Hilo oficial del Obradoiro CAB
Moderadores: tiko5, hastrakan, der König81

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 19 Sep 2020, 12:09

Chío do Obra.

A @ACBCOM comunícanos oficialmente que o encontro desta tarde Vs @BFuenlabrada
será aprazado pola detección dun positivo no noso equipo. Como marca o protocolo, a plantilla ao completo xa repetiu a proba.

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 19 Sep 2020, 12:18

Un positivo aplaza el debut del Obradoiro

Salvo contratiempo, el duelo ante el Fuenlabrada se disputará el lunes // Este sábado se repetirán las pruebas al plantel // Ningún caso en el club madrileño

https://www.elcorreogallego.es/deportes ... -GJ4658800

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 19 Sep 2020, 12:27

E pregúntome eu: están a facer as probas con PCR? De ser así, nun caso coma este recurren aos tests de diagnóstico rápido? Estes dan resultados fiables en 10-15 minutos, así que igual non habería que adiar partidos en caso de que saísen ben.

jagvil
Mensajes: 5171
Registrado: 05 Ene 2010, 23:08

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por jagvil » 19 Sep 2020, 15:36

OBRADOIRO CAB
@OBRADOIROCAB
A
@ACBCOM
confírmanos que o noso partido ante o
@BFuenlabrada
xogarase mañá domingo ás 22.00 horas.
hacer todo el bien posible, amar la libertad sobre todas las cosas,
aún cuando fuera por un trono, nunca traicionar a la verdad

jagvil
Mensajes: 5171
Registrado: 05 Ene 2010, 23:08

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por jagvil » 19 Sep 2020, 15:45

Un positivo por coronavirus en el Obradoiro ha obligado a la ACB a aplazar el encuentro que los equipos iban a disputar esta tarde en Santiago, partido con el que además se iba a poner en marcha la Liga Endesa. Finalmente el partido se disputará este domingo a las diez de la noche.El encuentro se iba a celebrar sin público, a partir de las 18.00 horas en el multiusos Fontes do Sar. Por eso, la expedición del Fuenlabrada se encuentra ya desde anoche en Santiago. Para la misma hora que el Monbus Obradoiro - Urbas Fuenlabrada estaba programado en Badalona el encuentro entre el Juventut y el Unicaja de Málaga, también suspendido por un caso de coronavirus en el conjunto andaluz. En este caso, la ACB ya confirmó ayer que se trasladará al lunes, pues la persona que dio positivo ya está aislada y ni siquiera forma parte de la expedición que viajó a Cataluña. Un tercer partido aplazado de esta jornada es el Tenerife-Zaragoza, previsto para mañana domingo.
Un jugador del conjunto santiagués, que ya tenía anticuerpos, dio positivo, de modo que tanto él como el resto del equipo ha tenido que realizar los llamados test de respaldo para confirmar si es un contagio a todos los efectos o bien una falsa alerta.La situación es exactamente la misma en la que se ha visto inmerso el Unicaja de Málaga, que no pudo desplazarse a Badalona una vez conocidos resultados. El Fuenlabrada se vio en una tesitura similar, con un positivo en sus filas. No obstante, pudo realizar los test de respaldo antes de viajar, dieron negativos y ya está en Santiago Tras dar negativos los resultados de la segunda prueba, la ACB fijó el encuentro para el domingo a las diez de la noche, aprovechando que el rival ya estaba en la ciudad.
https://www.lavozdegalicia.es/noticia/d ... 804249.htm
hacer todo el bien posible, amar la libertad sobre todas las cosas,
aún cuando fuera por un trono, nunca traicionar a la verdad

ministry_silly_walks
Mensajes: 637
Registrado: 27 May 2013, 10:28

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por ministry_silly_walks » 19 Sep 2020, 22:49

klein escribió:Buenas, sabéis algún local en Boiro o en el barbanza que eche el baloncesto?
Se coincide co futbol olvidate, senon podes probar. Arena, Fiada, York

migbouzas2502
Mensajes: 474
Registrado: 29 Sep 2018, 23:49

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por migbouzas2502 » 19 Sep 2020, 23:40

ministry_silly_walks escribió:
klein escribió:Buenas, sabéis algún local en Boiro o en el barbanza que eche el baloncesto?
Se coincide co futbol olvidate, senon podes probar. Arena, Fiada, York
O York creo que pechou. No Arena téñenme comentado que as veces bótano. Na Pobra tamén teño visto algún no Bar Brisas na alameda (suelen botar moito basket FIBA) e no bar La Calle (se coincide co fútbol olvidarse)

klein
Mensajes: 67
Registrado: 29 Ene 2009, 08:25

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por klein » 20 Sep 2020, 00:18

Pues probaré muchas gracias

AlbertoFdezGlez
Mensajes: 282
Registrado: 22 Jul 2019, 17:31

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por AlbertoFdezGlez » 20 Sep 2020, 11:25

https://www.lavozdegalicia.es/noticia/a ... 961342.htm. Parece ser un falso positivo xa que, se non hai sorpresas, todos poderán xogar hoxe.

