Hilo oficial del Obradoiro CAB
Moderadores: tiko5, hastrakan, der König81

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 22 Sep 2021, 18:19

Estou ata as mesmísimas destas medidas arbitrarias e sen sentido. A min que me expliquen cal é o criterio que empregan, porque ou son moi corto ou vou empezar a ter claro que os cortos son eles. Que noxo, por favor. Pero esta xentiña sabe como é Sar? Ou sexa, que se vén Raphael ou A Collona Band ao pavillón, 75%, pero se vén o Joventut o 40%! E que me quiten cartos para pagarllelas súas vidas regaladas! Póñome enfermo, de verdade. Espero que sexan coherentes dunha santísima vez. Había que prantarse, coño! Estes só actúan a favor cando collen medo a perdela cadeira :(( Aínda así son optimista. Espero que cando levemos 5 ou 6 vacinas cada un e esteamos no 0 absoluto de incidencia non haxa problema para medio retomar as nosas existenzas. Anda y que les den! :(( ...

Bueno, ando algo indignado, non? :P

Estou pensando que se cadra en vez de ir de seareiros do Obra imos vestidos de peregrinos e nos poñen unha macropantalla na Praza da Quintana non teriamos problema ningún. Mesmo poderiamos estar sen mascarilla e mandándolle uns grolos :demonio:

É que ves este titular e pensas que o da Santísima Trinidade e esta resolución ándanlle aí en canto a misterio. Outro caso para Íker Jiménez. A ver se fai un especial.

"La Xunta amplía los aforos en todo tipo de actos, salvo los deportivos"

Avatar de Usuario
Coop33
Mensajes: 41
Registrado: 15 Abr 2018, 20:01

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Coop33 » 22 Sep 2021, 21:07

Os aforos deportivos son iguais en toda España por acordo do Consello Interterritorial, que coa frecuencia coa que se reúnen podemos esperar sentados.

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 22 Sep 2021, 21:49

Coop33 escribió:Os aforos deportivos son iguais en toda España por acordo do Consello Interterritorial, que coa frecuencia coa que se reúnen podemos esperar sentados.
Sentados xa é como nos obrigan a estar, e aínda así non lles vale :mrgreen: A ACB debería moverse con xeito, que ás veces teño serias dúbidas da súa capacidade de xestión. :roll:

E en canto ás autoridades (in)competentes, xa me gustaría que nos explicasen pormenorizadamente en que se basean para ampliar aforo nos actos "culturais" (sempre pensei que o deporte formaba parte da cultura dun pobo, pero polo visto non é así agora) e non ampliar en eventos deportivos. Pero vaia, que nolo explicasen aínda que só fose pola causa mínima esixible, que é o respecto. Pero claro, neste país non existe a figura do cidadán senon a do súbdito, e a diferenza é notable, por suposto. :oops:

Todor Lazic
Mensajes: 2566
Registrado: 03 Jul 2013, 21:17
Ubicación: Santiago

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Todor Lazic » 23 Sep 2021, 18:22

Vilar escribió:
Por el momento, lo que dijo García Comesaña es que en el ámbito de la cultura y el ocio, en las citas de todo tipo, desde espectáculos a presentaciones de libros o cualquier otra actividad cultural, institucional o de cualquier ámbito los aforos pasan a ser del 50 % en los municipios de nivel máximo (ahora mismo no hay ninguno en toda la comunidad) y del 75 % en los concellos encuadrados en cualquiera de los otros niveles de incidencia. Es decir, que ahora toda la comunidad tiene ese 75 % de aforo en actos culturales. Y, lo que es también muy significativo, no hay límite de personas en esos foros. Es decir, da igual que el aforo sea de cien que de mil. Se puede alcanzar el 75 % de su capacidad. Eso sí, tendrán que estar sentados. Las citas deportivas, según señaló Sanidade, quedan como estaban hasta ahora.
Estas incongruencias non sei como se explican. Se dá o mesmo o aforo, que problema hai cos eventos deportivos? A xente, que berra moito?
Ë evidente que a emisión de aerosoles nunha cancha deportiva, donde temos taquicardia, berramos e incluso sudamos, é superior á dun teatro ou cine, donde estás sentado, en silencio na maior parte do tempo, en situación de reposo, incluso relaxado ou capeando o sono si non che está gustando o que ves. Eu véxolle lóxica máis que evidente. O que non atopo coherente é que os aforos sexan distintos noutras CCAA ou países da UE con nivel de incidencia COVID moi superior, incluso ata 6 ou 7 veces máis.

