OPERACIÓ AMPLIACIÓ ZONA ROJA

#gladyr#
Mensajes: 3323
Registrado: 18 May 2011, 23:46

OPERACIÓ AMPLIACIÓ ZONA ROJA

por #gladyr# » 17 May 2012, 23:09

Aquest pos va dedicat especialment al Berni ( crec que no hi han ningú més de la Zona Roja per aquí ) en què crec que hauríeu de intentar buscar gent sota les pedras per tal de poder fer més gran la vostre penya i que a part de que el club tindria més abonats el pavelló sería més una festa.

Perquè bàsicament vosaltres porteu la veu cantant ( mai més ben dit ) i els que començeu la majòria de càntics. Potser em passaré però estaria de putins que en 2-3 temporades poguesiu ocupar tot el bloc on ara esteu situats i només n'ompliu 1/3 o 1/4.

Ànims i a seguir creixent, sé que és difíçil.

GuybrushThreepwood
Mensajes: 309
Registrado: 07 Ene 2011, 22:57

Re: OPERACIÓ AMPLIACIÓ ZONA ROJA

por GuybrushThreepwood » 17 May 2012, 23:18

Jo m'apuntaria encantat, però no conec a ningú d'allà...

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: OPERACIÓ AMPLIACIÓ ZONA ROJA

por CalQuinze » 17 May 2012, 23:20

Tothom qui vulgui venir amb nosaltres serà benvingut . Ja tenim moltes ganes de tornar a començar! :brindo por eso:

#gladyr#
Mensajes: 3323
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: OPERACIÓ AMPLIACIÓ ZONA ROJA

por #gladyr# » 17 May 2012, 23:23

CalQuinze escribió:Tothom qui vulgui venir amb nosaltres serà benvingut . Ja tenim moltes ganes de tornar a començar! :brindo por eso:


hostia !!! Perdó calQuinza, no he pensat en tu jaja.

Yo en los desplacamientos que hagais intentaré venir a todos, aunque en el pabellón de mi sitio no me muevo jeje. También estaria bien que de cara a la próxima temporda se realizará algun desplacamiento de más, ya no digo los más lejanos, pero CAJALA, Bilbao, San Sebastian, Murcia, Alacant, Valencia, Penya, Barça són desplaçaments que com a mínim un bus hi hauríem d'anar ...

kuxo
Mensajes: 3785
Registrado: 01 Feb 2006, 19:47

Re: OPERACIÓ AMPLIACIÓ ZONA ROJA

por kuxo » 18 May 2012, 00:01

Estic amb el #gladyr# - que per cert ara sempre que et llegeixi el teu nick em donarà un punt de nostàlgia - que hauríem d'intentar muntar un bus per a cada partit "guapo". Jo vaig a èpoques per la feina de la uni, però quan em vagi bé m'apunto a tot arreu. :D
També em trobo en la seva mateixa situació, vaig al Congost amb els amics i amb nens petits de la família i no puc pujar a animar a dalt, però aporto el meu gra de sorra des d'una mica més avall.




El què sí que penso que s'hauria de mirar de fer de cara a la temporada que ve és que les penyes estiguessin una mica més coordinades, potser fent una petita reunió abans de començar la temporada per posar-se en contacte, intercanviar idees i unir esforços per fer que el Congost sigui encara més agradable pels nostres jugadors i més desagradable -esportivament parlant- pels rivals. Que aquí estimem el mateix, el Bàsquet Manresa!

EL Berni
Mensajes: 619
Registrado: 25 Oct 2011, 22:19

Re: OPERACIÓ AMPLIACIÓ ZONA ROJA

por EL Berni » 18 May 2012, 20:52

Bona tarda!

Gràcies Gladyr pel post! SI tenim ganes de creixer però tanpoc ens hi volem tornar bojos! Ocupar tot el bloc seria BESTIAL! Poc a poc, bona lletra i...ojala!!!

Kuxo! abans de començar temporada farem un sopar les penyes i el club. Suposo que serà el moment per parlar amb les altres penyes de la coordinació i tota la pesca ( on penso que fallem bastant!)

