por Leodavinci39 »
21 May 2020, 13:45
kelo_19 escribió:Leodavinci39 escribió:Xerinola escribió:No pots desenvolupar ho més?!
Per cert, si hi ha substitut de shako, i de mitrovic, també ni haurà per kravish?! Pq no em quadra, per diners, algun millor que shako com a 5e pivot, ja que el substitut de kravish i mitrovic anirien per davant. Espero haver-me explicat
Em sap greu, però no puc
Aquesta "perestroika" del Club mereix una mica de responsabilitat per part nostra
I no, del substitut de Kravish no ens ha arribat res

Ben fet que feu.
A mi només em costa d'entendre que fa dies que parlem que si el Pere està més fora que dins, que si lo de Toolson no fa bona pinta, i que no arribavem al preu de DJ Seeley. Llegir ara la paraula il·lusionant no m'acaba d'encaixar amb tot el que s'ha anat sabent.
Il.lusionant el PROJECTE a 2/3 anys vista. La temporada que ve cal considerar-la un fet excepcional: sense public, amb un pressupost baixíssim, etc etc. El més important és mirar a mig termini. I aquí les notícies que ens arriben són MOLT BONES
Pel que fa a la plantilla de la temporada que ve, amb tan poc pressupost no esperem "NOMS" però els jugadors que van sonant tenen bona pinta i és que l scouting que va haver de fer Xevi a la Champions ens servirá força

[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]