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 23 Sep 2021, 19:33

Estou a ver o Bilbao B. - C. Zaragoza e hai moita xente sentada por grupos. Evidentemente os convivintes non manteñen distancia. É de supoñer que mañá tampouco nos poñan problemas nese aspecto. Non tería sentido. Pero como aquí ás veces somos máis papistas có Papa... Por certo: a xeito de anécdota, tres ex no equipo maño: Adam, Hlinason e Font.

E voltando ao tema restriccións: ata en Portugal nos adiantan. Pois dubido que en Galicia esteamos peor.. Políticos :oops:

"Portugal levanta restricciones para bares y restaurantes a partir del primero de octubre"

https://www.elcorreogallego.es/covid/po ... -DB9074360
Última edición por Galizaceive el 23 Sep 2021, 21:15, editado 1 vez en total.

Todor Lazic
Mensajes: 2566
Registrado: 03 Jul 2013, 21:17
Ubicación: Santiago

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Todor Lazic » 23 Sep 2021, 21:14

E logo Yusta??.

Enviado dende o meu Redmi Note 9 Pro usando Tapatalk

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 23 Sep 2021, 21:17

Todor Lazic escribió:E logo Yusta??.

Enviado dende o meu Redmi Note 9 Pro usando Tapatalk
Ah! Pois pasóuseme. Catro ex! Manda carallo, parece unha sucursal :mrgreen:

matedetres
Mensajes: 2194
Registrado: 07 Sep 2009, 18:30
Ubicación: Preto de Compostela

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por matedetres » 23 Sep 2021, 22:12

Estou vendo o partido de Burgos e hai unha chea de grupos de xente xunta na grada. É aquí teño que deixar dous asentos de separación co meu fillo...

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 23 Sep 2021, 22:17

matedetres escribió:Estou vendo o partido de Burgos e hai unha chea de grupos de xente xunta na grada. É aquí teño que deixar dous asentos de separación co meu fillo...
En teoría poderemos facer o mesmo ca eles. En Bilbao tamén había moitos grupos. Salvo que se poñan "repunantes" ninguén nos vai impedir estar con convivintes. Xa comentei onte ou antonte que aquí non se puideron vender as entradas por grupos de convivintes por cuestións do sistema informático.

E acabo de ver que en Burgos hai venda de auga polas bancadas. E os que están sentados a pé de pista, nin separación nin gaitas. Ou son familias moi nunerosas ou todos traballan xuntos :demonio:

MAHILOC
Mensajes: 344
Registrado: 13 Feb 2014, 13:05

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por MAHILOC » 23 Sep 2021, 22:45

Eu vou mañá con 2 dos meus tres fillos. Reservei unha fila enteira para nós, tres asentos. De todas maneiras chamáronme do clube ( din un pouco a brasa ) e o que pasa e que si eu non respeto distancias como que recalcula todo o pavillón. Pero sentados imos estar xuntos. E de sentido común

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 23 Sep 2021, 23:45


Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 24 Sep 2021, 09:33


Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 25 Sep 2021, 21:39

Non me acordei de preguntar o outro día cando saquei as entradas. Alguén sabe como vai ser para o partido do vindeiro sábado? O mesmo ou ou clube está á espera de que poida haber cambios para dicir algo?

jagvil
Mensajes: 5155
Registrado: 05 Ene 2010, 23:08

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por jagvil » 25 Sep 2021, 23:19

Galizaceive escribió:Non me acordei de preguntar o outro día cando saquei as entradas. Alguén sabe como vai ser para o partido do vindeiro sábado? O mesmo ou ou clube está á espera de que poida haber cambios para dicir algo?
É de supoñer que esperaran a decisión da Interterritorial, que si non me trabuco, xuntanse o 29.
hacer todo el bien posible, amar la libertad sobre todas las cosas,
aún cuando fuera por un trono, nunca traicionar a la verdad

