RADIO MACUTO ZONE

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Patterson » 29 Jul 2022, 11:25

Doncs sí la parella de 5 es aquesta...... Em deixa bastant fred.... Però el qui en sap són ells...per tant confiança total amb el Xevi i el Pedro!!!

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Patterson » 29 Jul 2022, 11:31

racósonat escribió:Puc confirmar que Lee és el 5 escollit, està pràcticament fet.

Tunde descartat
Has encertat de ple jejejejeje.

racósonat
Mensajes: 626
Registrado: 31 Dic 2013, 16:51

Re: RADIO MACUTO ZONE

por racósonat » 29 Jul 2022, 11:34

Lo de Tunde descartat era opinió, s'entén :P

ejk
Mensajes: 24591
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: RADIO MACUTO ZONE

por ejk » 29 Jul 2022, 11:34

Patterson escribió:
racósonat escribió:Puc confirmar que Lee és el 5 escollit, està pràcticament fet.

Tunde descartat
Has encertat de ple jejejejeje.

:jeje: :jeje: :jeje: el que venia a repartir OWNEDS
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Patterson » 29 Jul 2022, 11:37

racósonat escribió:Lo de Tunde descartat era opinió, s'entén :P
Jajajaja clar......
En el fons tant me fa....però clar portes uns dies on donaves entendre que l'únic que tenia informació bona erats tu....
Avui per desgràcia de tots ....no has encertat....i clar ara era opinió!!...
:todos a botar:

A veure si es veritat que vas dir k faltava la bomba.....pq cada cop ho veig més difícil!!!!

joanmo1994
Mensajes: 1310
Registrado: 24 Nov 2014, 10:32
Ubicación: Anglès(Girona)

Re: RADIO MACUTO ZONE

por joanmo1994 » 29 Jul 2022, 11:37

Lee-Tunde em deixa molt fred. Són cromos repetits...Però confiem en Xevi i Pedro que ja m'han fet callar altres vegades [emoji23][emoji23]

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
Som i serem ACB. Força Resa! :amor:

ejk
Mensajes: 24591
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: RADIO MACUTO ZONE

por ejk » 29 Jul 2022, 11:38

Borja Perez. escribió:
ejk escribió:No té molt sentit això del Yanku al Venècia, no?

O allà li paguen molt, o aquí demanava molt i s'ha endut carabasses de tots els equips de l'ACB.

De veritat li compensa econòmicament amb el que es sobrepaguen els cupos?
Paguen molt, es deia per badalona que a Willis li doblaven el sou

Per cert, si no em falla la intuició Tunde oficial (o algun compatriota de sierra leone)
Però a Sima què li deuen pagar... 500.000 a tot estirar? Jo pensava que 350.000 o 400.000 aqui a l'ACB els podia rascar en un Tenerife/València/Unicaja

En qualsevol cas, que li vagi molt bé
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

ejk
Mensajes: 24591
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: RADIO MACUTO ZONE

por ejk » 29 Jul 2022, 11:44

joanmo1994 escribió:Lee-Tunde em deixa molt fred. Són cromos repetits...Però confiem en Xevi i Pedro que ja m'han fet callar altres vegades [emoji23][emoji23]

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
Bé, pels que diuen els que han vist jugar a Lee, jo no els entenc com a cromos repetits. L'únic que comparteixen és que et generen 0 per si sols (fa anys que no busquem aquest perfil) i que destaquen pel físic. De totes maneres, Lee sembla dominar més les altures, taps, intimidació, alley-hoops, etc, mentre que Tunde penso que destaca més defensant amb els peus a terra, plantant-se a la zona i "fent-se fort".

Fa temps que busquem jugadors que destaquen en un apartat i son molt limitats en la resta, i no penso que ens hagi anat malament. De totes maneres, si el joc interior de moment es Tyson-Steinbergs-Lee-Tunde està clar que falta una referència interior on ens deixarem els calers (imagino que un ala-pivot)
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Borja Perez. » 29 Jul 2022, 11:55

ejk escribió:
Borja Perez. escribió:
ejk escribió:No té molt sentit això del Yanku al Venècia, no?

O allà li paguen molt, o aquí demanava molt i s'ha endut carabasses de tots els equips de l'ACB.

