Hilo oficial del Obradoiro CAB
Moderadores: tiko5, hastrakan, der König81

Avatar de Usuario
gusloira
Mensajes: 1647
Registrado: 02 Jul 2007, 12:53

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por gusloira » 17 Sep 2021, 21:47

Novo ano e a loitar cun equipo prometedor cando menos, moitas ganas de ir cantar o miudiño.

Saudos a todos e espero desfrutemos moito este ano.

MAHILOC
Mensajes: 344
Registrado: 13 Feb 2014, 13:05

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por MAHILOC » 17 Sep 2021, 22:06

jagvil escribió:
Roda de prensa prepartido de Moncho.

Durante o acto, agardaba que algún periodista preguntara si a documentación de Robertson chegara por fin, pero non foi así. Non sei si durante estes días saliu nalgún medio e non me enterei, pero de non ser así, parecería unha pregunta obrigada.

De todolos xeitos podemos estar tranquilos nese senso, xa que logo, na páxina da ACB xa aparece como COT, e con nacionalidade Jamaicana.

Eu mandei un tweet ao club. Sin resposta polo momento. Logo preguntei a Cristina do Correo Gallego e contestoume que no clube eran optimistas. Pero unha nova así podía ser comunicada

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 19 Sep 2021, 00:03

A falta de saber que vai pasar con nós para o primeiro partido, hoxe estiven vendo varios partidos de fútbol e de baloncesto e é absurdo que limites o aforo se logo non repartes con xeito a xente polas bancadas. En fútbol vin fondos totalmente ateigados (véxase At. Madrid -Bilbao) e logo "calvas" enormes polo resto do estadio. En baloncesto tamén grandes baleiros alternando con zonas de maior concentración. Supoño que haberá xente convivinte, pero se esas persoas non mateñen a distancia (obviamente), onde está o problema de usar razoablemente eses enormes despoblados que se crean?... Un absurdo, de verdade. E o que máis me temo é que por haches ou por bes, o venres acabemos por non completar o aforo que nos permiten porque entre os uns e os outros a casa igual queda sen varrer. Oxalá me equivoque. Ao último partido da liga pasada me remito. É en día laborable e en hora laborable; se se organiza ben preocupándose de que a xente que teña claro que non vaia asistir libere o seu asento -raro sería que non fallen algúns centos por motivos de traballo ou distancia-, seguramente todos os que quixesen ir non terían problema para facelo. Volvo ao de arriba: tocaríame moito a moral se non se cubren esas case 2.700 localidades habendo xente que quere e pode ir e queda fóra.

E quero deixar clara unha cousa: nada máis lonxe da miña intención que levantar polémica. Primeiro de nada porque aínda non pasou nada que se poida criticar. Nada me gustaría máis que o clube, dentro das súas posibilidades, acertase de cheo co que faga. Por iso hai que traballar para paliar na medida do posible a hipótese que expoño. E por suposto, oxalá xa no segundo partido poidamos asistir todos sen problema. Confío en que así será. FORZA OBRA!

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 19 Sep 2021, 10:52

Bueno, pois xa hai novedades con respecto ao primeiro partido na casa. Parece que volvemos ás andadas do último partido e o sálvese quen poida, e que cada quen sente onde boamente sexa capaz de sacar entrada. Moito me temo que vai haber mosqueo importante. Persoalmente tócame a moral (por non dicir outra cousa).

Los abonados del Obradoiro sacarán entrada para el Joventut hasta agotar cupo

https://www.lavozdegalicia.es/noticia/a ... 703296.htm

Avatar de Usuario
papalorus
Mensajes: 1899
Registrado: 07 May 2011, 11:29
Ubicación: DES-ubicado

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por papalorus » 19 Sep 2021, 12:55

Galizaceive escribió:Bueno, pois xa hai novedades con respecto ao primeiro partido na casa. Parece que volvemos ás andadas do último partido e o sálvese quen poida, e que cada quen sente onde boamente sexa capaz de sacar entrada. Moito me temo que vai haber mosqueo importante. Persoalmente tócame a moral (por non dicir outra cousa).

