RADIO MACUTO ZONE

Leodavinci39
Mensajes: 23873
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 25 May 2023, 07:24

Després del cafeconleche i connectada Radio Macuto, una dada curiosa que ens arriba a les nostres ones

Aleksandar Cvetkovic
Descenso Manresa (16−17)
Descenso Breogán (18–19)
Descenso Estudiantes (20–21)
Descenso Betis (22-23)

Ja savem a qui NO fitxar la temporada que ve :todos a botar:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23873
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 25 May 2023, 19:58

Després del cafeconleche faré demà un balanç més detallat de com he vist la temporada. :postureo: :P

Avui a grosso modo diré que:
El presi: correcte, millor que no em pensava :brindo por eso: Només li recrimino que no fés aquella roda de premsa amb Xevi Pujol, dues setmanes abans. Va trigar massa! :(( (un 7)
El DTècnic. A les cagades monumentals de l inici (Lee especialment, i pensar que Harding podia fer de base) compensació amb l arribada de Gebens i de Robinson. (un 6).
L entrenador. Comencem a estar acostumats a les creus de San Pedro :P però que Bortolani o Tyson no hagin triomfat aqui, en bona part és responsabilitat seva. I no parlem ja del fitxatge de Hamilton. :demonio: Però aconseguir capgirar la truita d aquesta manera a partir del març, només és a l abast de cracks. (un altre 6)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

#gladyr#
Mensajes: 3323
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: RADIO MACUTO ZONE

por #gladyr# » 25 May 2023, 20:30

Leodavinci39 escribió:Després del cafeconleche i connectada Radio Macuto, una dada curiosa que ens arriba a les nostres ones

Aleksandar Cvetkovic
Descenso Manresa (16−17)
Descenso Breogán (18–19)
Descenso Estudiantes (20–21)
Descenso Betis (22-23)

Ja savem a qui NO fitxar la temporada que ve :todos a botar:
Hi ha un jugador d'aquí la ciutat que també en suma uns quants eh :demonio:

Leodavinci39
Mensajes: 23873
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 26 May 2023, 06:21

Després del cafèconleche, fer balanç de la temporada i apuntar errors per millorar a la propera.

Ha quedat clar que la planificació de la plantilla a l estiu va ser errònia. Imagino que el fet de no saver fins ben entrat el juny qui seria l entrenador (Pedro va estar coquetejant amb València fins a darrera hora) no va ajudar gens. Quan vas a buscar jugadors el primer que et demanen és:
-Quant cobraré? Jugaré a Europa? Qui serà l entrenador.

Així que si us plau, Pedro, et quedis o marxis, no maregis la perdiu i decideix JA. Per què poguem començar a confeccionar la plantilla. :demonio:

Tampoc Xevi Pujol va estar encertat en dos aspectes clau: Lee d extracomunitari i Harding de "base". Ben aviat e sva veure que Lee no tenia nivell ACB i que Harding és un 2 incapaç de fer de base.

Així que si us plau, Xevi, els dos extracomunitaris que fitxis han de ser TITULARS :(( No es pot fer servir una plaça d extra per fer de suplent :travieso: .
I no fitxem un "2" que en moments puntuals pugui fer de 1, fitxem un 1 que en moments puntuals pugui fer de 2 (jugar amb dos bases).

Dani P. / XXXXX / Dani G
xxxxx / Badio
xxxxxx / Jou / Sagnia
xxxxxx / XXXXX / Steinbergs
Xxxxxx / xxxxxx
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23873
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 26 May 2023, 06:25

Finalment entonar el "mea culpa". De seguida es va veure que Badio era l únic exterior amb capacitat defensiva. Però reconec que ni de broma hauria pensat que faria aquest salt qualitatiu tan ESPECTACULAR a nivell ofensiu. I aqui si que cal donar el mèrit a Xevi Pujol, que ho va saver endevinar, i a Pedro, que ha sabut treure el millor de Badio en aquests pocs mesos.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23873
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 26 May 2023, 08:05

Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:
ejk escribió:Potser ens en donen una per la fase prèvia, no?
Jo no em faria il.lusions :-?
El fet que Garbajosa hagi estat nomenat president de FIBA Europa (organitzador de la Champions) obre un bri d esperança :roll:
@lesportiuCAT
·
25min
Europa no vol renunciar al @BasquetManresa
que podria rebre una invitació per jugar la FIBA Champions League

:rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: RADIO MACUTO ZONE

por rfccreus » 26 May 2023, 10:42

Leodavinci39 escribió:Després del cafeconleche faré demà un balanç més detallat de com he vist la temporada. :postureo: :P

Avui a grosso modo diré que:
El presi: correcte, millor que no em pensava :brindo por eso: Només li recrimino que no fés aquella roda de premsa amb Xevi Pujol, dues setmanes abans. Va trigar massa! :(( (un 7)
El DTècnic. A les cagades monumentals de l inici (Lee especialment, i pensar que Harding podia fer de base) compensació amb l arribada de Gebens i de Robinson. (un 6).
L entrenador. Comencem a estar acostumats a les creus de San Pedro :P però que Bortolani o Tyson no hagin triomfat aqui, en bona part és responsabilitat seva. I no parlem ja del fitxatge de Hamilton. :demonio: Però aconseguir capgirar la truita d aquesta manera a partir del març, només és a l abast de cracks. (un altre 6)
ja temes que un no acaba de entendre i per aixo tenim el sr que a cops de escriure i repetir moltes vegades el mateix acaba sent una veritat....
donar mès puntuaciò el President que els tècnics es una incognita que no acabo de veure i mès quan es tracte de una parella Xevi-Pedro, Pedro-Xevi què el seu rendiments els darrers 4 ANYS ha estat espectacular, i si amb errors i grans però sempre es molt mès important saber rectificar i revertir la situaciò i ells ho han fet amb nota alta i ojalà segueixin molts anys :forofan:

ejk
Mensajes: 24596
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: RADIO MACUTO ZONE

por ejk » 26 May 2023, 11:00

Leodavinci39 escribió:Després del cafèconleche, fer balanç de la temporada i apuntar errors per millorar a la propera.

Ha quedat clar que la planificació de la plantilla a l estiu va ser errònia. Imagino que el fet de no saver fins ben entrat el juny qui seria l entrenador (Pedro va estar coquetejant amb València fins a darrera hora) no va ajudar gens. Quan vas a buscar jugadors el primer que et demanen és:
-Quant cobraré? Jugaré a Europa? Qui serà l entrenador.

Així que si us plau, Pedro, et quedis o marxis, no maregis la perdiu i decideix JA. Per què poguem començar a confeccionar la plantilla. :demonio:

Tampoc Xevi Pujol va estar encertat en dos aspectes clau: Lee d extracomunitari i Harding de "base". Ben aviat e sva veure que Lee no tenia nivell ACB i que Harding és un 2 incapaç de fer de base.

Així que si us plau, Xevi, els dos extracomunitaris que fitxis han de ser TITULARS :(( No es pot fer servir una plaça d extra per fer de suplent :travieso: .
I no fitxem un "2" que en moments puntuals pugui fer de 1, fitxem un 1 que en moments puntuals pugui fer de 2 (jugar amb dos bases).

Dani P. / XXXXX / Dani G
xxxxx / Badio
xxxxxx / Jou / Sagnia
xxxxxx / XXXXX / Steinbergs
Xxxxxx / xxxxxx
El fracàs de Lee no es pot associar al DT. De cap de les maneres. Pedro volia aquest perfil i aquest perfil se li va fer arribar. Quan falla Hamilton comença a saltar tot pels aires (Tyson, Lee...) però no penso que sigui un mal fitxatge.

Sobre això de no fitxar americans com a suplents, doncs depèn dels titulars que fitxis. En principi hi estic d'acord que val més la pena gastar-s'ho amb dos titulars (el 1 i el 4 o el 5)

Amb el tema del Harding sí que coincideixo més amb tu i té sentit que fos un error del DT pensar que podria actuar de base, quan clarament no és així. També coincideixo amb tu que necessitem un perfil que pugui jugar de base, encara que sigui sense la intenció de dirigir l'equip :jeje: (Ciscu :amor: )

Les meves puntuacions serien:
Pedro 7
Xevi 7
President/Consell 4. Ha acabat tot bé, però el seu silenci durant la llarguíssima ratxa de joc i sensacions nefastes és injustificable.
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: RADIO MACUTO ZONE

por cuttlas » 26 May 2023, 11:41

Home, crec que el propi Xevi va reconeixer que la va cagar amb Lee, que esperava un tiu molt mes dominant fisicament i que sapigues jugar una mica a basquet.
Per molt que fos el perfil que Pedro volia... gastar una plaça d'extracomunitari amb un tiu aixi, sabent a mes que els teus 2 pivots titulars eren 2 incognites del molt risc, per mi si que va ser un gran error.

