Ampliació Nou Congost

goyathay
Mensajes: 2076
Registrado: 06 Mar 2010, 01:50
Ubicación: Estados Separados De La Jilipollez Humana

Re: Ampliació Nou Congost

por goyathay » 02 Abr 2022, 00:00

Manrusia9 escribió:
goyathay escribió:Jo trobo bé lo del vídeomarcador, em mola molt. I lo de l'ampliació, jo faria màxim fins als 7.000 persones, no més. Crec que perdríem l:escènica de l'olla presió que tenim ara. I posar 7.000 persones al pavelló, ho trobo complicat a Manresa, potser el dia que vingui un Barça o un Madrid però pocs dies més.

I ara és quan s'em tireu tots a sobre i em dieu a quin món visc: tema accessos no ho veig pas malament.
Sé que sortir costa però bueno, tampoc n'hi ha per tant. Jo he estat al Palau Blaugrana i al de la Penya i en dies de partit costa tant o més sortir de la zona del pavelló en cotxe. Però és que es una cosa normal. Dieu-me un esdeveniment on s'hi aplegui al voltant de un miler de vehicles i que alhora de sortir tots junts sigui molt fàcil.
I la veritat jo entre que surto del pavelló, vaig fins a la zona del cementiri caminant a buscar el cotxe, i arribo al eix transversal puc trigar de mitjana 10 minuts sense presses. Jo crec que no estar malament. I prefereixo destinar el pressupost a millores i ampliació del pavelló, bar, vídeomarcador, gimnàs, piscina pels jugadors (evitaria moltes lesions), que no pas millorar els accessos. Ara, si després sobra pasta....
Però penso que hi ha coses més importants. ;)
En el twitch (molt bona info) l'alcalde parlava de 5.700 - 6.000 REALS. Ara es diu que hi caben 5.000 al Congost però són menys, potser 4.300.

Per tant seria ampliar la capacitat un 30%. Jo crec que és suficient per Manresa.

Sembla un projecte ambiciós (ha esmentat ampliació pels fons, pistes annexes, vestíbuls, climatització, accessos, pàrking, marcadors, parquet, gimnàs...). Potser hi ha eleccions l'any que ve?
Si, podria ser que fos això de les eleccions i per això ho anuncien a bombo i plateret. Però no entenc lo de començar el 2024. Podrien començar a finals d'any o com a molt tard al principi del 2023. Nomès falta que canviin d'alcalde i es tiri enrere tota la proposta.
Enviado desde mi peazo movil 1984 a traves de señales de humo!

Y recorda que ets lliure de fer el que vulguis. Això si, que no et vegin.

#gladyr#
Mensajes: 3323
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: Ampliació Nou Congost

por #gladyr# » 02 Abr 2022, 01:10

goyathay escribió:
Manrusia9 escribió:
goyathay escribió:Jo trobo bé lo del vídeomarcador, em mola molt. I lo de l'ampliació, jo faria màxim fins als 7.000 persones, no més. Crec que perdríem l:escènica de l'olla presió que tenim ara. I posar 7.000 persones al pavelló, ho trobo complicat a Manresa, potser el dia que vingui un Barça o un Madrid però pocs dies més.

I ara és quan s'em tireu tots a sobre i em dieu a quin món visc: tema accessos no ho veig pas malament.
Sé que sortir costa però bueno, tampoc n'hi ha per tant. Jo he estat al Palau Blaugrana i al de la Penya i en dies de partit costa tant o més sortir de la zona del pavelló en cotxe. Però és que es una cosa normal. Dieu-me un esdeveniment on s'hi aplegui al voltant de un miler de vehicles i que alhora de sortir tots junts sigui molt fàcil.
I la veritat jo entre que surto del pavelló, vaig fins a la zona del cementiri caminant a buscar el cotxe, i arribo al eix transversal puc trigar de mitjana 10 minuts sense presses. Jo crec que no estar malament. I prefereixo destinar el pressupost a millores i ampliació del pavelló, bar, vídeomarcador, gimnàs, piscina pels jugadors (evitaria moltes lesions), que no pas millorar els accessos. Ara, si després sobra pasta....
Però penso que hi ha coses més importants. ;)
En el twitch (molt bona info) l'alcalde parlava de 5.700 - 6.000 REALS. Ara es diu que hi caben 5.000 al Congost però són menys, potser 4.300.

Per tant seria ampliar la capacitat un 30%. Jo crec que és suficient per Manresa.