Enviado dende o meu Redmi Note 8 Pro usando Tapatalk

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 20 Sep 2020, 12:18

AlbertoFdezGlez escribió:https://www.lavozdegalicia.es/noticia/a ... 961342.htm. Parece ser un falso positivo xa que, se non hai sorpresas, todos poderán xogar hoxe.

Enviado dende o meu Redmi Note 8 Pro usando Tapatalk

Pois dentro do que cabe, con demora e incertidume incluidas, alégrome principalmente de sexa un falso positivo. Que se confirme. Agora os obradoiristas teremos un loooongo domingo de setembro. Oxalá remate coa primeira vitoria do curso. FORZA OBRA! :tiro:

jagvil
Mensajes: 5171
Registrado: 05 Ene 2010, 23:08

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por jagvil » 20 Sep 2020, 12:36

OBRADOIRO CAB
@OBRADOIROCAB
·
27min
DÍA DE PARTIDO

Comeza a Liga Endesaaaaaaa na nosa Caldeira!

Xornada 1

@BFuenlabrada

22:00 horas
Movistar Deportes (Dial 53)
hacer todo el bien posible, amar la libertad sobre todas las cosas,
aún cuando fuera por un trono, nunca traicionar a la verdad

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 20 Sep 2020, 12:40

Balón al aire... si la covid quiere

Segundo intento de estreno del Obradoiro, que recibe hoy al Fuenlabrada (22 h) después de la suspensión de ayer por un positivo que el club cree falso

https://www.elcorreogallego.es/deportes ... -AC4664174

Leodavinci39
Mensajes: 23876
Registrado: 31 May 2006, 22:25

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Leodavinci39 » 21 Sep 2020, 06:22

Buenas! Sólo pasaba a saludar al amigo Galizaceive :) Desearos un buen viaje , sin problemas de covid :-? :-? , y como siempre, que gane el mejor. :brindo por eso:
Miedo nos da Beirutis :o :shock: con lo bajito que es nuestro 5 titular, Eatherton. Pero bueno, no os lo pondremos fácil con nuestros exteriores :P
Ganas de ver de vuelta a Alvarito :amor:
Saludos! :botar:
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/395222_326131674150270_1009053651[/img]

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 21 Sep 2020, 11:48

Leodavinci39 escribió:Buenas! Sólo pasaba a saludar al amigo Galizaceive :) Desearos un buen viaje , sin problemas de covid :-? :-? , y como siempre, que gane el mejor. :brindo por eso:
Miedo nos da Beirutis :o :shock: con lo bajito que es nuestro 5 titular, Eatherton. Pero bueno, no os lo pondremos fácil con nuestros exteriores :P
Ganas de ver de vuelta a Alvarito :amor:
Saludos! :botar:
Saludos, Leo! :brindo por eso:

E retomando o da (non) asistencia aos pavillóns, recollendo o que dixo Moncho o outro día de que se en Sar houbese LEB, música ou touros sí podería haber xente, mirade o de onte no Teatro Real de Madrid. Resulta que pode entrar ata un 65% do aforo. Aplicando o mesmo a Sar equivalería a tódolos abonados dentro e entradas á venda. E ollo, que estar en Sar é como estar no medio do mar comparado co espazo do teatro. Eu de verdade que non entendo os distintos criterios a seguir. Reinos de taifas a máis non poder, e sobre todo, moito incapaz á fronte, máis apegado á cadeira que ao servizo da xente. :roll:

txukelinok
Mensajes: 6966
Registrado: 05 Ago 2009, 16:27
Ubicación: Na polémica, sempre na polémica

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por txukelinok » 21 Sep 2020, 12:18

Galizaceive escribió:
Leodavinci39 escribió:Buenas! Sólo pasaba a saludar al amigo Galizaceive :) Desearos un buen viaje , sin problemas de covid :-? :-? , y como siempre, que gane el mejor. :brindo por eso:
Miedo nos da Beirutis :o :shock: con lo bajito que es nuestro 5 titular, Eatherton. Pero bueno, no os lo pondremos fácil con nuestros exteriores :P
Ganas de ver de vuelta a Alvarito :amor:
Saludos! :botar:
Saludos, Leo! :brindo por eso:

