Manresa, un equip sense identitat

11 mensajes   •   Página 1 de 1
eduma
Mensajes: 884
Registrado: 03 Jun 2008, 14:58

Manresa, un equip sense identitat

por eduma » 19 Dic 2016, 09:46

Després de la monumental patacada d'ahir, he estat llegint un munt de comentaris versus el nostre equip, amb lamentacions, critiques, i demés posts.

Molts es pensen que el problema ve d'ara, i el principal problema del club , es la pèrdua d'identitat de l'equip.

Ahir sentint el Carles per la Radio , va fer aquest comentari, o semblant, que ho resumeix tot ... "els arbitres en han perdut el respecte, encara que siguem els últims, podrien aixecar el cap, i veure la nostra historia" ...

Aquesta historia, es va escriure amb gent implicada, i que creia en el equip, amb gent de la casa, amb 3 o 4 jugadors de qualitat, i empentat per l'afició.

Des de fa molts anys, aquest equip es un galliner de jugadors mercenaris, que passen per casa nostre, sense ni pena ni gloria, se'n salven ben pocs. Un club sense projecte, on cada any passen 25 jugadors, on cada any es fa i es desfà l'equip, reconstruït constantment, com si fos un castell de sorra de la platja.

Un club, on la continuïtat dels equips base es un desastre, on fa anys surt ben poca cosa, i tenen poquissimes oportunitats, de continuar creixent, i tenir-los aprop.

Es això el que volem pel Manresa ? Un equip sense sentiment ,sense cor ? Un equip que no enganxi ? Un equip que no sapiguem dir, ni el nom de 10 jugadors de les ultimes 5 temporades ? ...

Ara em direu que si tenim el pressupost mes baix, que si no podem competir, que si això ha canviat molt, que si ... ... l'equip de casa nostra no ha de ser un castell de sorra, ha de ser un castell humà, que es comença amb una base, que va pujant , i amb el recolzament de l'afició fer el folre i les manilles.

Cal que tornem a fer trempera, i no anar als partits estoicament a veure qui surt, qui hi ha ara, a veure qui la fa mes grossa, sense un projecte, i amb un vaixell embarrancat a la sorra, sense ni aire ni aigua. Fem pinya, i endavant Manresa !

rfccreus
Mensajes: 5115
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: Manresa, un equip sense identitat

por rfccreus » 19 Dic 2016, 10:23

avui queda molt be parlar de la pedrera i de jugadors de la casa i dels sentiments que hem perdut , la realitat es que no s´ha fitxat be i a part del Madrid tots els equips fan molts canvis cada any perquè es com funciona el mercat (jugadors que marxant a la nba i altres països,,fins i tot a Xina). que els anys de mes èxit es feien be les coses??? millor que ara segurament si , però la historia diu que el principal culpable va ser un senyor de mes de 40 anys que va venir a substituir al seu germà que era mes jove i es va jubilar ...
Jugadors de casa ni aquí ni en lloc es difícil i si passa també marxaran a un equip superior que de mercenaris ni ja per tot arreu que busquen millorar la seva vida professional , tots els que voleu baixar i començar de 0 (com si això sigues molt fàcil) veureu com El Congost no hi queda ni el apuntador ja que aquí estem mes acostumats a perdre i veure el equip a l. acb

eduma
Mensajes: 884
Registrado: 03 Jun 2008, 14:58

Re: Manresa, un equip sense identitat

por eduma » 19 Dic 2016, 11:01

Jo no he dit de baixar i començar de 0, dic de fer un equip des de una base solida, amb gent nacional, i que tornem a agafar volada i força !!!

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: Manresa, un equip sense identitat

por bowie15 » 19 Dic 2016, 15:52

Tens tota la raó del món i posiblement una mica mes.
Però el mercat a canviat molt i els nacionals també anomenats cupos que tenen cert nivell cobran molt mes del que ens pensem.
Els grans èxits del nostre club van venir amb una base de jugadors nacionals que sentíem el club com seu i dos o tres foranis del gran nivell, Alston,Sallier, Williams, Towns...
Ara aconseguir jugadors d'aquest nivell es una utopia.
Que amb una base nacional la plantilla estaria molt mes implicada, segur.
Personalment i es molt fàcil parlar quan ja han passat varies jornades, probablement hagués valgut la pena fer un petit esforç i mantenir jugadors com Forster i Simon per exemple.
Però això ja es aigua passada i no toca un altre que remar tots i intentar que el vaixell no s'acabi d'enfonsar.
Tinc l'intuicio que si perdem contra l'Estu el cap d'Ibon perilla y molt.
Veurem...

