Hilo oficial del Obradoiro CAB
Moderadores: tiko5, hastrakan, der König81

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 21 Sep 2021, 19:28

matedetres escribió:
Galizaceive escribió:Pois eu optei polo de ir polas oficinas. Vale que tiven que ir alí, pero en dous minutos finiquitado. O da páxina xa o vía vir. :roll:
Algúns non vivimos en Santiago ou estábamos no traballo. Non pode ser que en pleno século XXI a solución sexa ter que ir á oficina.

Claro, claro. Pero como a min me pilla aquí xa me curei en saúde. Probei onte a entrar na páxina e xa vin que tiña problemas co usuario, etc, etc. Así que dixen "Se hoxe xa está así o conto, non quero nin pensar mañá cando abra a veda". Solución? Facer o de toda a vida. Sabía que se hoxe me poñía na casa, acabaría mosca e indo polo sitio, polo tanto atallei e aforrei un cabreo.

Xa o comentei hai días: que me poñía a venda antes cá ferida. Agora, tampouco era necesario agardar á víspera. Se hai un par de semanas se puidese ir xestionando o asunto, agora mesmo igual non había este lío. Ou si :demonio:

De tódolos xeitos eu confío en que todos os que queiramos ir acabaremos indo. E por suposto agardo que para o segundo partido xa non haxa este problema. Mención especial para a Xunta e á súa non contestación (polo menos ata o día de hoxe) á petición do clube. Manda carallo.

Todor Lazic
Mensajes: 2566
Registrado: 03 Jul 2013, 21:17
Ubicación: Santiago

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Todor Lazic » 21 Sep 2021, 19:52

Galizaceive escribió:
De tódolos xeitos eu confío en que todos os que queiramos ir acabaremos indo. E por suposto agardo que para o segundo partido xa non haxa este problema. Mención especial para a Xunta e á súa non contestación (polo menos ata o día de hoxe) á petición do clube. Manda carallo.
Houbo, houbo contestación e a resposta foi NON, O 40% se mantiña, salíu na prensa. Confundiron o Multiusos co Vero Boquete pero esto xa é outra historia. :D

matedetres
Mensajes: 2194
Registrado: 07 Sep 2009, 18:30
Ubicación: Preto de Compostela

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por matedetres » 21 Sep 2021, 19:55

Supoño que o procedemento irá mellorando de cara ás vindeiras xornadas e tamén que os usuarios xa saberemos onde estaba agochado o famoso "abono simpatizante" (non costaba nada informar disto no correo). Por outra banda a miña pregunta é que utilidade ten este abono simpatizante que non tivese o abono "ordinario"?
Non entendín o porqué desta figura: se eu son abonado, xa collo a entrada e punto.

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 21 Sep 2021, 20:03

matedetres escribió:Supoño que o procedemento irá mellorando de cara ás vindeiras xornadas e tamén que os usuarios xa saberemos onde estaba agochado o famoso "abono simpatizante" (non costaba nada informar disto no correo). Por outra banda a miña pregunta é que utilidade ten este abono simpatizante que non tivese o abono "ordinario"?
Non entendín o porqué desta figura: se eu son abonado, xa collo a entrada e punto.
O do "abono simpatizante" non houbo obradoirista que non mo comentase hoxe :mrgreen: Bueno, ou "premium"

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 21 Sep 2021, 20:09

Alomenos desta vez non xogamos ao "pilla-pilla" e tentan ubicarnos no sector que nos corresponde. Os listillos téñeno máis complicado.

jagvil
Mensajes: 5171
Registrado: 05 Ene 2010, 23:08

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por jagvil » 21 Sep 2021, 20:39

matedetres escribió:Supoño que o procedemento irá mellorando de cara ás vindeiras xornadas e tamén que os usuarios xa saberemos onde estaba agochado o famoso "abono simpatizante" (non costaba nada informar disto no correo). Por outra banda a miña pregunta é que utilidade ten este abono simpatizante que non tivese o abono "ordinario"?
Non entendín o porqué desta figura: se eu son abonado, xa collo a entrada e punto.
Imaxino que será por si esto se prolonga, poder devolver os abonados que non puderon adquirir entradas porque se esgotaron, o importe dos abonos non consumidos
hacer todo el bien posible, amar la libertad sobre todas las cosas,
aún cuando fuera por un trono, nunca traicionar a la verdad

jagvil
Mensajes: 5171
Registrado: 05 Ene 2010, 23:08

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por jagvil » 21 Sep 2021, 20:41

