RADIO MACUTO ZONE

Leodavinci39
Mensajes: 23875
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 21 Jun 2022, 15:28

CalQuinze escribió:
Johnny2 escribió:
Patterson escribió:
Doncs molt mala notícia..... El Pepe si que era l'estrella d'aquest CLUB!!!! Nse però pinten Bastos.....
I a mi m'ha arribat k Girona vol a Pedro.......
Quin estiu ens espera.........
La pitjor notícia serà si plega Pepe i el substitueix jv
Pel que tinc entès no serà ell. Fa pinta q podria ser un antic regidor d'esports.
TUYALODIJISTE! :D :brindo por eso: bravo!
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: RADIO MACUTO ZONE

por rfccreus » 21 Jun 2022, 15:43

Quan va bé el Club els polítics se apropen amb més ganes, quan van anar malament les coses van sortir ràpid.
Ojalá tinguem sort i sigui algú que estimi al Club i no cobri nòmina cóm sí han fet alguns :-? :-?

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: RADIO MACUTO ZONE

por CalQuinze » 21 Jun 2022, 15:43

Leodavinci39 escribió:
CalQuinze escribió:
Johnny2 escribió:
La pitjor notícia serà si plega Pepe i el substitueix jv
Pel que tinc entès no serà ell. Fa pinta q podria ser un antic regidor d'esports.
TUYALODIJISTE! :D :brindo por eso: bravo!

Ara que ho confirmin. :-?

Leodavinci39
Mensajes: 23875
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 21 Jun 2022, 15:47

CalQuinze escribió:
Leodavinci39 escribió:
CalQuinze escribió:
Pel que tinc entès no serà ell. Fa pinta q podria ser un antic regidor d'esports.
TUYALODIJISTE! :D :brindo por eso: bravo!

Ara que ho confirmin. :-?
Confirmat ;)
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: RADIO MACUTO ZONE

por CalQuinze » 21 Jun 2022, 16:04

rfccreus escribió:Quan va bé el Club els polítics se apropen amb més ganes, quan van anar malament les coses van sortir ràpid.
Ojalá tinguem sort i sigui algú que estimi al Club i no cobri nòmina cóm sí han fet alguns :-? :-?
Normalment, aquests perfils d'origen polític acostumen a fer de president executiu. Ho feia el Vives i crec que també ho feia el Jaume Arnau. Hi ha números que es repeteixi la història. :-?

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: RADIO MACUTO ZONE

por rfccreus » 21 Jun 2022, 16:13

CalQuinze escribió:
rfccreus escribió:Quan va bé el Club els polítics se apropen amb més ganes, quan van anar malament les coses van sortir ràpid.
Ojalá tinguem sort i sigui algú que estimi al Club i no cobri nòmina cóm sí han fet alguns :-? :-?
Normalment, aquests perfils d'origen polític acostumen a fer de president executiu. Ho feia el Vives i crec que també ho feia el Jaume Arnau. Hi ha números que es repeteixi la història. :-?
:llanto: amb un Club com el Manresa aquesta fórmula és una porquería i ja veiem on ens va portar :x a Leb i arruïnats

Borja Perez.
Mensajes: 1272
Registrado: 14 Nov 2009, 17:35
Ubicación: en el ascensor del amor

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Borja Perez. » 21 Jun 2022, 16:24

CalQuinze escribió:
rfccreus escribió:Quan va bé el Club els polítics se apropen amb més ganes, quan van anar malament les coses van sortir ràpid.
Ojalá tinguem sort i sigui algú que estimi al Club i no cobri nòmina cóm sí han fet alguns :-? :-?
Normalment, aquests perfils d'origen polític acostumen a fer de president executiu. Ho feia el Vives i crec que també ho feia el Jaume Arnau. Hi ha números que es repeteixi la història. :-?
No se si tenen "cash pool" entre germans però a Can Serracanta calers no en falten. :D
Vaig trobar als tres germans a Bilbao, el new presi és el qui menys tinc vist, però els altres dos són ben forofos del Manresa . Li donarem vot de confiança

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Patterson » 21 Jun 2022, 16:27

rfccreus escribió:
CalQuinze escribió:
rfccreus escribió:Quan va bé el Club els polítics se apropen amb més ganes, quan van anar malament les coses van sortir ràpid.
Ojalá tinguem sort i sigui algú que estimi al Club i no cobri nòmina cóm sí han fet alguns :-? :-?
Normalment, aquests perfils d'origen polític acostumen a fer de president executiu. Ho feia el Vives i crec que també ho feia el Jaume Arnau. Hi ha números que es repeteixi la història. :-?
:llanto: amb un Club com el Manresa aquesta fórmula és una porquería i ja veiem on ens va portar :x a Leb i arruïnats
Totalment d'acord!! El Vives....es va fer d'or......
En canvi el Pepe....ha estat totalment el revés, per el que tinc entès, ha posat calers de la seva butxaca, i no pocs!!
Es dels millors, per no dir el millor Presi que em tingut!!!!!