De veritat li compensa econòmicament amb el que es sobrepaguen els cupos?
Paguen molt, es deia per badalona que a Willis li doblaven el sou

Per cert, si no em falla la intuició Tunde oficial (o algun compatriota de sierra leone)
Però a Sima què li deuen pagar... 500.000 a tot estirar? Jo pensava que 350.000 o 400.000 aqui a l'ACB els podia rascar en un Tenerife/València/Unicaja

En qualsevol cas, que li vagi molt bé
Ni de conya, mes de 350 no crec que els cobri. Jo crec que la clau ha estat que portaven mesos avisant que aquest any tocarien 5 cupos i els equips es van moure i quan ho han retirat, algun pre-acord ha fet llufa. I Sima s'ha vist sense equip a mitjans de Juny

#gladyr#
Mensajes: 3323
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: RADIO MACUTO ZONE

por #gladyr# » 29 Jul 2022, 13:55

Patterson escribió:
racósonat escribió:Lo de Tunde descartat era opinió, s'entén :P
Jajajaja clar......
En el fons tant me fa....però clar portes uns dies on donaves entendre que l'únic que tenia informació bona erats tu....
Avui per desgràcia de tots ....no has encertat....i clar ara era opinió!!...
:todos a botar:

A veure si es veritat que vas dir k faltava la bomba.....pq cada cop ho veig més difícil!!!!
Opinió si, com tot el que has volgut vendre sense tenir ni idea de res.

Es com si jo ara dic, que estem tancant un 4 top. I ni que sigui daqui 15 dies i no sigui top voler tenir raó. Retratadissim.

Leodavinci39
Mensajes: 23868
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 29 Jul 2022, 15:00

Leodavinci39 escribió:Després del cafeconleche i connectada Radio Macuto, es confirma que Marcus Lee és el 5 escollit i ja està fitxat.
Així doncs, el 4 serà comunitari.

PD Sembla que Babatunde serà el 5 suplent, com s havia dit. :jeje:
YOYALODIJE :rodarbalon: :rodarbalon:
Els dels OWNEDS els voleu amb ketxup o amb mostassa? :mrgreen:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Manrusia9 » 29 Jul 2022, 22:00

Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:Després del cafeconleche i connectada Radio Macuto, es confirma que Marcus Lee és el 5 escollit i ja està fitxat.
Així doncs, el 4 serà comunitari.

PD Sembla que Babatunde serà el 5 suplent, com s havia dit. :jeje:
YOYALODIJE :rodarbalon: :rodarbalon:
Els dels OWNEDS els voleu amb ketxup o amb mostassa? :mrgreen:
Sí, també deies que estàvem interessadíssims en Aleix Font del Saragossa i avui l'han anunciat al Corunya de Leb Or... per no parlar de Ilimane Diop i d'Oriola :mrgreen:

Leodavinci39
Mensajes: 23868
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 29 Jul 2022, 22:12

Manrusia9 escribió:
Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:Després del cafeconleche i connectada Radio Macuto, es confirma que Marcus Lee és el 5 escollit i ja està fitxat.
Així doncs, el 4 serà comunitari.

PD Sembla que Babatunde serà el 5 suplent, com s havia dit. :jeje:
YOYALODIJE :rodarbalon: :rodarbalon:
Els dels OWNEDS els voleu amb ketxup o amb mostassa? :mrgreen:
Sí, també deies que estàvem interessadíssims en Aleix Font del Saragossa i avui l'han anunciat al Corunya de Leb Or... per no parlar de Ilimane Diop i d'Oriola :mrgreen:
Certament estàvem interessats :postureo: :brindo por eso: Els dos primers el mes de febrer passat. Oriola fa unes setmanes.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48360
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: RADIO MACUTO ZONE

por TASTET » 29 Jul 2022, 22:46

Que cansinos sou alguns.. I llavors, falleu més que una escopeta de fira... Deixeu a la gent que pugui posar els seus rumors i deixeu de criticar-ho tot.. Cansinos!!
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Manrusia9 » 29 Jul 2022, 23:21

TASTET escribió:Que cansinos sou alguns.. I llavors, falleu més que una escopeta de fira... Deixeu a la gent que pugui posar els seus rumors i deixeu de criticar-ho tot.. Cansinos!!
Tu ets familia de Leo? O el novio o algo aixi? Ja,ja és que sempre surts en la seva defensa.
De bon rollo ja,ja :mrgreen:

