BAXI MANRESA

Johnny2

Re: BAXI MANRESA

por Johnny2 » 20 Abr 2020, 22:01

Jo no reclamaré res, però entenc que el més important per l'economia serà saber si es retallen gaire els drets televisius, i si els spónsors no demanen cap rebaixa.
[img][/img]

ejk

por ejk » 20 Abr 2020, 23:04

A mi que tampoc em busquin per reclamar cap euro dels abonaments.

Molt farem si podem sortir a jugar l'any que ve amb un mínim de condicions.

Salut i ànims a tots.
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

Johnny2

por Johnny2 » 20 Abr 2020, 23:33

Per cert, serà el segon cop que baixa esportivament l'Estu, però no administrativament.

No crec però ens conxorxes ni tractes de favor. Si no hi hagués hagut el virus aquest any sí hagués baixat.
A nosaltres també ens va passar.
[img][/img]

TASTET

por TASTET » 20 Abr 2020, 23:40

"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

akikonaj

por akikonaj » 20 Abr 2020, 23:48

Jo tampoc aniré a reclamar els diners, espero un moviment d’ells. La veritat que no m’agrada molt com ha estat tot això, votant a favor.

Johnny2

por Johnny2 » 20 Abr 2020, 23:51

Estu ha estat de llet, i curiosament ha baixat els anys de traspàs! :)
[img][/img]

daniman

por daniman » 21 Abr 2020, 09:50

Entenc la situació del club, no ha estat buscada, per la meva part no reclamaré re, si no vaig donar-me de baixa els anys infumables de basquet no ho faré ara, van sortir mes cars els partits que a les mitges part ja perdiem de 20 que 2 partits d'aquesta temporada. Si retornen diners i la temporada que be hem de fitxar Morningtars i etcc. prefereixo que se'ls quedin pk al final el que vull és disfrutar del bàsquet.

bowie15

por bowie15 » 21 Abr 2020, 12:12

Crec que en la roda d premsa el Pepe ja ho va deixar tot bastant clar i estic totalment d'acord amb ell.
Per part meva el Consell d'administració i la junta s'han guanyat la meva confiança.
Van agafar un club a punt de desaparèixer i ens van portar al play-off, ens van portar jugadors com Doellman, Renfroe o Toolson quan semblava que aixo per nosaltres era ciència ficció i tot aixo a sobre reduint el deute, ¿continuo?
Si no es pugen l'abonament per la propera temporada em dono per satisfet.

kelo_19

por kelo_19 » 21 Abr 2020, 12:30

bowie15 escribió:Crec que en la roda d premsa el Pepe ja ho va deixar tot bastant clar i estic totalment d'acord amb ell.
Per part meva el Consell d'administració i la junta s'han guanyat la meva confiança.
Van agafar un club a punt de desaparèixer i ens van portar al play-off, ens van portar jugadors com Doellman, Renfroe o Toolson quan semblava que aixo per nosaltres era ciència ficció i tot aixo a sobre reduint el deute, ¿continuo?

Totalment d'acord. La feina del Pepe i tota la Junta es increíble.
Imagen

rfccreus

por rfccreus » 21 Abr 2020, 16:58

kelo_19 escribió:
bowie15 escribió:Crec que en la roda d premsa el Pepe ja ho va deixar tot bastant clar i estic totalment d'acord amb ell.

Totalment d'acord. La feina del Pepe i tota la Junta es increíble.

+1000 hem tingut mès partits amb la champions i hem disfrutat de molt bons partits, no es culpa de ningú aquesta situaciò i el que importa es està junts amb aquests moments difìcils, esperem que la propera temporada tinguem un equip competitiu i seguir gaudint de un equip acb a manresa :brindo por eso: i molta salut a tots

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 21 Abr 2020, 20:04

@ernestmacia 10min
Pedro Martínez entr. @BasquetManresa
: "Tinc opció de seguir una temporada més. És molt d'hora, però estic molt a gust a Manresa. Tinc bon feeling amb el president i l'staff tècnic, tenim un bon grup. Tant de bo tot vagi en la línia de poder continuar
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

uooo20

por uooo20 » 21 Abr 2020, 23:16

Si, mireu l'entrevista del Pedro que li han fet la Grada: https://www.instagram.com/gradanimacio/
molt interessant alguns aspectes que ha comentat.

uooo20

por uooo20 » 21 Abr 2020, 23:31

Per aquí també es pot veure l'entrevista ara: https://www.facebook.com/watch/live/?v= ... live_video

Nowitzki/41

por Nowitzki/41 » 22 Abr 2020, 15:38

Doncs jo si vull que em tornin la part proporcional del que he pagat i no puc gaudir.

El mes normal seria restar aquest import de l'abonament de la propera temporada. L'excusa que som un equip pobre no em val, hi han uns valors que estan per sobre d'això, com ara respectar els socis fidels, seria un gest que faria veure com el club es preocupa pels seus seguidors, no tot es tapar 4 forats i el club igualment seguira amb els recursos "justos"

En quan a anar a Europa no ho veig, no tenim garanties de fer un equip competitiu, millor centrar-nos en ACB. Esta molt bé jugar a Europa, pero sincerament la qualitat dels partits era mes digne de LEB, per tant, per mi si no hi anem no es cap handicap.

joanmo1994

por joanmo1994 » 23 Abr 2020, 17:44

Dissabte a les 19h, fan el partit del miracle a Madrid pel canal de YouTube de l'ACB

