Jugadors interessants 19/20

Avatar de Usuario
BuzzerBetter
Mensajes: 679
Registrado: 29 Feb 2016, 16:45

Re: Jugadors interessants 19/20

por BuzzerBetter » 06 Feb 2019, 23:32

Investigant he trobat un jugador força complet que potser com a pivot titular ens aniria justet pero no te mala pinta, Andrew Smith, va fer un bon paper a la NCAA arribant a la final a 4, actualment lliga sueca

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: Jugadors interessants 19/20

por Leodavinci39 » 08 Feb 2019, 14:14

Com que ara venen tres setmanes de RELAX, proposo que obrim un nou debat, no ja en figura de jugadors interessants, sinó en la d entrenadors interessants :postureo: .

Com la majoria ja savem, será pràcticament impossible retenir Peñarroya a final de temporada. Li plouran les ofertes i no seria res estrany si el consideren Entrenador de l Any. Així que estaría bé començar a proposar "alternatives":

-Un altre exjugador?¿ (Carles Marco.........)
-Un experimentat¿? (Salva Maldonado.....)
-Alguna sorpesa ¿? (Arturo Alvarez....)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: Jugadors interessants 19/20

por Leodavinci39 » 10 Feb 2019, 12:03

Leodavinci39 escribió:Com que ara venen tres setmanes de RELAX, proposo que obrim un nou debat, no ja en figura de jugadors interessants, sinó en la d entrenadors interessants :postureo: .

Com la majoria ja savem, será pràcticament impossible retenir Peñarroya a final de temporada. Li plouran les ofertes i no seria res estrany si el consideren Entrenador de l Any. Així que estaría bé començar a proposar "alternatives":

-Un altre exjugador?¿ (Carles Marco.........)
-Un experimentat¿? (Salva Maldonado.....)
-Alguna sorpesa ¿? (Arturo Alvarez....)
Jo després del meu cafeconleche :P i després de valorar-ho molt, em quedo amb Salva :brindo por eso:
No sé vosaltres. :roll:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

manresinho
Mensajes: 6018
Registrado: 17 Ene 2005, 14:23

Re: Jugadors interessants 19/20

por manresinho » 10 Feb 2019, 12:47

Aprofitant l'aturada de la Copa, que se'n sap de la situació dels contractes de la plantilla per la propera temporada?

També estaria bé lligar a Del Àguila i Sima, els dos són bons projectes a mig termini que poden tenir un rendiment immediat al primer equip.

Jou no sé si té contracte, pero estaria bé cedir-lo a LEB una temporada perquè tingues minuts i agafi confiança en el seu joc.

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: Jugadors interessants 19/20

por Leodavinci39 » 10 Feb 2019, 12:55

manresinho escribió:Aprofitant l'aturada de la Copa, que se'n sap de la situació dels contractes de la plantilla per la propera temporada?

També estaria bé lligar a Del Àguila i Sima, els dos són bons projectes a mig termini que poden tenir un rendiment immediat al primer equip.

Jou no sé si té contracte, pero estaria bé cedir-lo a LEB una temporada perquè tingues minuts i agafi confiança en el seu joc.
Que jo sàpiga.................... :roll:

-Gintvainis acaba contracte. No crec que segueixi :travieso: (Oliver?¿ :roll: )
-Iffe acaba contracte. Ja ha renovat per una temporada més :amor:
-Alvarito acaba contracte. Dependrà de com acabem configurant la plantilla :roll: la seva renovació o no.
-Lalanne acaba contracte. Té moltes ofertes i no seguirà :travieso:
-Jou, Dani Garcia i Sakho tenen contractes de llarga durada. Seguiran.
-Peñarroya té contracte però no el podrem pas retenir. :llanto:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: Jugadors interessants 19/20

por Leodavinci39 » 10 Feb 2019, 12:57

Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:Com que ara venen tres setmanes de RELAX, proposo que obrim un nou debat, no ja en figura de jugadors interessants, sinó en la d entrenadors interessants :postureo: .