Los abonados del Obradoiro sacarán entrada para el Joventut hasta agotar cupo

https://www.lavozdegalicia.es/noticia/a ... 703296.htm
Pues yo creo que es la solución “menos mala”. Día laborable, el que tiene interés o puede ir, es el que sacará las entradas. Si hacen un sorteo y un 20% no puede ir y además te alejan mucho de tu sitio normal, mosqueo doble o triple.
No es sencillo contentar a todo el mundo y creo que se debe ser comprensible .
Vai Obra!!! A pola 23/24. Actual Campión de Galicia. O equipo de Galicia con máis tempadas consecutivas en ACB….
Previa BLC , a nosa Historia …

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 19 Sep 2021, 13:50

papalorus escribió:
Galizaceive escribió:Bueno, pois xa hai novedades con respecto ao primeiro partido na casa. Parece que volvemos ás andadas do último partido e o sálvese quen poida, e que cada quen sente onde boamente sexa capaz de sacar entrada. Moito me temo que vai haber mosqueo importante. Persoalmente tócame a moral (por non dicir outra cousa).

Los abonados del Obradoiro sacarán entrada para el Joventut hasta agotar cupo

https://www.lavozdegalicia.es/noticia/a ... 703296.htm
Pues yo creo que es la solución “menos mala”. Día laborable, el que tiene interés o puede ir, es el que sacará las entradas. Si hacen un sorteo y un 20% no puede ir y además te alejan mucho de tu sitio normal, mosqueo doble o triple.
No es sencillo contentar a todo el mundo y creo que se debe ser comprensible .
Ao que me refiro eu é que xa podían terse posto en contacto cos abonados e ter unha idea aproximada dos asentos liberados se se mantiña o 40%, e agora xa tiñamos moito andado. Se cadra mesmo abondaría con presentarte co abono na porta. Non vexo a necesidade de agardar á víspera. Mosqueo vai haber igual, porque a páxina colapsará "again", e os que temos varios abonos (co mesmo número) non poderemos tentar sacalos todos porque unha vez que saques unha entrada recibiremos a resposta de que ese abono xa ten entrada, cando non é verdade. E isto é pasta que o clube terá que devolver sí ou sí. Resultado: quedarán sitios sen ocupar. Ao tempo.

Avatar de Usuario
papalorus
Mensajes: 1899
Registrado: 07 May 2011, 11:29
Ubicación: DES-ubicado

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por papalorus » 19 Sep 2021, 13:58

Galizaceive escribió:
papalorus escribió:
Galizaceive escribió:Bueno, pois xa hai novedades con respecto ao primeiro partido na casa. Parece que volvemos ás andadas do último partido e o sálvese quen poida, e que cada quen sente onde boamente sexa capaz de sacar entrada. Moito me temo que vai haber mosqueo importante. Persoalmente tócame a moral (por non dicir outra cousa).

