RADIO MACUTO ZONE

cuttlas
Mensajes: 5435
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: RADIO MACUTO ZONE

por cuttlas » 09 Ene 2022, 09:38

bowie15 escribió:Si no hi ha gens estrany incorporarem Urtasun molt aviat això vindrà acompanyat d'un altre moviment.
No us alarmeu perquè no es la sortida de cap jugador important.
La sortida d'un jugador no tant important? :D

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: RADIO MACUTO ZONE

por bowie15 » 09 Ene 2022, 10:09

cuttlas escribió:
bowie15 escribió:Si no hi ha gens estrany incorporarem Urtasun molt aviat això vindrà acompanyat d'un altre moviment.
No us alarmeu perquè no es la sortida de cap jugador important.
La sortida d'un jugador no tant important? :D
Blanco :D y en botella

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Patterson » 09 Ene 2022, 10:12

bowie15 escribió:
cuttlas escribió:
bowie15 escribió:Si no hi ha gens estrany incorporarem Urtasun molt aviat això vindrà acompanyat d'un altre moviment.
No us alarmeu perquè no es la sortida de cap jugador important.
La sortida d'un jugador no tant important? :D
Blanco :D y en botella
El més lògic seria la sortida de Berzins no???

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 09 Ene 2022, 12:16

bowie15 escribió:
cuttlas escribió:
bowie15 escribió:Si no hi ha gens estrany incorporarem Urtasun molt aviat això vindrà acompanyat d'un altre moviment.
No us alarmeu perquè no es la sortida de cap jugador important.
La sortida d'un jugador no tant important? :D
Blanco :D y en botella
Quien seraaaaaaaaaaaaaaa seraaaaaaaaaaaaaaaaaa. Where ever will be will beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :mrgreen:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 09 Ene 2022, 21:03

Leodavinci39 escribió:A l espera de veure què passa amb Pusica, crec que podem donar per tancada la plantilla per a la propera temporada. Com cada any, després del cafeconleche :mrgreen: , les meves primeres impressions 8-) . (opinió, no info, Tastet ;) )

Des del primer moment ja vaig comentar que si la temporada passada es volia jugar a córrer, en aquesta es vol VOLAR :P I els fitxatges confirmen aquesta 1a impressió. preparem-nos a despegar :botar: :botar: :cosuverde:
Amb jugadors d una alçada més "normal" per l ACB que la temporada passada :lol:

Mason 185-------------Thomasson 193
Juampi 199------------ Berzins 201
Hinrichs 201---------- Maye 203
Eatherton 204------- Bako 208

I amb jugadors de contrastada capacitat rebotejadora, tot fa pensar que ja no ens agafaran l enorme quantitat de rebots ofensius de la temporada passada :travieso: I podrem sortir al contraatac amb molta més facilitat.

Dit això, no crec que veiem tants partits a 100 punts com l any passat :travieso: Crec que en aquesta anirem a partits de 90 punts :roll: Això si, crec que pocs rivals (Barça, Madrid, Valencia, Tenerife i pocs més) seran capaços de fer-nos més de 70 punts :rodarbalon: Aquesta plantilla rejovenida i amb una capacitat atlletica descomunal :amor: suposa una muralla defensiva difícil de superar per a la majoria de rivals.


També ha augmentat considerablement la nostra capacitat de llançament de 3, on Berzins és clarament superior a Juampi :mrgreen: i Maye a Hinrichs :mrgreen:

Finalment, sobre Dani Garcia :roll: Sóc de l opinió que serà el cedit, i que la 12a fitxa serà per Naspler. 8-) Per que?
Doncs per que històricament és el que coneixem per "cupo agitatoallas", paper que li escau molt més a Toni, que a un Dani Garcia que ja "ha provat sang" :P jugant minuts i sentint-se important, i no es conformarà amb passar-se tot un any animant des de la banqueta :travieso: A ell li va això de jugar 20-25 minuts a Leb Oro, per allò de cola de gato o cabez de ratón ;) I sempre estarem a temps de repescar-lo en cas de lesió, com vam fer la temporada passada.
A més, ens convé que Naspler comenci a agafar sistemes i ritme d ACB per què és el relleu natural d en Rafa :lol:

