RADIO MACUTO ZONE

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: RADIO MACUTO ZONE

por bowie15 » 17 Jun 2022, 07:40

Johnny2 escribió:
Leodavinci39 escribió:
Johnny2 escribió:Home, que Pedro estava negociant amb València ho deia TOTHOM, els diaris de màxim tiratge, les ràdios... Tampoc sabem si ho estava fent o no, potser no ho sabrem mai.

El què m'extranya més del fitxatge de Mumbrú per un club com el València és que sigui per 3 anys. Suposo deu tenir una clàusula de sortida en cas de mals resultats.
@pedroma2014
· 1min
En respuesta a @juancvillena
Conmigo dos reuniones cara a cara con el director general Enric Carbonell. En Tarragona las dos. La primera el día 31 de Mayo y la segunda el día 7 de junio. Desconozco si Chechu estaba al corriente.

:P
Doncs sembla que les negociacions Pedro-València no eren "invents de la premsa especialitzada" com hi havia gent que deia i reiterava. :roll:

El qui us ho va dir del club debia ser un d'aquells que pretenen saber de tot i no saben de res... demaneu-li on té la dona ;)
Tota la raó. No entenc perquè m'ho va dir, en una conversa en la qual jo no vaig demanar res, m'ho va explicar espontàniament.
Es un dels protagonistes de l" història, així que o el Pedro li va fer una pirula o s'ho va treure del barret. En fi, hagués estat millor no dir res perque no te cap sentit assegurar una cosa incerta.
Pensaré que va ser un mal entès i punt. Això sí, a partir d'ara ja no em crec res de ningú,.

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 17 Jun 2022, 08:01

A tots ens colen gols de tant en tant :P :P No t hi amoïnis :brindo por eso: Per experiència pròpia sé que els OWNEDS amb ketxup o maionessa passen millor :D
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Avatar de Usuario
Labrabasket
Mensajes: 69
Registrado: 24 Sep 2016, 12:06

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Labrabasket » 17 Jun 2022, 10:23

A mi no em sorprèn del tot aquesta desinformació sobre les negociacions entre el Pedro i el Valencia pq sembla q al Valencia CB tenen un sidral intern de cal ample amb directius saltant-se el director esportiu i cadascú intentant imposar el seu criteri i sense coordinarse

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Johnny2 » 17 Jun 2022, 16:04

bowie15 escribió:
Johnny2 escribió:
Leodavinci39 escribió:
@pedroma2014
· 1min
En respuesta a @juancvillena
Conmigo dos reuniones cara a cara con el director general Enric Carbonell. En Tarragona las dos. La primera el día 31 de Mayo y la segunda el día 7 de junio. Desconozco si Chechu estaba al corriente.

:P
Doncs sembla que les negociacions Pedro-València no eren "invents de la premsa especialitzada" com hi havia gent que deia i reiterava. :roll:

El qui us ho va dir del club debia ser un d'aquells que pretenen saber de tot i no saben de res... demaneu-li on té la dona ;)
Tota la raó. No entenc perquè m'ho va dir, en una conversa en la qual jo no vaig demanar res, m'ho va explicar espontàniament.
Es un dels protagonistes de l" història, així que o el Pedro li va fer una pirula o s'ho va treure del barret. En fi, hagués estat millor no dir res perque no te cap sentit assegurar una cosa incerta.
Pensaré que va ser un mal entès i punt. Això sí, a partir d'ara ja no em crec res de ningú,.
Jo si algú de junta amb diu i reafirma que no hi ha negociacions, també m'ho empasso. Ara bé, la propera vegada que aquest em digui alguna cosa, ja ho posaria en entredit.
[img][/img]

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: RADIO MACUTO ZONE

por goyathay » 17 Jun 2022, 19:03

Johnny2 escribió:
bowie15 escribió:
Johnny2 escribió:
Doncs sembla que les negociacions Pedro-València no eren "invents de la premsa especialitzada" com hi havia gent que deia i reiterava. :roll:

