RADIO MACUTO ZONE

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Borja Perez. » 20 Jul 2022, 12:41

hostia, jo al Yarou amb el Pedro no el veig eh. Està sonadissim i es de metxa molt curta, crec que ja l'han fet fora d'algun equip (i no es estil Moneke)

Avatar de Usuario
gsole14
Mensajes: 29
Registrado: 15 May 2020, 15:55

Re: RADIO MACUTO ZONE

por gsole14 » 20 Jul 2022, 15:51

Borja Perez. escribió:hostia, jo al Yarou amb el Pedro no el veig eh. Està sonadissim i es de metxa molt curta, crec que ja l'han fet fora d'algun equip (i no es estil Moneke)
Dubto que vingui Yarou. Una altra cosa és que pugui acabar a un altre ACB.

I sí, la J era de Jerrick. Em sembla un fitxatge espectacular. Un anotador volcànic, que se salta el guió per talent i recursos. Un fitxatge ideal que s'ha anat cuinant les últimes setmanes amb molta discreció. Ha estat brillant a la Summer League I això ha fet perillar el fitxatge, però el silenci, en aquest cas, ha ajudat. Per això hi ha cops que és millor no dir res... fins que estigui ben lligat.

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 20 Jul 2022, 15:58

gsole14 escribió:
Borja Perez. escribió:hostia, jo al Yarou amb el Pedro no el veig eh. Està sonadissim i es de metxa molt curta, crec que ja l'han fet fora d'algun equip (i no es estil Moneke)
Dubto que vingui Yarou. Una altra cosa és que pugui acabar a un altre ACB.

I sí, la J era de Jerrick. Em sembla un fitxatge espectacular. Un anotador volcànic, que se salta el guió per talent i recursos. Un fitxatge ideal que s'ha anat cuinant les últimes setmanes amb molta discreció. Ha estat brillant a la Summer League I això ha fet perillar el fitxatge, però el silenci, en aquest cas, ha ajudat. Per això hi ha cops que és millor no dir res... fins que estigui ben lligat.
:brindo por eso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Johnny2 » 20 Jul 2022, 16:06

Aviam si es confirma Jerrick i si pot ser, per vàries temporades! :brindo por eso:
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 20 Jul 2022, 16:11

Leodavinci39 escribió:Dit això, pel que fa a la planificació de la plantilla. Pel que va arribar ahir a Radio Macuto:
-El 5 titular serà IANKIE, i com en el cas de Baco, serà el jugador més ben pagat de la plantilla.
-L altre EXTRACOMUNITARI serà un "combo", un BASE que en un moment donat pugui fer de 2 (com ja vam avançar, no és Storm Murphy :travieso: )
-Tyson Perez està fet en un 99% :P i Pier Oriola en un 95% :jeje:
-Ha finalitzat el dret de tonteo i no s ha presentat cap oferta per Sima ni Vaulet, així que en principi seguiran. En el cas de Sima, si arriba una bona oferta econòmica (Barça? :roll: ), s estudiaria.
.Brancou Badio no acaba de convèncer, però en funció de com s acabi configurant la plantilla, es decidirà. Es busca un 2 comunitari més decissiu.
Doncs ja tenim 2 de les 3 potes :botar: :botar: Ara a esperar el 5 IANKIE
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Borja Perez. » 20 Jul 2022, 16:32

gsole14 escribió:
Borja Perez. escribió:hostia, jo al Yarou amb el Pedro no el veig eh. Està sonadissim i es de metxa molt curta, crec que ja l'han fet fora d'algun equip (i no es estil Moneke)
Dubto que vingui Yarou. Una altra cosa és que pugui acabar a un altre ACB.

