BAXI MANRESA

TASTET

Re: BAXI MANRESA

por TASTET » 22 Ene 2020, 08:42

Leodavinci39 escribió:
TASTET escribió:Si no metes una es mposible

Abans de l entrada de Nelson, 1 de 20 en triples :(( :alarma:
Magartity 0 rebots. Mitrovic 0 rebots. Kravish 1 rebot. :(( :alarma: :alarma:

Així no :travieso:

Molt espesos ahir,, només s ha de veure la darrera jugada de dani pérez que no mira ni el temps que li queda..
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Patterson

por Patterson » 22 Ene 2020, 09:43

Tu mateix...... Nelson va fer el primer triple, el costat tenia un que h9 contava i ahir també ho va dir el Jodar!!!!! 0 de 18!!!!A vegades és millor veure el partit i no només estadístiques.....llavors opinem sense saber........

Patterson

por Patterson » 22 Ene 2020, 09:46

Leodavinci39 escribió:

Per cert, segons tu , k sempre ho saps tot qui va fer el primer triple abans d'entrar el Nelson???? Sorprendeme

kelo_19

por kelo_19 » 22 Ene 2020, 10:07

Patterson escribió:
Leodavinci39 escribió:

Per cert, segons tu , k sempre ho saps tot qui va fer el primer triple abans d'entrar el Nelson???? Sorprendeme

No passa res....l'estadística està equivocada i qui se la miri sense haver estat al pavelló treurà una conclusió que no es.

Es correcte que anàvem 0/18 i el de Nelson va ser el primer. L'1/20 deu ser al final del 3Q.
Imagen

irontms

por irontms » 22 Ene 2020, 10:17

TASTET escribió:
Leodavinci39 escribió:

Molt espesos ahir,, només s ha de veure la darrera jugada de dani pérez que no mira ni el temps que li queda..

Jo crec que mes que això (que també) és que ja no podia més.

Just la jugada anterior on casi la roba i provoca un fora de banda vaig veure clarament com ell, Dulkys i Nelson estaven molt cansats, pràcticament no es podien ni moure.

Llàstima no haver pogut demanar un temps mort per tenir la última possessió.

TASTET

por TASTET » 22 Ene 2020, 11:02

Com ho tenim ara a Europa?
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

rfccreus

por rfccreus » 22 Ene 2020, 11:10

TASTET escribió:Com ho tenim ara a Europa?

molt dificil quedar entre els dos primers per no dir impossible tot i guanyant els dos partits que quedan , :-?
I si la propera setmana no es guanya a Belgica perilla fins i tot la classificaciò

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 22 Ene 2020, 13:16

Patterson escribió:Tu mateix...... Nelson va fer el primer triple, el costat tenia un que h9 contava i ahir també ho va dir el Jodar!!!!! 0 de 18!!!!A vegades és millor veure el partit i no només estadístiques.....llavors opinem sense saber........

A relaxing cup of cafeconleche in the Plaza Major home :brindo por eso: :)
Et deia que tu mateix et miressis lo dels rebots a les estadístiques oficials. :postureo:
I 0 de 18 o 1 de 20 estem dient EL MATEIX :) , que "sense comptar a Nelson" (potser hauria estat l expressio mes acertada :P ) no vam estar GENS encertats en el triple. :alarma: :alarma:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET

por TASTET » 22 Ene 2020, 13:21

rfccreus escribió:

molt dificil quedar entre els dos primers per no dir impossible tot i guanyant els dos partits que quedan , :-?
I si la propera setmana no es guanya a Belgica perilla fins i tot la classificaciò

Bueno, pas a pas home

Patterson

por Patterson » 22 Ene 2020, 13:27

Leodavinci39 escribió:
Patterson escribió:Tu mateix...... Nelson va fer el primer triple, el costat tenia un que h9 contava i ahir també ho va dir el Jodar!!!!! 0 de 18!!!!A vegades és millor veure el partit i no només estadístiques.....llavors opinem sense saber........

A relaxing cup of cafeconleche in the Plaza Major home :brindo por eso: :)
Et deia que tu mateix et miressis lo dels rebots a les estadístiques oficials. :postureo:
I 0 de 18 o 1 de 20 estem dient EL MATEIX :) , que "sense comptar a Nelson" (potser hauria estat l expressio mes acertada :P ) no vam estar GENS encertats en el triple. :alarma: :alarma:

Leo que t'has equivocat , com molts cops....però no ho reconeixes!!!
Jo no he dit res dels rebots....
És igual tu el teu món!!!
Salut i bàsquet

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 22 Ene 2020, 13:32

Patterson escribió:
Leodavinci39 escribió:

Leo tio, no et pots inventar les dades......abans de l'entrada de Nelson 0 de 18 en triples......el tema rebots no ho sé.......
No és poden donar xifres a la balabala

En fi.................................. :roll: ja veig que m hauré d agafar unes vacances de foro on altre cop. :shock: :o

PD No fa ni unes hores que he reconegut el meu ERROR en lo de que Ferrari estaría aqui pel 21 de gener.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Patterson

por Patterson » 22 Ene 2020, 14:18

Leodavinci39 escribió:
Patterson escribió:
Leodavinci39 escribió:

Leo tio, no et pots inventar les dades......abans de l'entrada de Nelson 0 de 18 en triples......el tema rebots no ho sé.......