El qui us ho va dir del club debia ser un d'aquells que pretenen saber de tot i no saben de res... demaneu-li on té la dona ;)
Tota la raó. No entenc perquè m'ho va dir, en una conversa en la qual jo no vaig demanar res, m'ho va explicar espontàniament.
Es un dels protagonistes de l" història, així que o el Pedro li va fer una pirula o s'ho va treure del barret. En fi, hagués estat millor no dir res perque no te cap sentit assegurar una cosa incerta.
Pensaré que va ser un mal entès i punt. Això sí, a partir d'ara ja no em crec res de ningú,.
Jo si algú de junta amb diu i reafirma que no hi ha negociacions, també m'ho empasso. Ara bé, la propera vegada que aquest em digui alguna cosa, ja ho posaria en entredit.
Es possible que aquesta persona tampoc sapigues res.
Potser es van reunir les dues parts com a primera impresió per veure que demana un i que ofereix l'altre, i Pedro no va dir res que potser veient que no arribarien a cap acord.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Johnny2 » 17 Jun 2022, 23:27

goyathay escribió:
Johnny2 escribió:
bowie15 escribió: Tota la raó. No entenc perquè m'ho va dir, en una conversa en la qual jo no vaig demanar res, m'ho va explicar espontàniament.
Es un dels protagonistes de l" història, així que o el Pedro li va fer una pirula o s'ho va treure del barret. En fi, hagués estat millor no dir res perque no te cap sentit assegurar una cosa incerta.
Pensaré que va ser un mal entès i punt. Això sí, a partir d'ara ja no em crec res de ningú,.
Jo si algú de junta amb diu i reafirma que no hi ha negociacions, també m'ho empasso. Ara bé, la propera vegada que aquest em digui alguna cosa, ja ho posaria en entredit.
Es possible que aquesta persona tampoc sapigues res.
Potser es van reunir les dues parts com a primera impresió per veure que demana un i que ofereix l'altre, i Pedro no va dir res que potser veient que no arribarien a cap acord.
Si no saps res no pots anar desmentint els mitjans que diuen que Pedro estava negociant.
[img][/img]

Sasa Yanev
Mensajes: 483
Registrado: 11 Dic 2016, 20:47

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Sasa Yanev » 18 Jun 2022, 00:03

Bonanit!

Ja que tenim un periodista de renom com el Gerard Solé, que en sabem de Scott Bamforth, per el que se l’any passat va estar aprop de venir, i sembla ser que aquest any serà el definitiu.

Està tant aprop de fitxar com m’ha arribat?

Salut!!
Nemanja Aleksandrov

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 18 Jun 2022, 06:14

Leodavinci39 escribió:
SERGI_INC escribió:
Leodavinci39 escribió:Després del cafeconleche i ara que s ha posat cloenda a una temporada excepcional :amor: , de nou ens espera un estiu mooooolt llarg, ja que pràcticament haurem de fer una plantilla nova.
Pel que s escolta a les ones, Juampi Vaulet seguirà amb nosaltres una temporada més. :brindo por eso:
D altra banda, s escolta com cada estiu el nom d un canoner (amb passaport comunitari de fireta :P ). Fa anys que l intentem"pescar" (dels "amics" de Beobasket), veurem si aquesta és la bona :mrgreen: El jugador queda lliure i caldrà veure si està del tot recuperat d una greu lesió que va patir al turmell.

Donem per inaugurada la "temporada de pesca" :todos a botar:
Scott Bamforth?
:brindo por eso: yes
En vam parlar el 31 de maig :P YOYALODIJE :todos a botar:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 18 Jun 2022, 07:19

Sasa Yanev escribió:Bonanit!

Ja que tenim un periodista de renom com el Gerard Solé, que en sabem de Scott Bamforth, per el que se l’any passat va estar aprop de venir, i sembla ser que aquest any serà el definitiu.

Està tant aprop de fitxar com m’ha arribat?

