Grada Jove d'Animació - GJA

giripower
Mensajes: 4654
Registrado: 15 Jul 2005, 20:38
Ubicación: Al Congost animan't per aconseguir ser a l'ACB un any mes

Re: Grada Jove d'Animació - GJA

por giripower » 25 Nov 2013, 21:49

La grada jove d'animació no va criticar a Zona Roja, vaig ser jo que no en formo part, i va ser després de que un component de la Zona Roja va dir que ells no es sumaven a la GJA perquè segons ells els que si congregaven insultaven molt i no anava amb la seva manera de ser. La meva sorpresa arriba quant dos dies després ve el Madrid al Congost i la Zona Roja canta el "Que Pu-ta Espanya!!"

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: Grada Jove d'Animació - GJA

por CalQuinze » 25 Nov 2013, 22:13

giripower escribió:La grada jove d'animació no va criticar a Zona Roja, vaig ser jo que no en formo part, i va ser després de que un component de la Zona Roja va dir que ells no es sumaven a la GJA perquè segons ells els que si congregaven insultaven molt i no anava amb la seva manera de ser. La meva sorpresa arriba quant dos dies després ve el Madrid al Congost i la Zona Roja canta el "Que Pu-ta Espanya!!"


No vas ser l'únic que ho va criticar i tampoc és cert que el motiu que cites fos l'únic.

Per a finalitzar, seria d'agrair que en aquest fil ens deixessiu en pau, és l'espai de la GJA.

m@rK
Mensajes: 17816
Registrado: 06 Dic 2003, 18:11
Ubicación: ViscA Catalunya!

Re: Grada Jove d'Animació - GJA

por m@rK » 26 Nov 2013, 08:07

Això:
ajulbe escribió:Criticábais a Zona Roja por los insultos, pero ayer no os quedásteis cortos. :travieso:


És fals.
Ningú va criticar a la Zona Roja per insultar. I menys, la "Grada Jove".
Ho vem criticar persones puntuals. I les persones que ho vem criticar, no vem criticar els insults, vem criticar la 'lleugera' incongruència de dir "nosaltres animem diferent, nosaltres no insultem" i, el dia següent de dir això, començar el partit amb "pvta espanya, pvta madrid".
I això ho vaig fer en el "seu" fil.


En qualsevol cas, estic a la zona de la Grada d'animació i us dic de veritat que no vaig sentir cap insult a la Penya.
Quan se suposa va ser això? i què es va dir?
SOM-HI RESA!! Som i serem ACB!!!

ajulbe
Mensajes: 976
Registrado: 24 Feb 2009, 18:36

Re: Grada Jove d'Animació - GJA

por ajulbe » 26 Nov 2013, 18:00

m@rK escribió:En qualsevol cas, estic a la zona de la Grada d'animació i us dic de veritat que no vaig sentir cap insult a la Penya.
Quan se suposa va ser això? i què es va dir?


Pués no soy el único que lo oyó. Con la gente que tenía al lado lo estuvimos comentando y nadie supo decir a que venían.
Esto fue durante el partido, y decían lo de siempre "put.. la Penya i put.. Badalona" y "a mi ningú m'enganya Badalona és ...."

Por esto preguntaba a que venían los cántico.

Sólo era una curiosidad que nos quedó a los que lo oímos. Pero si nadie tiene una respuesta :roll: :roll: . Pues nada.
Imagen QUE GRANDE ERES ROBI !!! Imagen IVAN CORRALES, GRAN BASE !!!

m@rK
Mensajes: 17816
Registrado: 06 Dic 2003, 18:11
Ubicación: ViscA Catalunya!

Re: Grada Jove d'Animació - GJA

por m@rK » 26 Nov 2013, 20:32

ajulbe escribió:
m@rK escribió:En qualsevol cas, estic a la zona de la Grada d'animació i us dic de veritat que no vaig sentir cap insult a la Penya.
Quan se suposa va ser això? i què es va dir?


Pués no soy el único que lo oyó. Con la gente que tenía al lado lo estuvimos comentando y nadie supo decir a que venían.
Esto fue durante el partido, y decían lo de siempre "put.. la Penya i put.. Badalona" y "a mi ningú m'enganya Badalona és ...."

Por esto preguntaba a que venían los cántico.

Sólo era una curiosidad que nos quedó a los que lo oímos. Pero si nadie tiene una respuesta :roll: :roll: . Pues nada.


Si tu dices que lo oiste, no voy a dudar que sea cierto.
Y pese a ser absurdo, intentando buscarle una "explicación", podria ser por la procedencia de Jelínek?
Pero vamos... muy cogido por los pelos.
:pero:
SOM-HI RESA!! Som i serem ACB!!!

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 24 Abr 2024, 15:54