Per acabar, dir que no cal ser Diplomat en Empresarials (que ho sóc :mrgreen: ) per adonar-se que no només no hem abaixat el pressupost, sinó que clarament és superior al de la temporada passada (calculo que hem passat de 2,9 a 3,1 :roll: ) vist el catxé d alguns fitxatges sorprenents.

Així que cordem-nos els cinturons que...................DESPEGUEM!!!!!!!!!!!!!! :todos a botar:
Ja al mes de JULIOL es veia venir :rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: RADIO MACUTO ZONE

por rfccreus » 09 Ene 2022, 22:01

Si especialment qué cediriem al Dani Garcia 8-) i mira avui jugant els minuts importants del partit :botar:

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 10 Ene 2022, 06:36

bowie15 escribió:Si no hi ha gens estrany incorporarem Urtasun molt aviat això vindrà acompanyat d'un altre moviment.
No us alarmeu perquè no es la sortida de cap jugador important.
Després del cafeconleche i connectada Radio Macuto, es confirma lo avançat per bowie15, el fitxatge de Txemi està "calent". :)

Ara no descubrirem als bessons Urtasun :mrgreen: Txemi sempre ha estat el "germà bo", tot i arrossegar sempre una fama de fragilitat alhora de lesionar-se.
A Mèxic els seus números són força bons: juga 25 minuts, 12 punts amb uns bons % de tir
56% de 2
47% de 3
79% de 1
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Patterson » 10 Ene 2022, 10:57

Bones!!!!
Ahir vaig tenir la gran sort d'anar el Palau, amb gent molt propera el club, i sobretot el Presi..... Em vaig enterar de moltes coses, algunes de molt interessants!!!! Valorem el Josep com es mereix,pq un President així no es troba fàcilment....em van explicar el pq de l'adéu del Roman....ara entenc moltes més coses. També vaig preguntar per el tema Urtasun, de moment l'hi hem fet oferta, i tenim un principi d'acord..... I el que marxarà serà Berzins que amb una mica de sort, ho té fet amb un equip del seu país.... Respecte a que Berzins es un Jossear 2.0.....mentida!!! Jossear es va encarar amb Pedro...per això el va marginar, tema Berzins es molt diferent!!! Es molt bon xaval, no hi ha cap problema amb Pedro, però està petat físicament....i no pot jugar a gran nivell...era una aposta arriscada, hi ha sortit malament.......
Va molt bé saber de primera mà coses així..... A i per cert Maye no es dels que més cobra......té 5-6 nòmines per davant....!!!! Amb això vull dir que molts cops em d'agafar amb pinces el que es diu per aquí, O per les xarxes socials!!!!!
A partir d'aquí,@ disfrutar d'aquest equip...pq ens volaran tots!!!!!!

