Premis a la temporada 2020/21

19 mensajes   •   Página 1 de 1
Pirlo_Cesc
Mensajes: 3433
Registrado: 08 Mar 2008, 14:09

Premis a la temporada 2020/21

por Pirlo_Cesc » 02 Jun 2021, 12:36

A La Barra del Nou Congost hem entregat els premis als millors de la temporada, ho podeu veure aquí: https://barranoucongost.com/i-edicio-pr ... u-congost/

Si molesta que s'hagi obert un post per això (la idea és per poder-ho comentar), ho borrem.
La Barra del Nou Congost: https://barranoucongost.com/

Toniinmemoriam
Mensajes: 134
Registrado: 17 Sep 2018, 23:56

Re: Premis a la temporada 2020/21

por Toniinmemoriam » 02 Jun 2021, 13:04

Pirlo_Cesc escribió:A La Barra del Nou Congost hem entregat els premis als millors de la temporada, ho podeu veure aquí: https://barranoucongost.com/i-edicio-pr ... u-congost/

Si molesta que s'hagi obert un post per això (la idea és per poder-ho comentar), ho borrem.
Trobo a faltar un premi per a Vaulet. A Argentina hi ha molts poltres, jo li donaria el premi al poltre desbocat o, alternativament, premi pit i coll.... :bote: :bote: :bote:

irontms
Mensajes: 2808
Registrado: 19 Dic 2005, 22:43

Re: Premis a la temporada 2020/21

por irontms » 02 Jun 2021, 13:05

Pirlo_Cesc escribió:A La Barra del Nou Congost hem entregat els premis als millors de la temporada, ho podeu veure aquí: https://barranoucongost.com/i-edicio-pr ... u-congost/

Si molesta que s'hagi obert un post per això (la idea és per poder-ho comentar), ho borrem.
Molt bona feina!

L'MVP estava cantat i el Joan Laporta... :todos a botar:

P.D: despres de que al foro hi hagi 5000 posts del mateix personatge crec que per un no passa res :D

Tronn
Mensajes: 2953
Registrado: 25 Abr 2012, 16:26

Re: Premis a la temporada 2020/21

por Tronn » 02 Jun 2021, 15:24

irontms escribió:
Pirlo_Cesc escribió:A La Barra del Nou Congost hem entregat els premis als millors de la temporada, ho podeu veure aquí: https://barranoucongost.com/i-edicio-pr ... u-congost/

Si molesta que s'hagi obert un post per això (la idea és per poder-ho comentar), ho borrem.
Molt bona feina!

L'MVP estava cantat i el Joan Laporta... :todos a botar:

P.D: despres de que al foro hi hagi 5000 posts del mateix personatge crec que per un no passa res :D
:todos a botar:

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: Premis a la temporada 2020/21

por Patterson » 02 Jun 2021, 17:23

Tronn escribió:
irontms escribió:
Pirlo_Cesc escribió:A La Barra del Nou Congost hem entregat els premis als millors de la temporada, ho podeu veure aquí: https://barranoucongost.com/i-edicio-pr ... u-congost/

Si molesta que s'hagi obert un post per això (la idea és per poder-ho comentar), ho borrem.
Molt bona feina!

L'MVP estava cantat i el Joan Laporta... :todos a botar:

P.D: despres de que al foro hi hagi 5000 posts del mateix personatge crec que per un no passa res :D
:todos a botar:
:todos a botar: almenys tindrem aires nous el Foro!!!!!

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: Premis a la temporada 2020/21

por goyathay » 03 Jun 2021, 00:12

Estic d'acord amb tots, menys amb el de la decepció de la temporada. Per mi ha sigut Jonathan Tabu ja que era un jugador conegut, sabiem que era bo, que era anotador i a més, al contrari que Josean, va tenir molts minuts i partits per demostrar el seu talent... i no ho va fer. En canvi Josean el poc que vem veure no va decepcionar. Ho va fer bé i si no vem veure més va ser per culpa de l'entrenador.
I poseu que un altre candidat era Matt Jannig però per mi no ha va fer pas malament. Podria haver sigut mes regular, però potser si fos un crack no hauria vingut ja que no hagues estat sense equip, (si, d'acord, venia d'una lesió).