Som-hi!
Imagen

Alejandro_Valverde
Mensajes: 1413
Registrado: 02 May 2012, 23:55

Re: OPERACIÓ AMPLIACIÓ ZONA ROJA

por Alejandro_Valverde » 18 May 2012, 21:06

EL Berni escribió:Bona tarda!

Gràcies Gladyr pel post! SI tenim ganes de creixer però tanpoc ens hi volem tornar bojos! Ocupar tot el bloc seria BESTIAL! Poc a poc, bona lletra i...ojala!!!

Kuxo! abans de començar temporada farem un sopar les penyes i el club. Suposo que serà el moment per parlar amb les altres penyes de la coordinació i tota la pesca ( on penso que fallem bastant!)

Som-hi!



Es falla molt. Des de tribuna, si que sou els que més us sentiu, pero força distorsionats. El principal problema, es que quan uns canten una cosa, els altres ja estaven cantant una altre i la gent no sap que animar. El fet d'estar tots junts i animar plegats, faria que tot el Congost anés a una. Poques vegades s'han coincidit les 5 penyes cantant el mateix, i en aquests moments es quan de veritat era EL CONGOST.


Jo no entro a valorar els motius que siguin pel fet de averi les 5 penyes... però suposo que al final, el motiu principal, es comu, animar al Manresa.


Em conformaria amb que de les 5 penyes es passesin a 2, però que fossin molt més nombroses. Entre totes les penyes sou força gent, pero esteu molt separats, si us ajuntessiu en 1 o 2 penyes, seria més unitat al animar al Manresa.
Imagen


Todo al azul

EL Berni
Mensajes: 619
Registrado: 25 Oct 2011, 22:19

Re: OPERACIÓ AMPLIACIÓ ZONA ROJA

por EL Berni » 18 May 2012, 21:13

SI, el motiu és el mateix però el fin no justifica los medios. Vull dir que cada penya te les seves dinamiques i juntar-les totes al mateix lloc crec que seria molt forçat i no del tot comode.
Imagen

ejk
Mensajes: 24598
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: OPERACIÓ AMPLIACIÓ ZONA ROJA

por ejk » 18 May 2012, 22:41

Pregunta desde l'absoluta ignorància. I si Zona Roja s'annexionés amb Fora Dubtes?
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

EL Berni
Mensajes: 619
Registrado: 25 Oct 2011, 22:19

Re: OPERACIÓ AMPLIACIÓ ZONA ROJA

por EL Berni » 18 May 2012, 22:46

ejk escribió:Pregunta desde l'absoluta ignorància. I si Zona Roja s'annexionés amb Fora Dubtes?


Tenim una relació molt bona amb Fora Dubtes però sincerament crec que tenim 2 ritmes de treball i 2 maneres de fer diferents.

Aupa!
Imagen

EL Berni
Mensajes: 619
Registrado: 25 Oct 2011, 22:19

Re: OPERACIÓ AMPLIACIÓ ZONA ROJA

por EL Berni » 18 May 2012, 22:50

GuybrushThreepwood escribió:Jo m'apuntaria encantat, però no conec a ningú d'allà...



Vine quan vulguis! Si una cosa no som és tancats !
Imagen

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: OPERACIÓ AMPLIACIÓ ZONA ROJA

por CalQuinze » 09 Jun 2012, 16:07

La temporada que ve vine amb la Zona Roja!

Imagen
Última edición por CalQuinze el 09 Jun 2012, 16:16, editado 1 vez en total.

OxiAction
Mensajes: 1893
Registrado: 24 May 2007, 22:34

Re: OPERACIÓ AMPLIACIÓ ZONA ROJA

por OxiAction » 09 Jun 2012, 16:15

EL Berni escribió:
ejk escribió:Pregunta desde l'absoluta ignorància. I si Zona Roja s'annexionés amb Fora Dubtes?


Tenim una relació molt bona amb Fora Dubtes però sincerament crec que tenim 2 ritmes de treball i 2 maneres de fer diferents.

Aupa!



Me parece que algunos aficionados que antes estaban con los ForaDubtes, ahora están con la Zona Roja.

EL Berni
Mensajes: 619
Registrado: 25 Oct 2011, 22:19

Re: OPERACIÓ AMPLIACIÓ ZONA ROJA

por EL Berni » 09 Jul 2012, 22:38

OxiAction escribió:
EL Berni escribió:
ejk escribió:Pregunta desde l'absoluta ignorància. I si Zona Roja s'annexionés amb Fora Dubtes?


