BAXI MANRESA

XoKoP

Re: BAXI MANRESA

por XoKoP » 16 Sep 2019, 14:47

jo també he sentit que DAZN tenia els drets de BCL i que TV3 va negociar per poder televisar al Manresa (i la Penya) en obert.

giripower
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

por giripower » 16 Sep 2019, 18:54

Segons ens han dit en aquest post diverses vegades, els partits de Champions els fan gratuïts per Youtube.

roloj

por roloj » 16 Sep 2019, 19:04

giripower escribió:Segons ens han dit en aquest post diverses vegades, els partits de Champions els fan gratuïts per Youtube.

A veces está geobloqueado...
Nuestros minaretes, nuestras torres de defensa, nuestro futuro

Imagen

Iceman Gervin

por Iceman Gervin » 16 Sep 2019, 20:37

roloj escribió:
giripower escribió:Segons ens han dit en aquest post diverses vegades, els partits de Champions els fan gratuïts per Youtube.

El Youtube es pot geobloquejar?
Haurem de fer un curs de VPN...

BuzzerBetter

por BuzzerBetter » 16 Sep 2019, 20:53

Iceman Gervin escribió:
roloj escribió:

VPNGhost molt bon programa :brindo por eso:

Iceman Gervin

por Iceman Gervin » 16 Sep 2019, 23:48

BuzzerBetter escribió:
Iceman Gervin escribió:
roloj escribió:A veces está geobloqueado...

:brindo por eso:

Johnny2

por Johnny2 » 17 Sep 2019, 05:03

BuzzerBetter escribió:
Iceman Gervin escribió:
roloj escribió:A veces está geobloqueado...

Windscribe també sol funcionar bé.
[img][/img]

XoKoP

por XoKoP » 17 Sep 2019, 07:01

jo l'any passat alguns els veia pel visor de partits de bet365, jeje

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 17 Sep 2019, 14:12

TASTET escribió:
Leodavinci39 escribió:
Johnny2 escribió:
Fa dos anys amb Obradoiro 77% en tirs lliures (27 de 35), que està bé.

Doncs la temporada passada un 43%. Dóna que pensar, no? :roll: Almenys a mi em fa sospitar que per algún motiu el jugador està DESCENTRAT darrerament :rodarbalon: Si un jugador passa d un 77 a un 67................dius weno, és possible :postureo: 8-) Però d un 77 a un 43........................... :alarma: :alarma:

L any anterior es, va trencar els creuats. Procés de recuperació? Va ser elegit millor defensor a Polònia

He estat mirant les seves estadístiques a Turquia, abans de lesionar-se. :postureo: En 4 partits disputats, duia un 1 de 5 en tir lliure (20%) :o :shock:

http://tblstat.net/pd.asp?p=2553&s=1718

Decididament el tir lliure no és el seu fort :travieso: Ai! Que patirem en finals ajustats :-? :-?
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

CalQuinze

por CalQuinze » 17 Sep 2019, 14:55

Avui a les 17:30h comença la fase prèvia de la Champions. Ens interessen els partits entre el Keravnos (Xipre) i el Bakken Bears (Dinamarca) a les 18h , i el que enfrontaran a les 17:30h el Karhu Basket (Finlandia) i el Tsmoki-Minsk (Bielorússia). Els guanyadors d'aquesta fase (després de la tornada de divendres) s'enfrontaran al Lietkabelis (Lituania) i al Polski Cukier Torun (Polonia) respectivament.

CalQuinze

por CalQuinze » 17 Sep 2019, 19:45

CalQuinze escribió:Avui a les 17:30h comença la fase prèvia de la Champions. Ens interessen els partits entre el Keravnos (Xipre) i el Bakken Bears (Dinamarca) a les 18h , i el que enfrontaran a les 17:30h el Karhu Basket (Finlandia) i el Tsmoki-Minsk (Bielorússia). Els guanyadors d'aquesta fase (després de la tornada de divendres) s'enfrontaran al Lietkabelis (Lituania) i al Polski Cukier Torun (Polonia) respectivament.

Victòria dels equips nòrdics.