E retomando o da (non) asistencia aos pavillóns, recollendo o que dixo Moncho o outro día de que se en Sar houbese LEB, música ou touros sí podería haber xente, mirade o de onte no Teatro Real de Madrid. Resulta que pode entrar ata un 65% do aforo. Aplicando o mesmo a Sar equivalería a tódolos abonados dentro e entradas á venda. E ollo, que estar en Sar é como estar no medio do mar comparado co espazo do teatro. Eu de verdade que non entendo os distintos criterios a seguir. Reinos de taifas a máis non poder, e sobre todo, moito incapaz á fronte, máis apegado á cadeira que ao servizo da xente. :roll:
O problema do que pasou onte no teatro de Madrid, pasa por tomar con literalidade o porcentaxe de aforo permitido. Podese meter ata un máximo (o porcentaxe que sexa para cada cousa), SEMPRE QUE SE REPETEN AS DISTANCIAS MINIMAS. Por eso onte acabaron por suspender en Madrid.

Un exemplo. O Auditorio de Galicia. Ten un aforo para unhas 900 persoas máis ou menos. Pois agora mesmo respetando as distancias de seguridade, o metro e medio collería dous butacas e media... Empezas a facer números, porque entre cada asiento non podes partir a butaca á metade, e dun aforo de 900 e pico persoas, e puidendo meter un 50%... pois ao final resulta que soamente entran preto de 200.... nin un 25%. Aplica eso a Sar, e a ver como fan para decidir que vai e quen non cada semana.... e onde se senta...

Non é por ti Galiza, e que estou canso de leer o de que poden entrar tal porcentaxe de xente... e non é certo de todo... pero bueno.

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 21 Sep 2020, 12:22

Non, non, se eu estou resignado. Non deixa de ser falar por falar. Xa teño moi claro que do que din ao que fan ou é, mimadriña. O que sí me molesta é que non haxa un criterio único e punto.

txukelinok
Mensajes: 6966
Registrado: 05 Ago 2009, 16:27
Ubicación: Na polémica, sempre na polémica

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por txukelinok » 21 Sep 2020, 12:25

Galizaceive escribió:Non, non, se eu estou resignado. Non deixa de ser falar por falar. Xa teño moi claro que do que din ao que fan ou é, mimadriña. O que sí me molesta é que non haxa un criterio único e punto.
A ver... o triste ao final éi so. Porque nun teatro si, nun pabellón non... é de risa. Non hai un criterio claro. Outra cousa xa sería a idoneidade ou non de xuntar xente aínda que sexa coas medidas de seguridade. Eu persoalmente son dos que dín que non, pero en ningún deporte nin outros lugares. Pero está claro que si permites ir a un cine (todos sabemos como son algunhas salas), como non permites ir a un pabellón moitísim máis aberto. Pero é outro debate que xa non ven a conto aquí.

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 21 Sep 2020, 12:28

txukelinok escribió:
Galizaceive escribió:Non, non, se eu estou resignado. Non deixa de ser falar por falar. Xa teño moi claro que do que din ao que fan ou é, mimadriña. O que sí me molesta é que non haxa un criterio único e punto.
A ver... o triste ao final éi so. Porque nun teatro si, nun pabellón non... é de risa. Non hai un criterio claro. Outra cousa xa sería a idoneidade ou non de xuntar xente aínda que sexa coas medidas de seguridade. Eu persoalmente son dos que dín que non, pero en ningún deporte nin outros lugares. Pero está claro que si permites ir a un cine (todos sabemos como son algunhas salas), como non permites ir a un pabellón moitísim máis aberto. Pero é outro debate que xa non ven a conto aquí.
Totalmente de acordo.

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 21 Sep 2020, 12:35

Resumo do partido. Por certo, é un recorta e pega, cun par. Non hai voz en off. Non sei se é un novo criterio pretendidamente "molón" ou é que son máis preguiceiros que feitos de encarga.

https://www.youtube.com/watch?v=fgPfq6Y ... mb_rel_end

F500-BLANCO
Mensajes: 429
Registrado: 14 May 2012, 21:27

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por F500-BLANCO » 21 Sep 2020, 12:57

Galizaceive escribió:Resumo do partido. Por certo, é un recorta e pega, cun par. Non hai voz en off. Non sei se é un novo criterio pretendidamente "molón" ou é que son máis preguiceiros que feitos de encarga.

https://www.youtube.com/watch?v=fgPfq6Y ... mb_rel_end
A mí me parece bien que se haga sin voz en off, pero entonces tienen q ser resúmenes más largos (5 mins mínimo)

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 24 Abr 2024, 10:58