osqui1976
Mensajes: 434
Registrado: 01 May 2009, 12:44

Re: RADIO MACUTO ZONE

por osqui1976 » 10 Ene 2022, 11:28

Patterson escribió:Bones!!!!
Ahir vaig tenir la gran sort d'anar el Palau, amb gent molt propera el club, i sobretot el Presi..... Em vaig enterar de moltes coses, algunes de molt interessants!!!! Valorem el Josep com es mereix,pq un President així no es troba fàcilment....em van explicar el pq de l'adéu del Roman....ara entenc moltes més coses. També vaig preguntar per el tema Urtasun, de moment l'hi hem fet oferta, i tenim un principi d'acord..... I el que marxarà serà Berzins que amb una mica de sort, ho té fet amb un equip del seu país.... Respecte a que Berzins es un Jossear 2.0.....mentida!!! Jossear es va encarar amb Pedro...per això el va marginar, tema Berzins es molt diferent!!! Es molt bon xaval, no hi ha cap problema amb Pedro, però està petat físicament....i no pot jugar a gran nivell...era una aposta arriscada, hi ha sortit malament.......
Va molt bé saber de primera mà coses així..... A i per cert Maye no es dels que més cobra......té 5-6 nòmines per davant....!!!! Amb això vull dir que molts cops em d'agafar amb pinces el que es diu per aquí, O per les xarxes socials!!!!!
A partir d'aquí,@ disfrutar d'aquest equip...pq ens volaran tots!!!!!!
Gràcies per la informació! Va bé saber certes coses q desconeixiem i q alguns navem errats!

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Patterson » 10 Ene 2022, 11:34

Deixem rectificar, he escrit malament una dada.... Hi ha 3-4 fitxes més altes que la de Maye.....havia posat 5-6 per error!!! Perdoneu...... Penseu que els "cupos" són molt cars.....

cuttlas
Mensajes: 5435
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: RADIO MACUTO ZONE

por cuttlas » 10 Ene 2022, 12:01

Patterson escribió:Deixem rectificar, he escrit malament una dada.... Hi ha 3-4 fitxes més altes que la de Maye.....havia posat 5-6 per error!!! Perdoneu...... Penseu que els "cupos" són molt cars.....
Quadra bastant. Maye té sou de titular, pero el titular que menys cobra. Imagino que l'ordre és Bako - Dani Perez - Thomasson - Jou - Maye.

cuttlas
Mensajes: 5435
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: RADIO MACUTO ZONE

por cuttlas » 10 Ene 2022, 12:07

I el moviment de Urtasun, a més de lo que pugui aportar aquest any, el veig interessant també per poder comprovar si encara li queda 1-2 anys de basket per donar, i que pugui agafar el rol de Rafa a partir de la temporada que vé.

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 10 Ene 2022, 13:48

Leodavinci39 escribió:Després del cafeconleche (per a mi i per als Reis d Orient :mrgreen: ) i connectada Radio Macuto, s escolta que el partit contra l Andorra es podria disputar el dia 13.
D altra banda, sembla que Xevi Pujol a la seva Carta als Reis ha demanat de cara a la temporada que ve Aleix Font. 8-) Tot fa pensar doncs, en la retirada de Rafa :alarma: :alarma: a final de temporada
Un parell de cosetes................... :roll:

Descartat que juguem contra Andorra el 13 :travieso: Ara una data que sona per les ones és el dia 22 :roll:

I més noms que van arribant de la Carta de Xevi Pujol als Reis d Orient :mrgreen:

El 2n nom a la Carta és el del substitut de Sima, que seria un altre jugador de la lliga ACB que també és cupo :rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

carlitus
Mensajes: 342
Registrado: 12 May 2008, 11:16

Re: RADIO MACUTO ZONE

por carlitus » 10 Ene 2022, 14:25

I el perque de l'adeu del Roman, és pot saber??

Johnny2
Mensajes: 6590
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Johnny2 » 10 Ene 2022, 15:13

cuttlas escribió:
Patterson escribió:Deixem rectificar, he escrit malament una dada.... Hi ha 3-4 fitxes més altes que la de Maye.....havia posat 5-6 per error!!! Perdoneu...... Penseu que els "cupos" són molt cars.....
Quadra bastant. Maye té sou de titular, pero el titular que menys cobra. Imagino que l'ordre és Bako - Dani Perez - Thomasson - Jou - Maye.
Thomasson cobrant més que Eurocup-Maye? :o

Per rendiment està clar que s'ho mereix, però quan el vam fitxar no es sabia, i Maye tenia millor currículum: jugador fent-ho bé en dues lligues més potents que la de Israel, com són la italiana i la Eurocup, a part de jugador important a un equip guanyador a la lliga universitària americana.
Dani Pérez i Jou sí que em quadren: dos cupos que van fer una gran temporada l'any passat.