Karhu Basket 93 Tsmoki-Minsk 86
Keravnos 86 Bakken Bears 95

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 18 Sep 2019, 08:23

Entrevista a Toolson, a l Esportiu:
"Sorprès que s’hagi allargat tant la seva lesió?

Sí, molt més del que pensava. Esperava estar a punt des de fa dies. Però això és el que tenen els problemes d’esquena. Estic fent la meva feina. És negatiu posar-me pressió, m’estic prenent el meu temps per posar-me bé i no tornaré si no estic al 100% perquè sé que no puc ajudar l’equip si no és així. Ja fa onze anys que jugo a Europa a primer nivell, tinc 34 anys i he complert molts dels meus somnis. Si puc continuar jugant a un nivell alt estaré supercontent; si no, no tinc problemes a deixar-ho.

Vol dir que en algun moment s’ha plantejat retirar-se?

Ara no tinc pressió a la meva carrera i estic jugant per l’amor i la passió que tinc pel bàsquet i per la felicitat de la meva família a Manresa, amb els seus clubs, les seves escoles i els seus gimnasos. Volem seguir a Manresa i per això em vull posar bé per poder ajudar a continuar fent gran l’equip.

Com està portant la situació?

Cada vegada que forçava feia un pas enrere i per això he d’anar a poc a poc i no tenir pressa. No sé quan serà, però crec que estic millorant i els pròxims dies ja m’entrenaré amb el grup.

Sent pressió per tornar?

No, no. L’única pressió soc jo mateix perquè no m’agrada quedar-me a la banqueta i no poder ajudar. He tingut molta sort a la meva carrera amb les lesions i la pitjor que havia tingut van ser dues setmanes. Però amb l’esquena no puc precipitar-me "
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

masafreak

por masafreak » 18 Sep 2019, 10:40

Et responc jo, que per bé o per malament he estat el cap visible d'aquest projecte del nou carnet de la grada.
Abans de tot recordem que no ens vam inventar res, el carnet de la grada d'Animació està copiat d'altres grades d'animació d'altre clubs d'Espanya i Eurpa. L'objectiu principalment és la de tenir una massa de gent CONSTANT que animi al Congost. Una massa de gent amb uns drets i uns deures que van lligats a un gran descompte al carnet. Dic GRAN perquè gràcies a pactar amb el club uns drets i deures, hem aconseguit molt més descompte que antigament (si no recordo malament abans ens descomptaven sobre un 10%)

Dit això també vull afegir que jo mateix vaig redactar les drets i deures basant-me com he dit , en altres clubs i adaptant-ne algunes clàusules al nostre club. Posteriorment els vaig compartir amb els companys de la grada i finalment els vaig consensuar amb el club. Aquí no hi ha res que ens inventem a la grada, és un consens entre grada i club.

Per altre banda recalcar que l'Anna Pinell es va deixar una clàusula MOLT IMPORTANT. Per mi és la que realment és MÉS IMPORTANT. PER SER DE LA GRADA D'ANIMACIÓ CAL ESTAR D'EMPEUS TOT EL PARTIT. Creiem que tindrem merder si això no queda suficientment clar.

Seguim pel problema que m'exposes. L'any passat molta gent no va poder venir a tots els partits i va faltar a mes de 4. Com la grada més o menys sempre estava plena, el club no va reaccionar ans al contrari, vam tenir les felicitacions i facilitats del club. Hi havia ma tova per aquesta clàusula i la tant l'any passat com aquest, no hi ha d'haver cap problema perquè això passi.
Això si, si la grada passa a estar al 50% amb els partits que siguin menys importants, el club es vol reservar la possibilitat de poder treure d'alla a gent que no es mereix el descompte.

Crec que no és molt difícil d'entendre i sobretot si mirem altres situacions similars com la del Real Madrid de futbol, quan va amenaçar a la grada d'animació en treure el carnet a tots els que no anessin al partit de copa del Rei contra el Fuenlabrada per no deixar la grada orfe.
En aquest cas repeteixo, si vas a la grada has d'assumir els pro's i els contra's que suposa ser d'aquesta grada. El fet de rebaixar no és gratuït, ans al contrari, cal estar al peu del canó.
Tot i així repeteixo, cal agafar aquesta clàusula amb pinces perquè en situacions normals, no hi ha d’haver problemes amb aquesta. De fet, no hi veig problema sempre i quan es facin les coses de manera racional.