Los abonados del Obradoiro sacarán entrada para el Joventut hasta agotar cupo

https://www.lavozdegalicia.es/noticia/a ... 703296.htm
Pues yo creo que es la solución “menos mala”. Día laborable, el que tiene interés o puede ir, es el que sacará las entradas. Si hacen un sorteo y un 20% no puede ir y además te alejan mucho de tu sitio normal, mosqueo doble o triple.
No es sencillo contentar a todo el mundo y creo que se debe ser comprensible .
Ao que me refiro eu é que xa podían terse posto en contacto cos abonados e ter unha idea aproximada dos asentos liberados se se mantiña o 40%, e agora xa tiñamos moito andado. Se cadra mesmo abondaría con presentarte co abono na porta. Non vexo a necesidade de agardar á víspera. Mosqueo vai haber igual, porque a páxina colapsará "again", e os que temos varios abonos (co mesmo número) non poderemos tentar sacalos todos porque unha vez que saques unha entrada recibiremos a resposta de que ese abono xa ten entrada, cando non é verdade. E isto é pasta que o clube terá que devolver sí ou sí. Resultado: quedarán sitios sen ocupar. Ao tempo.
Yo tengo abono familiar y el último partido no tuve ningún problema para sacar las 3 entradas juntas en mi localidad habitual.
Todos como locos para coger los sitios por los que no pagaron y al final sobraron entradas.
Insisto. La solución menos mala. Si anticipada mucho lo de los abonos, también pasará que gente que al final quería ir , pero que antes no y después depende ..... Estadio medio vacío tipo Celta.
Vai Obra!!! A pola 23/24. Actual Campión de Galicia. O equipo de Galicia con máis tempadas consecutivas en ACB….
Previa BLC , a nosa Historia …

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 19 Sep 2021, 14:14

papalorus escribió:
Galizaceive escribió:
papalorus escribió:
Pues yo creo que es la solución “menos mala”. Día laborable, el que tiene interés o puede ir, es el que sacará las entradas. Si hacen un sorteo y un 20% no puede ir y además te alejan mucho de tu sitio normal, mosqueo doble o triple.
No es sencillo contentar a todo el mundo y creo que se debe ser comprensible .
Ao que me refiro eu é que xa podían terse posto en contacto cos abonados e ter unha idea aproximada dos asentos liberados se se mantiña o 40%, e agora xa tiñamos moito andado. Se cadra mesmo abondaría con presentarte co abono na porta. Non vexo a necesidade de agardar á víspera. Mosqueo vai haber igual, porque a páxina colapsará "again", e os que temos varios abonos (co mesmo número) non poderemos tentar sacalos todos porque unha vez que saques unha entrada recibiremos a resposta de que ese abono xa ten entrada, cando non é verdade. E isto é pasta que o clube terá que devolver sí ou sí. Resultado: quedarán sitios sen ocupar. Ao tempo.
Yo tengo abono familiar y el último partido no tuve ningún problema para sacar las 3 entradas juntas en mi localidad habitual.
Todos como locos para coger los sitios por los que no pagaron y al final sobraron entradas.
Insisto. La solución menos mala. Si anticipada mucho lo de los abonos, también pasará que gente que al final quería ir , pero que antes no y después depende ..... Estadio medio vacío tipo Celta.
Eu non sei como vai o familiar. Tamén tes o mesmo número para todos ou simplemente cometeron un erro nos meus? No último non me deixou sacar máis dunha entrada, de aí que estea xa poñéndome a venda antes da ferida.

O dos sitios polos que non pagaron xa é demencial. Entendo que non todos podemos estar onde pagamos, pero deberíase tentar por parte do clube que estivésemos o máis cerca posible. Un día pase, pero evidentemente deberemos ser compensados razoablemente. Non podo pagar marisco e quedarme cun bocata de salami.

Avatar de Usuario
Vilar
Mensajes: 887
Registrado: 14 Feb 2014, 15:16

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Vilar » 21 Sep 2021, 11:40

Supoño que xa vos terá chegado ós abonados un email do club, hoxe a partir das 12h pódense retirar as entradas para o venres, tanto online como presencialmente nas oficinas.

jagvil
Mensajes: 5171
Registrado: 05 Ene 2010, 23:08

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por jagvil » 21 Sep 2021, 12:22

Alguien conqueriu sacar entrada?. A min dame unha mensaxe de que teño que ser abonado premium
hacer todo el bien posible, amar la libertad sobre todas las cosas,
aún cuando fuera por un trono, nunca traicionar a la verdad

Avatar de Usuario
Vilar
Mensajes: 887
Registrado: 14 Feb 2014, 15:16

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Vilar » 21 Sep 2021, 12:26

jagvil escribió:Alguien conqueriu sacar entrada?. A min dame unha mensaxe de que teño que ser abonado premium
Tes que ir a Abono Simpatizante, clica no teu nome de usuario arriba á dereita e xa che aparece.