Esto é das 12,25 horas
hacer todo el bien posible, amar la libertad sobre todas las cosas,
aún cuando fuera por un trono, nunca traicionar a la verdad

MAHILOC
Mensajes: 344
Registrado: 13 Feb 2014, 13:05

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por MAHILOC » 21 Sep 2021, 20:48

Eu tardei 55 minutos en 3 abonos. Non pode ser. Teñen que facilitarnos un pouco máis as cousas

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 21 Sep 2021, 21:12

O que está claro é que se a fe, a paciencia e a perseverancia contaran, os obradoiristas andariamos sempre en Copa e PO. :mrgreen:

Jacin
Mensajes: 178
Registrado: 01 Oct 2011, 01:12

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Jacin » 21 Sep 2021, 23:04

No sé si a alguien más le pasó, que al comprar la entrada, los sectores de mi abono, y los que estaban pegados me aparecieron bloqueados. Sólo me dejaron reservar entradas de un sector que estaba a tomar por culo de mi asiento de abonado.

Avatar de Usuario
papalorus
Mensajes: 1899
Registrado: 07 May 2011, 11:29
Ubicación: DES-ubicado

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por papalorus » 22 Sep 2021, 08:18

Al final tanta mala baba con las entradas , con el aforo reducido del 40% y poco mas de 1000 entradas retiradas….. si al final van a sobrar sitios … rosmadoiro en plena forma.
Vai Obra!!! A pola 23/24. Actual Campión de Galicia. O equipo de Galicia con máis tempadas consecutivas en ACB….
Previa BLC , a nosa Historia …

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 22 Sep 2021, 08:27

papalorus escribió:Al final tanta mala baba con las entradas , con el aforo reducido del 40% y poco mas de 1000 entradas retiradas….. si al final van a sobrar sitios … rosmadoiro en plena forma.
Entre os que non puideron sacalas, os que agardan ao último momento e os que non poderán ir, "era visto". :mrgreen:

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 22 Sep 2021, 08:28

A ver se é certo e por fin estamos todos. Bueno, todos cando Birutis poida ver con xeito, claro.

Hobbs: “El pie está bien y ahora debo recuperar ritmo y la forma física”

El base del Monbus Obradoiro se ve restablecido de su lesión y busca su mejor versión // Insta a aprender del traspié en Málaga

https://www.elcorreogallego.es/deportes ... -MK9048907

filusmi
Mensajes: 295
Registrado: 28 Nov 2010, 18:30

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por filusmi » 22 Sep 2021, 13:58

Yo acabo de imprimir mi entrada, la aplicación me funcionó bien, pero no acabo de entender que con un aforo del 40%, es decir casi uno de cada dos asientos, las opciones de reserva sean tan alejadas del asiento del carnet, en mi caso hasta me he tenido que ir al fondo contrario, sobre todo si únicamente van vendidas 1000 entradas como decís.

Tampoco entiendo que a día de hoy no de la opción de descargar el código al móvil, como parece ser que sí se podía en el último partido de la temporada anterior, al que no pude asistir, y obligue a imprimir la entrada.

Y ya sé que nos quejamos de todo y que cada caso es un mundo y difícil de parametrizar, pero en el mío somos dos carnets con dos usuarios distintos, pero que somos convivientes, y no hay ninguna opción para asociar los asientos y que nos podamos sentar juntos, con lo que se pierden posibilidades de optimizar la calidad de los asientos manteniendo la seguridad, lo que facilita que se den movimientos de personas durante el partido, lo que va en detrimento de la seguridad de los asistentes.

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 22 Sep 2021, 14:08

Polo que teño entendido o problema está no programa informático, que non pode ser utilizado para asignar asentos por grupos de convivintes, pero que unha vez no pavillón non debería haber problema para que a xente se xuntara con quen convive. Iso é o que se comentou a min, vaia.

jagvil
Mensajes: 5171
Registrado: 05 Ene 2010, 23:08

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por jagvil » 22 Sep 2021, 16:30

La Xunta amplía los aforos al 75% en espectáculos y otros actos sentados sin límite de personas
Las citas deportivas, según señaló Sanidade, quedan como estaban hasta ahora.
https://www.lavozdegalicia.es/noticia/s ... m#comments