I sí, la J era de Jerrick. Em sembla un fitxatge espectacular. Un anotador volcànic, que se salta el guió per talent i recursos. Un fitxatge ideal que s'ha anat cuinant les últimes setmanes amb molta discreció. Ha estat brillant a la Summer League I això ha fet perillar el fitxatge, però el silenci, en aquest cas, ha ajudat. Per això hi ha cops que és millor no dir res... fins que estigui ben lligat.
m'he posat tonto Gerard. És el tipus de jugador que em fan anar al pavelló un dissabte fred de Gener en comptes de quedar-me a casa . A més ja du dos anyets coent-se a Europa, com encertem amb els pivots pot ser un segon any bo

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 21 Jul 2022, 05:13

Després del cafeambgel i connectada Radio Macuto, pel que s escolta a les ones, després de l "espantà" d Oriola i de Sima, Xevi i Pedro podrien estar plantejant-se un canvi de plans. Amb la de 5 comunitaris importants que encara estan sense equip (Mitdegaard, Maik Kotsar, Mahalbasic....) no es descarta que l altre extracomunitari sigui un 4, si aconsegueixen portar el número 1 de la seva llista.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: RADIO MACUTO ZONE

por goyathay » 24 Jul 2022, 21:11

#gladyr# escribió:
goyathay escribió:
Leodavinci39 escribió:Qui no vegi que Sima l any que ve fot el camp...............li recomano que visiti l Optica més propera a casa seva i es compri unes ulleres. :bote: :mrgreen:
Home, si segueix fent aquests partits com els 3 darrers, no el voldran ni a la Leb!
Diguues 3 Pivots Nacionals millor que ell.
Tavares i et puc arribar a comprar Guerra. En una lliga on els cupos van escassissims.
Ara crec que es el moment de recordar aquesta conversa que va durar un parell de dies encetada a mitja temporada on tothom deia que Sima tindria moltes novies i on jo deia que no veia descabellat que Sima es quedés a Manresa i on com podeu llegir, molts deien, concretament el Leo, que em mires els partits des d'un altre optica.
Potser no es quedarà però, novies, novies, no n'ha tingut gaires. Si, ha sonat per motls equips peròp crec jo mes especulacions del propi representant que no pas noticies reals ja que se l'ha vinculat a equiops que ja es veia que per el moment, no tenien lloc.

Ep! I no tinc res contra Sima. M'hagues agradat que hagues renovat per nosaltres. Però bueno, les seves mancances ofensives te, com per ser un pivot referent.
A més, te la ventatge de ser cupo, i resulta que s'en va a Italia, o sona per un equip italià. També es extrany.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Johnny2 » 24 Jul 2022, 23:03

goyathay escribió:
#gladyr# escribió:
goyathay escribió:
Home, si segueix fent aquests partits com els 3 darrers, no el voldran ni a la Leb!
Diguues 3 Pivots Nacionals millor que ell.
Tavares i et puc arribar a comprar Guerra. En una lliga on els cupos van escassissims.
Ara crec que es el moment de recordar aquesta conversa que va durar un parell de dies encetada a mitja temporada on tothom deia que Sima tindria moltes novies i on jo deia que no veia descabellat que Sima es quedés a Manresa i on com podeu llegir, molts deien, concretament el Leo, que em mires els partits des d'un altre optica.
Potser no es quedarà però, novies, novies, no n'ha tingut gaires. Si, ha sonat per motls equips peròp crec jo mes especulacions del propi representant que no pas noticies reals ja que se l'ha vinculat a equiops que ja es veia que per el moment, no tenien lloc.

Ep! I no tinc res contra Sima. M'hagues agradat que hagues renovat per nosaltres. Però bueno, les seves mancances ofensives te, com per ser un pivot referent.
A més, te la ventatge de ser cupo, i resulta que s'en va a Italia, o sona per un equip italià. També es extrany.
A Sima li deu haver passat un estil Dembelé. El teu club et vol renovar i entre representant i jugador van dient que no pensant-se que tindran moltes nòvies i faran el contracte de la seva vida. S'acaba la temporada i resulta que en realitat no hi havia un interès seriós de cap equip i et toca quedar-te al teu equip o acceptar el què surti.
I espero que li vagi molt bé a Sima, però pinta que debíen esperar una bona oferta d'un club ACB que no ha arribat.
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 25 Jul 2022, 03:36

EING! Jo recordo haver dit que qui pensés que Sima seguiria aqui la propera temporada, que visiti un bon optikeru :D :D Estava "cantat" que la nano volia marxar :rodarbalon:
No recordo haver dit res més :roll:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Sasa Yanev
Mensajes: 483
Registrado: 11 Dic 2016, 20:47

