Johnny2 escribió:Leodavinci39 escribió:Leodavinci39 escribió:
YOYALODIJE a mitjan setembre
PD Pel que corre per les ones, Pedro ja ha escrit la seva Carta als Reis demanant un 2n fitxatge/jugador fora 8-)
YOYALODIJE
Ok amb això... però de moment ni Mason ni Sima fora, que és el què ens vam jugar
Leodavinci39 escribió:Leodavinci39 escribió:Johnny2 escribió:
Eii, Mason i Sima es quedaran. Si no et sap greu, prefereixo que m'invitis a un capuccino amb canyella.
Després del cafeconleche i connectada Radio Macuto, TOTES les ones diuen el mateix: NO hi haurà cap més fitxatge.![]()
Passa poques vegades, però mooooolt de tan en tan la meva opinió discrepa de Radio Macuto![]()
T he de dir, que els pocs casos que hi ha hagut sempre Radio Macuto tenia la raó i jo no. Però esperem a finals de generAmb canyella era, oi?
A Radio Macuto m insisteixen que no marxarà ningú i que vagi pensant en pagar el capuccino amb canyellai a mi l instint em segueix dient que abans de finalitzar gener, algún jugador "saltarà"
Leodavinci39 escribió:Leodavinci39 escribió:Leodavinci39 escribió:
Després del cafeconleche i connectada Radio Macuto, TOTES les ones diuen el mateix: NO hi haurà cap més fitxatge.![]()
Passa poques vegades, però mooooolt de tan en tan la meva opinió discrepa de Radio Macuto![]()
T he de dir, que els pocs casos que hi ha hagut sempre Radio Macuto tenia la raó i jo no. Però esperem a finals de generAmb canyella era, oi?
A Radio Macuto m insisteixen que no marxarà ningú i que vagi pensant en pagar el capuccino amb canyellai a mi l instint em segueix dient que abans de finalitzar gener, algún jugador "saltarà"
INSTINTO BASICO
Leodavinci39 escribió:Tic toc tic toc..................![]()
bowie15 escribió:Leodavinci39 escribió:Tic toc tic toc..................![]()
Dons al final resulta que tindrà raó.![]()
Leodavinci39 escribió:Després del cafeconleche, a Radio Macuto es comenta que així com a Barcelona hi ha instaurat des de fa molts anys la Creu de Sant Jordi, a Manresa es plantegen instaurar la Creu de San Pedro.![]()
Si la temporada passada els "guardonats" van ser Sakho i Toolson, en aquesta sembla clar que són Joesaar i Tabú.
Leodavinci39 escribió:Després del cafeconleche, s escolta per les ones de Radio Macuto que Tabú està entre els 24 preseleccionats pel seleccionador nacional dels Països Baixos, Dario Gjergja, en el període previ als dos últims partits de classificació pel Campeonat d Europa el próper mes a Vilnius, Lituania.
A l igual que quan Joesaar va anar amb la seva selecció, podría ser un viatge només d anada.![]()
PD EM queden només 4 dies![]()
![]()
tic toc tic toc
Johnny2 escribió:Leodavinci39 escribió:Després del cafeconleche, s escolta per les ones de Radio Macuto que Tabú està entre els 24 preseleccionats pel seleccionador nacional dels Països Baixos, Dario Gjergja, en el període previ als dos últims partits de classificació pel Campeonat d Europa el próper mes a Vilnius, Lituania.
A l igual que quan Joesaar va anar amb la seva selecció, podría ser un viatge només d anada.![]()
![]()
tic toc tic toc
https://ca.wikipedia.org/wiki/Caf%C3%A8_amb_llet
Leodavinci39 escribió:Johnny2 escribió:Leodavinci39 escribió:
Weno, weno, veurem d aquí un mes, quan tornin Jou i Mason, que només tenim 12 fitxes, un haurà de saltari m aposto el croissant que no será Jenning
PD: Apart que no ho podem pagar
Home, jo aposto que quan dins de dos mesos s'acabi el contracte de Janning, i suposant que ja tinguem Mason i Jou, li agraïran els serveis prestats i adéu. Perquè tant Mason com Jou tenen contracte l'any que ve, i no deu ser pas tant fàcil de rescindir.
Un altre tema seria que s'ajuntéssin els astres, Janning es posés un "sou Manresa", acceptés un any més de contracte, i Mason acceptés marxar amb poca o cap indemnització.
Però és un conjunció astral força complicada!
Moooooooooooooooooooltes cosesAnem a pams
![]()
-El "normal" seria que l haguem fitxat fins el 27 de febrer (IMPORTANT partit Baxi-Murcia). ABANS, hi ha l aturada de dues setmanes per COPA (imagina que la juguessim)
-Mason i Jou en tenen "en teoría" per UN MES (24/25 de gener). Ens trobarem amb 13 fitxes i descartar algú. Jou és "cupo" així que Mason té tots els números. Acceptarà Mason no jugar dos partits de lliga (i no disputar la Copa donat el cas) o preferirà buscar-se equip¿?
Leodavinci39 escribió:Després del cafeconleche, cada cop són més fortes les ones que apunten a Peñarroya a la banqueta del Valencia la temporada que ve.![]()
Sembla que tindrem un altre estiu amb el joc de les cadires
Leodavinci39 escribió:Johnny2 escribió:Leodavinci39 escribió:Després del cafeconleche, s escolta per les ones de Radio Macuto que Tabú està entre els 24 preseleccionats pel seleccionador nacional dels Països Baixos, Dario Gjergja, en el període previ als dos últims partits de classificació pel Campeonat d Europa el próper mes a Vilnius, Lituania.
![]()
tic toc tic toc
https://ca.wikipedia.org/wiki/Caf%C3%A8_amb_llet
![]()
![]()
![]()
Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 7 invitados