Sembla un projecte ambiciós (ha esmentat ampliació pels fons, pistes annexes, vestíbuls, climatització, accessos, pàrking, marcadors, parquet, gimnàs...). Potser hi ha eleccions l'any que ve?
Si, podria ser que fos això de les eleccions i per això ho anuncien a bombo i plateret. Però no entenc lo de començar el 2024. Podrien començar a finals d'any o com a molt tard al principi del 2023. Nomès falta que canviin d'alcalde i es tiri enrere tota la proposta.
Tant de Bo m'equivoqui, pero jo el veig llencant pilotes fora i apa ja es menjarà el marrón el pròxim. Tipic en política.

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: Ampliació Nou Congost

por Manrusia9 » 02 Abr 2022, 06:53

goyathay escribió:
Manrusia9 escribió:
goyathay escribió:Jo trobo bé lo del vídeomarcador, em mola molt. I lo de l'ampliació, jo faria màxim fins als 7.000 persones, no més. Crec que perdríem l:escènica de l'olla presió que tenim ara. I posar 7.000 persones al pavelló, ho trobo complicat a Manresa, potser el dia que vingui un Barça o un Madrid però pocs dies més.

I ara és quan s'em tireu tots a sobre i em dieu a quin món visc: tema accessos no ho veig pas malament.
Sé que sortir costa però bueno, tampoc n'hi ha per tant. Jo he estat al Palau Blaugrana i al de la Penya i en dies de partit costa tant o més sortir de la zona del pavelló en cotxe. Però és que es una cosa normal. Dieu-me un esdeveniment on s'hi aplegui al voltant de un miler de vehicles i que alhora de sortir tots junts sigui molt fàcil.
I la veritat jo entre que surto del pavelló, vaig fins a la zona del cementiri caminant a buscar el cotxe, i arribo al eix transversal puc trigar de mitjana 10 minuts sense presses. Jo crec que no estar malament. I prefereixo destinar el pressupost a millores i ampliació del pavelló, bar, vídeomarcador, gimnàs, piscina pels jugadors (evitaria moltes lesions), que no pas millorar els accessos. Ara, si després sobra pasta....
Però penso que hi ha coses més importants. ;)
En el twitch (molt bona info) l'alcalde parlava de 5.700 - 6.000 REALS. Ara es diu que hi caben 5.000 al Congost però són menys, potser 4.300.

Per tant seria ampliar la capacitat un 30%. Jo crec que és suficient per Manresa.

Sembla un projecte ambiciós (ha esmentat ampliació pels fons, pistes annexes, vestíbuls, climatització, accessos, pàrking, marcadors, parquet, gimnàs...). Potser hi ha eleccions l'any que ve?
Si, podria ser que fos això de les eleccions i per això ho anuncien a bombo i plateret. Però no entenc lo de començar el 2024. Podrien començar a finals d'any o com a molt tard al principi del 2023. Nomès falta que canviin d'alcalde i es tiri enrere tota la proposta.
Bueno, Marc Aloy explica amb pèls i senyals tot el procés. És una obra econòmicament gran, lligar el finançament, s'ha de fer plec, després concurs amb gabinets d'arquitectes, després licitar la constructora que executarà l'obra... i ni que es volgués es pot fer més ràpid, ja sabem que a l'administració pública els temps són aquests.

Si tot va bé i no hi ha entrebancs, l'obra podria començar molt a finals del 2023 o principis del 2024. Quan durarà? Ni idea, però 1 any no t'ho treu ningú, per tant en algun moment del 2025 podríem estrenar casa.

Leodavinci39
Mensajes: 23880
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: Ampliació Nou Congost

por Leodavinci39 » 05 Abr 2022, 07:49

Jo només vull recordar que el Centre d Esports Manresa és apunt de pujar a Segona B. En aquesta categoria es necessiten molts calers. El Consistori haurà de decidir si apostar pel futbol o pel bàsket.
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

ejk
Mensajes: 24599
Registrado: 10 Dic 2006, 18:18

Re: Ampliació Nou Congost

por ejk » 05 Abr 2022, 08:05

Leodavinci39 escribió:Jo només vull recordar que el Centre d Esports Manresa és apunt de pujar a Segona B. En aquesta categoria es necessiten molts calers. El Consistori haurà de decidir si apostar pel futbol o pel bàsket.
A segona RFEF. Categoria intermitja entre les antigues Segona B i Tercera.
"Estamos aquí, viviendo la magia del basket, porque la vida puede ser maravillosa" Andrés Montes.