Per cert, lo que si que no hauria sigut un gran error és el rumor que corre avui per twitter... sembla que l'estiu passat vem estar bastant, bastant a prop de fitxar a Wembanyama. Que té el mateix agent que Moneke.

Va ser Lee el plan B de Wembanyama? :mrgreen:

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: RADIO MACUTO ZONE

por TASTET » 26 May 2023, 23:38

Wemba no volia jugar competició europea i volia quedar-se a França amb els seus entrenadors personals amb l objectiu de polir-se de cara a la nba.. Que preguntéssim per ell si, però no crec que es planteges venir..
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Johnny2 » 27 May 2023, 00:38

També crec que l'error de fitxar Lee no va ser tant del director esportiu. Ho hem comentat ja bastant: Lee era un jugador barato (2a divisió turca) que es va haver de fitxar perquè Hamilton es va menjar el pressupost per a fitxar bons pívots (clàusula de rescisió + nòmina més alta de la plantilla).
L' error va ser fitxar Hamilton, que devia venir sobretot demanat per Pedro. No haver de fitxar Lee que segurament amb quatre rals era a l'únic 5 que podíem aspirar.

I jo encara em faig creus com es va poder fer aquest error, mirant les estadístiques que portava Hamilton els darrers 3 anys a la fluixa lliga xinesa (l'error de gastar més per un jugador amb clara davallada que per exemple el què ens va costar el gran Bako).

En fi, l'important és que haguem après la lliçó per a la propera temporada!

La plantilla comptant que Vaulet diu que continua:
Dani P. / XXXXX / Dani G
xxxxx / Badio
xxxxxx / Jou / Sagnia
xxxxxx / Vaulet / Steinbergs
Xxxxxx / xxxxxx

Tot i que a mi m'agradaria més:
Dani P. / XXXXX / Dani G
Jou / Badio
xxxxxx / Vaulet / Sagnia
xxxxxx / XXXXX / Steinbergs
Xxxxxx / xxxxxx

És a dir, Vaulet jugant de 3, Jou de 2, i amb un base americà anotador. Seria un equip més alt, que ens podria ajudar en rebot i defensa.
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23873
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 27 May 2023, 03:59

Johnny2 escribió:També crec que l'error de fitxar Lee no va ser tant del director esportiu. Ho hem comentat ja bastant: Lee era un jugador barato (2a divisió turca) que es va haver de fitxar perquè Hamilton es va menjar el pressupost per a fitxar bons pívots (clàusula de rescisió + nòmina més alta de la plantilla).
L' error va ser fitxar Hamilton, que devia venir sobretot demanat per Pedro. No haver de fitxar Lee que segurament amb quatre rals era a l'únic 5 que podíem aspirar.

I jo encara em faig creus com es va poder fer aquest error, mirant les estadístiques que portava Hamilton els darrers 3 anys a la fluixa lliga xinesa (l'error de gastar més per un jugador amb clara davallada que per exemple el què ens va costar el gran Bako).

En fi, l'important és que haguem après la lliçó per a la propera temporada!

La plantilla comptant que Vaulet diu que continua:
Dani P. / XXXXX / Dani G
xxxxx / Badio
xxxxxx / Jou / Sagnia
xxxxxx / Vaulet / Steinbergs
Xxxxxx / xxxxxx

Tot i que a mi m'agradaria més:
Dani P. / XXXXX / Dani G
Jou / Badio
xxxxxx / Vaulet / Sagnia
xxxxxx / XXXXX / Steinbergs
Xxxxxx / xxxxxx

És a dir, Vaulet jugant de 3, Jou de 2, i amb un base americà anotador. Seria un equip més alt, que ens podria ajudar en rebot i defensa.
Jo crec que Vaulet i Sagnia són cromos repetits. :roll: Si segueix Vaulet frenes la progressió de Mousa, així que em sorprendria que Juampi estigui aqui la temporada que ve. Mateix motiu pel qual no veig la tornada de Valtonen, encara que també tingui contracte (no ho oblidem :jeje: ).
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Patterson » 27 May 2023, 07:05

Leodavinci39 escribió:
Johnny2 escribió:També crec que l'error de fitxar Lee no va ser tant del director esportiu. Ho hem comentat ja bastant: Lee era un jugador barato (2a divisió turca) que es va haver de fitxar perquè Hamilton es va menjar el pressupost per a fitxar bons pívots (clàusula de rescisió + nòmina més alta de la plantilla).
L' error va ser fitxar Hamilton, que devia venir sobretot demanat per Pedro. No haver de fitxar Lee que segurament amb quatre rals era a l'únic 5 que podíem aspirar.
I jo encara em faig creus com es va poder fer aquest error, mirant les estadístiques que portava Hamilton els darrers 3 anys a la fluixa lliga xinesa (l'error de gastar més per un jugador amb clara davallada que per exemple el què ens va costar el gran Bako).

