RADIO MACUTO ZONE

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Patterson » 10 Ene 2022, 17:21

Manrusia9 escribió:
Patterson escribió:El que em van dir sobre Maye i Bako.....
Els 2 se'ls hi va fer ofertes, i les 2 van tenir resposta negativa, la de Maye pq volia cobrar més, i Bako pq volia oferta equip Eurolliga....
El cap de 2 setmanes l'agent de Maye accepta l'oferta, i els pocs dies truca l'agent de Bako per oferir-lo!!!???
Així va anar.... El que cobra mes de la plantilla és Bako!!! Això m'ho van confirmar...després vénen els "cupos" i després doncs nse si hi ha molta diferència entre Thomasson,Maye i Moneke......
També em van dir que Bako tenia oferta en ferm, va pujar a les oficines i volia marxar....la resposta del club , paga la clàusula que fins a 15 de desembre es de molts €€€€ em van dir més de 300.000 !!! Si tu pagues la clàusula pots marxar..... Evidentment no va pagar!!!!!
Els hi vaig ensenyar alguns missatges del foro....i flipaven!!!!
Per cert també em van dir k fa 2 temporades, Davis, Ferrari i Toolson vam demanar la destitució de Pedro....
Que si no arriba a ser per el triple de Magarity a Murcia, Pedro estava fora...i teníem emparaulat el substitut......
Ahir em vaig enterar de moltes coses....
Tema Román, em van dir que no podia dir res.....
I segurament avui estaran llegint el foro.......jo sóc un senyor, i només dic el que es pot explicar!!!!!!
Però no feu cas de segons quines informacions......pq tenen de poc a res de credibilitat!!!!
Espero que us hagi servit l'informació!!!!
O sigui, Ferrari i altres jugafors fan el llit a l'entrenador la temporada 2019-20, i aquest mateix entrenador accepta que Ferrari torni al club de nou al 2021? Si més no, estrany.

Això de Bako ho ha explicat el propi Pedro en alguna entrevista, Xevi Pujol va trucar al representant de Bako quan es va enterar que s'havia deslligat del Villeurbanne, i l'agent li va dir que no teníem cap possibilitat. Al cap d'uns dies trucava l'agent per negociar... i es van posar d'acord.
El mateix vaig preguntar jo.......el problema el teníem amb Toolson.... manipulava els jugadors de la manera que ell volia ....i amb Pedro com ja és sabut no es podien ni veure.....
Respecte a que Ferrari tornés....era una bona opció de mercat, res més!!!!
I tema Román..... Com he dit no puc dir....!!!! Però s'entenen moltes coses, sobretot de la manera k es va fer!!!!

I si la vista com diu el company de més amunt va donar de per si.....
Primer Dinar després partit i després birra.....jajajaja tens estona per parlar!!!!
I em sembla k ja ho he dit!!!! Però valorem el Presi com cal sisplau!!!!
A per cert hi ha clàusula del sponsor de Baxi per anar a copa!!!!!

TASTET
Mensajes: 48309
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: RADIO MACUTO ZONE

por TASTET » 10 Ene 2022, 18:34

Bako volia jugar Eurolliga, ningú el va trucar i ens va tornar a trucar ja que almenys jugaria a la millor lliga d Europa
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Johnny2 » 10 Ene 2022, 19:09

Que Bako fitxés per a nosaltres és sorprenent però no desabellat. Al Asvel tampoc havia jugat gaire i és normal que no entrés en les preferències d'equips d'Eurolliga.

La situació deu haver canviat ara, amb les demostracions que ha fet devant de pívots top d'Europa, com Tavares o Salin, i hi deu haver-hi més d'un equip, Eurolliga o Eurocup, que li deu anar al darrera. Si contractualment pot marxar o quina seria la clàusula per a fer-ho, això ja seria un altre tema.
[img][/img]

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Patterson » 10 Ene 2022, 19:35

Ara mateix la clàusula es baixa.....
Uns 180.000

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Borja Perez. » 10 Ene 2022, 19:42