Espero haver-me explicat.

Gràcies.

vittiman escribió:Estimats foreros de la grada d'animació (GA) que esteu pel foro:

Vagi per davant que la vostra tasca impagable i molt lloable de comandar l'animació del nou congost és de xapo i un gran encert. Us he aplaudit sempre i és per aquest motiu que enguany, personalment, m'he decidit apuntar juntament amb 4 amics més.

Aquesta tarda he rebut un correu de l'Anna Pinell, des del club, on a voluntat dels membres de la GA s'ha volgut posar èmfasi a alguns aspectes. En la meva humil opinió, un d'ells és pèl excessiu i pot fer restar gent a la grada i malestar entre molts que volen pujar al barco.

Què passa amb aquell soci/socià que per temes laborals no pot venir a més de 4 partits? Entenc jo que els que no puguin assistir per temes laborals o personals, ja en tenen prou amb la putada de perdre's X partits del Manresa que a sobre hauran de donar explicacions davant d'algú?

L'objecti de la GA, o almenys es el que percebia desde fora, és el de créixer el màxim possible, però això ha de ser incloent tot tipus de col·lectius amb ganes d'animar i entenc que respectant els temes personals de cadascú i no posar pedres al camí.

Penso que caldria reflexionar i rectificar sobre aquest aspecte. I ho comento com a critica constructiva. És la meva opinió.

Salut! :brindo por eso:

irontms

por irontms » 18 Sep 2019, 11:29

masafreak escribió:Et responc jo, que per bé o per malament he estat el cap visible d'aquest projecte del nou carnet de la grada.
Abans de tot recordem que no ens vam inventar res, el carnet de la grada d'Animació està copiat d'altres grades d'animació d'altre clubs d'Espanya i Eurpa. L'objectiu principalment és la de tenir una massa de gent CONSTANT que animi al Congost. Una massa de gent amb uns drets i uns deures que van lligats a un gran descompte al carnet. Dic GRAN perquè gràcies a pactar amb el club uns drets i deures, hem aconseguit molt més descompte que antigament (si no recordo malament abans ens descomptaven sobre un 10%)

Dit això també vull afegir que jo mateix vaig redactar les drets i deures basant-me com he dit , en altres clubs i adaptant-ne algunes clàusules al nostre club. Posteriorment els vaig compartir amb els companys de la grada i finalment els vaig consensuar amb el club. Aquí no hi ha res que ens inventem a la grada, és un consens entre grada i club.

Per altre banda recalcar que l'Anna Pinell es va deixar una clàusula MOLT IMPORTANT. Per mi és la que realment és MÉS IMPORTANT. PER SER DE LA GRADA D'ANIMACIÓ CAL ESTAR D'EMPEUS TOT EL PARTIT. Creiem que tindrem merder si això no queda suficientment clar.

Seguim pel problema que m'exposes. L'any passat molta gent no va poder venir a tots els partits i va faltar a mes de 4. Com la grada més o menys sempre estava plena, el club no va reaccionar ans al contrari, vam tenir les felicitacions i facilitats del club. Hi havia ma tova per aquesta clàusula i la tant l'any passat com aquest, no hi ha d'haver cap problema perquè això passi.
Això si, si la grada passa a estar al 50% amb els partits que siguin menys importants, el club es vol reservar la possibilitat de poder treure d'alla a gent que no es mereix el descompte.

Crec que no és molt difícil d'entendre i sobretot si mirem altres situacions similars com la del Real Madrid de futbol, quan va amenaçar a la grada d'animació en treure el carnet a tots els que no anessin al partit de copa del Rei contra el Fuenlabrada per no deixar la grada orfe.
En aquest cas repeteixo, si vas a la grada has d'assumir els pro's i els contra's que suposa ser d'aquesta grada. El fet de rebaixar no és gratuït, ans al contrari, cal estar al peu del canó.
Tot i així repeteixo, cal agafar aquesta clàusula amb pinces perquè en situacions normals, no hi ha d’haver problemes amb aquesta. De fet, no hi veig problema sempre i quan es facin les coses de manera racional.