Tenim una relació molt bona amb Fora Dubtes però sincerament crec que tenim 2 ritmes de treball i 2 maneres de fer diferents.

Aupa!



Me parece que algunos aficionados que antes estaban con los ForaDubtes, ahora están con la Zona Roja.


algun si, però en son una minoria
Imagen

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: OPERACIÓ AMPLIACIÓ ZONA ROJA

por CalQuinze » 16 Sep 2013, 22:06

Diumenge vam fer la 1a assemblea per encarar la nova temporada. Moltes ganes i idees noves per tornar a fer trempar el Congost. Som-hi Resa!

Recorda que si aquesta temporada vols venir a la Zona Roja ho pots fer amb l'abonament més econòmic!


Imagen

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: OPERACIÓ AMPLIACIÓ ZONA ROJA

por CalQuinze » 26 Sep 2013, 19:09

COMUNICAT ZONA ROJA TEMPORADA 2013-14

A les portes d'una nova temporada, des de Zona Roja-Supporters Barri Antic
informem que:

− Celebrem que un any més el nostre estimat club disputi la Lliga ACB. Malgrat creguem que els ascensos i descensos s'han de guanyar i perdre a les pistes i no als despatxos estem orgullosos de tornar a ser l'equip més humil i modest de tota aquesta lliga.

− Donem la benvinguda a tots aquells jugadors i tècnics nous que s'han decantat pel nostre projecte esportiu. De la mateixa manera, demanem als que repeteixen amb nosaltres que ajudin a fer entendre als nous què significa jugar al Manresa. Només us demanem treball, intensitat, il·lusió i coratge, tots units segur que serem més forts.

− Ens mantenim ferms amb el compromís adquirit des del primer dia: l'esport d'elit com una faceta més del nostre dia a dia. Som incapaços i incapaces de separar política i esport perquè entenem que tot el que vivim ens condiciona com a persones. Així doncs, des de la Zona Roja-SBA continuarem apostant per unes grades lliures de sexisme, de racisme, de feixisme, d'abusos d'autoritat i de comportaments espanyolistes.

− L'esport modern cada cop ens crea més rebuig. Estem en contra de la mercantilització de l'esport, de les privatitzacions dels clubs, de l'ús desmesurat de patrocinis de marques i empreses que no ens representen, dels preus abusius dels abonaments, de la barrera creada entre club i aficionats, i de la poca possibilitat d'incidir dels abonats i abonades en el dia a dia dels clubs. Tot això fa que cada cop més es perdin els trets identificadors de cada equip, allò que els fa únics i especials, i que per contra, cada temporada que passa estiguin tots tallats pel mateix patró.

− És per aquests motius que la nostra manera d'entendre el bàsquet, el club i l'animació sigui diferent d'altres penyes del Pavelló. I és per això mateix que hem decidit no formar part de la Grada d'Animació. Desitgem remar junts cap a mantenir el nostre club allà on es mereix després de més de 40 anys a l'elit, però nosaltres ho farem des del nostre lloc de sempre. Des d'allà on hem aixecat el Congost en els moments difícils i des d'allà mateix on hem gaudit de tardes glorioses de basquetbol.

− Per tot això afirmem:

AL CONGOST UN SOL CRIT: AFICIÓ I EQUIP!
NO AL BÀSQUET MODERN, SÍ A L'ESSÈNCIA DEL BÀSQUET MANRESA!


SOM-HI RESA!


Zona Roja-SBA
Barri Antic, Manresa
Setembre 2013

Avatar de Usuario
david.c.b
Mensajes: 212
Registrado: 21 Ago 2012, 12:26
Ubicación: manresa

Re: OPERACIÓ AMPLIACIÓ ZONA ROJA

por david.c.b » 26 Sep 2013, 19:30

Gran comunicat, sempre estarem amb contactes amb la grada de animació, esparem k poguem fer desplaçaments junts.Molta sort per la nova temporada

Avatar de Usuario
david.c.b
Mensajes: 212
Registrado: 21 Ago 2012, 12:26
Ubicación: manresa