El què està clar que debem tenir a la meïtat dels agents a Europa trucant al de Bako per a fitxar-lo, i oferir-li molt més del què cobra a Manresa. Si es queda és perquè es sent bé a l'equip, i segur renunciant a bastanta pasta.
[img][/img]

Zach55
Mensajes: 1001
Registrado: 22 Nov 2014, 12:52

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Zach55 » 10 Ene 2022, 15:47

Jo no sé què cobra exactament cadascú, però estic segur que dintre els 3-4 que cobren més hi ha Dani Pérez i Ismael Bako.

Llavors per darrere deuen haver-hi jugadors com els nacionals Sima, Jou mateix, Maye, Thomasson (jo també posaria la mà al foc que Thomasson menys que Maye pel que dèieu) i Moneke. No sé amb quin ordre aquests 5.

El que sí que em va arribar de molt bona font és que Moneke cobra algo més de 100k (suposo que bruts).

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 10 Ene 2022, 15:50

Zach55 escribió:Jo no sé què cobra exactament cadascú, però estic segur que dintre els 3-4 que cobren més hi ha Dani Pérez i Ismael Bako.

Llavors per darrere deuen haver-hi jugadors com els nacionals Sima, Jou mateix, Maye, Thomasson (jo també posaria la mà al foc que Thomasson menys que Maye pel que dèieu) i Moneke. No sé amb quin ordre aquests 5.

El que sí que em va arribar de molt bona font és que Moneke cobra algo més de 100k (suposo que bruts).
Mai hem entrat a publicar sous ni ho farem. Però si està clar que per cost/rendiment qui surt més mal parat és Maye :rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Patterson » 10 Ene 2022, 16:25

El que em van dir sobre Maye i Bako.....
Els 2 se'ls hi va fer ofertes, i les 2 van tenir resposta negativa, la de Maye pq volia cobrar més, i Bako pq volia oferta equip Eurolliga....
El cap de 2 setmanes l'agent de Maye accepta l'oferta, i els pocs dies truca l'agent de Bako per oferir-lo!!!???
Així va anar.... El que cobra mes de la plantilla és Bako!!! Això m'ho van confirmar...després vénen els "cupos" i després doncs nse si hi ha molta diferència entre Thomasson,Maye i Moneke......
També em van dir que Bako tenia oferta en ferm, va pujar a les oficines i volia marxar....la resposta del club , paga la clàusula que fins a 15 de desembre es de molts €€€€ em van dir més de 300.000 !!! Si tu pagues la clàusula pots marxar..... Evidentment no va pagar!!!!!
Els hi vaig ensenyar alguns missatges del foro....i flipaven!!!!
Per cert també em van dir k fa 2 temporades, Davis, Ferrari i Toolson vam demanar la destitució de Pedro....
Que si no arriba a ser per el triple de Magarity a Murcia, Pedro estava fora...i teníem emparaulat el substitut......
Ahir em vaig enterar de moltes coses....
Tema Román, em van dir que no podia dir res.....
I segurament avui estaran llegint el foro.......jo sóc un senyor, i només dic el que es pot explicar!!!!!!
Però no feu cas de segons quines informacions......pq tenen de poc a res de credibilitat!!!!
Espero que us hagi servit l'informació!!!!