Leodavinci39
Mensajes: 23843
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: Manresa, un equip sense identitat

por Leodavinci39 » 19 Dic 2016, 16:05

bowie15 escribió:Tens tota la raó del món i posiblement una mica mes.
Però el mercat a canviat molt i els nacionals també anomenats cupos que tenen cert nivell cobran molt mes del que ens pensem.
Els grans èxits del nostre club van venir amb una base de jugadors nacionals que sentíem el club com seu i dos o tres foranis del gran nivell, Alston,Sallier, Williams, Towns...
Ara aconseguir jugadors d'aquest nivell es una utopia.
Que amb una base nacional la plantilla estaria molt mes implicada, segur.
Personalment i es molt fàcil parlar quan ja han passat varies jornades, probablement hagués valgut la pena fer un petit esforç i mantenir jugadors com Forster i Simon per exemple.
Però això ja es aigua passada i no toca un altre que remar tots i intentar que el vaixell no s'acabi d'enfonsar.
Tinc l'intuicio que si perdem contra l'Estu el cap d'Ibon perilla y molt.
Veurem...


Home, és que si perdem contra l Estu, jo que sóc defensor a ultrança de Ibon, seré el 1er a demanar el seu cap :brindo por eso:

Tots savem que aquestes darreres temporades hem pogut apostar per jugadors nacionals (Sabat, Uriz, Sedekerskis, Barreiro....) però per H o per B, el Director Esportiu ha optat per jugadors desconegut d l Est de nom impronunciable.
Després tenim els casos flagrants de jugadors d aquí com Eriksson, Marc Garcia, David Navarro o Oriola, que se´ns han escapat de les mans.
Però per a mi el més preocupant és que ara que començavem a apostar per gent d aquí: Costa, Tomàs, Salvó........la gent els critica :travieso: en comptes de recolzar-los. Som molt especials al Nou Congost :rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

m@rK
Mensajes: 17814
Registrado: 06 Dic 2003, 18:11
Ubicación: ViscA Catalunya!

Re: Manresa, un equip sense identitat

por m@rK » 19 Dic 2016, 20:48

I que solucionarà treure a Ibon?
A qui portaras? És més, qui voldrà venir a cobrar una misèria i agafar un equip que ni és equip ni res?
SOM-HI RESA!! Som i serem ACB!!!

manresinho
Mensajes: 6018
Registrado: 17 Ene 2005, 14:23

Re: Manresa, un equip sense identitat

por manresinho » 20 Dic 2016, 10:15

m@rK escribió:I que solucionarà treure a Ibon?
A qui portaras? És més, qui voldrà venir a cobrar una misèria i agafar un equip que ni és equip ni res?

Que es segueixi defensant a Ibon és de traca... fa mesos que no guanyem un partit a casa, l'entrenador ha perdut el control de l'equip i se li ha anat la situació de les mans.
Em sap greu perquè Ibon se'l veu un entrenador implicat, però està totalment superat per la situació.
En aquests casos el millor és un canvi d'entrenador per canviar la dinàmica de l'equip.

Qui voldrà venir? Cada any hi ha equips en aquesta situació i es troben entrenadors que els substitueixin.

manresinho
Mensajes: 6018
Registrado: 17 Ene 2005, 14:23

Re: Manresa, un equip sense identitat

por manresinho » 20 Dic 2016, 10:17

Per cert, totalment d'acord amb el missatge inicial d'aquest tema.
No es tracta d'un problema només d'aquesta temporada, si no que ja fa uns anys que l'anem arrossegant. Tan de bo és facin els canvis oportuns a la directiva, direcció esportiva del primer equip i dels equips base per donar-li nous aires a aquest club.

m@rK
Mensajes: 17814
Registrado: 06 Dic 2003, 18:11
Ubicación: ViscA Catalunya!