Gràcies.

vittiman escribió:Estimats foreros de la grada d'animació (GA) que esteu pel foro:

Vagi per davant que la vostra tasca impagable i molt lloable de comandar l'animació del nou congost és de xapo i un gran encert. Us he aplaudit sempre i és per aquest motiu que enguany, personalment, m'he decidit apuntar juntament amb 4 amics més.

Aquesta tarda he rebut un correu de l'Anna Pinell, des del club, on a voluntat dels membres de la GA s'ha volgut posar èmfasi a alguns aspectes. En la meva humil opinió, un d'ells és pèl excessiu i pot fer restar gent a la grada i malestar entre molts que volen pujar al barco.

Què passa amb aquell soci/socià que per temes laborals no pot venir a més de 4 partits? Entenc jo que els que no puguin assistir per temes laborals o personals, ja en tenen prou amb la putada de perdre's X partits del Manresa que a sobre hauran de donar explicacions davant d'algú?

L'objecti de la GA, o almenys es el que percebia desde fora, és el de créixer el màxim possible, però això ha de ser incloent tot tipus de col·lectius amb ganes d'animar i entenc que respectant els temes personals de cadascú i no posar pedres al camí.

Penso que caldria reflexionar i rectificar sobre aquest aspecte. I ho comento com a critica constructiva. És la meva opinió.

Jo afegiria el perquè no es va informar d'aquestes "clàusules" en el moment de renovar els carnets i perquè no es va fer firmar a cada abonat que es feia el carnet de la GA un paper conforme estava d'acord amb aquests punts. O és que s'ha decidit a posteriori?

Trobo totalment lògic haver d'anar de vermell, dur les bufandes, estar drets, animar etc... per això es diu Grada d'Animació i no Tribuna, però ja sigui per causes laborals com comentava el Vittiman o per exemple si et poses malalt un parell de setmanes que passa? Si coincideix amb ACB i CL ja son 4 partits.

Crec que estarem d'acord tots en què és el punt que més "grinyola", potser afegiria el dels 30 min pel fet que molta gent treballa en horari de botiga i ja el primer partit no podrà arribar a les 20:00.

Com tot, cadascú te la seva opinió

masafreak

por masafreak » 18 Sep 2019, 11:54

irontms escribió:
masafreak escribió:Et responc jo, que per bé o per malament he estat el cap visible d'aquest projecte del nou carnet de la grada.

Gràcies.

Jo afegiria el perquè no es va informar d'aquestes "clàusules" en el moment de renovar els carnets i perquè no es va fer firmar a cada abonat que es feia el carnet de la GA un paper conforme estava d'acord amb aquests punts. O és que s'ha decidit a posteriori?

Trobo totalment lògic haver d'anar de vermell, dur les bufandes, estar drets, animar etc... per això es diu Grada d'Animació i no Tribuna, però ja sigui per causes laborals com comentava el Vittiman o per exemple si et poses malalt un parell de setmanes que passa? Si coincideix amb ACB i CL ja son 4 partits.

Crec que estarem d'acord tots en què és el punt que més "grinyola", potser afegiria el dels 30 min pel fet que molta gent treballa en horari de botiga i ja el primer partit no podrà arribar a les 20:00.

Com tot, cadascú te la seva opinió

Explico de nou el perquè s'utilitzen segons quines clàuslues. Crec que no és qüestió d'opinar, sinó que algú us expliqui perquè s'ha decidit cadascuna. Aquesta en principi no és la nostra feina (Grada d'animació):

1. 30 minuts abans: El club vol gent fent ambient des de bastnat abans de l'inici del partit. El club és flexible però abans teniem un greu problema de que la major part de la grada arribava una vegada començat el partit. Clàusula laxa si hi ha suficient gent 10 minuts abans del partit. Però si es digués que han d'estar 10 minuts abans, arribarien tard (com sempre). Si treballes a una botiga, serás segurament tu i 4 mes, no es notarà.
2. Clàusula dels 4 partits: Com he dit és una clàusula que el club ES RESERVA per si la gent se la decanta i aprofita la grada d'animació no per animar, sinó per estalviar-se només diners del carnet. Si no hi pots anar mai, no et facis de la grada perquè la grada serveix per anar a animar.

