RADIO MACUTO ZONE

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Johnny2 » 25 Mar 2021, 22:31

manresinho escribió:
Johnny2 escribió:Encara em pregunto perquè Pedro té tanta alèrgia a fer jugar a Mason de base.
És una posició on ha jugat abans, i ens permetria tenir uns exterior molt potents: Mason de 1, Rafa o Janning de 2, tenim una amenaça exterior brutal.
I Mason també ha mostrat ser capaç de generar joc, assistir...
Si fas jugar molts minuts a Mason de 1 et quedés només amb Rafa, Janning i Vaulet per les posicions de 2-3.

Rafa no està per minutades, Janning sortint d'una lesió complicada i Vaulet arrossegant la fascitis plantar. Està clar que necessitem a Mason al 2 principalment.

Si no es possible fitxar un base cupo es podria buscar un 2-3, que donaria opcions de no sobrecarregar tant de minuts als exteriors.
A mi m'agradaria:
Al base: Ferrari 25-30 min, Mason 10-15 min, Dani G. 0-5 min
Al 2: Mason 10-15 min, Rafa 10-15 min, Janning 10-15 min de 2.
Al 3: Vaulet 20-30 min, Janning 10-15 min, Hinrichs 5-10 min
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 26 Mar 2021, 05:39

Johnny2 escribió:
manresinho escribió:
Johnny2 escribió:Encara em pregunto perquè Pedro té tanta alèrgia a fer jugar a Mason de base.
És una posició on ha jugat abans, i ens permetria tenir uns exterior molt potents: Mason de 1, Rafa o Janning de 2, tenim una amenaça exterior brutal.
I Mason també ha mostrat ser capaç de generar joc, assistir...
Si fas jugar molts minuts a Mason de 1 et quedés només amb Rafa, Janning i Vaulet per les posicions de 2-3.

Rafa no està per minutades, Janning sortint d'una lesió complicada i Vaulet arrossegant la fascitis plantar. Està clar que necessitem a Mason al 2 principalment.

Si no es possible fitxar un base cupo es podria buscar un 2-3, que donaria opcions de no sobrecarregar tant de minuts als exteriors.
A mi m'agradaria:
Al base: Ferrari 25-30 min, Mason 10-15 min, Dani G. 0-5 min
Al 2: Mason 10-15 min, Rafa 10-15 min, Janning 10-15 min de 2.
Al 3: Vaulet 20-30 min, Janning 10-15 min, Hinrichs 5-10 min
Estic amb el manresinho :P Una de les claus del bon joc amb Pedro és el coneixement dels "sistemes": cada jugador té clar el seu rol i on ha de ser en cada moment. :postureo: Si comencem a fer jugar al 2 de 1 , al 3 de 2.............es faran la pitxa un lio :mrgreen:

Mantenim els "sistemes" canviant només una peça: Dani per Tabú :brindo por eso: Perdrem molt en ritme de joc, però esperem que ho compensi amb millor % de tir.

Avui sabrem qui és el "cupo agitatoallas" escollit. Un cop recuperat Baez, ja no té per què ser Mutic :travieso:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

manresinho
Mensajes: 6018
Registrado: 17 Ene 2005, 14:23

Re: RADIO MACUTO ZONE

por manresinho » 26 Mar 2021, 16:38

Johnny2 escribió:
manresinho escribió:
Johnny2 escribió:Encara em pregunto perquè Pedro té tanta alèrgia a fer jugar a Mason de base.
És una posició on ha jugat abans, i ens permetria tenir uns exterior molt potents: Mason de 1, Rafa o Janning de 2, tenim una amenaça exterior brutal.
I Mason també ha mostrat ser capaç de generar joc, assistir...
Si fas jugar molts minuts a Mason de 1 et quedés només amb Rafa, Janning i Vaulet per les posicions de 2-3.

Rafa no està per minutades, Janning sortint d'una lesió complicada i Vaulet arrossegant la fascitis plantar. Està clar que necessitem a Mason al 2 principalment.