ejk
Mensajes: 24598
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: RADIO MACUTO ZONE

por ejk » 10 Ene 2022, 16:32

Patterson escribió:El que em van dir sobre Maye i Bako.....
Els 2 se'ls hi va fer ofertes, i les 2 van tenir resposta negativa, la de Maye pq volia cobrar més, i Bako pq volia oferta equip Eurolliga....
El cap de 2 setmanes l'agent de Maye accepta l'oferta, i els pocs dies truca l'agent de Bako per oferir-lo!!!???
Així va anar.... El que cobra mes de la plantilla és Bako!!! Això m'ho van confirmar...després vénen els "cupos" i després doncs nse si hi ha molta diferència entre Thomasson,Maye i Moneke......
També em van dir que Bako tenia oferta en ferm, va pujar a les oficines i volia marxar....la resposta del club , paga la clàusula que fins a 15 de desembre es de molts €€€€ em van dir més de 300.000 !!! Si tu pagues la clàusula pots marxar..... Evidentment no va pagar!!!!!
Els hi vaig ensenyar alguns missatges del foro....i flipaven!!!!
Per cert també em van dir k fa 2 temporades, Davis, Ferrari i Toolson vam demanar la destitució de Pedro....
Que si no arriba a ser per el triple de Magarity a Murcia, Pedro estava fora...i teníem emparaulat el substitut......
Ahir em vaig enterar de moltes coses....
Tema Román, em van dir que no podia dir res.....
I segurament avui estaran llegint el foro.......jo sóc un senyor, i només dic el que es pot explicar!!!!!!
Però no feu cas de segons quines informacions......pq tenen de poc a res de credibilitat!!!!
Espero que us hagi servit l'informació!!!!
Si que va donar de sí la visita al Palau :mrgreen:

El tema del Roman no crec que tingui res d'especial. Teníem a la banqueta una persona que ha demostrat ser un director tècnic d'elit absoluta, i que encaixa com un guant amb Pedro Martínez. És evident que Roman no coneixia el mercat com ha demostrat coneixe'l Xavi Pujol
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Manrusia9 » 10 Ene 2022, 17:09

Patterson escribió:El que em van dir sobre Maye i Bako.....
Els 2 se'ls hi va fer ofertes, i les 2 van tenir resposta negativa, la de Maye pq volia cobrar més, i Bako pq volia oferta equip Eurolliga....
El cap de 2 setmanes l'agent de Maye accepta l'oferta, i els pocs dies truca l'agent de Bako per oferir-lo!!!???
Així va anar.... El que cobra mes de la plantilla és Bako!!! Això m'ho van confirmar...després vénen els "cupos" i després doncs nse si hi ha molta diferència entre Thomasson,Maye i Moneke......
També em van dir que Bako tenia oferta en ferm, va pujar a les oficines i volia marxar....la resposta del club , paga la clàusula que fins a 15 de desembre es de molts €€€€ em van dir més de 300.000 !!! Si tu pagues la clàusula pots marxar..... Evidentment no va pagar!!!!!
Els hi vaig ensenyar alguns missatges del foro....i flipaven!!!!
Per cert també em van dir k fa 2 temporades, Davis, Ferrari i Toolson vam demanar la destitució de Pedro....
Que si no arriba a ser per el triple de Magarity a Murcia, Pedro estava fora...i teníem emparaulat el substitut......
Ahir em vaig enterar de moltes coses....
Tema Román, em van dir que no podia dir res.....
I segurament avui estaran llegint el foro.......jo sóc un senyor, i només dic el que es pot explicar!!!!!!
Però no feu cas de segons quines informacions......pq tenen de poc a res de credibilitat!!!!
Espero que us hagi servit l'informació!!!!
O sigui, Ferrari i altres jugadors fan el llit a l'entrenador la temporada 2019-20, i aquest mateix entrenador accepta que Ferrari torni al club de nou al 2021? Si més no, estrany.

Això de Bako ho ha explicat el propi Pedro en alguna entrevista, Xevi Pujol va trucar al representant de Bako quan es va enterar que s'havia deslligat del Villeurbanne (feia temps que el seguia), i l'agent li va dir que no teníem cap possibilitat. Al cap d'uns dies trucava l'agent per negociar... i es van posar d'acord.

Pel que dius, Bako ja no té clàusula de sortida ara, doncs?
Última edición por Manrusia9 el 10 Ene 2022, 17:31, editado 2 veces en total.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 23 Abr 2024, 17:42