En fi, l'important és que haguem après la lliçó per a la propera temporada!

La plantilla comptant que Vaulet diu que continua:
Dani P. / XXXXX / Dani G
xxxxx / Badio
xxxxxx / Jou / Sagnia
xxxxxx / Vaulet / Steinbergs
Xxxxxx / xxxxxx

Tot i que a mi m'agradaria més:
Dani P. / XXXXX / Dani G
Jou / Badio
xxxxxx / Vaulet / Sagnia
xxxxxx / XXXXX / Steinbergs
Xxxxxx / xxxxxx

És a dir, Vaulet jugant de 3, Jou de 2, i amb un base americà anotador. Seria un equip més alt, que ens podria ajudar en rebot i defensa.
Jo crec que Vaulet i Sagnia són cromos repetits. :roll: Si segueix Vaulet frenes la progressió de Mousa, així que em sorprendria que Juampi estigui aqui la temporada que ve. Mateix motiu pel qual no veig la tornada de Valtonen, encara que també tingui contracte (no ho oblidem :jeje: ).
Si no tinguéssim a mig foro blocat, veuries que se'n ha parlat d'això.....

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Tronn » 27 May 2023, 10:18

Patterson escribió:
Leodavinci39 escribió:
Johnny2 escribió:També crec que l'error de fitxar Lee no va ser tant del director esportiu. Ho hem comentat ja bastant: Lee era un jugador barato (2a divisió turca) que es va haver de fitxar perquè Hamilton es va menjar el pressupost per a fitxar bons pívots (clàusula de rescisió + nòmina més alta de la plantilla).
L' error va ser fitxar Hamilton, que devia venir sobretot demanat per Pedro. No haver de fitxar Lee que segurament amb quatre rals era a l'únic 5 que podíem aspirar.
I jo encara em faig creus com es va poder fer aquest error, mirant les estadístiques que portava Hamilton els darrers 3 anys a la fluixa lliga xinesa (l'error de gastar més per un jugador amb clara davallada que per exemple el què ens va costar el gran Bako).

En fi, l'important és que haguem après la lliçó per a la propera temporada!

La plantilla comptant que Vaulet diu que continua:
Dani P. / XXXXX / Dani G
xxxxx / Badio
xxxxxx / Jou / Sagnia
xxxxxx / Vaulet / Steinbergs
Xxxxxx / xxxxxx

Tot i que a mi m'agradaria més:
Dani P. / XXXXX / Dani G
Jou / Badio
xxxxxx / Vaulet / Sagnia
xxxxxx / XXXXX / Steinbergs
Xxxxxx / xxxxxx

És a dir, Vaulet jugant de 3, Jou de 2, i amb un base americà anotador. Seria un equip més alt, que ens podria ajudar en rebot i defensa.
Jo crec que Vaulet i Sagnia són cromos repetits. :roll: Si segueix Vaulet frenes la progressió de Mousa, així que em sorprendria que Juampi estigui aqui la temporada que ve. Mateix motiu pel qual no veig la tornada de Valtonen, encara que també tingui contracte (no ho oblidem :jeje: ).
Si no tinguéssim a mig foro blocat, veuries que se'n ha parlat d'això.....
Per a mi Juampi ha de ser el nostre 3 titular o be compartint-la amb Jou quan el contrari no tingui un 3 fort.
S'ha de portar un bon 2 que es reparteixi els minuts amb el Papi.
Necessari un base de qualitat (Ferrari un altre cop no, please) que be podria ser extracomunitari.
Un joc exterior així:
Iankie-D Perez-D Garcia
Papi-comunitar
Jou
Juampi-Sagnia
Respecte al.joc exterior es gairebe impossible matenir Robinson i Geben, de manera que haurem de fer-lo de nou, nomès mantenint Steimbergs.