Com la majoria ja savem, será pràcticament impossible retenir Peñarroya a final de temporada. Li plouran les ofertes i no seria res estrany si el consideren Entrenador de l Any. Així que estaría bé començar a proposar "alternatives":

-Un altre exjugador?¿ (Carles Marco.........)
-Un experimentat¿? (Salva Maldonado.....)
-Alguna sorpesa ¿? (Arturo Alvarez....)
Jo després del meu cafeconleche :P i després de valorar-ho molt, em quedo amb Salva :brindo por eso:
No sé vosaltres. :roll:
Per les ones de Radio Macuto es comenta que l opció exjugador queda totalment descartada 8-) .
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

manresinho
Mensajes: 6018
Registrado: 17 Ene 2005, 14:23

Re: Jugadors interessants 19/20

por manresinho » 10 Feb 2019, 14:06

Leodavinci39 escribió:
manresinho escribió:Aprofitant l'aturada de la Copa, que se'n sap de la situació dels contractes de la plantilla per la propera temporada?

També estaria bé lligar a Del Àguila i Sima, els dos són bons projectes a mig termini que poden tenir un rendiment immediat al primer equip.

Jou no sé si té contracte, pero estaria bé cedir-lo a LEB una temporada perquè tingues minuts i agafi confiança en el seu joc.
Que jo sàpiga.................... :roll:

-Gintvainis acaba contracte. No crec que segueixi :travieso: (Oliver?¿ :roll: )
-Iffe acaba contracte. Ja ha renovat per una temporada més :amor:
-Alvarito acaba contracte. Dependrà de com acabem configurant la plantilla :roll: la seva renovació o no.
-Lalanne acaba contracte. Té moltes ofertes i no seguirà :travieso:
-Jou, Dani Garcia i Sakho tenen contractes de llarga durada. Seguiran.
-Peñarroya té contracte però no el podrem pas retenir. :llanto:
Esperem que Joan segueixi... però és cert que si venen Barça o València serà complicat retenir-lo.

Toolson i Pere també tenen contracte per una temporada més, i els que han arribat recentment van firmar fins acabar la temporada.
El dret de tanteig de Fisher el manté Burgos a més...

Així que partim de:
xxx / xxx / ¿Dani Garcia?
Toolson / Lundberg / ¿Jou?
Pere / xxx
xxx / xxx / ¿Del Aguila?
xxx / Sakho / ¿Sima?

Dels que acaben contracte:
- Gintvainis no el renovaria.
- Muñoz no el descartaria com a 4art-5è aler, cupo barat i peça important al vestidor.
- Fisher sembla impossible que el poguem renovar.
- Murphy i Zubcic. Poc es pot dir encara, s'ha de veure el rendiment i les intencions dels jugadors.
- Lalanne. No perdria el cap per ell. Veurem quines són les seves intenciins al acabar la temporada.

Dels joves:
- Dani Garcia. Esta fent una molt bona temporada a LEB. Jo li donaria una oportunitat com a 2n o 3r base en funció del base titular.
- Jou. Cessió a LEB molt necessaria per jugar minuts i agafar confiança.
- Del Aguila. Perfil ideal de 5è interior. Pot jugar de 4 i de 5, amb bon rendiment immediat i marge de millora.
- Sima. Cromo repetit de Sakho... el cediria a LEB o el mantindria de 5è interior si no seguís Del Aguila.

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: Jugadors interessants 19/20

por Leodavinci39 » 10 Feb 2019, 18:48

manresinho escribió:
Leodavinci39 escribió:
manresinho escribió:Aprofitant l'aturada de la Copa, que se'n sap de la situació dels contractes de la plantilla per la propera temporada?

També estaria bé lligar a Del Àguila i Sima, els dos són bons projectes a mig termini que poden tenir un rendiment immediat al primer equip.

Jou no sé si té contracte, pero estaria bé cedir-lo a LEB una temporada perquè tingues minuts i agafi confiança en el seu joc.
Que jo sàpiga.................... :roll:

-Gintvainis acaba contracte. No crec que segueixi :travieso: (Oliver?¿ :roll: )
-Iffe acaba contracte. Ja ha renovat per una temporada més :amor:
-Alvarito acaba contracte. Dependrà de com acabem configurant la plantilla :roll: la seva renovació o no.
-Lalanne acaba contracte. Té moltes ofertes i no seguirà :travieso:
-Jou, Dani Garcia i Sakho tenen contractes de llarga durada. Seguiran.
-Peñarroya té contracte però no el podrem pas retenir. :llanto:
Esperem que Joan segueixi... però és cert que si venen Barça o València serà complicat retenir-lo.