Salut!!
Connectada Radio Macuto, sembla ser que si, en un 90% :brindo por eso: A veure com s ha recuperat de la lesió de turmell. Tot i que ja no és aquell Bamforth que guanyava de carrer els concursos de triples, es manté en un 35% d encert. I com l estimat Juan Alberto Espil, pràcticament en un 100% en el tir lliure :amor:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Johnny2 » 18 Jun 2022, 12:24

Si fitxem Bamforth serà un canvi important en el tipus de jugador que vam ftixar l'any passat: jugadors joves, molt forts físicament, amb projecció i sense una carrera consolidada.

No em sembla necessàriament malament, però s'haurà de veure per quin joc volem apostar.
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 18 Jun 2022, 13:58

Johnny2 escribió:Si fitxem Bamforth serà un canvi important en el tipus de jugador que vam ftixar l'any passat: jugadors joves, molt forts físicament, amb projecció i sense una carrera consolidada.

No em sembla necessàriament malament, però s'haurà de veure per quin joc volem apostar.
Dels errors també s aprèn :D

La temporada passada vam tenir dos dèficits: el tir de 3, i un jugador GRAN capaç de plantar cara als Tavares, Shermanidi, Tomic...

Crec que han pensat en Scott Bamforth i en Automane Diagné :roll:

I és que va ser un error la fòrmula de tres "4" i només dos "5". Aquesta temporada tornarem als dos "4" i tres "5" segurament :postureo:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

cuttlas
Mensajes: 5434
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: RADIO MACUTO ZONE

por cuttlas » 18 Jun 2022, 17:01

Bamforth veig que ja va tornar a jugar despres de la lesió, i a l'últim partit ja va fer 20p i 6r. Si no es pot renovar a Thomasson em semblaria un gran fitxatge. Amb 32 encara pot donar un parell de temporades molt bones.

OxiAction
Mensajes: 1893
Registrado: 24 May 2007, 22:34

Re: RADIO MACUTO ZONE

por OxiAction » 18 Jun 2022, 21:24

Si vingués SBamforth, ocuparía plaça extra?. És que miro a wikipedia i diu que no ocupa plaça per ser kosovar.

Ho demano perque sino recordo malament, a JDoellman no el van deixar jugar com a "no extracomunitari" sen kosovar igual per un problema de reconeixament del pais.

ejk
Mensajes: 24596
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: RADIO MACUTO ZONE

por ejk » 19 Jun 2022, 00:17

Leodavinci39 escribió:
Johnny2 escribió:Si fitxem Bamforth serà un canvi important en el tipus de jugador que vam ftixar l'any passat: jugadors joves, molt forts físicament, amb projecció i sense una carrera consolidada.

No em sembla necessàriament malament, però s'haurà de veure per quin joc volem apostar.
Dels errors també s aprèn :D

La temporada passada vam tenir dos dèficits: el tir de 3, i un jugador GRAN capaç de plantar cara als Tavares, Shermanidi, Tomic...

Crec que han pensat en Scott Bamforth i en Automane Diagné :roll:

I és que va ser un error la fòrmula de tres "4" i només dos "5". Aquesta temporada tornarem als dos "4" i tres "5" segurament :postureo:
No sé que pensarà la direcció tècnica, però per mi no va ser un error cap de les dos coses.
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 19 Jun 2022, 04:53

Després del cafeambgel i connectada Radio Macuto, avui per les ones s escolta que Maye no continuarà (jo me n alegro, ja saveu que no n era fan :jeje: ).
També que Scott Bamforth té una altra oferta, de l Strasburg francès. Amb Beobasket MAI se sap, però en principi som els favorits en aquesta cursa :rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 19 Jun 2022, 04:58

ejk escribió:
Leodavinci39 escribió:
Johnny2 escribió:Si fitxem Bamforth serà un canvi important en el tipus de jugador que vam ftixar l'any passat: jugadors joves, molt forts físicament, amb projecció i sense una carrera consolidada.