Enviado desde mi SM-S918B mediante Tapatalk

Sasa Yanev
Mensajes: 483
Registrado: 11 Dic 2016, 20:47

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Sasa Yanev » 31 May 2023, 10:15

Primer RadioMacuto de l'estiu, sona Boris Dallo des de mitjans francesos ( https://twitter.com/JulienHip/status/16 ... 78275?s=20 )
Combo 1/2 físicament molt gros, 1,96, ha promitjat 9,6p i 6 rebots a la lliga francesa, en un moment donat pot arribar a jugar com a 3.

Veurem si es pot arribar a confirmar però és un jugador que a priori, fa bona pinta. :todos a botar:
Nemanja Aleksandrov

Leodavinci39
Mensajes: 23873
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 31 May 2023, 13:12

Sasa Yanev escribió:Primer RadioMacuto de l'estiu, sona Boris Dallo des de mitjans francesos ( https://twitter.com/JulienHip/status/16 ... 78275?s=20 )
Combo 1/2 físicament molt gros, 1,96, ha promitjat 9,6p i 6 rebots a la lliga francesa, en un moment donat pot arribar a jugar com a 3.

Veurem si es pot arribar a confirmar però és un jugador que a priori, fa bona pinta. :todos a botar:
Ojalà! :amor: Però com ja hem repetit molts cops.................quan un nom apareix..............acostuma a ser per que ja ens ha dit que NO :jeje:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Lewis_Hamilton1
Mensajes: 9528
Registrado: 20 Sep 2010, 15:03

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Lewis_Hamilton1 » 01 Jun 2023, 06:09

Leodavinci39 escribió:
Sasa Yanev escribió:Primer RadioMacuto de l'estiu, sona Boris Dallo des de mitjans francesos ( https://twitter.com/JulienHip/status/16 ... 78275?s=20 )
Combo 1/2 físicament molt gros, 1,96, ha promitjat 9,6p i 6 rebots a la lliga francesa, en un moment donat pot arribar a jugar com a 3.

Veurem si es pot arribar a confirmar però és un jugador que a priori, fa bona pinta. :todos a botar:
Ojalà! :amor: Però com ja hem repetit molts cops.................quan un nom apareix..............acostuma a ser per que ja ens ha dit que NO :jeje:
Pues crec que millor... A mi un 2 sense tir exterior, m'agrada 0.
Imagen

Leodavinci39
Mensajes: 23873
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 01 Jun 2023, 06:34

Lewis_Hamilton1 escribió:
Leodavinci39 escribió:
Sasa Yanev escribió:Primer RadioMacuto de l'estiu, sona Boris Dallo des de mitjans francesos ( https://twitter.com/JulienHip/status/16 ... 78275?s=20 )
Combo 1/2 físicament molt gros, 1,96, ha promitjat 9,6p i 6 rebots a la lliga francesa, en un moment donat pot arribar a jugar com a 3.

Veurem si es pot arribar a confirmar però és un jugador que a priori, fa bona pinta. :todos a botar:
Ojalà! :amor: Però com ja hem repetit molts cops.................quan un nom apareix..............acostuma a ser per que ja ens ha dit que NO :jeje:
Pues crec que millor... A mi un 2 sense tir exterior, m'agrada 0.
Podem tatxatar-lo. Ahir al Grada Space el mateix Xevi Pujol va descartar-lo. :travieso: Com ell mateix va comentar, són molts els agents que fan servir suposades ofertes d equips ACB per augmentar el catxé dels seus jugadors. 8-)

Certament pel tipus de joc que fem encaixa més un 2 amb tir exterior :brindo por eso: Estem d acord.

D altra banda, el Xevi va confirmar moltes de les coses que des de Radio Macuto hem anat apuntant al llarg de la temporada
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23873
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 02 Jun 2023, 20:34

@BasquetGirona
·
8min
Aíto García Reneses deixa de ser el tècnic del primer equip del Bàsquet Girona

YOAHILODEJO :roll:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23873
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 03 Jun 2023, 05:56

Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:
SERA escribió:Harding?.
:travieso: però deixem passar una setmana més abans d engegar de nou Radio Macuto :jeje: I ja donarem més ones que anem rebent.
Bé, ara que ja hem superat la "tempesta", comentar que així com les de Jou eren ones d alta freqüència, pel que fa a l altra canya que han tirat des de Girona, no és a un jugador 8-) :P Però aquestes ones són de baixa freqüència, així que estarem atents per si pugen de volum a final de temporada o queden en no rés
YOYALODIJE fa un mes :rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 18 Abr 2024, 18:38