Dit això, recordem que a la grada vam passar de ser 20 a ser 130 l'any passat. Per tant, tants problemes no hi ha amb les clàusules perquè el club és comprenssiu i té la màniga ample.
El que desconec és com us ho expliquen per part del club, però la nostra part la tenim molt clara.

Gràcies.

goyathay

por goyathay » 19 Sep 2019, 01:51

Estic bastant d'acord amb una premissa que has dit: Si no pots cumplir un deure no et facis de la grada d'animació".
Es a dir, si no vols veure el partit dret o si no vols cridar ni fer soroll per exemple, seu en un altre lloc.
Jo no estic a la grada d'animació però sec a primera fila, a l'altre cantó, i també se'm queixen si en moments determinats de partit m'aixeco i estic una estona dret. Jo penso que si algú tot això li molesta, es tan fàcil com agafar-se un abonament de grade amunt ja sigui general o tribuna i allà dalt el partit es veu mes be i probablement la gent no s'aixeca i no et molestaran.
Ara se'm tirareu al damunt tots però es com els que se seuen a primera fila i es dediquen veure el partit sense animar gens ni mica, i es passen el partit menjant crispetes o mirant el mòvil. I despres els que volem animar a l'equip i cridar, ens toca seure a darrera perquè aquell dia que ve l'equip gran de turno, aquests menjacrsipetes ens prenen el lloc.
Que si, que si vull un seient per a mi es tan fàcil com pagar-lo a la zona de tribuna, i darrera les cistelles tots els que tenen el carnet tenen tot el dret del mon de seure-hi però, trobo que s'ha de ser mes coherent i si no vols animar i només vens a passar l'estona, seu mes enrera i deixa al davant els que si ho volen fer.

I si no, al cinema s'està molt fresc, també venen crsipetes i tothom sol estar en sil.lenci! :mrgreen:
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

rfccreus

por rfccreus » 19 Sep 2019, 09:09

respecte es el que toca, ja gent que potser no crida molt però hi son sempre de fa molts anys , en canvi la grada de animaciò el any que varem està a la Leb es va animar a la segona volta els primers mesos eran 10 ,
Jo per exemple tinc de fer seure els jugadors que no hem deixen veure i no hem fan cas :P

masafreak

por masafreak » 19 Sep 2019, 12:10

rfccreus escribió:respecte es el que toca, ja gent que potser no crida molt però hi son sempre de fa molts anys , en canvi la grada de animaciò el any que varem està a la Leb es va animar a la segona volta els primers mesos eran 10 ,
Jo per exemple tinc de fer seure els jugadors que no hem deixen veure i no hem fan cas :P

No entenc el que vols dir, no t'has expressat del tot bé.
De totes maneres que estiguis des de fa molts anys a un lloc on els seients no son numerats, no et dona cap tipus de privilegi. Hem de ser conscients del que paguem i els serveis que tenim per allò que paguem.
També cal recordar que les premises que hi ha per ser grada d'animació , segurament les poden complir millor la gent jove que la gran. I de fet, la gent jove es la que interessa que s'enganxi al basquet. Tot lliga, sens dubte.

rfccreus

por rfccreus » 19 Sep 2019, 14:23

masafreak escribió:
rfccreus escribió:respecte es el que toca, ja gent que potser no crida molt però hi son sempre de fa molts anys , en canvi la grada de animaciò el any que varem està a la Leb es va animar a la segona volta els primers mesos eran 10 ,

No entenc el que vols dir, no t'has expressat del tot bé.
De totes maneres que estiguis des de fa molts anys a un lloc on els seients no son numerats, no et dona cap tipus de privilegi. Hem de ser conscients del que paguem i els serveis que tenim per allò que paguem.
També cal recordar que les premises que hi ha per ser grada d'animació , segurament les poden complir millor la gent jove que la gran. I de fet, la gent jove es la que interessa que s'enganxi al basquet. Tot lliga, sens dubte.

El que he dit no ho deia per el teu escrit , ja que la Grada de Animaciò es perfecte :brindo por eso: ,
I important es la gent jove, gran etc com mes serem mes animarem :botar:

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 19 Sep 2019, 15:04

Eulís Baez és l escollit com a representant del Baxi Manresa a la presentació de la Lliga Endesa 19/20 de demà.