Animació Nou Congost

2 mensajes   •   Página 1 de 1
racósonat
Mensajes: 626
Registrado: 31 Dic 2013, 16:51

Animació Nou Congost

por racósonat » 21 Dic 2015, 22:47

Ja que molts heu tret el tema obro aquesta entrada. El cas és que des de fa uns anys el club està perdent massa social a marxes forçades. L'assistència als partits ha baixat i els que vénen ja no s'impliquen tant com ho feien abans. Només cal veure quanta gent va sortir a celebrar la salvació de l'any passat.
Sota el meu punt de vista, el Bàsquet Manresa només té sentit i només podrà sobreviure si es recupera el volum de gent i el sentiment que hi havia fa uns anys. I crec que ara és el moment adient per fer aquest canvi que necessita el club, amb l'entrada d'un nou president que estarà obert a escoltar les propostes que se li facin. Podríem fer un llistat de propostes a aquesta entrada i després fer-les-hi arribar. Jo dic les meves:

PER MILLORAR L'ANIMACIÓ:
- En primer lloc, penso que quanta més gent faci propostes millors idees sortiran. Per això, li proposaria posar un llibre en blanc pujant les escales en dia de partit i que animin a la gent (per megafonia, amb els papers que donen a l'entrada, etc.) a escriure-hi propostes per millorar l'animació del Congost.

- Bona idea portar una batucada. Haurien de venir tots els partits (o almenys els més importants) i animar tota l'estona. S'haurien de coordinar amb la Grada Jove i tenir un lloc específic al pavelló.

- Animar a la gent a què vingui de vermell. No sé com es podria fer.. però es podria premiar d'alguna manera a la gent que vingués de vermell a veure els partits. Per exemple d'entre tots els qui van de vermell podrien triar algú per sorteig i que el següent partit el vegi a primera fila o a la llotja, o que es pugui fer una foto amb tota la plantilla i firmada per tots els jugadors. La veritat és que no costa res i la imatge que crea és molt potent. Tot el pavelló animaria més, segur.

- Premiar a tot aquell que porti un instrument per animar. Ja siguin bombos, timbals, botzines, o qualsevol estri que sigui per animar. A la gent que porti bombo li podrien donar la samarreta especial que fan cada setmana enlloc de que els jugadors la llancin a l'escalfament o un frankfurt del bar gratis.


PER FER CRÈIXER LA MASSA SOCIAL:

Vaig sentir una entrevista on el president deia que ser soci del Bàsquet Manresa no s'hauria de limitar a anar a veure un partit de bàsquet cada 15 dies. Hi estic totalment d'acord i penso que hi hauria d'haver moltes altres activitats a les que només poguessis tenir accés sent soci del Manresa. Alguna cosa que realment fos atractiva per la gent. A banda d'això, també hi hauria d'haver associat al fet de ser soci molts avantatges de les empreses que col·laboren amb nosaltres .
I més presència de l'equip a la ciutat. Veig molt poques referències al Bàsquet Manresa per la ciutat i la plantilla podria fer més actes per la ciutat. I la Copa i la Lliga les podríem treure a passejar algun dia també :mrgreen:

Feu altres propostes i a veure si entre tots tenim res interessant.

Johnny2
Mensajes: 6571
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: Animació Nou Congost

por Johnny2 » 21 Dic 2015, 23:29

Bones idees! :brindo por eso:
Una cosa que s'i que ja s'està fent són les operacions de vermell, encara que normalment es limiten a fer una crida perquè tothom vagi de vermell. Completar-ho amb un sorteig crec recordar que també s'havia fet, però estaria bé fer-ho més sovint.
La resta crec que la majoria són acceptables i de pressupost reduït.
[img][/img]

2 mensajes   •   Página 1 de 1

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 2 invitados

Fecha actual 19 Mar 2024, 10:43