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 26 Sep 2021, 00:20

jagvil escribió:
Galizaceive escribió:Non me acordei de preguntar o outro día cando saquei as entradas. Alguén sabe como vai ser para o partido do vindeiro sábado? O mesmo ou ou clube está á espera de que poida haber cambios para dicir algo?
É de supoñer que esperaran a decisión da Interterritorial, que si non me trabuco, xuntanse o 29.
Ok, gracias, Jagvil. Pois a ver se hai sorte con esa decisión e podemos xa ir todos. Pero dubido que non teñamos que andar un pouco nas mesmas en canto a conseguir entrada sendo tan enriba do partido :roll:

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 27 Sep 2021, 11:35

Acaba de comunicar o clube que se espera ao día 30 para saber como vai a cousa en canto a aforo e adquisición de entradas. Así e todo, as instruccións non favorecen aos que non somos moi fans das novas tecnoloxías. Medo me dá a que se pode montar tendo só un día de marxe. Oxalá que non :roll:


Compás de espera para acoger a la afición en el Obradoiro-Fuenlabrada

El club santiagués sabrá este jueves el aforo // Si se amplía, accederán todos los abonados; si no, se mantendrá el sistema

https://www.elcorreogallego.es/deportes ... -EX9110556

Alguén sabe se a resolución se toma o 29 e se sabe o 30 pola mañá, podendo ser este día operativo en canto a sacar a entrada, ou se se sabe será a 30 vencido quedando o venres para as xestións?

E en canto aos que teñen que tomar a decisión, cambiaría moito a cousa se se xuntasen alomenos dous días antes e poder facilitar que a xente puidese saber a que aterse con algo máis de marxe? Non sei, pregunto desde a ignorancia. Se cadra a decisión de aumentar o aforo ou non non pode ser tomada mañá martes ou o mércores a máis tardar. Oes, que se é por seguridade, por min que a deixen para o propio sábado a dúas horas do partido. Pero vaia, como digo, non teño nin idea e as cousas terán os seus prazos, claro. Tanto clubes como afeccionados podemos esperar, que non temos máis cousas que facer.:oops:

AlbertoFdezGlez
Mensajes: 278
Registrado: 22 Jul 2019, 17:31

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por AlbertoFdezGlez » 28 Sep 2021, 12:45

https://twitter.com/carrusel/status/144 ... 90432?s=19 oxalá!

Enviado desde mi Redmi Note 8 Pro mediante Tapatalk

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Galizaceive » 28 Sep 2021, 13:46

AlbertoFdezGlez escribió:https://twitter.com/carrusel/status/144 ... 90432?s=19 oxalá!

Enviado desde mi Redmi Note 8 Pro mediante Tapatalk
Xa che digo. Por certo, acabo de recibir correo do clube para descargar os abonos. Alguén xa o fixo? Algún problema? Comentarios, por favor.

Todor Lazic
Mensajes: 2566
Registrado: 03 Jul 2013, 21:17
Ubicación: Santiago

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por Todor Lazic » 28 Sep 2021, 14:12

Galizaceive escribió:
AlbertoFdezGlez escribió:https://twitter.com/carrusel/status/144 ... 90432?s=19 oxalá!

Enviado desde mi Redmi Note 8 Pro mediante Tapatalk
Xa che digo. Por certo, acabo de recibir correo do clube para descargar os abonos. Alguén xa o fixo? Algún problema? Comentarios, por favor.
Ningún. Instalando a app Passbook Wallet previamente no móbil é moi sinxelo. Queda automáticamente incorporado. Eu xa o baixei da web cando o renovei a instancias do clube, no mes de xuño.

Saúdos.

Enviado dende o meu Redmi Note 9 Pro usando Tapatalk

ObradoiristadoLérez
Mensajes: 49
Registrado: 27 Sep 2012, 14:43

Re: Hilo oficial del Obradoiro CAB

por ObradoiristadoLérez » 28 Sep 2021, 14:18

Galizaceive escribió:
AlbertoFdezGlez escribió:https://twitter.com/carrusel/status/144 ... 90432?s=19 oxalá!

Enviado desde mi Redmi Note 8 Pro mediante Tapatalk
Xa che digo. Por certo, acabo de recibir correo do clube para descargar os abonos. Alguén xa o fixo? Algún problema? Comentarios, por favor.
O mesmo .Sen problema nengún dende mobil da mazá. A ver se o estreamos esta semana!

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 29 Mar 2024, 14:31