TASTET
Mensajes: 48360
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: RADIO MACUTO ZONE

por TASTET » 29 Jul 2022, 23:30

Manrusia9 escribió:
TASTET escribió:Que cansinos sou alguns.. I llavors, falleu més que una escopeta de fira... Deixeu a la gent que pugui posar els seus rumors i deixeu de criticar-ho tot.. Cansinos!!
Tu ets familia de Leo? O el novio o algo aixi? Ja,ja és que sempre surts en la seva defensa.
De bon rollo ja,ja :mrgreen:
Només jo? Jo diria que sóc dels que més qüestiona al Leo, però no estic sempre amb la, mateixa cantinela.. Però és que a més no és només amb el Leo, qualsevol que no encerta un possible fitxatge secl ataca.. Infantil em sembla tot plegat..
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: RADIO MACUTO ZONE

por goyathay » 29 Jul 2022, 23:46

Jo veig a Lee i a Babatunde igual que a Sima i a Bako en el joc, em refereixo. Pivots defensius que per anotar han de fotre-la cap a baix si no, es probable que fallin. Tots estan preparats per jugar al P'n´R pero son incapaços de generar-se una jugada per si sols. Depenen molt del base que els hi crei la jugada o l'escolta i els alas que els crein espais.
Aquest any, jugant aixís ha anta molt bé. Si els bases segueixen entent-se be amb els pivots, ho tindrem bé. Si no, merda seca.
Segueixo pensant que falta un 4 obert que pugui llençar de 3 i obrir els pivots rivals, si no... patirem quan els rivals sapiguen com juguen i ens facin zonals.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Johnny2 » 30 Jul 2022, 00:30

goyathay escribió:Jo veig a Lee i a Babatunde igual que a Sima i a Bako en el joc, em refereixo. Pivots defensius que per anotar han de fotre-la cap a baix si no, es probable que fallin. Tots estan preparats per jugar al P'n´R pero son incapaços de generar-se una jugada per si sols. Depenen molt del base que els hi crei la jugada o l'escolta i els alas que els crein espais.
Aquest any, jugant aixís ha anta molt bé. Si els bases segueixen entent-se be amb els pivots, ho tindrem bé. Si no, merda seca.
Segueixo pensant que falta un 4 obert que pugui llençar de 3 i obrir els pivots rivals, si no... patirem quan els rivals sapiguen com juguen i ens facin zonals.
Ja, però amb una diferència notable: Babatunde és poc fiable amb els tirs lliures (2 de cada 3), però és que Lee és una loteria (habitualment un de cada 2, i hi ha anys que ni això). Bako era una garantia des de la línea (103 de 128, més d'un 80%), i Sima havia millorat molt, i a més les fotia bastant de 2-3 metres.

Això és una gran llosa. Kravik per exemple té moltes qualitats com a pívot però al final ha acabat al club que s'està emportant tots els jugadors que surten rebotats dels seus clubs (el Granada), i una raó són els seus pèssims tirs lliures.

En finals apretats no podrem tenir Lee a pista.
[img][/img]

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: RADIO MACUTO ZONE

por goyathay » 30 Jul 2022, 00:51

Lo de Bako t'ho compro. Sima... havia millorat però no se si arribava als 50%. Clar que potser al principi estava en un 25%. I Sima, el tir de 2-3 metres era bo... potsr de ganxo o semi ganxo però poc mes. A mi em desespera que un jugadro de basquet sigui la posicio que sigui falli tirs de tan a prop de l'anella. Per molta presió que hi hagi. Cobren un sou per jugar a basquet i el mini quees demana en aquest esport es que la fotis dins estant aprop.
Altre cosa son els triples però de 2 metresm no es pot fallar.

I ja ser que els pivots rocosos i toscos solen fallar per molt a prop que tirin, si no matxaquen, pero mai ho he acabat d'entendre.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

#gladyr#
Mensajes: 3323
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: RADIO MACUTO ZONE

por #gladyr# » 30 Jul 2022, 10:10

goyathay escribió:Lo de Bako t'ho compro. Sima... havia millorat però no se si arribava als 50%. Clar que potser al principi estava en un 25%. I Sima, el tir de 2-3 metres era bo... potsr de ganxo o semi ganxo però poc mes. A mi em desespera que un jugadro de basquet sigui la posicio que sigui falli tirs de tan a prop de l'anella. Per molta presió que hi hagi. Cobren un sou per jugar a basquet i el mini quees demana en aquest esport es que la fotis dins estant aprop.
Altre cosa son els triples però de 2 metresm no es pot fallar.

I ja ser que els pivots rocosos i toscos solen fallar per molt a prop que tirin, si no matxaquen, pero mai ho he acabat d'entendre.
Fes-te profesional doncs, si no falles mai... :mrgreen: Soc de la opinió que aquests tirs normalment es fallen per por de que et fotin el tap, o per tirar Massa ràpid tambe per por qué t'arribi algú...

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 16 Abr 2024, 12:03