Re: OPERACIÓ AMPLIACIÓ ZONA ROJA

por david.c.b » 26 Sep 2013, 19:31

Gran comunicat, sempre estarem amb contactes amb la grada de animació, esparem k poguem fer desplaçaments junts.Molta sort per la nova temporada

kitus89
Mensajes: 808
Registrado: 13 Ene 2008, 12:29

Re: OPERACIÓ AMPLIACIÓ ZONA ROJA

por kitus89 » 26 Sep 2013, 19:35

CalQuinze escribió:COMUNICAT ZONA ROJA TEMPORADA 2013-14

A les portes d'una nova temporada, des de Zona Roja-Supporters Barri Antic
informem que:

− Celebrem que un any més el nostre estimat club disputi la Lliga ACB. Malgrat creguem que els ascensos i descensos s'han de guanyar i perdre a les pistes i no als despatxos estem orgullosos de tornar a ser l'equip més humil i modest de tota aquesta lliga.

− Donem la benvinguda a tots aquells jugadors i tècnics nous que s'han decantat pel nostre projecte esportiu. De la mateixa manera, demanem als que repeteixen amb nosaltres que ajudin a fer entendre als nous què significa jugar al Manresa. Només us demanem treball, intensitat, il·lusió i coratge, tots units segur que serem més forts.

− Ens mantenim ferms amb el compromís adquirit des del primer dia: l'esport d'elit com una faceta més del nostre dia a dia. Som incapaços i incapaces de separar política i esport perquè entenem que tot el que vivim ens condiciona com a persones. Així doncs, des de la Zona Roja-SBA continuarem apostant per unes grades lliures de sexisme, de racisme, de feixisme, d'abusos d'autoritat i de comportaments espanyolistes.

− L'esport modern cada cop ens crea més rebuig. Estem en contra de la mercantilització de l'esport, de les privatitzacions dels clubs, de l'ús desmesurat de patrocinis de marques i empreses que no ens representen, dels preus abusius dels abonaments, de la barrera creada entre club i aficionats, i de la poca possibilitat d'incidir dels abonats i abonades en el dia a dia dels clubs. Tot això fa que cada cop més es perdin els trets identificadors de cada equip, allò que els fa únics i especials, i que per contra, cada temporada que passa estiguin tots tallats pel mateix patró.

És per aquests motius que la nostra manera d'entendre el bàsquet, el club i l'animació sigui diferent d'altres penyes del Pavelló. I és per això mateix que hem decidit no formar part de la Grada d'Animació. Desitgem remar junts cap a mantenir el nostre club allà on es mereix després de més de 40 anys a l'elit, però nosaltres ho farem des del nostre lloc de sempre. Des d'allà on hem aixecat el Congost en els moments difícils i des d'allà mateix on hem gaudit de tardes glorioses de basquetbol.

− Per tot això afirmem:

AL CONGOST UN SOL CRIT: AFICIÓ I EQUIP!
NO AL BÀSQUET MODERN, SÍ A L'ESSÈNCIA DEL BÀSQUET MANRESA!


SOM-HI RESA!


Zona Roja-SBA
Barri Antic, Manresa
Setembre 2013


Em seria molt agradable que profunditzessis sobre el punt de:

És per aquests motius que la nostra manera d'entendre el bàsquet, el club i l'animació sigui diferent d'altres penyes del Pavelló


Entenc en aquest redactat, que els motius pels quals no formeu part de la Grada d'Animació els expliques en els anteriors quatre punts. A partir d'aquí, llegint el redactat, personalment em dóna la sensació que les altres penyes també estan MOLT d'acord en tots i cada un del punts manifestats.

És per això que m'agradaria saber, si vostè està disposat, que m'expliquessis més a fons sobre les discrepàncies que la Zona Roja té amb les altres penyes del pavelló.

Que quedi clar que jo no formo part de cap penya i la meva intenció amb aquest comentari és entendre una mica més la filosofia de les penyes de l'equip de la meva ciutat.

#gladyr#
Mensajes: 3323
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: OPERACIÓ AMPLIACIÓ ZONA ROJA

por #gladyr# » 26 Sep 2013, 19:58

A mi també m'agradaria que aclarisis això que ha dit el kitus.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 24 Abr 2024, 06:34