Toolson i Pere també tenen contracte per una temporada més, i els que han arribat recentment van firmar fins acabar la temporada.
El dret de tanteig de Fisher el manté Burgos a més...

Així que partim de:
xxx / xxx / ¿Dani Garcia?
Toolson / Lundberg / ¿Jou?
Pere / xxx
xxx / xxx / ¿Del Aguila?
xxx / Sakho / ¿Sima?

Dels que acaben contracte:
- Gintvainis no el renovaria.
- Muñoz no el descartaria com a 4art-5è aler, cupo barat i peça important al vestidor.
- Fisher sembla impossible que el poguem renovar.
- Murphy i Zubcic. Poc es pot dir encara, s'ha de veure el rendiment i les intencions dels jugadors.
- Lalanne. No perdria el cap per ell. Veurem quines són les seves intenciins al acabar la temporada.

Dels joves:
- Dani Garcia. Esta fent una molt bona temporada a LEB. Jo li donaria una oportunitat com a 2n o 3r base en funció del base titular.
- Jou. Cessió a LEB molt necessaria per jugar minuts i agafar confiança.
- Del Aguila. Perfil ideal de 5è interior. Pot jugar de 4 i de 5, amb bon rendiment immediat i marge de millora.
- Sima. Cromo repetit de Sakho... el cediria a LEB o el mantindria de 5è interior si no seguís Del Aguila.
Correcte, així están les coses ara mateix :postureo:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: Jugadors interessants 19/20

por Leodavinci39 » 11 Feb 2019, 08:28

Si hem de fer cas a la rumorologida (Radio Macuto especulation :jeje: ), el Plan A seria Salva/Oliver, i el retorn d Auda.

Així que partim de:
xxx / Oliver / ¿Dani Garcia?
Toolson / Lundberg / Jou
Pere / ¿Alvarito?
Auda / xxx / ¿Del Aguila?
xxx / Sakho / ¿Sima?

El Plan B (Que no puc desvetllar 8-) passaria per un altre entrenador molt experimentat, que a mi no em fa ni FU ni FA :roll: )
I El Plan C passa per Arturo Alvarez i una revolució completa de la plantilla. 8-)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: Jugadors interessants 19/20

por rfccreus » 11 Feb 2019, 12:48

Está molt be que per simpaties fem les llistes, peró si volem el be de un jugador Jou no pot continuar i a de ser ell mateix que demani ser cedit a la Leb per agafar minuts i confianca com va fer el Dani Garcia, sino tindrem a un jugador amb moltes possibilitats de futur que es pot perdre per el camí.

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: Jugadors interessants 19/20

por Leodavinci39 » 12 Feb 2019, 07:13

rfccreus escribió:Está molt be que per simpaties fem les llistes, peró si volem el be de un jugador Jou no pot continuar i a de ser ell mateix que demani ser cedit a la Leb per agafar minuts i confianca com va fer el Dani Garcia, sino tindrem a un jugador amb moltes possibilitats de futur que es pot perdre per el camí.
No hi estic d acord :travieso: Jou és ja a tots els efectes, jugador del 1er equip. A Lundberg li queda una temporada (si no ve el Baskonia :(( :(( i ens el pren) i Jou és el seu substitut "natural". Té tota una temporada per aprendre del "mestre" :P i anar-se introduïnt mica a mica.

Després del meu cafeconleche d avui :todos a botar: i pensant en això de rejovenir la plantilla i substituts "naturals", he pensat si el del Pere no podría ser Miquel Salvó :roll: Com ja saveu, va estar a un pas de fitxar per nosaltres. Sempre ha jugat a la posició de "4" però per característiques físiques i tècnicques crec que es podría adaptar perfectament a la posició de "3-3,5". 8-)

Dani Garcia/Jou/Salvó/Del Aguila/Sakho ¿? :roll:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: Jugadors interessants 19/20

por Leodavinci39 » 13 Feb 2019, 16:14

Leodavinci39 escribió:Si hem de fer cas a la rumorologida (Radio Macuto especulation :jeje: ), el Plan A seria Salva/Oliver, i el retorn d Auda.

Així que partim de:
xxx / Oliver / ¿Dani Garcia?
Toolson / Lundberg / Jou
Pere / ¿Alvarito?
Auda / xxx / ¿Del Aguila?
xxx / Sakho / ¿Sima?

