BAXI MANRESA

Xerinola

Re: BAXI MANRESA

por Xerinola » 08 May 2020, 21:23

Entrevista al presi

https://youtu.be/AJ1enxIsNrI

roloj escribió:
Leodavinci39 escribió:
roloj escribió:Ah! entendí que era rumor tb y por eso me hice el lío. Que ya es casualidad que los dos hayan jugado juntos.

He visto tanto a Myles como a Desi en directo!! :todos a botar:

ALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE envidia de la sana ;)
Y que tal? que te parecieron? :postureo:

Mack es más base y Washington es más un 1-2. El dia que le vi yo Mack estuvo mal, pero durante la temporada le habrá visto 4-5 veces y me ha gustado. Es muy bajito eso sí, un jugador explosivo, rapidísmo a campo abierto pero que sabe pasar que puede jugar P&R, manos decentes atrás.

Washington fichó por un equipo malísimo y con la intención de que lo salvara el solo, un gran anotador se esforzaba poco atrás, un jugador así estilo Aksia Booker, que si pilla una racha buena te machaca.

Los dos tienen nivel para jugar cosas más potentes, la duda siempre es la adaptación a jugar en equipos de rotación de 10 jugadores y no jugar 35 minutos cada tarde..

Xerinola

por Xerinola » 08 May 2020, 22:02

Una vegada escoltada la entrevista, refermar que tinc plena confiança en aquest president.

Johnny2

por Johnny2 » 08 May 2020, 22:36

Xerinola escribió:Entrevista al presi

https://youtu.be/AJ1enxIsNrI

L'entrevista està bé. S'explica bé, però en realitat no aclareix res de la no-renovació d'en Roman. Per a mi segueix sent un gran misteri.

Tampoc aclareix res específic sobre la continuitat o no de jugadors, etc. Poca o gens informació la veritat.
[img][/img]

TASTET

por TASTET » 08 May 2020, 22:54

A mi em queda, clar que la decisió de no renovar al Roman NO és seva
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Xerinola

por Xerinola » 08 May 2020, 23:20

TASTET escribió:A mi em queda, clar que la decisió de no renovar al Roman NO és seva

Discrepo, de fet deixa caure clarament que a roman no li pot sorprendre la decisió pq ell li la dit els motius, i que només li ha explicat a ell els motius i només li explicarà a ell. Crec que la decisió no es només seva, pero que la comparteix. Sinó, hagués marxat.
No veig al presi tragant aquesta decisió sense estarhi d'acord.

TASTET

por TASTET » 08 May 2020, 23:22

Xerinola escribió:
TASTET escribió:A mi em queda, clar que la decisió de no renovar al Roman NO és seva

Discrepo, de fet deixa caure clarament que a roman no li pot sorprendre la decisió pq ell li la dit els motius, i que només li ha explicat a ell els motius i només li explicarà a ell. Crec que la decisió no es només seva, pero que la comparteix. Sinó, hagués marxat.
No veig al presi tragant aquesta decisió sense estarhi d'acord.

Hi dóna massa voltes
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

rfccreus

por rfccreus » 09 May 2020, 10:14

Queda clar que ès un President que assumeix riscos i ès tot un senyor no volent entrar en polèmiques que no ajuden a res, es podrà equivocar però fa el que ell creu :amor: , quina diferència d`altres que haviem tingut.
Tota la força al Josep que segur necessitarà en la complicada temporada vinent :brindo por eso:

Nowitzki/41

por Nowitzki/41 » 09 May 2020, 17:04

Xerinola escribió:Una vegada escoltada la entrevista, refermar que tinc plena confiança en aquest president.

+1

Molt elegant també el no entrar en detalls que perjudiquen tan al club com al Román.

De l'entrevista em fa l'efecte que amb el president no hi ha hagut cap problema, tot apunta cap algu altre, alguna idea?

Li desitjo tota la sort al Román, com ha dit el president, ha deixat un bon llegat

Johnny2

por Johnny2 » 09 May 2020, 18:40

Jo ja dic que la única justificació racional que hi trobaria seria que hagin hagut d'escollir entre Pedro i Roman.
Sinó ho podran vestir de moltes maneres, però no ho creuré justificat.
[img][/img]

Xerinola

por Xerinola » 09 May 2020, 18:48

Johnny2 escribió:Jo ja dic que la única justificació racional que hi trobaria seria que hagin hagut d'escollir entre Pedro i Roman.

Doncs precisament aquest motiu seria l'únic que no em semblaria gens profesional ni justificable.
No vivim el dia dia del club, jo com a mínim, i hem sembla agosserat dir que no poden haverhi motius per la no continuitat del roman. Ho va dir el presi, i estarem tots d'acord, el més fàcil de cara a l'exterior hagués estat renovar a roman. Dit això, i desde fora, crec que el roman ha fet una gran feina.

Johnny2

por Johnny2 » 09 May 2020, 18:54

Xerinola escribió:
Johnny2 escribió:Jo ja dic que la única justificació racional que hi trobaria seria que hagin hagut d'escollir entre Pedro i Roman.

Doncs precisament aquest motiu seria l'únic que no em semblaria gens profesional ni justificable.
No vivim el dia dia del club, jo com a mínim, i hem sembla agosserat dir que no poden haverhi motius per la no continuitat del roman. Ho va dir el presi, i estarem tots d'acord, el més fàcil de cara a l'exterior hagués estat renovar a roman. Dit això, i desde fora, crec que el roman ha fet una gran feina.

Tu ja ho estàs dient, que ha fet una gran feina. I a vegades precisament des de fora es veuen les coses amb més objectivitat.
El Roman tenia una feina i uns objectius i els ha complert a la perfecció. A més és de la casa i sembla ser que el tema econòmic no és per res un problema. Mantinc la meva opinió que és una decisió molt difícilment justificable.
I sí, si hi ha mal rotllo entre dues persones a vegades s'ha d'escollir. Com podria haver estat que el Roman volgués fer fora al Pedro, que per cert té contracte.
[img][/img]

Xerinola

por Xerinola » 09 May 2020, 19:14

Johnny2 escribió:
Xerinola escribió:

Tu ja ho estàs dient, que ha fet una gran feina. I a vegades precisament des de fora es veuen les coses amb més objectivitat.
El Roman tenia una feina i uns objectius i els ha complert a la perfecció. A més és de la casa i sembla ser que el tema econòmic no és per res un problema. Mantinc la meva opinió que és una decisió molt difícilment justificable.
I sí, si hi ha mal rotllo entre dues persones a vegades s'ha d'escollir. Com podria haver estat que el Roman volgués fer fora al Pedro, que per cert té contracte.

En una feina tu pots acomplir els objectius i que, a pesar d'això, no estiguin contents amb tu. No és habitual, però pasa. Jo entenc que això és el que ha passat. Si el motiu te algo que veure amb triar entre pedro o roman, crec que és un error. Altre cosa, es que pot ser, en aquestes desavinences que diuen hi hagut entre pedro I roman, el club cregui que qui té raó sigui pedro. Però això és especular. Insisteixo, no tot és el que es veu desde fora. I el que arguments que desde fora es veuen les coses amb més objetivitat, es totalment d'acord, però si tens tota la informació, que no es el cas. En fi... Toca mirar endavant

TASTET

por TASTET » 09 May 2020, 20:35

I com s explica que fa quatre dies el president l hi va dir que seguia, com s explica que s hi ha retallada de pressupost amb tot el què està caient facis fora qui menys cobra, com s explica que Roman seguwixi dient que la seva relació amb el president és excel. lent... I al revés també... Com s explica que el presi sense que l hi demanin repeteixi una i altra vegada que ell és el màxim responsable de la decisió (autoconvenciment?)...

Xerinola

por Xerinola » 09 May 2020, 21:06

TASTET escribió:I com s explica que fa quatre dies el president l hi va dir que seguia, com s explica que s hi ha retallada de pressupost amb tot el què està caient facis fora qui menys cobra, com s explica que Roman seguwixi dient que la seva relació amb el president és excel. lent... I al revés també... Com s explica que el presi sense que l hi demanin repeteixi una i altra vegada que ell és el màxim responsable de la decisió (autoconvenciment?)...

El presi no va voler desmentir el tema de que li havien dit que continues... Pero el que va dir i el to... Em sembla que deixen clar que la seva versió és una altre. I no oblidem que per sobre d'en Roman a l'estructura de l'equip només està el presi. Relació excellent, sí, tots dos diuen que la tenien... Pot ser no tanta si resulta que és contradiuen en les versions ni que sigui mantenint les. Formes

BuzzerBetter

por BuzzerBetter » 09 May 2020, 21:23

Potser el club vol apostar per nous mercats/tipos de jugador que Roman no controla tant i algu altre si. Per posar un exemple: Awuest any s’ha apostat per jugadors joves (Ferrari, Vaulet, Davis) que eren melons per obrir, i es un mercat que Roman no domina tant,potser el club vol tirar cap aquest estil de plantilles i crien que roman no era el indicat per el lloc.

TASTET

por TASTET » 09 May 2020, 21:57

Vaulet draftejat a l nba, meló, meló...

rfccreus

por rfccreus » 09 May 2020, 22:03

Ja es trigava un xic a dir que el Pedro ès el culpable :P , jo no veig el nostre President entrant en aquests jocs d`haver de triar a un o el altre :postureo: , amb temps veurem que ha passat .....

rfccreus

por rfccreus » 09 May 2020, 22:07

TASTET escribió:Vaulet draftejat a l nba, meló, meló...

Jo el seguía i com que va està 1 any sense jugar per els temes de salut i a part un jugador que mai havìa sortit de Argentina, una mica melò si era, ha costat la seva adaptaciò i si es queda confio molt en que la propera temporada si es queda pot donar molt mes, ...... i atenciò al seu germa que sembla ja està curat tambe i es molt bo 8-)

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 13 May 2020, 04:02

Frankie Ferrari ja té el seu video de Highlights:
https://nextones.com/video/cnnPDDhcQek
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39

por Leodavinci39 » 14 May 2020, 08:51

Leodavinci39 escribió:
#gladyr# escribió:Per si haurem de buscar un anotador com sembla, deixo el meu Deri Washington de 2a divisió turca. Ha promitjat 26'6 punts 4,2 rebots in5,5 asistencies en els 9 partits que ha jugat.

46% en triples i 79% en tirs lliures. La part dolenta 4,5 perdues pero normal jugant 37 minuts de mitjana i amb tota la bola que tenia :mrgreen:

Penso que interessant i deu ser assequible ja que mai ha jugat en cap lliga potent.

https://www.youtube.com/watch?v=UEoiEFxYKoc

Em recorda molt a Devin White :P

Ja el pots tatxar de les pajis :travieso: Ha signat per un vell conegut: L Hapoel Holon 8-)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]