matedetres
Mensajes: 2194
Registrado: 07 Sep 2009, 18:30
Ubicación: Preto de Compostela

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por matedetres » 21 Sep 2021, 12:27

Vilar escribió:
jagvil escribió:Alguien conqueriu sacar entrada?. A min dame unha mensaxe de que teño que ser abonado premium
Tes que ir a Abono Simpatizante, clica no teu nome de usuario arriba á dereita e xa che aparece.
Levoume tempo atopar o procedemento. Que desastre de organización.
¿Tan difícil era poñelo no inicio sen ter que andar investigando?

Avatar de Usuario
Vilar
Mensajes: 887
Registrado: 14 Feb 2014, 15:16

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Vilar » 21 Sep 2021, 12:29

É un desastre en xeral, penso que desta vez podían telo organizado doutro xeito

jagvil
Mensajes: 5171
Registrado: 05 Ene 2010, 23:08

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por jagvil » 21 Sep 2021, 12:32

Vilar escribió:
jagvil escribió:Alguien conqueriu sacar entrada?. A min dame unha mensaxe de que teño que ser abonado premium
Tes que ir a Abono Simpatizante, clica no teu nome de usuario arriba á dereita e xa che aparece.
Gracias. Xa o atopara, pero non me deixou imprimir a entrada. ;) ;) ;)
hacer todo el bien posible, amar la libertad sobre todas las cosas,
aún cuando fuera por un trono, nunca traicionar a la verdad

matedetres
Mensajes: 2194
Registrado: 07 Sep 2009, 18:30
Ubicación: Preto de Compostela

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por matedetres » 21 Sep 2021, 12:33

jagvil escribió:
Vilar escribió:
jagvil escribió:Alguien conqueriu sacar entrada?. A min dame unha mensaxe de que teño que ser abonado premium
Tes que ir a Abono Simpatizante, clica no teu nome de usuario arriba á dereita e xa che aparece.
Gracias. Xa o atopara, pero non me deixou imprimir a entrada. ;) ;) ;)
A min tampouco...

Avatar de Usuario
Vilar
Mensajes: 887
Registrado: 14 Feb 2014, 15:16

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Vilar » 21 Sep 2021, 12:34

Isto é un via crucis, nós porque somos acérrimos, outro xa mandaba a tomar polo cu todo

Avatar de Usuario
Vilar
Mensajes: 887
Registrado: 14 Feb 2014, 15:16

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Vilar » 21 Sep 2021, 12:42

Deixouvos imprimir?

Avatar de Usuario
papalorus
Mensajes: 1899
Registrado: 07 May 2011, 11:29
Ubicación: DES-ubicado

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por papalorus » 21 Sep 2021, 12:52

Vilar escribió:Deixouvos imprimir?
Eu fun a Entradas e a esquerda baixeina coma PDF o meu mail. Despois imprimo.
Vai Obra!!! A pola 23/24. Actual Campión de Galicia. O equipo de Galicia con máis tempadas consecutivas en ACB….
Previa BLC , a nosa Historia …

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 21 Sep 2021, 18:24

Pois eu optei polo de ir polas oficinas. Vale que tiven que ir alí, pero en dous minutos finiquitado. O da páxina xa o vía vir. :roll:

matedetres
Mensajes: 2194
Registrado: 07 Sep 2009, 18:30
Ubicación: Preto de Compostela

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por matedetres » 21 Sep 2021, 19:23

Galizaceive escribió:Pois eu optei polo de ir polas oficinas. Vale que tiven que ir alí, pero en dous minutos finiquitado. O da páxina xa o vía vir. :roll:
Algúns non vivimos en Santiago ou estábamos no traballo. Non pode ser que en pleno século XXI a solución sexa ter que ir á oficina.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 26 Abr 2024, 04:49