PORRA Assignia Manresa 2011-2012

997 mensajes
Leodavinci39
Mensajes: 23875
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: PORRA Assignia Manresa 2011-2012

por Leodavinci39 » 06 May 2012, 16:57

:brindo por eso: felicitatssssssssssssssssss kuxo!!!!!!!!!!!
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

kuxo
Mensajes: 3785
Registrado: 01 Feb 2006, 19:47

Re: PORRA Assignia Manresa 2011-2012

por kuxo » 06 May 2012, 17:10

EPO escribió::campeon: :campeon: :campeon: :campeon: :campeon: kuxo :campeon: :campeon: :campeon: :campeon: :campeon:


Gràcies EPO crack! :) :botar: :botar: :botar:

kuxo
Mensajes: 3785
Registrado: 01 Feb 2006, 19:47

Re: PORRA Assignia Manresa 2011-2012

por kuxo » 06 May 2012, 17:12

TASTET escribió:enhorabona kuxo!! :brindo por eso:


jo he fet una espectacular remontada que avui una mica més i em surt rodó...quin mal m'ha fet ndong tant aquí com al supermanager!! :((

Leodavinci39 escribió::brindo por eso: felicitatssssssssssssssssss kuxo!!!!!!!!!!!


Gràcies gent! Ha sigut molt i molt difícil, que diria el Pep. :mrgreen:

L'any que ve més, bon estiu a tothom! Descanseu que aquestes últimes jornades han estat d'infart per la porra! :mrgreen:




irontms escribió:Felicidades al campeón, ni cambiando jeje la ha clavado con N'dong :wink:


Merci irontms, has arribat a fer-me pensar que no apostaries :P

Sé que és una mica "guarro" copiar l'aposta, però havia de fer valer el liderat i de totes maneres hauria apostat per una derrota amb Doellman o N'Dong com a mvp. Salut i sort per l'any vinent! :wink:
Última edición por kuxo el 06 May 2012, 17:50, editado 1 vez en total.

kuxo
Mensajes: 3785
Registrado: 01 Feb 2006, 19:47

Re: PORRA Assignia Manresa 2011-2012

por kuxo » 06 May 2012, 17:13

Em poso a la disposició de l'EPO per recollir el premi quan li vagi bé. :)

Eustaqui
Mensajes: 920
Registrado: 14 Feb 2010, 13:39
Ubicación: Manresa

Re: PORRA Assignia Manresa 2011-2012

por Eustaqui » 06 May 2012, 17:49

Felicitats Kuxo :campeon:

La temporada vinent ho tornarem a provar :brindo por eso:

kuxo
Mensajes: 3785
Registrado: 01 Feb 2006, 19:47

Re: PORRA Assignia Manresa 2011-2012

por kuxo » 06 May 2012, 17:57

Eustaqui escribió:Felicitats Kuxo :campeon:

La temporada vinent ho tornarem a provar :brindo por eso:


:brindo por eso:

Sort per la temporada que ve, que em sembla que després de quedar 2on i 3er ja et toca Eustaqui! :wink:

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: PORRA Assignia Manresa 2011-2012

por irontms » 06 May 2012, 19:23

#gladyr# escribió:
ajulbe escribió:Para el que ha ganado más jornadas (he ganado 6), no hay premio ????????????? :(( :((


Y yo sin ganar ninguna he terminado sexto ...


Y yo "primero" xDDD

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: PORRA Assignia Manresa 2011-2012

por irontms » 06 May 2012, 19:28

kuxo escribió:
irontms escribió:Felicidades al campeón, ni cambiando jeje la ha clavado con N'dong :wink:


Merci irontms, has arribat a fer-me pensar que no apostaries :P

Sé que és una mica "guarro" copiar l'aposta, però havia de fer valer el liderat i de totes maneres hauria apostat per una derrota amb Doellman o N'Dong com a mvp. Salut i sort per l'any vinent! :wink:


He estat esperant fins al últim moment, però no he pensat que podia haver-ho fet desde el pavelló com he comentat després jeje

L'any que bé no m'oblidaré cap jornada t'ho asseguro, que aquestes 2 o 3 jornades no vaig pensar-hi han sigut molt claus, perquè algun puntet de Doellman hagués sumat !!! :(( :((

kuxo
Mensajes: 3785
Registrado: 01 Feb 2006, 19:47

Re: PORRA Assignia Manresa 2011-2012

por kuxo » 06 May 2012, 19:40

irontms escribió:
kuxo escribió:
irontms escribió:Felicidades al campeón, ni cambiando jeje la ha clavado con N'dong :wink:


Merci irontms, has arribat a fer-me pensar que no apostaries :P

Sé que és una mica "guarro" copiar l'aposta, però havia de fer valer el liderat i de totes maneres hauria apostat per una derrota amb Doellman o N'Dong com a mvp. Salut i sort per l'any vinent! :wink:


He estat esperant fins al últim moment, però no he pensat que podia haver-ho fet desde el pavelló com he comentat després jeje

L'any que bé no m'oblidaré cap jornada t'ho asseguro, que aquestes 2 o 3 jornades no vaig pensar-hi han sigut molt claus, perquè algun puntet de Doellman hagués sumat !!! :(( :((


:mrgreen:

Jo crec que també m'he deixat alguna jornada, però al final no les he hagut de trobar a faltar, afortunadament. :P

La veritat és que si ho haguessis fet des del pavelló m'hauria hagut de llançar a la piscina perquè no tinc internet al mòbil. :mrgreen:

vittiman
Mensajes: 3163
Registrado: 23 May 2007, 22:52

Re: PORRA Assignia Manresa 2011-2012

por vittiman » 06 May 2012, 22:18

Felicitar a kuxo po la victoria.