En fi.................................. :roll: ja veig que m hauré d agafar unes vacances de foro on altre cop. :shock: :o

PD No fa ni unes hores que he reconegut el meu ERROR en lo de que Ferrari estaría aqui pel 21 de gener.

Doncs personalment crec que et pots agafar les vacances k vulguis!!!!!
Últimament només fas que donar notícies o rumors falsos, i criticar sempre el/els mateixos jugadors!!!!!
No crec que aportis res interessat actualment, fins ls temporada passada erats una bona font d'informació...... però aquesta temporada t'hi estàs lluint, i potser ho sé més, pq aquest any tinc un bon amic el club,i tot el k dius no són informacións contrastades, només invencions, no volia entrar aquest debat, però el final.....després de tantes mentides!!!!!!
I repeteixo, opinió personal!!!!!!
Crec k es millor parlar menys, però se constructiu i sobretot no ser un mentider compulsiu!!!!!

rfccreus

por rfccreus » 22 Ene 2020, 14:38

TASTET escribió:
rfccreus escribió:

Bueno, pas a pas home

I tant que si pas a pas , el que sì es veritat que al perdre ahir se a complicat la cosa :-? , de totes maneres sensacions positives i diumenge a treballar , lluitar i posar ho difìcil al Madrid.

TASTET

por TASTET » 22 Ene 2020, 15:30

A mi em va, donar la impresió de cansament, entre virus, lesions (sobretot toolson) i que la ratxa de victòries ha vingut més quan no jugàvem a Europa... Esperem que es recuperin, sobretot Kravish

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 22 Ene 2020, 15:57

M agafo vacances de foro fins el partit contra Obradoiro. Que us divertiu :brindo por eso:
Recordar als qui no els agradi llegir els meus comentaris i opinions que hi ha la opció de ignorar-me :rodarbalon: Jo en tinc 3 a la llista de ignore i sóc un 3% més feliç :P

carlitus

por carlitus » 22 Ene 2020, 18:10

Ets com un nen petit....va, tira i agafat les vacances que vulguis que el mon continua voltant sense tu

daniman

por daniman » 22 Ene 2020, 18:39

Leodavinci39 escribió:M agafo vacances de foro fins el partit contra Obradoiro. Que us divertiu :brindo por eso:
Recordar als qui no els agradi llegir els meus comentaris i opinions que hi ha la opció de ignorar-me :rodarbalon: Jo en tinc 3 a la llista de ignore i sóc un 3% més feliç :P

Podriem fer una porra i veuriem que ni de conya no dius re fins el partit de l'Obradoiro.
D'on treus aquest 3% ? Suposo que no et refereixes al 3% d'usuaris del FORO que segons les meves fonts dins del foro hem diuen que som més de 164000 usuaris.
O poder et refereixes a que tb reps el 3% com el NOSTRE PRESIDENT :D :D

Tronn

por Tronn » 22 Ene 2020, 21:15

Patterson escribió:
Leodavinci39 escribió:
Patterson escribió:

Doncs personalment crec que et pots agafar les vacances k vulguis!!!!!
Últimament només fas que donar notícies o rumors falsos, i criticar sempre el/els mateixos jugadors!!!!!
No crec que aportis res interessat actualment, fins ls temporada passada erats una bona font d'informació...... però aquesta temporada t'hi estàs lluint, i potser ho sé més, pq aquest any tinc un bon amic el club,i tot el k dius no són informacións contrastades, només invencions, no volia entrar aquest debat, però el final.....després de tantes mentides!!!!!!
I repeteixo, opinió personal!!!!!!
Crec k es millor parlar menys, però se constructiu i sobretot no ser un mentider compulsiu!!!!!

Mès que vacances, que es jubili!!!
Que ja te una edat per comportar-se com un nen.

GerardCat

por GerardCat » 22 Ene 2020, 22:25

No hi ha hagut sorpreses i Sàsser i Turk Telecom han guanyat el seus partits, així que ja no depenen de nosaltres mateixos per ser caps de sèrie. Hauríem de guanyar els dos partits que ens queden (Oostende i Sàsser) i esperar que el Sàsser ensopegui la setmana que bé contra el Holon... I alerta que de no guanyar la setmana que ve ens jugaríem la classificació l'última jornada :alarma:

irontms

por irontms » 22 Ene 2020, 22:46

daniman escribió:
Leodavinci39 escribió:M agafo vacances de foro fins el partit contra Obradoiro. Que us divertiu :brindo por eso:

Podriem fer una porra i veuriem que ni de conya no dius re fins el partit de l'Obradoiro.
D'on treus aquest 3% ? Suposo que no et refereixes al 3% d'usuaris del FORO que segons les meves fonts dins del foro hem diuen que som més de 164000 usuaris.
O poder et refereixes a que tb reps el 3% com el NOSTRE PRESIDENT :D :D

Un 1% es meu :mrgreen: