RADIO MACUTO ZONE

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: RADIO MACUTO ZONE

por TASTET » 22 Jun 2022, 12:51

Patterson escribió:
TASTET escribió:Jo m agafo en que Pedro va dir que només marxaria a algun equip que jugués EL..
Jo també espero això.....
Però pq no es fa oficial la seva continuïtat?????
Nse em fa molt mala espina......la vetitat
Es que no s ha de fer oficial res, té contracte
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Patterson » 22 Jun 2022, 14:51

Doncs desde el club.....
Ara he trucat tema abonaments....pq som 4 a la família...i he demanat tema Pedro.
Paraules textuals de l'Anna.
No et puc dir res, de moment no podem confirmar que es quedi, però tampoc vol dir k marxi....
En definitiva ni el club saben.....
Se'ns farà llarg aquest estiu!!!!

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Johnny2 » 22 Jun 2022, 15:28

Però hi ha símptomes que indiquen si algú té la intenció o no de quedar-se.
Per exemple, s'ha reunit amb el director esportiu per a començar a planificar la temporada que ve?
En qualsevol cas, el tema de l'entrenador se sabrà aviat. Jo diria que no haurem ni d'esperar a Juliol, al menys per a saber si marxa al Girona.
[img][/img]

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: RADIO MACUTO ZONE

por rfccreus » 22 Jun 2022, 16:24

Patterson escribió:Doncs desde el club.....
Ara he trucat tema abonaments....pq som 4 a la família...i he demanat tema Pedro.
Paraules textuals de l'Anna.
No et puc dir res, de moment no podem confirmar que es quedi, però tampoc vol dir k marxi....
En definitiva ni el club saben.....
Se'ns farà llarg aquest estiu!!!!
Qué volies qué digués l, Anna ????...resposta super coherent
Potser el Pedro també està esperant el nou president executiu :mrgreen: per veure quines coses vol per el Club , ja va viure una no molt bona experiència fa uns anys

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 23 Jun 2022, 05:20

Johnny2 escribió:Però hi ha símptomes que indiquen si algú té la intenció o no de quedar-se.
Per exemple, s'ha reunit amb el director esportiu per a començar a planificar la temporada que ve?
En qualsevol cas, el tema de l'entrenador se sabrà aviat. Jo diria que no haurem ni d'esperar a Juliol, al menys per a saber si marxa al Girona.
Pel que s escolta a les ones, Pedro té una clàusula de sortida per a equips TOP (no és el cas de Girona :mrgreen: ) i a més una data límit (que ja ha passat) per executar-la. Així que si algun Club el vol, hauria de negociar amb el Baxi Manresa (que no està per la tasca ;) ).
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 23 Jun 2022, 05:26

Borja Perez. escribió:
CalQuinze escribió:
rfccreus escribió:Quan va bé el Club els polítics se apropen amb més ganes, quan van anar malament les coses van sortir ràpid.
Ojalá tinguem sort i sigui algú que estimi al Club i no cobri nòmina cóm sí han fet alguns :-? :-?
Normalment, aquests perfils d'origen polític acostumen a fer de president executiu. Ho feia el Vives i crec que també ho feia el Jaume Arnau. Hi ha números que es repeteixi la història. :-?
No se si tenen "cash pool" entre germans però a Can Serracanta calers no en falten. :D
Vaig trobar als tres germans a Bilbao, el new presi és el qui menys tinc vist, però els altres dos són ben forofos del Manresa . Li donarem vot de confiança
Després del cafeambgel, hem connectat Radio Macuto per veure què s escolta a les ones sobre el futur "presi" 8-) Vagi per endavant, que tothom es mereix els 100 primers "dies de gràcia", així que fins la Pilarica no treurem conclusions. Però hem de dir que els imputs que ens arriben no són gens optimistes :llanto: Fa tota la pinta que és un nomenament "políticament correcte" :rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 23 Jun 2022, 05:44

Leodavinci39 escribió:
CalQuinze escribió:
CalQuinze escribió:Sembla que a principis d'aquesta setmana es podrien anunciar canvis molt destacats a l'òrgan de direcció del club. :-?
Malauradament, no m'he equivocat. Jo podem dir adeu al president i al vicepresident.

https://twitter.com/polrodri/status/153 ... 6yc_U-o68A
Bé, crònica d una "dimissó" anunciada :postureo: Des da fa mesos, i com hem vingut explicant aqui, se sentien cants de sirenes que ho veien apuntant. (YOYALODIJE :P )
La darrera que arriba a Radio Macuto és que no serà una dimissió immediata, sinó que serà quan comenci la Lliga (a primers d octubre) :roll:
Pel que s escolta a les ones, la Lliga començarà el 28 de setembre (un dimecres :o ) Tot i que la recuperació de Jou segueix els plans previstos, no s espera que estigui encara quan comenci la pretemporada.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: RADIO MACUTO ZONE

por goyathay » 23 Jun 2022, 11:42

Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:
CalQuinze escribió:
Malauradament, no m'he equivocat. Jo podem dir adeu al president i al vicepresident.

https://twitter.com/polrodri/status/153 ... 6yc_U-o68A
Bé, crònica d una "dimissó" anunciada :postureo: Des da fa mesos, i com hem vingut explicant aqui, se sentien cants de sirenes que ho veien apuntant. (YOYALODIJE :P )
La darrera que arriba a Radio Macuto és que no serà una dimissió immediata, sinó que serà quan comenci la Lliga (a primers d octubre) :roll:
Pel que s escolta a les ones, la Lliga començarà el 28 de setembre (un dimecres :o ) Tot i que la recuperació de Jou segueix els plans previstos, no s espera que estigui encara quan comenci la pretemporada.
Tel.la doncs la lesió que es va fotre!!! Si es veritat i no fa pretemporada, deu n'hi do amb la ****.lesio. Més de 8 mesos de baixa!!!
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Johnny2 » 23 Jun 2022, 12:29

Leodavinci39 escribió:
Borja Perez. escribió:
CalQuinze escribió:
Normalment, aquests perfils d'origen polític acostumen a fer de president executiu. Ho feia el Vives i crec que també ho feia el Jaume Arnau. Hi ha números que es repeteixi la història. :-?
No se si tenen "cash pool" entre germans però a Can Serracanta calers no en falten. :D
Vaig trobar als tres germans a Bilbao, el new presi és el qui menys tinc vist, però els altres dos són ben forofos del Manresa . Li donarem vot de confiança
Després del cafeambgel, hem connectat Radio Macuto per veure què s escolta a les ones sobre el futur "presi" 8-) Vagi per endavant, que tothom es mereix els 100 primers "dies de gràcia", així que fins la Pilarica no treurem conclusions. Però hem de dir que els imputs que ens arriben no són gens optimistes :llanto: Fa tota la pinta que és un nomenament "políticament correcte" :rodarbalon:
A mi també és la impressió que em dóna. Clar que el nou president ho té molt complicat perquè la temporada amb l'anterior va sortir rodona.
Bé, em conformo amb què Serracanta mantingui el director esportiu i fitxi els jugadors que li demani i es puguin fitxar, que vagi reduïnt el deute, i que quan marxi el Pedro (suposo que dintre d'un any) li trobi un bon substitut.
Tampoc és demanar massa.
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 25 Jun 2022, 02:47

Després del cafeambcocadestJoan :mrgreen: i connectada Radio Macuto, pel que s escolta a les ones hi va haver una trobada Marc Gasol/Pedro. Lògicament desconeixem el contingut de la converça però és fàcil adivinar que Marc (que s està reunint amb diferents entrenadors) li debia preguntar per la seva situació contractual (i aprofitar per demanar alguns consells :P ).
D altra banda, Nzosa, per qui havíem demanat la seva cessió, tot apunta que jugarà cedit al Breogán la temporada que ve. 8-)
Finalment, pel que s escolta a Radio Macuto, la continuïtat de Thomasson sembla cada cop més aprop. A mesura que ens apropem al dia 30 i segueix sense acceptar cap de les ofertes que té, més % tenim que jugui aqui la temporada que ve :rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Patterson » 25 Jun 2022, 10:22

Com diu el Leo, el Marc i Pedro es van reunir dimecres, van estar dinant junts...i per el que m'ha arribat..... l'oferta econòmica és brutalment superior al que cobra a Manresa. Però sembla que Pedro vol complir l'any de contracte que té amb nosaltres.... Esperem que així sigui.
D'altra banda m'ha arribat un gir de 180° en el cas SIMA, ara sembla que el jugador està valorant l'oferta de renovació que l'hi ha fet el club......
Dejan Todorovic m'han dit que sembla descartat totalment.......
I que aquesta setmana que ve serà moguda......
Veurem que passa......
El que està clar és que tenir el GIRONA a l'ACB no ens va massa bé.......però s'ho han guanyat a la pista!!!!!!