Dicho esto y viendo que la PORRA va cogiendo volumen,nivel e igualdad año tras año propongo a EPO (evidentemente si es que decide llevar el tema) y en general a todos, especificar más los criterios.

Esta misma jornada hemos tenido un ejemplo clarísimo. Al no decirlo las normas és lícito, pero yo de cara a la próxima temporada especificaria algunas "reglas" en detemrinadas situaciones como la que ha sucedido esta vez. Es decir, si las reglas no lo dicen es legal, pero no dejar de ser eticamente feo la "jugada" del forero kuxo. Poner el mismo resultado que el forero "irontms" cierra indirectamente el juego, al no dar ninguna opción a ganar al otro forero asegurando así mínimo el empate y, por tanto, la victoria al tener mas porras ganadas. Por ejemplo, en este caso poner una regla tal como "en las ultimas 3 jornadas prohibido repetir la misma porra" o cosas así.

El trabajo de EPO es senzillamente impagable puesto que lo hace de amor al arte, pero viendo el nivel que esta cogiendo la porra forera creo que también tiene que exigir indirectamente unas reglas de mas nivel o, al menos, con mas especificaciones sobretodo en elt ramo final o situaciones como estas.

A ver que pensais los demas. Entre todos podemos ir poniendo ideas para cambiar algo (algun sistema de puntuación), poner nuevas reglas etc.. y si la mayoria tiene aceptación augmentar asi la dimensión del juego/porra.

No corre prisa puesto que ahora tenemos tiempo :mrgreen: pero a medida que vayan saliendo ideas al respeto las podriamos ir comentando en este hilo.


Saludos!

Leodavinci39
Mensajes: 23875
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: PORRA Assignia Manresa 2011-2012

por Leodavinci39 » 06 May 2012, 22:53

Me parece estupendo. Es más, dado que se trata de acertar resultado, MVP del partido y MVP del Manresa........ Yo DIRECTAMENTE prohibiria REPETIR. No sólo en las 3 últimas jornadas, si no SIEMPRE 8-)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

kuxo
Mensajes: 3785
Registrado: 01 Feb 2006, 19:47

Re: PORRA Assignia Manresa 2011-2012

por kuxo » 06 May 2012, 23:01

vittiman escribió:Felicitar a kuxo po la victoria.

Dicho esto y viendo que la PORRA va cogiendo volumen,nivel e igualdad año tras año propongo a EPO (evidentemente si es que decide llevar el tema) y en general a todos, especificar más los criterios.

Esta misma jornada hemos tenido un ejemplo clarísimo. Al no decirlo las normas és lícito, pero yo de cara a la próxima temporada especificaria algunas "reglas" en detemrinadas situaciones como la que ha sucedido esta vez. Es decir, si las reglas no lo dicen es legal, pero no dejar de ser eticamente feo la "jugada" del forero kuxo. Poner el mismo resultado que el forero "irontms" cierra indirectamente el juego, al no dar ninguna opción a ganar al otro forero asegurando así mínimo el empate y, por tanto, la victoria al tener mas porras ganadas. Por ejemplo, en este caso poner una regla tal como "en las ultimas 3 jornadas prohibido repetir la misma porra" o cosas así.

El trabajo de EPO es senzillamente impagable puesto que lo hace de amor al arte, pero viendo el nivel que esta cogiendo la porra forera creo que también tiene que exigir indirectamente unas reglas de mas nivel o, al menos, con mas especificaciones sobretodo en elt ramo final o situaciones como estas.

A ver que pensais los demas. Entre todos podemos ir poniendo ideas para cambiar algo (algun sistema de puntuación), poner nuevas reglas etc.. y si la mayoria tiene aceptación augmentar asi la dimensión del juego/porra.

No corre prisa puesto que ahora tenemos tiempo :mrgreen: pero a medida que vayan saliendo ideas al respeto las podriamos ir comentando en este hilo.


Saludos!


Hi estic d'acord, es podrien millorar algunes coses. Això sí, tampoc és que hagi tancat el joc perquè hi havia 10 foreros que tenien opcions i simplement he optat per posar el mateix que el segon perquè creia que perdríem i que el Bonifaci ens faria un fill. Podria haver perdut perfectament. :mrgreen:

EPO, espero que no estiguis buit i que segueixis amb la mateixa força l'any que ve, :brindo por eso: em sembla positiu debatre sobre possibles canvis, però repeteixo que jo només he intentat treure el màxim del joc actual (que a mi també se m'han "copiat" algun cop que altre :P



PS. Podríem fer una porra de pajiplantilla ara a l'estiu per combatre el mono. :D

EPO
Mensajes: 2266
Registrado: 19 Jun 2007, 20:56
Ubicación: NOU CONGOST

Re: PORRA Assignia Manresa 2011-2012

por EPO » 07 May 2012, 08:15

kuxo tienes un MP.
SEMPRE AMB LA MEVA CIUTAT, SEMPRE AMB EL BÀSQUET MANRESA !!!!!!

