltes als d'aquí, sobretot pel que fa a objectivitat a l'hora de comentar les decissions arbitrals!

BuzzerBetter

por BuzzerBetter » 16 Sep 2019, 12:08

Iceman Gervin escribió:Heu vist la final del mundial?
Heu vist el que passa quan el tir exterior no entra, el pivot bo aporta molt poc, i el pivot suplent és una toia?
Doncs que ve un equip com Déu mana i et fot una repassada. Això és el que em fa por de la nostra plantilla.
Per cert, he vist el partit per la televisió pública argentina. Els comentaristes li donen mil voltes als d'aquí, sobretot pel que fa a objectivitat a l'hora de comentar les decissions arbitrals!

El periodisme en general penso que no pasa un bon moment en el teritori, els comentaristes d'aquest mundial(exceptuant Piti Hurtado i Daimiel) Eren lamentables, que poc mées de 5 partits havien vist aquest any.

Per cert aprofito per recomanar-vos a tots la plataforma DAZN, aquest any tota la eurolliga , eurocup i segurament la BCL per 10€

hollymichfan

por hollymichfan » 16 Sep 2019, 13:42

BuzzerBetter escribió:

El periodisme en general penso que no pasa un bon moment en el teritori, els comentaristes d'aquest mundial(exceptuant Piti Hurtado i Daimiel) Eren lamentables, que poc mées de 5 partits havien vist aquest any.

Per cert aprofito per recomanar-vos a tots la plataforma DAZN, aquest any tota la eurolliga , eurocup i segurament la BCL per 10€

De moment BCL no surt pas en la seva oferta de programació! Només Euroligae i Eurocup

BuzzerBetter

por BuzzerBetter » 16 Sep 2019, 13:52

hollymichfan escribió:
BuzzerBetter escribió:

De moment BCL no surt pas en la seva oferta de programació! Només Euroligae i Eurocup

De manera oficial no però per twitter Robirosa o Lavagini ( no recordo qui) ho va deixar veure al preguntarli si farien els partits del Manresa a BCL per E3