El Plan B (Que no puc desvetllar 8-) passaria per un altre entrenador molt experimentat, que a mi no em fa ni FU ni FA :roll: )
I El Plan C passa per Arturo Alvarez i una revolució completa de la plantilla. 8-)
Deixant de banda el Plan B, que donat el cas ja desvetllaré a final de temporada :D , passo a enumerar els avantatges i incovenients que veig a l A i el C. :postureo:

A) Salva Maldonado.
Sense dubte, el gran avantatge és que és un entrenador amb àmplia experiencia a l ACB. A més, ens uneix un plus sentimental històric i podríem dir que "és uno de noi :amor: ".
I pel que fa als incovenients, un seria el cost econòmic, ja que no és un tècnic precisament barat :-? . I l altre el tipus de joc que sol proposar en els seus equips, basat en força mesura en el llançament de 3. No sé fins a quin punt el Nou Congost veuria bé això :roll:
C) Arturo Alvarez.
El gran avantatge és que es tracta d un tècnic acostumat a treballar i a treure rendiment a plantilles amb baix pressupost. 8-) . L altre seria el baix cost econòmic, la qual cosa permetria dedicar més diners a jugadors.
I el gran inconvenient és que no ha entrenat mai -encara- a l ACB. I l altre seria que si amb Salva es garanteix la continuïtat del 70% de la plantilla actual, amb Arturo el més probable és que només un 50% seguiría, doncs parlem d un escenari/projecte completament nou i diferenciat del de Peñarroya.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: Jugadors interessants 19/20

por rfccreus » 13 Feb 2019, 16:54

Leodavinci39 escribió:Si hem de fer cas a la rumorologida (Radio Macuto especulation :jeje: ), el Plan A seria Salva/Oliver, i el retorn d Auda.

Així que partim de:
xxx / Oliver / ¿Dani Garcia?
Toolson / Lundberg / Jou
Pere / ¿Alvarito?
Auda / xxx / ¿Del Aguila?
xxx / Sakho / ¿Sima?

El Plan B (Que no puc desvetllar 8-) passaria per un altre entrenador molt experimentat, que a mi no em fa ni FU ni FA :roll: )
I El Plan C passa per Arturo Alvarez i una revolució completa de la plantilla. 8-)
Equip per intentar seguir a ACB:

Fisher / Oliver / Dani Garcia
Toolson / Lundberg
Pere / Salvo / Alvarito
Auda / Burjanadze
Lalanne / Sakho / Sima

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: Jugadors interessants 19/20

por Leodavinci39 » 15 Feb 2019, 08:09

Jo intentaré ser una mica més ambiciós pel que fa al 5.

Fisher / Oliver / Dani Garcia
Toolson / Lundberg/Jou
Pere / Marko Josilo
Auda / Salvó
Artiom Parakhouski / Sakho
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Avatar de Usuario
BuzzerBetter
Mensajes: 679
Registrado: 29 Feb 2016, 16:45

Re: Jugadors interessants 19/20

por BuzzerBetter » 18 Feb 2019, 21:53

Amb temps lliure i veient partits de la meva enamorada ABA League he trobat una serie de jugadors que penso que encaixerien a la perfeció al nostre equip, començaria per un 3 de 2,01 Mislav Brzoja treballa molt be als dos costats de la pista, energia i qualitat, m'agradaria veurel aquí!
Em moc cap a la posició de base que seguint l'esquema d'aquesta temporada de portar base americà TOP, segurament està fora del nostre abast però per somiar... Diante Garrett, un pel xupon.. però m'encanta...(Aquest està jugant actualment al Tofas Bursa Turc)

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: Jugadors interessants 19/20

por Leodavinci39 » 18 Feb 2019, 22:12

BuzzerBetter escribió:Amb temps lliure i veient partits de la meva enamorada ABA League he trobat una serie de jugadors que penso que encaixerien a la perfeció al nostre equip, començaria per un 3 de 2,01 Mislav Brzoja treballa molt be als dos costats de la pista, energia i qualitat, m'agradaria veurel aquí!
Em moc cap a la posició de base que seguint l'esquema d'aquesta temporada de portar base americà TOP, segurament està fora del nostre abast però per somiar... Diante Garrett, un pel xupon.. però m'encanta...(Aquest està jugant actualment al Tofas Bursa Turc)
Brzoja oficialment és un 197-98 cms. Només li he vist un parell de videos. :postureo: Em quedo amb Marko Josilo :P , et convido a veure videos d ell.
Diante Garret és un jugon :amor: Lamentablement ben lluny del nostre abast :(
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Avatar de Usuario
BuzzerBetter
Mensajes: 679
Registrado: 29 Feb 2016, 16:45