No em sembla necessàriament malament, però s'haurà de veure per quin joc volem apostar.
Dels errors també s aprèn :D

La temporada passada vam tenir dos dèficits: el tir de 3, i un jugador GRAN capaç de plantar cara als Tavares, Shermanidi, Tomic...

Crec que han pensat en Scott Bamforth i en Automane Diagné :roll:

I és que va ser un error la fòrmula de tres "4" i només dos "5". Aquesta temporada tornarem als dos "4" i tres "5" segurament :postureo:
No sé que pensarà la direcció tècnica, però per mi no va ser un error cap de les dos coses.
Almenys pel que fa a aquesta part, dit pel mateix Pedro en una entrevista :postureo: (recordem la lesió en una mà de Bako. suplir un "4" amb un 3 alt o un 5 baixet és més fàcil que suplir un 5 amb un 4.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 19 Jun 2022, 06:42

OxiAction escribió:Si vingués SBamforth, ocuparía plaça extra?. És que miro a wikipedia i diu que no ocupa plaça per ser kosovar.

Ho demano perque sino recordo malament, a JDoellman no el van deixar jugar com a "no extracomunitari" sen kosovar igual per un problema de reconeixament del pais.
Cert :brindo por eso: No hi havia caigut però téns tota la raó. Si es confirma lo dels 3 extracomunitaris no hauria de ser problema ;)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: RADIO MACUTO ZONE

por rfccreus » 19 Jun 2022, 14:10

Demanar jugadors per jugar a Manresa actual sub-campio de la champions perque ahir varen fer un bon partit de Leb com a minim es arriscat , ahir mateix fins i tot Urtasun ho va fer be i aquí no va jugar mai o com el Carrera segon millor de la lliga regular i ahir en el tir va está fatal.....sort qué tenim un bon director esportiu que segur está treballant per fitxar be :brindo por eso: Som hi Resaaaaaa

joanmo1994
Mensajes: 1310
Registrado: 24 Nov 2014, 10:32
Ubicación: Anglès(Girona)

Re: RADIO MACUTO ZONE

por joanmo1994 » 19 Jun 2022, 14:40

rfccreus escribió:Demanar jugadors per jugar a Manresa actual sub-campio de la champions perque ahir varen fer un bon partit de Leb com a minim es arriscat , ahir mateix fins i tot Urtasun ho va fer be i aquí no va jugar mai o com el Carrera segon millor de la lliga regular i ahir en el tir va está fatal.....sort qué tenim un bon director esportiu que segur está treballant per fitxar be :brindo por eso: Som hi Resaaaaaa
Fjellerup no sé què fa a LEB, la veritat. Estem parlant d'un subcampió del món al 2019 que ha fet un gran any a LEB i que anys anteriors ja era dels més destacats a lliga argentina.
M'ha semblat que els menyspreaves una mica...

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
Som i serem ACB. Força Resa! :amor:

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 19 Jun 2022, 16:24

joanmo1994 escribió:
rfccreus escribió:Demanar jugadors per jugar a Manresa actual sub-campio de la champions perque ahir varen fer un bon partit de Leb com a minim es arriscat , ahir mateix fins i tot Urtasun ho va fer be i aquí no va jugar mai o com el Carrera segon millor de la lliga regular i ahir en el tir va está fatal.....sort qué tenim un bon director esportiu que segur está treballant per fitxar be :brindo por eso: Som hi Resaaaaaa
Fjellerup no sé què fa a LEB, la veritat. Estem parlant d'un subcampió del món al 2019 que ha fet un gran any a LEB i que anys anteriors ja era dels més destacats a lliga argentina.
M'ha semblat que els menyspreaves una mica...

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
Alguns obliden que Dani Perez venia de Leb Oro, o que Moneke i Siscu venien de la "potent Leb Oro" francesa ;) . Qualsevol ho veu que Fjellerup jugarà a ACB, si no és amb nosaltres, serà amb algun equip rival :brindo por eso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 20 Abr 2024, 01:22