Leodavinci39
Mensajes: 23880
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: Ampliació Nou Congost

por Leodavinci39 » 05 Abr 2022, 08:13

ejk escribió:
Leodavinci39 escribió:Jo només vull recordar que el Centre d Esports Manresa és apunt de pujar a Segona B. En aquesta categoria es necessiten molts calers. El Consistori haurà de decidir si apostar pel futbol o pel bàsket.
A segona RFEF. Categoria intermitja entre les antigues Segona B i Tercera.
Aps. Desconeixia aquest canvi :brindo por eso: Es nota que sóc un "boomer" :) En qualsevol cas, no hi ha diner per tot. Segurament apostin per urbanitzar la zona del Congost: una avinguda, asfaltar, llums, jardins, accessos.... I així els dos contents. Però oblidem-nos de l ampliació del Nou Congost a mig termini :rodarbalon:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

TASTET
Mensajes: 48387
Registrado: 18 Nov 2008, 21:16

Re: Ampliació Nou Congost

por TASTET » 05 Abr 2022, 13:12

A mi sincerament em sembla un error i un disbarat.. Que asfaltin la part de darrera (o l aplanin bé) que es pugui aparcar com deu mana i suficient. El factor Congost es produeix gràcies al què es produeix

Leo, al futbol ja tenen gespa nova.. Hi vaig anar amb els nens (jugaven allà) aquest dissabte i feia goig. Ara bé, per ser gespa artificial estava massa alta per jugar-hi.
"T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense."

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: Ampliació Nou Congost

por CalQuinze » 14 Jul 2022, 09:40

Aquesta nit, al Tu diràs de Rac1, han entrevistat al Toni Massegú, regidor d'esports de l'Ajuntament. Ha comentat que l'aforament del pavelló serà de 6500 espectadors i que espera que d'aquí a poques setmanes es pugui presentar el concurs del projecte. Cap a finals d'any està previst que ja hi hagi una empresa guanyadora i que es pugui començar a redactar l'avantprojecte.

Per altra banda, el Toni també ha comentat que la intenció és fer un petit pavelló adjacent per poder-hi fer els entrenaments. No ha descartat la possibilitat de vendre el nom del pavelló per finançar les obres o el mateix club. Com ja s'ha comentat altres vegades, la idea de les obres és que la major part es pugui realitzar des de l'exterior i que el pavelló pugui seguir sent operatiu durant la temporada. Les obres tindiren un cost d'un 6 milions d'euros, i es calcula que les obres podrien estar acabades cap a principis del 2024 ( :D )

Leodavinci39
Mensajes: 23880
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: Ampliació Nou Congost

por Leodavinci39 » 14 Jul 2022, 14:01

CalQuinze escribió:Aquesta nit, al Tu diràs de Rac1, han entrevistat al Toni Massegú, regidor d'esports de l'Ajuntament. Ha comentat que l'aforament del pavelló serà de 6500 espectadors i que espera que d'aquí a poques setmanes es pugui presentar el concurs del projecte. Cap a finals d'any està previst que ja hi hagi una empresa guanyadora i que es pugui començar a redactar l'avantprojecte.

Per altra banda, el Toni també ha comentat que la intenció és fer un petit pavelló adjacent per poder-hi fer els entrenaments. No ha descartat la possibilitat de vendre el nom del pavelló per finançar les obres o el mateix club. Com ja s'ha comentat altres vegades, la idea de les obres és que la major part es pugui realitzar des de l'exterior i que el pavelló pugui seguir sent operatiu durant la temporada. Les obres tindiren un cost d'un 6 milions d'euros, i es calcula que les obres podrien estar acabades cap a principis del 2024 ( :D )
XIST de l Any :todos a botar:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: Ampliació Nou Congost

por CalQuinze » 10 Oct 2022, 12:29

https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 2&lawType=

Sembla que encara falten unes quantes setmanes pels nous videomarcadors. Tot just ha començat la licitació.

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: Ampliació Nou Congost

por CalQuinze » 10 Oct 2022, 12:49

CalQuinze escribió:https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 2&lawType=

Sembla que encara falten unes quantes setmanes pels nous videomarcadors. Tot just ha començat la licitació.
Coses interessants de la licitació:

"Els materials a subministrar han de ser compatibles amb les consoles i marcadors
actuals del Pavelló Nou Congost, tant els de temps-resultat com els dos mòduls de
possessió de sobre les cistelles, que són de la marca Baybor (STB).

El material s’ha de programar, posar en marxa i realitzar la pertinent formació al
personal de l’equipament municipal Pavelló Nou Congost.

S’ha de tenir en compte els suports per l’estructura de les pantalles per ser suspeses
al sostre.
"

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: Ampliació Nou Congost

por CalQuinze » 18 Nov 2022, 16:07

CalQuinze escribió:
CalQuinze escribió:https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 2&lawType=

Sembla que encara falten unes quantes setmanes pels nous videomarcadors. Tot just ha començat la licitació.
Coses interessants de la licitació:

"Els materials a subministrar han de ser compatibles amb les consoles i marcadors
actuals del Pavelló Nou Congost, tant els de temps-resultat com els dos mòduls de
possessió de sobre les cistelles, que són de la marca Baybor (STB).