Re: Jugadors interessants 19/20

por BuzzerBetter » 19 Feb 2019, 17:31

Leodavinci39 escribió:
BuzzerBetter escribió:Amb temps lliure i veient partits de la meva enamorada ABA League he trobat una serie de jugadors que penso que encaixerien a la perfeció al nostre equip, començaria per un 3 de 2,01 Mislav Brzoja treballa molt be als dos costats de la pista, energia i qualitat, m'agradaria veurel aquí!
Em moc cap a la posició de base que seguint l'esquema d'aquesta temporada de portar base americà TOP, segurament està fora del nostre abast però per somiar... Diante Garrett, un pel xupon.. però m'encanta...(Aquest està jugant actualment al Tofas Bursa Turc)
Brzoja oficialment és un 197-98 cms. Només li he vist un parell de videos. :postureo: Em quedo amb Marko Josilo :P , et convido a veure videos d ell.
Diante Garret és un jugon :amor: Lamentablement ben lluny del nostre abast :(
Bon jugador amic Leo tè una molt bona pinta, però si fos per mi portaria l'ACB l'home que ens va salvar un any Zoran Vrkic, marcant un partidas contra l'estudiantes... M'agrada molt aquest jugador 31 anys i no te un cache molt alt...

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: Jugadors interessants 19/20

por rfccreus » 19 Feb 2019, 19:05

EL partit que comentes del Guipuscoa els que ens varen salvar van ser Pedro LLompart i el amic del Leo Jordi Grimau que van fer un partit extraordinari i nosaltres patin a Vitoria i fen un molt bon partit :P

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: Jugadors interessants 19/20

por Leodavinci39 » 20 Feb 2019, 05:42

BuzzerBetter escribió:
Leodavinci39 escribió:
BuzzerBetter escribió:Amb temps lliure i veient partits de la meva enamorada ABA League he trobat una serie de jugadors que penso que encaixerien a la perfeció al nostre equip, començaria per un 3 de 2,01 Mislav Brzoja treballa molt be als dos costats de la pista, energia i qualitat, m'agradaria veurel aquí!
Em moc cap a la posició de base que seguint l'esquema d'aquesta temporada de portar base americà TOP, segurament està fora del nostre abast però per somiar... Diante Garrett, un pel xupon.. però m'encanta...(Aquest està jugant actualment al Tofas Bursa Turc)
Brzoja oficialment és un 197-98 cms. Només li he vist un parell de videos. :postureo: Em quedo amb Marko Josilo :P , et convido a veure videos d ell.
Diante Garret és un jugon :amor: Lamentablement ben lluny del nostre abast :(
Bon jugador amic Leo tè una molt bona pinta, però si fos per mi portaria l'ACB l'home que ens va salvar un any Zoran Vrkic, marcant un partidas contra l'estudiantes... M'agrada molt aquest jugador 31 anys i no te un cache molt alt...
Si, són jugadors d un perfil semblant. :brindo por eso: Ja és optar per l experiencia d un o la juventud de l altre. I del cost, clar. :P
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23879
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: Jugadors interessants 19/20

por Leodavinci39 » 20 Feb 2019, 15:54

Una altra opció que se m acud és un vell conegut. Ja us vaig parlar d ell fa uns anys, quan es va enfrontar a Bebo en partit de seleccions. Es tracta del japonés Rui Hachimura.
Ara ja té 21 anys i juga a la prestigiosa universitat de Gonzaga. Aquest és el seu darrer any allà i haurà de buscar equip. Podria presentar-se al draft, però té poques possibilitats d estar en els primers llocs.
És un 203 i no ocuparía plaça de extra, ja que té també nacionalitat Cotonou (Benin).
També a nivel de promoció i marketing suposaria un salt molt gran per al Club, fitxar un japonés. 8-)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 26 Abr 2024, 08:20