Si a redacción da noticia é correcta, paréceme lamentable. Eu proporía unha insumisión por parte dos clubs deportivos a menos que xustifiquen de forma razonada os motivos para semellante discriminación.
hacer todo el bien posible, amar la libertad sobre todas las cosas,
aún cuando fuera por un trono, nunca traicionar a la verdad

Avatar de Usuario
Vilar
Mensajes: 887
Registrado: 14 Feb 2014, 15:16

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Vilar » 22 Sep 2021, 16:44

jagvil escribió:
La Xunta amplía los aforos al 75% en espectáculos y otros actos sentados sin límite de personas
Las citas deportivas, según señaló Sanidade, quedan como estaban hasta ahora.
https://www.lavozdegalicia.es/noticia/s ... m#comments

Si a redacción da noticia é correcta, paréceme lamentable. Eu proporía unha insumisión por parte dos clubs deportivos a menos que xustifiquen de forma razonada os motivos para semellante discriminación.
Eu vin a noticia que deron no telexornal da TVG e xuraría que entendín que a medida entraba con efectos inmediatos a partir do sábado, tamén en eventos deportivos. Pero a saber...

matedetres
Mensajes: 2194
Registrado: 07 Sep 2009, 18:30
Ubicación: Preto de Compostela

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por matedetres » 22 Sep 2021, 16:45

jagvil escribió:
La Xunta amplía los aforos al 75% en espectáculos y otros actos sentados sin límite de personas
Las citas deportivas, según señaló Sanidade, quedan como estaban hasta ahora.
https://www.lavozdegalicia.es/noticia/s ... m#comments

Si a redacción da noticia é correcta, paréceme lamentable. Eu proporía unha insumisión por parte dos clubs deportivos a menos que xustifiquen de forma razonada os motivos para semellante discriminación.
Toda a razón! A semana pasada estiven no cine máis tempo do que dura o partido de baloncesto e se mercas dúas entradas ao tempo pódeste sentar ao lado da outra persoa. O cine é un lugar máis pechado que o pavillón de Sar, non entendo a distinción.
Este venres teño que deixar dous asentos entre min e o meu fillo, a ver se unha vez dentro podémonos achegar.

Avatar de Usuario
Vilar
Mensajes: 887
Registrado: 14 Feb 2014, 15:16

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Vilar » 22 Sep 2021, 16:51

Por el momento, lo que dijo García Comesaña es que en el ámbito de la cultura y el ocio, en las citas de todo tipo, desde espectáculos a presentaciones de libros o cualquier otra actividad cultural, institucional o de cualquier ámbito los aforos pasan a ser del 50 % en los municipios de nivel máximo (ahora mismo no hay ninguno en toda la comunidad) y del 75 % en los concellos encuadrados en cualquiera de los otros niveles de incidencia. Es decir, que ahora toda la comunidad tiene ese 75 % de aforo en actos culturales. Y, lo que es también muy significativo, no hay límite de personas en esos foros. Es decir, da igual que el aforo sea de cien que de mil. Se puede alcanzar el 75 % de su capacidad. Eso sí, tendrán que estar sentados. Las citas deportivas, según señaló Sanidade, quedan como estaban hasta ahora.
Estas incongruencias non sei como se explican. Se dá o mesmo o aforo, que problema hai cos eventos deportivos? A xente, que berra moito?

jagvil
Mensajes: 5171
Registrado: 05 Ene 2010, 23:08

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por jagvil » 22 Sep 2021, 16:55

En el caso de los recintos cerrados como pabellones o palacios de deportes, los eventos deportivos seguirán al 40 % en interior y el 60 % en exterior como hasta ahora. Este sector no cambia al 75 % porque existe un acuerdo del Consejo Interterritorial, según informa el Sergas.
https://www.elcorreogallego.es/covid/ga ... -GA9057844

Imaxinei que a explicación podería ir por ahí, pero se non lembro mal, as comunidades teñen a potestade de aumentar esa capacidade alomenos ata o 50% como se fixo na Supercopa, e creo que neste intre xa fixeron duas comunidades.
Supoño que agardarán a que se modifique ese criterio na Interterritorial, pero non estaría de mais que eles xa o foran aumentando nese marxen que lle permiten, para ir marcando o camiño.
hacer todo el bien posible, amar la libertad sobre todas las cosas,
aún cuando fuera por un trono, nunca traicionar a la verdad

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 23 Abr 2024, 13:38