Enviat des del meu SM-G975F usant Tapatalk
Som i serem ACB. Força Resa! :amor:

bowie15

por bowie15 » 23 Abr 2020, 19:20

La temporada pasada el preu de l'abonament va ser pràcticament el mateix que el d'aquesta.
En un principi faltaven per disputar 5 partits a casa.
En el meu cas tinc dos abonaments a tribuna preferent pels que he pagat 420€, si no m'equivoco, tinc dret a veure 17 partits ACB i 7 de Champions, ja que ens han eliminat. Per tant surt a 17'50€ el partit.
La pasada temporada vam disputar el play-off, per tant un partit mes i no recordo que ningú es queixes perquè volia pagar per veure aquest partit "extra".
Soc un simple treballador, per tant no em sobren els cèntims, pero no penso reclamar ni un puto euro al club.
Segur que els que mes es queixen per aquest tema son els que mes tenen, com sempre i respectant totes les opinions, la decisió es fàcil, la propera temporada que no renovin l'abonament i punt.
Com afeccionat al basket em considero un privilegiat per poder veure els millors jugadors d'Europa al costat de casa, en el meu cas tinc el pavelló a 10min. caminant.
Si no fos així, per veure aquest jugadors m'hauria de desplaçar 60km amb la despesa general que aixo suposa.
¿Creieu que ara reclamare 87'50€ pels partits no disfrutats? No, i aixo que tinc 2 abonaments.
El que esta pasant no es culpa del club, per tant, crec que tots hem de posar de la nostra part per ajudar i colaborar a conservar aquest tresor que tenim i que pocs manresans valorem, el que diuen por tota España, EL MIRACLE DEL BASKET MANRESA.
Pdta. Aquest que es queixan, també ho faran quan la temporada que be no haguem fitxat al Doncic o al Ricky Rubio, aixo si amb un abonament ben baratet.

Nowitzki/41

por Nowitzki/41 » 23 Abr 2020, 19:59

bowie15 escribió:La temporada pasada el preu de l'abonament va ser pràcticament el mateix que el d'aquesta.
En un principi faltaven per disputar 5 partits a casa.
En el meu cas tinc dos abonaments a tribuna preferent pels que he pagat 420€, si no m'equivoco, tinc dret a veure 17 partits ACB i 7 de Champions, ja que ens han eliminat. Per tant surt a 17'50€ el partit.
La pasada temporada vam disputar el play-off, per tant un partit mes i no recordo que ningú es queixes perquè volia pagar per veure aquest partit "extra".
Soc un simple treballador, per tant no em sobren els cèntims, pero no penso reclamar ni un puto euro al club.
Segur que els que mes es queixen per aquest tema son els que mes tenen, com sempre i respectant totes les opinions, la decisió es fàcil, la propera temporada que no renovin l'abonament i punt.
Com afeccionat al basket em considero un privilegiat per poder veure els millors jugadors d'Europa al costat de casa, en el meu cas tinc el pavelló a 10min. caminant.
Si no fos així, per veure aquest jugadors m'hauria de desplaçar 60km amb la despesa general que aixo suposa.
¿Creieu que ara reclamare 87'50€ pels partits no disfrutats? No, i aixo que tinc 2 abonaments.
El que esta pasant no es culpa del club, per tant, crec que tots hem de posar de la nostra part per ajudar i colaborar a conservar aquest tresor que tenim i que pocs manresans valorem, el que diuen por tota España, EL MIRACLE DEL BASKET MANRESA.
Pdta. Aquest que es queixan, també ho faran quan la temporada que be no haguem fitxat al Doncic o al Ricky Rubio, aixo si amb un abonament ben baratet.

Jo deixo la meva queixa per escrit aqui. En cap cas reclamaré al club m'aboni la diferència. Si més no espero que algu pugui llegir la queixa.
Estimo al club i renovaré l'abonament, no soc tan radical com per no renovar el seient, en el meu cas tribuna també de 420€ que pago des de fa mes de 15 anys sense excepcions.
Tampoc vaig sobrat, doncs no deixo de ser un "currante", però soc 1 persona crítica i per molt fanatic que sigui, vist des de l'objectivitat considero oportu expresar el meu descontent.

Per últim afegir malgrat considerar tenim la millor directiva en molt de temps, som uns privilegiats d'estar liderats pel Josep Sáez i Roman, no entenc com no s'ha lluitat més per poder participar en aquesta lligueta de grups. Nosaltres i Obradorio som clarament els mes perjudicats.

TASTET

por TASTET » 23 Abr 2020, 20:26

No interessava econòmicament
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

bowie15

por bowie15 » 23 Abr 2020, 20:43

Com ja he dit, respecto totes les opinions i es tan valida la teva com la meva.
Pel que fa a entrar a la lligueta, crec que a la roda de premsa el president ho deixa clar.
No serà tan fàcil, pels equips participants a la lligueta, reunir tota la plantilla i tot i que espero que es pugui disputar
no ho tinc tan clar.
Expresso les meves opinions sense ànim de molestar ningú i si alguna vegada, com aquesta, ho he fet demano disculpes.

TASTET

por TASTET » 23 Abr 2020, 21:40

bowie15 escribió:Com ja he dit, respecto totes les opinions i es tan valida la teva com la meva.
Pel que fa a entrar a la lligueta, crec que a la roda de premsa el president ho deixa clar.
No serà tan fàcil, pels equips participants a la lligueta, reunir tota la plantilla i tot i que espero que es pugui disputar
no ho tinc tan clar.
Expresso les meves opinions sense ànim de molestar ningú i si alguna vegada, com aquesta, ho he fet demano disculpes.

Es juga segur, salvo decisió contrària del govern

A mi em sembla perfecte que cadascú digui la seva