Patterson escribió:
Manrusia9 escribió:
Patterson escribió:El que em van dir sobre Maye i Bako.....
Els 2 se'ls hi va fer ofertes, i les 2 van tenir resposta negativa, la de Maye pq volia cobrar més, i Bako pq volia oferta equip Eurolliga....
El cap de 2 setmanes l'agent de Maye accepta l'oferta, i els pocs dies truca l'agent de Bako per oferir-lo!!!???
Així va anar.... El que cobra mes de la plantilla és Bako!!! Això m'ho van confirmar...després vénen els "cupos" i després doncs nse si hi ha molta diferència entre Thomasson,Maye i Moneke......
També em van dir que Bako tenia oferta en ferm, va pujar a les oficines i volia marxar....la resposta del club , paga la clàusula que fins a 15 de desembre es de molts €€€€ em van dir més de 300.000 !!! Si tu pagues la clàusula pots marxar..... Evidentment no va pagar!!!!!
Els hi vaig ensenyar alguns missatges del foro....i flipaven!!!!
Per cert també em van dir k fa 2 temporades, Davis, Ferrari i Toolson vam demanar la destitució de Pedro....
Que si no arriba a ser per el triple de Magarity a Murcia, Pedro estava fora...i teníem emparaulat el substitut......
Ahir em vaig enterar de moltes coses....
Tema Román, em van dir que no podia dir res.....
I segurament avui estaran llegint el foro.......jo sóc un senyor, i només dic el que es pot explicar!!!!!!
Però no feu cas de segons quines informacions......pq tenen de poc a res de credibilitat!!!!
Espero que us hagi servit l'informació!!!!
O sigui, Ferrari i altres jugafors fan el llit a l'entrenador la temporada 2019-20, i aquest mateix entrenador accepta que Ferrari torni al club de nou al 2021? Si més no, estrany.

Això de Bako ho ha explicat el propi Pedro en alguna entrevista, Xevi Pujol va trucar al representant de Bako quan es va enterar que s'havia deslligat del Villeurbanne, i l'agent li va dir que no teníem cap possibilitat. Al cap d'uns dies trucava l'agent per negociar... i es van posar d'acord.
El mateix vaig preguntar jo.......el problema el teníem amb Toolson.... manipulava els jugadors de la manera que ell volia ....i amb Pedro com ja és sabut no es podien ni veure.....
Respecte a que Ferrari tornés....era una bona opció de mercat, res més!!!!
I tema Román..... Com he dit no puc dir....!!!! Però s'entenen moltes coses, sobretot de la manera k es va fer!!!!

I si la vista com diu el company de més amunt va donar de per si.....
Primer Dinar després partit i després birra.....jajajaja tens estona per parlar!!!!
I em sembla k ja ho he dit!!!! Però valorem el Presi com cal sisplau!!!!
A per cert hi ha clàusula del sponsor de Baxi per anar a copa!!!!!
Brain is the most important organ according to brain.
Ves a saber si Toolson no diria el mateix de'n Pedro

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Johnny2 » 10 Ene 2022, 19:45

Doncs ara sí que Bako deu tenir algun element personal, de identificació amb l'equip, per a quedar-se.

Però suposo que si vingués algun equip important, i li oferís el què queda de temporada i la que ve, amb molta més pasta, ja l'hauríem vist prou.
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 10 Ene 2022, 20:42

Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:Després del cafeconleche (per a mi i per als Reis d Orient :mrgreen: ) i connectada Radio Macuto, s escolta que el partit contra l Andorra es podria disputar el dia 13.
D altra banda, sembla que Xevi Pujol a la seva Carta als Reis ha demanat de cara a la temporada que ve Aleix Font. 8-) Tot fa pensar doncs, en la retirada de Rafa :alarma: :alarma: a final de temporada
Un parell de cosetes................... :roll:

Descartat que juguem contra Andorra el 13 :travieso: Ara una data que sona per les ones és el dia 22 :roll:

I més noms que van arribant de la Carta de Xevi Pujol als Reis d Orient :mrgreen:

El 2n nom a la Carta és el del substitut de Sima, que seria un altre jugador de la lliga ACB que també és cupo :rodarbalon:

Confirmat :brindo por eso: A les 18 hores
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: RADIO MACUTO ZONE

por CalQuinze » 10 Ene 2022, 22:08

Més coses sobre el possible interès del Baskonia per Bako. Pasecniks, si us plau. : :pero:

https://encestando.es/el-baskonia-busca ... omplicado/

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: RADIO MACUTO ZONE

por CalQuinze » 11 Ene 2022, 15:30

CalQuinze escribió:Més coses sobre el possible interès del Baskonia per Bako. Pasecniks, si us plau. : :pero:

https://encestando.es/el-baskonia-busca ... omplicado/

Baskonia is on the market for a forward / center. Ismaël Bako of Manresa is the first choice. Another name is Petr Cornelie, recently released by the Denver Nuggets.