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: RADIO MACUTO ZONE

por rfccreus » 21 Jun 2022, 16:28

Patterson escribió:
rfccreus escribió:
CalQuinze escribió:
Normalment, aquests perfils d'origen polític acostumen a fer de president executiu. Ho feia el Vives i crec que també ho feia el Jaume Arnau. Hi ha números que es repeteixi la història. :-?
:llanto: amb un Club com el Manresa aquesta fórmula és una porquería i ja veiem on ens va portar :x a Leb i arruïnats
Totalment d'acord!! El Vives....es va fer d'or......
En canvi el Pepe....ha estat totalment el revés, per el que tinc entès, ha posat calers de la seva butxaca, i no pocs!!
Es dels millors, per no dir el millor Presi que em tingut!!!!!
+1000 el millor en tots els aspectes

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: RADIO MACUTO ZONE

por rfccreus » 21 Jun 2022, 16:45

Si plega el Pepe el millor president qué podríem tenir és el Chichi Creus :brindo por eso:

ejk
Mensajes: 24598
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: RADIO MACUTO ZONE

por ejk » 21 Jun 2022, 16:59

A on podrem seguir la dramàtica RdP? Gràcies!
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Patterson » 21 Jun 2022, 17:55

ejk escribió:A on podrem seguir la dramàtica RdP? Gràcies!
Al Telegram de canal Taronja
Et deixo enllaç via Twitter.

https://mobile.twitter.com/carlesjodar/ ... 7365999616

carlitus
Mensajes: 342
Registrado: 12 May 2008, 11:16

Re: RADIO MACUTO ZONE

por carlitus » 21 Jun 2022, 20:24

Quina putada. Esperem que la continuitat del Pedro no vagi lligada a la del Presi.
I ara un president executiu....o sigui a xupar del bote i poca cosa mes. Esperem que no sigui el que tots tenim en ment....buff, temps dificils venen....

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: RADIO MACUTO ZONE

por rfccreus » 21 Jun 2022, 20:36

Un equip petit i modest cóm el nostre tenir un President executiu i a part gerent és una VERGONYA

Toniinmemoriam
Mensajes: 134
Registrado: 17 Sep 2018, 23:56

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Toniinmemoriam » 21 Jun 2022, 21:00

rfccreus escribió:Un equip petit i modest cóm el nostre tenir un President executiu i a part gerent és una VERGONYA
+ 1

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Patterson » 22 Jun 2022, 08:21

Johnny2 escribió:
Patterson escribió:
Johnny2 escribió:Gran curiositat per a veure qui serà l'entrenador del Girona... Suposo que es sabrà ben aviat, perquè és el primer que s'ha de fitxar.
A mi m'ha arribat k el Marc vol el Pedro....
Font: un abonat del Girona que diu k té contactes dins del club.......
Espero k vaigui molt equivocat
Ara caldrà saber quin pressupost tindrà el Girona.
Per fitxar Pedro i donar-li els jugadors que segur et demanarà cal un bon pico de calers. Has de pagar la clàusula de rescisió, un sou que pel què es comenta no és pas dels baixos de l'ACB, molts fitxatges (algun acomiadament :mrgreen: )...

A part que a Pedro li agrada manar als clubs on va, i no sé si aquí xocarien bastant amb en Marc, que actualment fa i desfà com vol a Girona.
https://mobile.twitter.com/EsportsRAC1/ ... 2510809090
Mama pooooooo.......

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: RADIO MACUTO ZONE

por goyathay » 22 Jun 2022, 09:29

Doncs si, a mi e mfa por que Unicjaa. Girona es a prop de Badalona i a més, potser Pedro estava a l'expectativa de si seguia el Saez o no i ara que ja sap que plega potser també s'en va ell!
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Johnny2
Mensajes: 6589
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Johnny2 » 22 Jun 2022, 12:14

Patterson escribió:
Johnny2 escribió:
Patterson escribió:
A mi m'ha arribat k el Marc vol el Pedro....
Font: un abonat del Girona que diu k té contactes dins del club.......
Espero k vaigui molt equivocat
Ara caldrà saber quin pressupost tindrà el Girona.
Per fitxar Pedro i donar-li els jugadors que segur et demanarà cal un bon pico de calers. Has de pagar la clàusula de rescisió, un sou que pel què es comenta no és pas dels baixos de l'ACB, molts fitxatges (algun acomiadament :mrgreen: )...

A part que a Pedro li agrada manar als clubs on va, i no sé si aquí xocarien bastant amb en Marc, que actualment fa i desfà com vol a Girona.
https://mobile.twitter.com/EsportsRAC1/ ... 2510809090
Mama pooooooo.......
La diferència de cost per Girona entre Pedro i Maldonado deu ser gran. Maldonado sense equip, suposo acceptarà qualsevol oferta mínimament decent, i no hauria de pagar clàusula.
També crec però que ara mateix hi ha una diferència important de nivell entre els dos.
Si marxa Pedro ja ens podem començar a preparar a patir. Aviam què passarà
[img][/img]

TASTET
Mensajes: 48372
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: RADIO MACUTO ZONE

por TASTET » 22 Jun 2022, 12:27

Jo m agafo en que Pedro va dir que només marxaria a algun equip que jugués EL..
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Patterson » 22 Jun 2022, 12:44

TASTET escribió:Jo m agafo en que Pedro va dir que només marxaria a algun equip que jugués EL..
Jo també espero això.....
Però pq no es fa oficial la seva continuïtat?????
Nse em fa molt mala espina......la vetitat

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 4 invitados

Fecha actual 23 Abr 2024, 10:03