El demès, d'acord 100%
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: Premis a la temporada 2020/21

por rfccreus » 03 Jun 2021, 06:08

Molt bona feina, però faltaria un premi per Vaulet jugador qué amb problemes físics i jugant amb mascareta no ha faltat a cap partit, compromís 100x10 :brindo por eso:

Pirlo_Cesc
Mensajes: 3433
Registrado: 08 Mar 2008, 14:09

Re: Premis a la temporada 2020/21

por Pirlo_Cesc » 03 Jun 2021, 09:32

Gràcies pels comentaris, estem mirant d'afegir en bo d'en Vaulet.

Pel que deieu de Tabu...per a mi és un tema complicat. La meitat del temps que va estar aquí va rendir molt bé, inclús per sobre de l'esperat; però després es va enfonsar de cop... Podria entrar, però diguéssim que esperavem més de Joesaar.
La Barra del Nou Congost: https://barranoucongost.com/

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: Premis a la temporada 2020/21

por Johnny2 » 03 Jun 2021, 12:45

Pirlo_Cesc escribió:Gràcies pels comentaris, estem mirant d'afegir en bo d'en Vaulet.

Pel que deieu de Tabu...per a mi és un tema complicat. La meitat del temps que va estar aquí va rendir molt bé, inclús per sobre de l'esperat; però després es va enfonsar de cop... Podria entrar, però diguéssim que esperavem més de Joesaar.
Ets MOLT generós dient que la meitat del temps... jo només li recordo dos partits realment bons.
De fet va començar en plan dièsel, poc ritme, perdent pilotes... i només ho compensava amb algun triple de tant en tant.
Després va fer dos partits molt bons, i va tornar al nivell del principi.
[img][/img]

Pirlo_Cesc
Mensajes: 3433
Registrado: 08 Mar 2008, 14:09

Re: Premis a la temporada 2020/21

por Pirlo_Cesc » 04 Jun 2021, 16:24

Johnny2 escribió:
Pirlo_Cesc escribió:Gràcies pels comentaris, estem mirant d'afegir en bo d'en Vaulet.

Pel que deieu de Tabu...per a mi és un tema complicat. La meitat del temps que va estar aquí va rendir molt bé, inclús per sobre de l'esperat; però després es va enfonsar de cop... Podria entrar, però diguéssim que esperavem més de Joesaar.
Ets MOLT generós dient que la meitat del temps... jo només li recordo dos partits realment bons.
De fet va començar en plan dièsel, poc ritme, perdent pilotes... i només ho compensava amb algun triple de tant en tant.
Després va fer dos partits molt bons, i va tornar al nivell del principi.
En les 10 primeres jornades, fa una mitjana de 10,6 punts i 5 assistències. En aquestes, partits de 23 punts, 18, 17 i 16, passant dels 10 en 6 d'aquests partits.
La Barra del Nou Congost: https://barranoucongost.com/

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: Premis a la temporada 2020/21

por Johnny2 » 04 Jun 2021, 18:33

Pirlo_Cesc escribió:
Johnny2 escribió:
Pirlo_Cesc escribió:Gràcies pels comentaris, estem mirant d'afegir en bo d'en Vaulet.

Pel que deieu de Tabu...per a mi és un tema complicat. La meitat del temps que va estar aquí va rendir molt bé, inclús per sobre de l'esperat; però després es va enfonsar de cop... Podria entrar, però diguéssim que esperavem més de Joesaar.
Ets MOLT generós dient que la meitat del temps... jo només li recordo dos partits realment bons.
De fet va començar en plan dièsel, poc ritme, perdent pilotes... i només ho compensava amb algun triple de tant en tant.
Després va fer dos partits molt bons, i va tornar al nivell del principi.
En les 10 primeres jornades, fa una mitjana de 10,6 punts i 5 assistències. En aquestes, partits de 23 punts, 18, 17 i 16, passant dels 10 en 6 d'aquests partits.
Home, et creia més entès en bàsquet com per anar treient estadístiques com si fóssin la senyal inequívoca de la vàlua d'un jugador.
Ja dic, poc ritme, pilotes perdudes (podríem dir-ne errors no forçats), en defensa anar fent però menys intens que el Dani... arreglat a nivell estadístic per alguns triples, i això sí, a nivell de tirs lliures segur, de manera que quan l'equip feia faltes per parar el crono, sumava valoració i punts depressa.