Som-hi Resa!!!!!

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Johnny2 » 25 Jun 2022, 13:16

A mi m'agrada que el Girona estigui a l'ACB i crec que en alguns aspectes ens beneficia. Un desplaçament ben a prop durant la temporada, possibilitat de tenir més amistosos de preparació a la pre-temporada, més seguiment de bàsquet als mitjans catalans...

A part que certament hi ha jugadors o entrenadors nostres que poden marxar allà, però també pot anar a l'inrevés i jugadors seus que voldrien seguir a Catalunya, acabar amb nosaltres.
[img][/img]

ejk
Mensajes: 24596
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: RADIO MACUTO ZONE

por ejk » 25 Jun 2022, 13:39

Què sabem de l'interès en Moussa Diagné?
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

ejk
Mensajes: 24596
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: RADIO MACUTO ZONE

por ejk » 25 Jun 2022, 13:40

Patterson escribió:Com diu el Leo, el Marc i Pedro es van reunir dimecres, van estar dinant junts...i per el que m'ha arribat..... l'oferta econòmica és brutalment superior al que cobra a Manresa. Però sembla que Pedro vol complir l'any de contracte que té amb nosaltres.... Esperem que així sigui.
D'altra banda m'ha arribat un gir de 180° en el cas SIMA, ara sembla que el jugador està valorant l'oferta de renovació que l'hi ha fet el club......
Dejan Todorovic m'han dit que sembla descartat totalment.......
I que aquesta setmana que ve serà moguda......
Veurem que passa......
El que està clar és que tenir el GIRONA a l'ACB no ens va massa bé.......però s'ho han guanyat a la pista!!!!!!

Som-hi Resa!!!!!
No tinc cap informació al respecte, però em costa de creure que el Girona posi de cop 6 o 7M de pressupost sobre la taula (fet que li permetria fer-li una oferta al Pedro brutalment superior al que cobra aquí)
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 25 Jun 2022, 14:15

ejk escribió:Què sabem de l'interès en Moussa Diagné?
Res de res :o :shock: Només han sonat Automane Diagné i Ilimane Diop. :roll:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

#gladyr#
Mensajes: 3323
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: RADIO MACUTO ZONE

por #gladyr# » 25 Jun 2022, 18:35

ejk escribió:
Patterson escribió:Com diu el Leo, el Marc i Pedro es van reunir dimecres, van estar dinant junts...i per el que m'ha arribat..... l'oferta econòmica és brutalment superior al que cobra a Manresa. Però sembla que Pedro vol complir l'any de contracte que té amb nosaltres.... Esperem que així sigui.
D'altra banda m'ha arribat un gir de 180° en el cas SIMA, ara sembla que el jugador està valorant l'oferta de renovació que l'hi ha fet el club......
Dejan Todorovic m'han dit que sembla descartat totalment.......
I que aquesta setmana que ve serà moguda......
Veurem que passa......
El que està clar és que tenir el GIRONA a l'ACB no ens va massa bé.......però s'ho han guanyat a la pista!!!!!!

Som-hi Resa!!!!!
No tinc cap informació al respecte, però em costa de creure que el Girona posi de cop 6 o 7M de pressupost sobre la taula (fet que li permetria fer-li una oferta al Pedro brutalment superior al que cobra aquí)
Hi ha un tema que no tens en compte... Girona te 4-5 jugadors amb sou LEB, Marc que ni cobra... Els deu quedar un 80% Dels calers per la resta de l'equip.