El material s’ha de programar, posar en marxa i realitzar la pertinent formació al
personal de l’equipament municipal Pavelló Nou Congost.

S’ha de tenir en compte els suports per l’estructura de les pantalles per ser suspeses
al sostre.
"
Veient el final de la licitació i l'empresa que l'ha guanyat crec que es pot afirmar que no tindrem nous videomarcadors sinó dues pantalles LED, cosa que quadra perfectament amb mantenir els marcadors vells. Abans de dos mesos han d'estar instal.lades.

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: Ampliació Nou Congost

por Manrusia9 » 05 Abr 2023, 08:25

Sembla qie tot va fent el seu curs
Ja fa dies d'aquesta reunió amb l'ACB

https://www.naciodigital.cat/manresa/no ... ou-congost

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: Ampliació Nou Congost

por Manrusia9 » 21 Abr 2023, 16:08

https://www.lesportiudecatalunya.cat/ba ... ngost.html

Comença agafar forma, que bé!! :botar: :botar:
Un motiu pel qual no podem baixar de cap de les maneres aquest any!!

rfccreus
Mensajes: 5121
Registrado: 19 Sep 2014, 11:41

Re: Ampliació Nou Congost

por rfccreus » 21 Abr 2023, 19:46

Manrusia9 escribió:https://www.lesportiudecatalunya.cat/ba ... ngost.html

Comença agafar forma, que bé!! :botar: :botar:
Un motiu pel qual no podem baixar de cap de les maneres aquest any!!
Dons no veig motiu de alegría que despres de esperar tan de temps ampliar nomes 500 llocs es un error gran i que pensant en el futur del Club es força negatiu :llanto:

#gladyr#
Mensajes: 3323
Registrado: 18 May 2011, 23:46

Re: Ampliació Nou Congost

por #gladyr# » 23 Abr 2023, 21:01

rfccreus escribió:
Manrusia9 escribió:https://www.lesportiudecatalunya.cat/ba ... ngost.html

Comença agafar forma, que bé!! :botar: :botar:
Un motiu pel qual no podem baixar de cap de les maneres aquest any!!
Dons no veig motiu de alegría que despres de esperar tan de temps ampliar nomes 500 llocs es un error gran i que pensant en el futur del Club es força negatiu :llanto:
Actualment són unes 4.200. lo dels 5.000 es un bulo perquè és el mínim que exigeix la ACB.

S'ampliaria en uns 1.300 llocs.

Avatar de Usuario
CalQuinze
Mensajes: 680
Registrado: 05 Ago 2009, 12:52

Re: Ampliació Nou Congost

por CalQuinze » 24 Abr 2023, 19:20

És molt interessant l'entrevista que ha fet el Carles Jodar a un dels arquitectes del projecte guanyador. Llàstima que per motius electorals encara no es puguin veure les imatges de la proposta.

(A partir del min 8:55)

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: Ampliació Nou Congost

por Manrusia9 » 24 Abr 2023, 20:47

CalQuinze escribió:És molt interessant l'entrevista que ha fet el Carles Jodar a un dels arquitectes del projecte guanyador. Llàstima que per motius electorals encara no es puguin veure les imatges de la proposta.

(A partir del min 8:55)
Molt interessant...

cuttlas
Mensajes: 5435
Registrado: 14 Jun 2009, 19:12
Ubicación: Manresa

Re: Ampliació Nou Congost

por cuttlas » 24 Abr 2023, 21:27

Pinta molt bé, pero pensava que no aniria per tan llarg la cosa...

Manrusia9
Mensajes: 1003
Registrado: 13 Ago 2013, 19:33

Re: Ampliació Nou Congost

por Manrusia9 » 24 Abr 2023, 22:27

A mi m'ha sorprès això de la "doble pell" i que canviï tant per fora, no m'ho imaginava així.
I que tingui una pell que pugui canviar de color amb llums leds... per flipar.

Espero i desitjo que acabi bé el projecte, que no es torci res (no oblidem que cal trobar el finançament entre Generalitat, CSD, etc...).
Una afició com la nostra es mereix aquest regal.

I sobre els terminis, és el que sempre han dit, les obres començaran a finals del 2024. Comptem uns 15 mesos d'obres, estrenarem pavelló a finals del 2025/ principis del 2026 aprox.... queda molt però passarà ràpid!

Som-hi!!

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 26 Abr 2024, 13:45