Malgrat les seves mancances, crec que aporta més a l'equip Dani Garcia, tot i que segur que la seva valoració estadística és molt inferior.
[img][/img]

Pirlo_Cesc
Mensajes: 3433
Registrado: 08 Mar 2008, 14:09

Re: Premis a la temporada 2020/21

por Pirlo_Cesc » 08 Jun 2021, 10:18

Johnny2 escribió:
Pirlo_Cesc escribió:
Johnny2 escribió:
Ets MOLT generós dient que la meitat del temps... jo només li recordo dos partits realment bons.
De fet va començar en plan dièsel, poc ritme, perdent pilotes... i només ho compensava amb algun triple de tant en tant.
Després va fer dos partits molt bons, i va tornar al nivell del principi.
En les 10 primeres jornades, fa una mitjana de 10,6 punts i 5 assistències. En aquestes, partits de 23 punts, 18, 17 i 16, passant dels 10 en 6 d'aquests partits.
Home, et creia més entès en bàsquet com per anar treient estadístiques com si fóssin la senyal inequívoca de la vàlua d'un jugador.
Ja dic, poc ritme, pilotes perdudes (podríem dir-ne errors no forçats), en defensa anar fent però menys intens que el Dani... arreglat a nivell estadístic per alguns triples, i això sí, a nivell de tirs lliures segur, de manera que quan l'equip feia faltes per parar el crono, sumava valoració i punts depressa.

Malgrat les seves mancances, crec que aporta més a l'equip Dani Garcia, tot i que segur que la seva valoració estadística és molt inferior.
Estadístiques a banda -tot i que tampoc les podem obviar-, a mi si que durant els primers dos mesos em va agradar el rendiment de Tabu. Per una banda, perquè les meves expectatives amb ell eren molt baixes; per l'altra, perquè crec que aportava el que necessitavem en un segon base de Dani Pérez, que són punts (el que li falla al Dani). Si hagués mantingut el rendiment, a mi per 10-15 minuts m'encaixava perfectament. Després de la lesió ja sí que mostra un nivell gairebé denunciable. El problema que li veig al Dani García és físic, em costa veure'l fent carrera a l'ACB (tant de bo m'equivoqui).
La Barra del Nou Congost: https://barranoucongost.com/

Johnny2
Mensajes: 6587
Registrado: 10 Sep 2008, 01:14

Re: Premis a la temporada 2020/21

por Johnny2 » 08 Jun 2021, 12:58

Pirlo_Cesc escribió:
Johnny2 escribió:
Pirlo_Cesc escribió: En les 10 primeres jornades, fa una mitjana de 10,6 punts i 5 assistències. En aquestes, partits de 23 punts, 18, 17 i 16, passant dels 10 en 6 d'aquests partits.
Home, et creia més entès en bàsquet com per anar treient estadístiques com si fóssin la senyal inequívoca de la vàlua d'un jugador.
Ja dic, poc ritme, pilotes perdudes (podríem dir-ne errors no forçats), en defensa anar fent però menys intens que el Dani... arreglat a nivell estadístic per alguns triples, i això sí, a nivell de tirs lliures segur, de manera que quan l'equip feia faltes per parar el crono, sumava valoració i punts depressa.

