RADIO MACUTO ZONE

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Johnny2 » 19 May 2023, 17:46

Com trobarem a faltar Pedro si marxa. No és només ell, sinó l'equip tècnic (Salva), que suposo marxaria amb ell.

A mi tampoc em motivaria un dels nostres ex-entrenadors veterans... potser Joan Plaza encara.

Preferiria Mumbrú, però suposo que a priori barato no deu ser, havent entrenat Eurolliga. Probablement hauríem de competir amb equips europeus.

Encuentra porta varis anys fent-ho bé a Lleida. Podria ser una oportunitat.
[img][/img]

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Manrusia9 » 19 May 2023, 23:40

Johnny2 escribió:Com trobarem a faltar Pedro si marxa. No és només ell, sinó l'equip tècnic (Salva), que suposo marxaria amb ell.

A mi tampoc em motivaria un dels nostres ex-entrenadors veterans... potser Joan Plaza encara.

Preferiria Mumbrú, però suposo que a priori barato no deu ser, havent entrenat Eurolliga. Probablement hauríem de competir amb equips europeus.

Encuentra porta varis anys fent-ho bé a Lleida. Podria ser una oportunitat.
+1. No som conscients de l'entrenador super top que tenim, amb tots els seus defectes, que tothom en té. Bueno sí, serem conscients quan no hi sigui... si no segueix, triar el nou entrenador serà una decisió molt dificil.

Com dieu no m'acaba de motivar cap dels "disponibles". El que més seria Gerard Encuentra. Ho ha fet molt bé, i mereix una oportunitat. No té experiència a ACB, cert, que és una lliga d'èlit, i per tant seria arriscat, però és que nosaltres hem d'arriscar... Altres velles glòries que estan lliures: Joan Plaza, Ricard Casas, Salva Maldonado, Josep Maria Raventós, Jota Cuspinera, Javi Rodriguez (ex Manresa), Casimiro (si baixa Betis), Pablo Laso :P , Paco Olmos :mrgreen: (si volem enfonsar el club)

Excepte Laso :) , Gerard és el que més m'ilusionaria.

No podem descartar que els actuals ajudants de Pedro puguin donar el salt, en principi Marc Estany es el 2n entrenador i Salva Camps el 3r.

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: RADIO MACUTO ZONE

por goyathay » 20 May 2023, 08:57

A si? Jo creia que Salva Camps es el segon i Estany el tercer. De fet, jo a Salva Camps ja el veig com una primera opcio en cas que Pedro s'en vagi. I no seria gaire car.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Manrusia9 » 20 May 2023, 11:40

Marc Estany és el 2n, malgrat que als partit és molt més actiu en Salva Camps, que es va incorporar méa tard al staff tècnic.

TASTET
Mensajes: 48309
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: RADIO MACUTO ZONE

por TASTET » 20 May 2023, 12:06

Que sigui més actiu no vol dir que sigui millor entrenador, perquè si no a mi que em fitxin els Warriors jajaja
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 20 May 2023, 13:22

Això és especulació, però el més "normal" seria que si Pedro marxa, s endugués a Salva Camps amb ell. Si ve Gerard Encuentra, Marc Estany seria el seu 2n. Si ve algun entrenador veterà ACB, el més probable és que vingui amb tot el seu kit tècnic i Marc s hagi de buscar la vida.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

rfccreus
Mensajes: 5117
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: RADIO MACUTO ZONE

por rfccreus » 20 May 2023, 14:25

Leodavinci39 escribió:Això és especulació, però el més "normal" seria que si Pedro marxa, s endugués a Salva Camps amb ell. Si ve Gerard Encuentra, Marc Estany seria el seu 2n. Si ve algun entrenador veterà ACB, el més probable és que vingui amb tot el seu kit tècnic i Marc s hagi de buscar la vida.
Aixo es parlar per no dir res.....per exemple El segon del Betis fa anys que hi es i han passat Casimiro i Joan Plaza

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Manrusia9 » 20 May 2023, 15:17

TASTET escribió:Que sigui més actiu no vol dir que sigui millor entrenador, perquè si no a mi que em fitxin els Warriors jajaja
Espavilat, no diguis coses jo no he dit. He dit que és el que més surt de la banqueta i que dona nés instruccions, però no he dit que sigui millor ni pitjor entrenador que el Marc Estany.

TASTET
Mensajes: 48309
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: RADIO MACUTO ZONE

por TASTET » 20 May 2023, 15:29

Manrusia9 escribió:
TASTET escribió:Que sigui més actiu no vol dir que sigui millor entrenador, perquè si no a mi que em fitxin els Warriors jajaja
Espavilat, no diguis coses jo no he dit. He dit que és el que més surt de la banqueta i que dona nés instruccions, però no he dit que sigui millor ni pitjor entrenador que el Marc Estany.
Es que no ho has dit tu, si no goathay.. A veure si lleguim abans d escriure
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: RADIO MACUTO ZONE

por goyathay » 20 May 2023, 15:34

TASTET escribió:
Manrusia9 escribió:
TASTET escribió:Que sigui més actiu no vol dir que sigui millor entrenador, perquè si no a mi que em fitxin els Warriors jajaja
Espavilat, no diguis coses jo no he dit. He dit que és el que més surt de la banqueta i que dona nés instruccions, però no he dit que sigui millor ni pitjor entrenador que el Marc Estany.
Es que no ho has dit tu, si no goathay.. A veure si lleguim abans d escriure
Perdona però jo tampoc he dit que Salva Camps sigui millor entrenador perque es mes actiu, Nomès he dit que jo creia que el segon era Salva Camps i no Marc Estany. I que no veuria malament que fos el substitut de Pedro si aquest s'en va.
Després ho pots interpretar com vulguis però jo no ho he dit el que tu afirmes que he dit.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 20 May 2023, 15:56

