EREION escribió:Potser vaig errat però crec que també podria deixar fora a Sakho o Sima, no?
Órrit, Tomàs, Báez, Jou, Sima/Sakho fan cinc cupos, no?
Si vol donar descans a un pivot i donar minuts a Sima, Sakho, llavors ha de ser Mitrovic/Kravish. Tot depèn de quina idea tingui al cap i de com vagin de carregats els jugadors.
EREION escribió:Potser vaig errat però crec que també podria deixar fora a Sakho o Sima, no?
Si vol donar descans a un pivot i donar minuts a Sima, Sakho, llavors ha de ser Mitrovic/Kravish. Tot depèn de quina idea tingui al cap i de com vagin de carregats els jugadors.
TASTET escribió:EREION escribió:Potser vaig errat però crec que també podria deixar fora a Sakho o Sima, no?
Baez no es cupo
Leodavinci39 escribió:A l avantmatx han sortit Magarity i Jou. Així que aquests jugaran segur. La cosa està entre Baez i Mitrovic.
TASTET escribió:Està jugabt menys des de que va renovar no?
Leodavinci39 escribió:TASTET escribió:Està jugabt menys des de que va renovar no?
Jo diría que des de que va tornar BaezAbans ocupava les dues posicions: de 4 i de 5. Ara només el fan jugar de 5.
Leodavinci39 escribió:Més bones notícies a les nostres ONES des de l infermeria. Sembla que Dani Perez progressa favorablement i se l espera ja pel partit contra l Oostende.Podria estar pel partit contra el Madrid però no se´l vol forçar
Reservar-lo per l Obradoiro, molt més guanyable
eskuderto escribió:He vist la programació de Esport3 de dema i no veig que donin el Manresa, pero no tenen cap altre directe programat, algú sap perque?
giripower escribió:eskuderto escribió:He vist la programació de Esport3 de dema i no veig que donin el Manresa, pero no tenen cap altre directe programat, algú sap perque?
Al Twitter del club, han dit que el faran a la web de Esport 3
rfccreus escribió:molt mala sort amb Toolson , quan se a tret el mitjo tenìa un bony sobre de el peu que molt bona pinta no feia,![]()
esperem no sigui res
![]()
Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 5 invitados