Si no es possible fitxar un base cupo es podria buscar un 2-3, que donaria opcions de no sobrecarregar tant de minuts als exteriors.
A mi m'agradaria:
Al base: Ferrari 25-30 min, Mason 10-15 min, Dani G. 0-5 min
Al 2: Mason 10-15 min, Rafa 10-15 min, Janning 10-15 min de 2.
Al 3: Vaulet 20-30 min, Janning 10-15 min, Hinrichs 5-10 min
Pedro confirma en roda de prensa la baixa de Tabu, així que per força la rotació serà la que comentes.
També ha dit que Ferrari està tocat per un esguinç de turmell.
Esperem que la càrrega de minuts no ens faci una mala passada en forma de més lesions, i menys en un partit on tenim molt poques opcions de guanyar.

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Johnny2 » 26 Mar 2021, 19:23

manresinho escribió:
Johnny2 escribió:
manresinho escribió: Si fas jugar molts minuts a Mason de 1 et quedés només amb Rafa, Janning i Vaulet per les posicions de 2-3.

Rafa no està per minutades, Janning sortint d'una lesió complicada i Vaulet arrossegant la fascitis plantar. Està clar que necessitem a Mason al 2 principalment.

Si no es possible fitxar un base cupo es podria buscar un 2-3, que donaria opcions de no sobrecarregar tant de minuts als exteriors.
A mi m'agradaria:
Al base: Ferrari 25-30 min, Mason 10-15 min, Dani G. 0-5 min
Al 2: Mason 10-15 min, Rafa 10-15 min, Janning 10-15 min de 2.
Al 3: Vaulet 20-30 min, Janning 10-15 min, Hinrichs 5-10 min
Pedro confirma en roda de prensa la baixa de Tabu, així que per força la rotació serà la que comentes.
També ha dit que Ferrari està tocat per un esguinç de turmell.
Esperem que la càrrega de minuts no ens faci una mala passada en forma de més lesions, i menys en un partit on tenim molt poques opcions de guanyar.
Per a mi una bona combinació de jugadors, sempre i quan tinguis un Ferrari en plena forma.
Si el Frankie està tocat, cal mirar si tenim opcions per forçar o no. Si el Madrid es posa a més de 15, doncs a donar minuts a Dani Garcia i a mirar que no es faci mal ningú.
[img][/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 26 Mar 2021, 20:22

Doncs si, resar per què ningú no prengui mal i a passar pàgina i a pensar en Bilbao.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 30 Mar 2021, 13:59

Leodavinci39 escribió:
joanmo1994 escribió:Una mica d'offtopic, creieu, sincerament, que renovaran Jou i Pedro?

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
Pedro ja està renovat (només una hipotètica sortida de Durán de Badalona....però això és MOLT improbable).
I Jou, a menys que rebi una oferta d algun dels "grans" (MOLT imrpobable també) està molt aprop de renovar ;)
YOYALODIJE :P
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: RADIO MACUTO ZONE

por TASTET » 31 Mar 2021, 16:36

Segons sembla Grigonis fitxarà pel cska
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 03 Abr 2021, 16:52

Pel que arriba a Radio Macuto, desmentir els rumors sobre el presi. Josep Saez seguirà sent el presi la temporada vinent. :botar:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Leodavinci39
Mensajes: 23874
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Leodavinci39 » 04 Abr 2021, 06:28

Leodavinci39 escribió:Tot esperant el doble fitxatge oficial, avui al cafeconleche el més comentat és el bon estat de forma de Dani Garcia :o :shock: . Si algú patia per com quedaría després de la greu lesió que va patir, tranquils. Els qui l han vist entrenar aquests dies al Nou Congost aseguren que està al 120% :cosuverde: . Veurem si no se li acaba fent lloc a la 1a plantilla. :roll:
YOYALODIJE a mitjans de juny :todos a botar: :rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

uooo20
Mensajes: 134
Registrado: 01 Nov 2006, 09:48

Re: RADIO MACUTO ZONE

por uooo20 » 04 Abr 2021, 10:33

Dius tantes coses que algunes has d'encertar.

Si encertessis més que fallesis encara, però noi, no és així... :roll:

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Patterson » 04 Abr 2021, 11:18

uooo20 escribió:Dius tantes coses que algunes has d'encertar.

Si encertessis més que fallesis encara, però noi, no és així... :roll:
Exacte!!!! Però quan falla....està calladet......
Deia que amb Eatherton ens havien fet un gol...que no mereixia cobrar el que cobrava....que Sajus acabaria sent el 5 titular etc etc......