Leodavinci39 escribió:
ejk escribió:Potser ens en donen una per la fase prèvia, no?
Jo no em faria il.lusions :-?
El fet que Garbajosa hagi estat nomenat president de FIBA Europa (organitzador de la Champions) obre un bri d esperança :roll:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48309
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: RADIO MACUTO ZONE

por TASTET » 20 May 2023, 16:45

goyathay escribió:A si? Jo creia que Salva Camps es el segon i Estany el tercer. De fet, jo a Salva Camps ja el veig com una primera opcio en cas que Pedro s'en vagi. I no seria gaire car.
Jo he entès això. Disculpa
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

TASTET
Mensajes: 48309
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: RADIO MACUTO ZONE

por TASTET » 20 May 2023, 16:46

Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:
ejk escribió:Potser ens en donen una per la fase prèvia, no?
Jo no em faria il.lusions :-?
El fet que Garbajosa hagi estat nomenat president de FIBA Europa (organitzador de la Champions) obre un bri d esperança :roll:
Com Granca demani jugarla...
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: RADIO MACUTO ZONE

por goyathay » 20 May 2023, 18:14

TASTET escribió:
Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:
Jo no em faria il.lusions :-?
El fet que Garbajosa hagi estat nomenat president de FIBA Europa (organitzador de la Champions) obre un bri d esperança :roll:
Com Granca demani jugarla...
Tinc entes que Gran Canara té assignada jugar le Eurolliga per haver guanyat la Eurocup i si hi renuncia, que es el que havia pensat fer, ha de pagar una multa desorbitada i això pot fer-li no renunciar la Eurolliga.
I llavors pregunto, si renuncia jugar la Eurolliga pagant la multa, podria jugar la Eurocup que es la que li pertoca ja que se suposa que havent guanyant-la te carta blanca per jugar-la, oi? O també necesita una invitació per jugar la Eurocup encara que l'hagi guanyat?
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Manrusia9 » 20 May 2023, 19:41

goyathay escribió:
TASTET escribió:
Leodavinci39 escribió:
El fet que Garbajosa hagi estat nomenat president de FIBA Europa (organitzador de la Champions) obre un bri d esperança :roll:
Com Granca demani jugarla...
Tinc entes que Gran Canara té assignada jugar le Eurolliga per haver guanyat la Eurocup i si hi renuncia, que es el que havia pensat fer, ha de pagar una multa desorbitada i això pot fer-li no renunciar la Eurolliga.
I llavors pregunto, si renuncia jugar la Eurolliga pagant la multa, podria jugar la Eurocup que es la que li pertoca ja que se suposa que havent guanyant-la te carta blanca per jugar-la, oi? O també necesita una invitació per jugar la Eurocup encara que l'hagi guanyat?
Si renuncia a l'Euroliga l'imposaran una prohibició de jugar Eurocup durant 3 anys crec, a part de la sanció econòmica. Per tant, en cas de renunciar-hi segurament acabaria jugant la BCL (rival acerrima del mon Eurolliga, per tant encantats de rebre'ls i menys places pels "pobres" de l'ACB)

TASTET
Mensajes: 48309
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: RADIO MACUTO ZONE

por TASTET » 20 May 2023, 19:42

Ha demanat jugar la BCL deien
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: RADIO MACUTO ZONE

por goyathay » 20 May 2023, 20:48

Doncs vaja! Si la demana GranCa, ja ens en podem anar oblidant!

Ara, també us dic que entenc que renunciin a la Eurolliga. La darrera vegada que hi van jugar, va ser lamentable. Crec que no van guanyar mes de 5 partits
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

SERGI_INC
Mensajes: 484
Registrado: 19 Jul 2007, 11:53

Re: RADIO MACUTO ZONE

por SERGI_INC » 20 May 2023, 20:57

goyathay escribió:Doncs vaja! Si la demana GranCa, ja ens en podem anar oblidant!

Ara, també us dic que entenc que renunciin a la Eurolliga. La darrera vegada que hi van jugar, va ser lamentable. Crec que no van guanyar mes de 5 partits
Diuen que la renúncia és per temes esportius i econòmics. Aquests últims no els entec tant..

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 21 May 2023, 06:41

Leodavinci39 escribió:Després del cafeconleche i connectada Radio Macuto, pel que s escolta a les ones, després de saver-se el +1 al contracte de Jou, Guillem és més aprop de continuar una temporada més, que de marxar a Girona
Després del cafeconleche, pel que s escolta avui a les ones, el +1 al contracte de Jou és per part del Club. :brindo por eso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Johnny2 » 22 May 2023, 10:25

A mi m'agradaria que Manresa jugués la CL, bàsicament perquè crec que ens permetria atreure millors jugadors.
Però a nivell econòmic recordem que només és rendible si quedes entre els 3 primers. Pel què vaig calcular, el 4art classificat fa les paus (el què li donen compensa les despeses), però més avall d'això el cost és més alt.

En quan al Gran Canaria és una situació curiosa, que potser els hagués sortit més rendible perdre la final i no haver de pagar la multa per no participar a Eurolliga.
[img][/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 28 Mar 2024, 18:35