https://twitter.com/matty_vanpersie/sta ... 33448?s=21

Johnny2
Mensajes: 6579
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Johnny2 » 11 Ene 2022, 15:57

CalQuinze escribió:
CalQuinze escribió:Més coses sobre el possible interès del Baskonia per Bako. Pasecniks, si us plau. : :pero:

https://encestando.es/el-baskonia-busca ... omplicado/

Baskonia is on the market for a forward / center. Ismaël Bako of Manresa is the first choice. Another name is Petr Cornelie, recently released by the Denver Nuggets.

https://twitter.com/matty_vanpersie/sta ... 33448?s=21
Encestando amb la tesi que va ser Bako que no va voler marxar el novembre, però que contradiu el què s'ha dit per aquí.
De totes formes, són molt poc fiables, així que podem començar a tremolar perquè Bako deu ser la primera opció de Baskònia.

Seria curiós si marxés ara i després Manresa es classifiqués per la Copa i Baskònia no. Podriem dir que hauria fet un Paco Olmos :mrgreen:
[img][/img]

rfccreus
Mensajes: 5117
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: RADIO MACUTO ZONE

por rfccreus » 11 Ene 2022, 16:02

crec que el tema Paco Olmos es mes greu ja que un equip tè 12 o 13 jugadors i en canvi si marxa el màxim responsable del equip fa mès pupa

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 12 Ene 2022, 06:12

Leodavinci39 escribió:
bowie15 escribió:
cuttlas escribió:
La sortida d'un jugador no tant important? :D
Blanco :D y en botella
Quien seraaaaaaaaaaaaaaa seraaaaaaaaaaaaaaaaaa. Where ever will be will beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :mrgreen:
Després del cafeconleche, per les ones s escolta que el futur de Janis Berzins podria passar per Grècia. :roll:
Veurem si realment està lesionat i allà tampoc juga ;)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 12 Ene 2022, 06:18

CalQuinze escribió:
CalQuinze escribió:Més coses sobre el possible interès del Baskonia per Bako. Pasecniks, si us plau. : :pero:

https://encestando.es/el-baskonia-busca ... omplicado/

Baskonia is on the market for a forward / center. Ismaël Bako of Manresa is the first choice. Another name is Petr Cornelie, recently released by the Denver Nuggets.

https://twitter.com/matty_vanpersie/sta ... 33448?s=21
Pel que s escolta a les ones, l opció més clara per Baskonia és un dels jugadors "interessants" que vam posar aqui l estiu passat: Maik Kotsar (ara a l Hamburg) 8-)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: RADIO MACUTO ZONE

por CalQuinze » 12 Ene 2022, 09:37

Leodavinci39 escribió:
CalQuinze escribió:
CalQuinze escribió:Més coses sobre el possible interès del Baskonia per Bako. Pasecniks, si us plau. : :pero:

https://encestando.es/el-baskonia-busca ... omplicado/

Baskonia is on the market for a forward / center. Ismaël Bako of Manresa is the first choice. Another name is Petr Cornelie, recently released by the Denver Nuggets.

https://twitter.com/matty_vanpersie/sta ... 33448?s=21
Pel que s escolta a les ones, l opció més clara per Baskonia és un dels jugadors "interessants" que vam posar aqui l estiu passat: Maik Kotsar (ara a l Hamburg) 8-)
M'agrada :brindo por eso:

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: RADIO MACUTO ZONE

por CalQuinze » 13 Ene 2022, 22:08

CalQuinze escribió:
CalQuinze escribió:Més coses sobre el possible interès del Baskonia per Bako. Pasecniks, si us plau. : :pero:

https://encestando.es/el-baskonia-busca ... omplicado/

Baskonia is on the market for a forward / center. Ismaël Bako of Manresa is the first choice. Another name is Petr Cornelie, recently released by the Denver Nuggets.

https://twitter.com/matty_vanpersie/sta ... 33448?s=21
Almost certainly, Baxi Manresa will not let Ismael Bako go away. Baskonia is moving towards other names, considering what to do in the next days.