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Tronn » 25 Jun 2022, 18:41

#gladyr# escribió:
ejk escribió:
Patterson escribió:Com diu el Leo, el Marc i Pedro es van reunir dimecres, van estar dinant junts...i per el que m'ha arribat..... l'oferta econòmica és brutalment superior al que cobra a Manresa. Però sembla que Pedro vol complir l'any de contracte que té amb nosaltres.... Esperem que així sigui.
D'altra banda m'ha arribat un gir de 180° en el cas SIMA, ara sembla que el jugador està valorant l'oferta de renovació que l'hi ha fet el club......
Dejan Todorovic m'han dit que sembla descartat totalment.......
I que aquesta setmana que ve serà moguda......
Veurem que passa......
El que està clar és que tenir el GIRONA a l'ACB no ens va massa bé.......però s'ho han guanyat a la pista!!!!!!

Som-hi Resa!!!!!
No tinc cap informació al respecte, però em costa de creure que el Girona posi de cop 6 o 7M de pressupost sobre la taula (fet que li permetria fer-li una oferta al Pedro brutalment superior al que cobra aquí)
Hi ha un tema que no tens en compte... Girona te 4-5 jugadors amb sou LEB, Marc que ni cobra... Els deu quedar un 80% Dels calers per la resta de l'equip.
El sous mínims a ACB son molt mès elevats que els sous LEB i Marc ha de cobrar, l'ACB no permet que ningú jugui per amor a l'art, a mès hi ha sou mínim segons l'edat dels jugadors, recorda quan Pau va signar pel Barça amb el sou mínim ACB.
De tota manera, sí que Girona tindrà força marge, encara que no sabem de quin pressupost partirà.

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 25 Jun 2022, 21:28

#gladyr# escribió:
ejk escribió:
Patterson escribió:Com diu el Leo, el Marc i Pedro es van reunir dimecres, van estar dinant junts...i per el que m'ha arribat..... l'oferta econòmica és brutalment superior al que cobra a Manresa. Però sembla que Pedro vol complir l'any de contracte que té amb nosaltres.... Esperem que així sigui.
D'altra banda m'ha arribat un gir de 180° en el cas SIMA, ara sembla que el jugador està valorant l'oferta de renovació que l'hi ha fet el club......
Dejan Todorovic m'han dit que sembla descartat totalment.......
I que aquesta setmana que ve serà moguda......
Veurem que passa......
El que està clar és que tenir el GIRONA a l'ACB no ens va massa bé.......però s'ho han guanyat a la pista!!!!!!

Som-hi Resa!!!!!
No tinc cap informació al respecte, però em costa de creure que el Girona posi de cop 6 o 7M de pressupost sobre la taula (fet que li permetria fer-li una oferta al Pedro brutalment superior al que cobra aquí)
Hi ha un tema que no tens en compte... Girona te 4-5 jugadors amb sou LEB, Marc que ni cobra... Els deu quedar un 80% Dels calers per la resta de l'equip.
També cal tenir en compte el handicap que tenen Girona i Granada que han de posar els 1,8 milions del "canon" (450.000 durant 4 anys),
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48369
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: RADIO MACUTO ZONE

por TASTET » 25 Jun 2022, 22:51

Leodavinci39 escribió:
#gladyr# escribió:
ejk escribió: No tinc cap informació al respecte, però em costa de creure que el Girona posi de cop 6 o 7M de pressupost sobre la taula (fet que li permetria fer-li una oferta al Pedro brutalment superior al que cobra aquí)
Hi ha un tema que no tens en compte... Girona te 4-5 jugadors amb sou LEB, Marc que ni cobra... Els deu quedar un 80% Dels calers per la resta de l'equip.
També cal tenir en compte el handicap que tenen Girona i Granada que han de posar els 1,8 milions del "canon" (450.000 durant 4 anys),
Pel Marc, calderilla :mrgreen:
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 26 Jun 2022, 05:12

TASTET escribió:
Leodavinci39 escribió:
#gladyr# escribió:
Hi ha un tema que no tens en compte... Girona te 4-5 jugadors amb sou LEB, Marc que ni cobra... Els deu quedar un 80% Dels calers per la resta de l'equip.
També cal tenir en compte el handicap que tenen Girona i Granada que han de posar els 1,8 milions del "canon" (450.000 durant 4 anys),
Pel Marc, calderilla :mrgreen:
També és veritat :brindo por eso: I pel Pau (vicepresident) quincalla per jugar al Quinto :mrgreen:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 20 Abr 2024, 05:22