Eustaqui
Mensajes: 920
Registrado: 14 Feb 2010, 13:39
Ubicación: Manresa

Re: PORRA Assignia Manresa 2011-2012

por Eustaqui » 07 May 2012, 19:27

Em sembla perfecte que intentem entre tots millorar les regles de la porra, ja que s'ha convertit en un entreteniment divertit i més actualment en que el premi de les dues ultimes temporades era realment atractiu (una samarreta firmada per la plantilla), a diferència d'abans en que el premi era només de caràcter "moral" al poder posar el titol del post.

Jo posats a millorar, intentaria donar més opcions de puntuació, a part d'encertar la diferència de punts clavada. Per exemple, donar també algun punt a qui encerti la diferència amb +-1 de marge i amb +-2 (sempre i quan això no faci canviar el guanyador del partit, que això si crec que ha de ser determinant).

Crec que amb aquest sistema es premiaria també la regularitat de foreros que van sempre molt a prop, però que clavar-la exacta al 100% ho fan poques vegades.

Reconec també que aquest sistema donaria més feina a EPO o qui s'ocupi de mantenir la porra i donar les puntuacions, però es podria montar una fulla d'excel, amb fòrmules lògiques de manera que fos automàtic donar la puntuació i després obtenir la classificació. Durant l'estiu si estic aborrit per les vacances, podria intentar muntar aquest excel si us sembla bé.

lliria acb
Mensajes: 580
Registrado: 18 Jun 2010, 21:38

Re: PORRA Assignia Manresa 2011-2012

por lliria acb » 08 May 2012, 21:18

Eustaqui escribió:Em sembla perfecte que intentem entre tots millorar les regles de la porra, ja que s'ha convertit en un entreteniment divertit i més actualment en que el premi de les dues ultimes temporades era realment atractiu (una samarreta firmada per la plantilla), a diferència d'abans en que el premi era només de caràcter "moral" al poder posar el titol del post.

Jo posats a millorar, intentaria donar més opcions de puntuació, a part d'encertar la diferència de punts clavada. Per exemple, donar també algun punt a qui encerti la diferència amb +-1 de marge i amb +-2 (sempre i quan això no faci canviar el guanyador del partit, que això si crec que ha de ser determinant).

Crec que amb aquest sistema es premiaria també la regularitat de foreros que van sempre molt a prop, però que clavar-la exacta al 100% ho fan poques vegades.

Reconec també que aquest sistema donaria més feina a EPO o qui s'ocupi de mantenir la porra i donar les puntuacions, però es podria montar una fulla d'excel, amb fòrmules lògiques de manera que fos automàtic donar la puntuació i després obtenir la classificació. Durant l'estiu si estic aborrit per les vacances, podria intentar muntar aquest excel si us sembla bé.

Enhorabuena a kuxo y sobre todo a EPO por su impagable curro.
Estoy de acuerdo con Eustaqui que habría que dar algún punto al que se acerque a la diferencia de puntos para premiar la regularidad, pues acertar la diferencia exacta es complicadísimo.
Un saludo

EPO
Mensajes: 2266
Registrado: 19 Jun 2007, 20:56
Ubicación: NOU CONGOST

Re: PORRA Assignia Manresa 2011-2012

por EPO » 21 Sep 2012, 18:09

Algun voluntario para llevar la porra esta temporada. Yo ya me he encargado de llevarla dos temporadas, y la pasada recibí ""alguna crítica"". Por lo que le cedo el paso a otro forero.
La temporada empieza la semana que viene, por lo que se tendrían que empezar a definir las puntuaciones.
SEMPRE AMB LA MEVA CIUTAT, SEMPRE AMB EL BÀSQUET MANRESA !!!!!!

kuxo
Mensajes: 3785
Registrado: 01 Feb 2006, 19:47

Re: PORRA Assignia Manresa 2011-2012

por kuxo » 23 Sep 2012, 01:57

EPO escribió:Algun voluntario para llevar la porra esta temporada. Yo ya me he encargado de llevarla dos temporadas, y la pasada recibí ""alguna crítica"". Por lo que le cedo el paso a otro forero.
La temporada empieza la semana que viene, por lo que se tendrían que empezar a definir las puntuaciones.


Jo voto que segueixis tu, crec que ho fas de **** mare! :brindo por eso: Tot i que, evidentment, si no t'hi trobes còmode, no t'hi pot pas obligar ningú.

En cas que no segueixis, jo ja dic que aquest any no tinc pas temps de portar una cosa d'aquestes. :?





Va, som-hi que ja queda poc! :botar:

997 mensajes

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 23 Abr 2024, 09:43