https://twitter.com/matty_vanpersie/sta ... 84418?s=21

:)

goyathay
Mensajes: 2074
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: RADIO MACUTO ZONE

por goyathay » 14 Ene 2022, 00:33

Esper oque sigui que Ismael Bako no volia marxar que no pas que si que volia però que el Manresa no l'ha deixat marxar. No es el mateix. A la priemera opció el jugador esta a gust i no vol marxar fins al fina lde temporada. A la segona, el jugador estar a gust però vol marxar i el club no el deixa, amb les consequencies que pot tenir si no han convençut al juagador i s'ha quedat per que no pot pagar la clausula es que baixi el rendiment per emprenyamenta o depresió. I llavors tens un jugador que no et rendeix i que a sobre al final de temporada et marxa gratis però que no has tret rendiment esportiu a la segona meitat de la temporada.
Però bueno, sigui el que sigui, la permanencia quasibé estar assegurada! :P

I aquest any va molt cara!
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 14 Ene 2022, 06:28

Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:Després del cafeconleche (per a mi i per als Reis d Orient :mrgreen: ) i connectada Radio Macuto, s escolta que el partit contra l Andorra es podria disputar el dia 13.
D altra banda, sembla que Xevi Pujol a la seva Carta als Reis ha demanat de cara a la temporada que ve Aleix Font. 8-) Tot fa pensar doncs, en la retirada de Rafa :alarma: :alarma: a final de temporada
Un parell de cosetes................... :roll:

Descartat que juguem contra Andorra el 13 :travieso: Ara una data que sona per les ones és el dia 22 :roll:

I més noms que van arribant de la Carta de Xevi Pujol als Reis d Orient :mrgreen:

El 2n nom a la Carta és el del substitut de Sima, que seria un altre jugador de la lliga ACB que també és cupo :rodarbalon:
Atents diumenge als 5 rivals :jeje:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Manrusia9 » 14 Ene 2022, 07:15

goyathay escribió:Esper oque sigui que Ismael Bako no volia marxar que no pas que si que volia però que el Manresa no l'ha deixat marxar. No es el mateix. A la priemera opció el jugador esta a gust i no vol marxar fins al fina lde temporada. A la segona, el jugador estar a gust però vol marxar i el club no el deixa, amb les consequencies que pot tenir si no han convençut al juagador i s'ha quedat per que no pot pagar la clausula es que baixi el rendiment per emprenyamenta o depresió. I llavors tens un jugador que no et rendeix i que a sobre al final de temporada et marxa gratis però que no has tret rendiment esportiu a la segona meitat de la temporada.
Però bueno, sigui el que sigui, la permanencia quasibé estar assegurada! :P

I aquest any va molt cara!
A veure... Bako va firmar un contracte i hi havia una clausula de sortida. Si no la pot pagar, doncs ha de seguir i estic segur que no es desmotivarà, cada exhibició que faci són XX milers d'€ més en el nou contracte que signi al juliol. Tonto no és, i a més està disfrutant.

Per cert, Bako va firmar 2 anys, no? Per tant, algo rascarem a l'estiu.

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: RADIO MACUTO ZONE

por CalQuinze » 14 Ene 2022, 09:30

Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:Després del cafeconleche (per a mi i per als Reis d Orient :mrgreen: ) i connectada Radio Macuto, s escolta que el partit contra l Andorra es podria disputar el dia 13.
D altra banda, sembla que Xevi Pujol a la seva Carta als Reis ha demanat de cara a la temporada que ve Aleix Font. 8-) Tot fa pensar doncs, en la retirada de Rafa :alarma: :alarma: a final de temporada
Un parell de cosetes................... :roll:

Descartat que juguem contra Andorra el 13 :travieso: Ara una data que sona per les ones és el dia 22 :roll:

I més noms que van arribant de la Carta de Xevi Pujol als Reis d Orient :mrgreen:

El 2n nom a la Carta és el del substitut de Sima, que seria un altre jugador de la lliga ACB que també és cupo :rodarbalon:
Atents diumenge als 5 rivals :jeje:
Ilimane Diop?

No em semblaria una mala opció.

Leodavinci39
Mensajes: 23848
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 14 Ene 2022, 14:02

CalQuinze escribió:
Leodavinci39 escribió:
Leodavinci39 escribió:
Un parell de cosetes................... :roll:

Descartat que juguem contra Andorra el 13 :travieso: Ara una data que sona per les ones és el dia 22 :roll:

I més noms que van arribant de la Carta de Xevi Pujol als Reis d Orient :mrgreen:

El 2n nom a la Carta és el del substitut de Sima, que seria un altre jugador de la lliga ACB que també és cupo :rodarbalon:
Atents diumenge als 5 rivals :jeje:
Ilimane Diop?

No em semblaria una mala opció.
:brindo por eso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 28 Mar 2024, 20:03