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Tronn » 04 Abr 2021, 13:29

Patterson escribió:
uooo20 escribió:Dius tantes coses que algunes has d'encertar.

Si encertessis més que fallesis encara, però noi, no és així... :roll:
Exacte!!!! Però quan falla....està calladet......
Deia que amb Eatherton ens havien fet un gol...que no mereixia cobrar el que cobrava....que Sajus acabaria sent el 5 titular etc etc......
Al gurú no us el podeu prendre seriosament.
Deixa anar les seves xuminades i, quan de tant l'endevina, surt el YOYALODIJE.
Heu de fer com ell que ens te a un quants de nosaltres bloquejats, jo ja ho he fet, perque no paga la pena llegir-lo.
Per cert, partidàs ahir de l'equip, tots endollats. La gran sorpresa darrerament està sent Sima.

Toniinmemoriam
Mensajes: 134
Registrado: 17 Sep 2018, 23:56

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Toniinmemoriam » 04 Abr 2021, 20:07

Tronn escribió:
Patterson escribió:
uooo20 escribió:Dius tantes coses que algunes has d'encertar.

Si encertessis més que fallesis encara, però noi, no és així... :roll:
Exacte!!!! Però quan falla....està calladet......
Deia que amb Eatherton ens havien fet un gol...que no mereixia cobrar el que cobrava....que Sajus acabaria sent el 5 titular etc etc......
Al gurú no us el podeu prendre seriosament.
Deixa anar les seves xuminades i, quan de tant l'endevina, surt el YOYALODIJE.
Heu de fer com ell que ens te a un quants de nosaltres bloquejats, jo ja ho he fet, perque no paga la pena llegir-lo.
Per cert, partidàs ahir de l'equip, tots endollats. La gran sorpresa darrerament està sent Sima.
Ara que l'equip està salvat i sembla complicat el PO entenc que seria qüestió de donar molts minuts a Sima, Dani Garcia els tindrà per la lesió de D.Pérez

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: RADIO MACUTO ZONE

por goyathay » 04 Abr 2021, 20:44

Correcte, jo donaria una gran minutada a Sima i a Dani Garcia, que també el provaria d'escolta, que pel poc que he vist jugar crec que serviria. I intentaria convencer a Ferrari que renovés un any mes fent-li veure que es el reves que la cervesa San Miquel que quan s'en va de Manresa, no triumfa. :todos a botar:
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Johnny2 » 04 Abr 2021, 21:13

Jo per l'any que ve em quedaria als tres 5, sobretot si juguem competició europea.
Tenim uns 5 que són atlètics i que els tres tenen prou qualitat per a poder jugar. Si juguem a Europa hi haurà minuts per a tots i necessitarem poder rotar.
[img][/img]

Toniinmemoriam
Mensajes: 134
Registrado: 17 Sep 2018, 23:56

Re: RADIO MACUTO ZONE

por Toniinmemoriam » 04 Abr 2021, 23:09

Johnny2 escribió:Jo per l'any que ve em quedaria als tres 5, sobretot si juguem competició europea.
Tenim uns 5 que són atlètics i que els tres tenen prou qualitat per a poder jugar. Si juguem a Europa hi haurà minuts per a tots i necessitarem poder rotar.
+ 1 sobretot si juguem a Europa

joanmo1994
Mensajes: 1310
Registrado: 24 Nov 2014, 10:32
Ubicación: Anglès(Girona)

Re: RADIO MACUTO ZONE

por joanmo1994 » 04 Abr 2021, 23:36

Johnny2 escribió:Jo per l'any que ve em quedaria als tres 5, sobretot si juguem competició europea.
Tenim uns 5 que són atlètics i que els tres tenen prou qualitat per a poder jugar. Si juguem a Europa hi haurà minuts per a tots i necessitarem poder rotar.
Jo em quedaria a tot l'equip jejeje
Jo imagino que tant Scott com Martynas volaran, seria lo normal encara que Scott tingui contracte. La veritat és que la plantilla que ens ha quedat a final de temporada és molt, molt bona!