Re: Manresa, un equip sense identitat

por m@rK » 20 Dic 2016, 15:36

manresinho escribió:
m@rK escribió:I que solucionarà treure a Ibon?
A qui portaras? És més, qui voldrà venir a cobrar una misèria i agafar un equip que ni és equip ni res?

Que es segueixi defensant a Ibon és de traca... fa mesos que no guanyem un partit a casa, l'entrenador ha perdut el control de l'equip i se li ha anat la situació de les mans.
Em sap greu perquè Ibon se'l veu un entrenador implicat, però està totalment superat per la situació.
En aquests casos el millor és un canvi d'entrenador per canviar la dinàmica de l'equip.

Qui voldrà venir? Cada any hi ha equips en aquesta situació i es troben entrenadors que els substitueixin.


En quin moment he defensat jo a Ibon?
I ja em perdonaras, però per un sou de 30 o 40.000 euros anuals, ni jo aniria a fer d'entrenador del Manresa (a part de que ni de lluny tinc els coneixements necessaris...). No crec que sigui fàcil de trobar algú que vulgui ficar-se en aquest marron...
SOM-HI RESA!! Som i serem ACB!!!

manresinho
Mensajes: 6018
Registrado: 17 Ene 2005, 14:23

Re: Manresa, un equip sense identitat

por manresinho » 20 Dic 2016, 16:13

m@rK escribió:
manresinho escribió:
m@rK escribió:I que solucionarà treure a Ibon?
A qui portaras? És més, qui voldrà venir a cobrar una misèria i agafar un equip que ni és equip ni res?

Que es segueixi defensant a Ibon és de traca... fa mesos que no guanyem un partit a casa, l'entrenador ha perdut el control de l'equip i se li ha anat la situació de les mans.
Em sap greu perquè Ibon se'l veu un entrenador implicat, però està totalment superat per la situació.
En aquests casos el millor és un canvi d'entrenador per canviar la dinàmica de l'equip.

Qui voldrà venir? Cada any hi ha equips en aquesta situació i es troben entrenadors que els substitueixin.


En quin moment he defensat jo a Ibon?
I ja em perdonaras, però per un sou de 30 o 40.000 euros anuals, ni jo aniria a fer d'entrenador del Manresa (a part de que ni de lluny tinc els coneixements necessaris...). No crec que sigui fàcil de trobar algú que vulgui ficar-se en aquest marron...

Cada cop que es parla de canviar d'entrenador surt algú amb la frase: "i que guanyem canviant a Ibon?"
Jo ja he dit diverses vegades els meus arguments pels quals crec que un canvi d'entrenador seria positiu. En canvi, els arguments per defensar el projecte de Ibon es van esborrant cada setmana que passa sense que guanyem un partit, amb un equip que no juga a res i on cadascú fa la guerra pel seu compte.

No demanem que es fitxi Aito, Bartzokas o Phil Jackson, només un canvi d'entrenador per intentar canviar la dinàmica de l'equip.
Si recordeu l'any que vam fitxar a Oscar Quintana es va millorar molt la situació, i això que com a entrenador no m'agrada gens i la següent temporada el vam tallar. Però en aquell moment era el que necessitàvem, un entrenador amb idees noves, amb caràcter i que coneixia la lliga.
Jo no tinc coneixements del mercat, dels sous, ni dels entrenadors que ara mateix estan sense equip. Però n'estic segur que n'hi ha, i es feina de la directiva trobar-ne un que vulgui venir amb el sou que puguem oferir.

rfccreus
Mensajes: 5115
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: Manresa, un equip sense identitat

por rfccreus » 20 Dic 2016, 16:20

volem fer fora el entrenador i el club no es capaç de portar un pivot que millore al bo del Sakho Jordan , ,,, Ibon te una part important de culpa però no menys a la direcció que ha fet el equip actual

11 mensajes   •   Página 1 de 1

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Mar 2024, 11:42