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Sasa Yanev » 25 Jul 2022, 08:13

Cada dia que pasa, cada setmana que pasa, ho veig més clar que Kotsar serà el nostre 5
Nemanja Aleksandrov

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: RADIO MACUTOh ZONE

por Borja Perez. » 25 Jul 2022, 08:59

Sasa Yanev escribió:Cada dia que pasa, cada setmana que pasa, ho veig més clar que Kotsar serà el nostre 5
A quina hora es la recollida de firmes perque es faci?

manresinho
Mensajes: 6018
Registrado: 17 Ene 2005, 14:23

Re: RADIO MACUTO ZONE

por manresinho » 25 Jul 2022, 09:06

Kotsar ha fitxat per Baskonia, no crec que estigués al nostre abast

cuttlas
Mensajes: 5430
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: RADIO MACUTOh ZONE

por cuttlas » 25 Jul 2022, 09:07

Borja Perez. escribió:
Sasa Yanev escribió:Cada dia que pasa, cada setmana que pasa, ho veig més clar que Kotsar serà el nostre 5
A quina hora es la recollida de firmes perque es faci?
xD

Sasa Yanev
Mensajes: 483
Registrado: 11 Dic 2016, 20:47

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Sasa Yanev » 25 Jul 2022, 09:07

Sóc un gafe de collons. Demano disculpes jajaja
Nemanja Aleksandrov

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Borja Perez. » 25 Jul 2022, 09:25

manresinho escribió:Kotsar ha fitxat per Baskonia, no crec que estigués al nostre abast
Bako tampoc ho estava l'any passat i el vam acabar pescant perque no trobava lloc i va haver de rebaixar espectatives (no sera Kotsar pero algo aixi segur que pillem). Una mica com Sima, que te pintaca que l'agent el va convencer de buscar un lloc de més catxé i que no ha trobat absolutament res i acabarà cedint a les pretencions actuals

cuttlas
Mensajes: 5430
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: RADIO MACUTO ZONE

por cuttlas » 25 Jul 2022, 09:26

Sasa Yanev escribió:Sóc un gafe de collons. Demano disculpes jajaja
Es que et juro que ha sigut veure el teu missatge, entrar a twitter 5 segons despues, i trobar-me el tweet de Kotsar el primer de tots :D

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: RADIO MACUTO ZONE

por goyathay » 25 Jul 2022, 12:57

Leodavinci39 escribió:EING! Jo recordo haver dit que qui pensés que Sima seguiria aqui la propera temporada, que visiti un bon optikeru :D :D Estava "cantat" que la nano volia marxar :rodarbalon:
No recordo haver dit res més :roll:
A veure, si seguiu el fil de la conversa que estar a unes pagines enrere, la conversa anava perque era molt bo i tothom anava darrera d'ell. Si volia marxa o no, no ho se. Però jo no tenia tant clar que tingues tantes ofertes. Res, nomès era això. En aquell moment vaig callar i ahir amb uns amics, vam parlar de Sima i del que no fitxi per cap equip ACB i vaig recordar aquestes converses de mitja temporada i m'ha fet gracia penjar a modo de yoyalodije :todos a botar:
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 25 Jul 2022, 13:59

Sasa Yanev escribió:Sóc un gafe de collons. Demano disculpes jajaja
:todos a botar: ja és mala pota.

En fi, com vamb avançar fa un mes, savíem que venia a un equip ACB. Llàstima no hagi estat amb nosaltres :llanto:
Bé, veurem si encara podem tibar dels amics de Beobasket (Mahalbasic, Lalanne............) o hem d anar a per un 5 IANKIE 8-)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 27 Jul 2022, 03:42

Després del cafeconleche, no és que estem de vacances, és que no s escolta res a Radio Macuto. El tema dels pivots es porta en el més estricte secret. Potser se´ns ha escapat algun i no volen que torni a passar.
Avui és previst que es faci oficial la cessió de Tyson Pérez per part de l Andorra. l Acord passa per una cessió a canvi d ampliar un any el contracte amb l Andorra, per si finalment tornen a l ACB la temporada següent.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 28 Mar 2024, 12:13