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
Som i serem ACB. Força Resa! :amor:

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: RADIO MACUTO ZONE

por rfccreus » 05 Abr 2021, 10:54

Toniinmemoriam escribió:
Tronn escribió:
Patterson escribió:
Exacte!!!! Però quan falla....està calladet......
Deia que amb Eatherton ens havien fet un gol...que no mereixia cobrar el que cobrava....que Sajus acabaria sent el 5 titular etc etc......
Al gurú no us el podeu prendre seriosament.
Deixa anar les seves xuminades i, quan de tant l'endevina, surt el YOYALODIJE.
Heu de fer com ell que ens te a un quants de nosaltres bloquejats, jo ja ho he fet, perque no paga la pena llegir-lo.
Per cert, partidàs ahir de l'equip, tots endollats. La gran sorpresa darrerament està sent Sima.
Ara que l'equip està salvat i sembla complicat el PO entenc que seria qüestió de donar molts minuts a Sima, Dani Garcia els tindrà per la lesió de D.Pérez
Complicat ho es fins hi tot quedar entre els 12 primers ja que per darrera venen Andorra, Granca i Saragossa que segur guanyarant molts partits....... ara bè confiança total amb aquest equip i veurem de que son capaços :botepiernas: , partit a partit i a disfrutar com mai i una cosa si tinc clara que renovar els abonaments ha sigut un encert ja que es molt senzill voler tenir un bon equip i donar te de baixa per el fet de no poder anar al Congost ,,,,tots hi volem ser allà però toca fer al sacrifici i donar suport al equip des de casa :brindo por eso:

bowie15
Mensajes: 1396
Registrado: 19 Nov 2007, 14:31
Ubicación: In a tin can

Re: RADIO MACUTO ZONE

por bowie15 » 05 Abr 2021, 12:03

rfccreus escribió:
Toniinmemoriam escribió:
Tronn escribió: Al gurú no us el podeu prendre seriosament.
Deixa anar les seves xuminades i, quan de tant l'endevina, surt el YOYALODIJE.
Heu de fer com ell que ens te a un quants de nosaltres bloquejats, jo ja ho he fet, perque no paga la pena llegir-lo.
Per cert, partidàs ahir de l'equip, tots endollats. La gran sorpresa darrerament està sent Sima.
Ara que l'equip està salvat i sembla complicat el PO entenc que seria qüestió de donar molts minuts a Sima, Dani Garcia els tindrà per la lesió de D.Pérez
Complicat ho es fins hi tot quedar entre els 12 primers ja que per darrera venen Andorra, Granca i Saragossa que segur guanyarant molts partits....... ara bè confiança total amb aquest equip i veurem de que son capaços :botepiernas: , partit a partit i a disfrutar com mai i una cosa si tinc clara que renovar els abonaments ha sigut un encert ja que es molt senzill voler tenir un bon equip i donar te de baixa per el fet de no poder anar al Congost ,,,,tots hi volem ser allà però toca fer al sacrifici i donar suport al equip des de casa :brindo por eso:
Completament d'acord, es molt mes fàcil donar-se de baixa, pero a final de temporada voler recuperar el teu abonament i així estalviar-te uns centimets, ja pagaran els tontos de sempre. A Manresa, ciutat de basket, molts volen un club a l'elit pero sense rascar-se la butxaca, aprofitant invitacions d'aquí i d'allà o demanant els carnets als coneguts que saben que aquell dia no poden assistir al partit, ¡quina ràbia em fa aquesta gent! molts amb posibilitats econòmiques sobrades per treure's un abonament pero son uns garrepes.
Jo, com molts de vosaltres, he renovat els meus dos abonaments conscient que no podré assistir a un sol partit, ho he fet per ajudar al club, un petit gra de sorra per poder tirar endevant que ja es prou difícil en una petita ciutat com la nostre.
No se com el club compensarà aquesta fidelitat, no demano una compesació econòmica ni res d'això, pero si que tinguin en compte als que, en moments difícils, no fallem mai.
Perdoneu la tabarra pero m'ho havia de treure de sobra. :)

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: RADIO MACUTO ZONE

por TASTET » 05 Abr 2021, 12:44

Bowie, tu fes un contracte, cobra l i després no el compleixis.. Ja m explicaràs què passa... No tothom va sobrat de diners.. En el meu cas 4 carnets que no són 4 duros.. Jo no dic retornar l imoort íntegre, però algun detall no estaria malament..
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Abr 2024, 05:54