Malgrat les seves mancances, crec que aporta més a l'equip Dani Garcia, tot i que segur que la seva valoració estadística és molt inferior.
Estadístiques a banda -tot i que tampoc les podem obviar-, a mi si que durant els primers dos mesos em va agradar el rendiment de Tabu. Per una banda, perquè les meves expectatives amb ell eren molt baixes; per l'altra, perquè crec que aportava el que necessitavem en un segon base de Dani Pérez, que són punts (el que li falla al Dani). Si hagués mantingut el rendiment, a mi per 10-15 minuts m'encaixava perfectament. Després de la lesió ja sí que mostra un nivell gairebé denunciable. El problema que li veig al Dani García és físic, em costa veure'l fent carrera a l'ACB (tant de bo m'equivoqui).
Sobre gustos res escrit... però en fi, el propi Pedro va acabar reconeixent que Tabu estava baix de forma i de fet no ha acabat la temporada.
Dani Garcia crec que pot jugar a l'ACB, però pel seu físic no crec que pugui pujar del rol de tercer o en moments puntual segon base. De totes formes, el segueixo preferint a Tabu. Al menys el català hi posava nervi i ritme.
[img][/img]

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: Premis a la temporada 2020/21

por TASTET » 08 Jun 2021, 20:40

Mvp: Eatherton
Revelació: Sima
Decepció: Baez
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Patterson
Mensajes: 1355
Registrado: 01 Sep 2016, 19:05

Re: Premis a la temporada 2020/21

por Patterson » 08 Jun 2021, 21:54

MVP- Eatherton
Revelació- Sima
Decepció - Janning

rfccreus
Mensajes: 5119
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: Premis a la temporada 2020/21

por rfccreus » 08 Jun 2021, 23:06

MVP Eatherton
Revelacio Sima
Decepcio Dulkys

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: Premis a la temporada 2020/21

por goyathay » 09 Jun 2021, 01:25

MVP: Dani Perez (Sense comptar les jornades lesionat, obviamnet). M'explico. Eatherton ha fet grans partits i grans numeros... gracies a que hi havia un bon base. Moltissims putns ha sigut portes enreres amb Dani Perez o jugades generades pel base i podent fer la darrera passada a Eatherton lliure de marca. Que també te talent Eatherton de poder-se desmarca o agafar els rebots ofensius que agafava inclos a vegades de tirs errats seus. Però crec que amb un altre base, Eatherton no hagues brillat igual. Per exemple, amb Ferrari. Si es pogues analitzar estadisticament els numeros de Eatherton jugant amb el Dani i jugant amb Ferrari, crec que es veuria diferencia. Es la meva opinió.
Revelació: Guillem Jou
Decepció: Tabu/Dulkys. Tabu, perque jo confiava que aportaria més. Dulkis perque no va aportar res de res.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

Pirlo_Cesc
Mensajes: 3433
Registrado: 08 Mar 2008, 14:09

Re: Premis a la temporada 2020/21

por Pirlo_Cesc » 09 Jun 2021, 09:13

El tema Dulkys jo crec que pot decebre que s'el fitxes. Ara bé, el rendiment crec que cap de nosaltres tampoc esperava gran cosa, no?
La Barra del Nou Congost: https://barranoucongost.com/

TASTET
Mensajes: 48368
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: Premis a la temporada 2020/21

por TASTET » 09 Jun 2021, 09:22

goyathay escribió:MVP: Dani Perez (Sense comptar les jornades lesionat, obviamnet). M'explico. Eatherton ha fet grans partits i grans numeros... gracies a que hi havia un bon base. Moltissims putns ha sigut portes enreres amb Dani Perez o jugades generades pel base i podent fer la darrera passada a Eatherton lliure de marca. Que també te talent Eatherton de poder-se desmarca o agafar els rebots ofensius que agafava inclos a vegades de tirs errats seus. Però crec que amb un altre base, Eatherton no hagues brillat igual. Per exemple, amb Ferrari. Si es pogues analitzar estadisticament els numeros de Eatherton jugant amb el Dani i jugant amb Ferrari, crec que es veuria diferencia. Es la meva opinió.
Revelació: Guillem Jou
Decepció: Tabu/Dulkys. Tabu, perque jo confiava que aportaria més. Dulkis perque no va aportar res de res.
Crec que Eatherton va augmentar els seus números amb Ferrari jajaja però Dani és un tros de jugador, si
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

19 mensajes   •   Página 1 de 1

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Abr 2024, 10:07