Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.
Moderadores: tiko5, hastrakan, der König81

Galizaceive

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Galizaceive » 14 Dic 2017, 13:26

Mari Scada escribió:https://www.solobasket.com/liga-endesa/bo-mccalebb-talento-y-experiencia-para-sustituir-sergi-garcia
Caramba para o Zaragoza, entre Gary Neal e o "macedonio" hai talento polos catro costados. Non sei cánto cobrará o base, a min dende logo non me importaba cambialo por Sábat.

Tiñan cartos frescos pola venda do chaval García ao Valencia, así que... :roll:
Última edición por Galizaceive el 14 Dic 2017, 15:04, editado 1 vez en total.

Mari Scada

por Mari Scada » 14 Dic 2017, 13:47

Galizaceive escribió:
Mari Scada escribió:https://www.solobasket.com/liga-endesa/bo-mccalebb-talento-y-experiencia-para-sustituir-sergi-garcia
Caramba para o Zaragoza, entre Gary Neal e o "macedonio" hai talento polos catro costados. Non sei cánto cobrará o base, a min dende logo non me importaba cambialo por Sábat.

Tiñan cartos frescos pola venda do chaval Gracía ao Valencia, así que... :roll:

Polo que lin nalgunha páxina web, McCalebb cobrará 20.000 dólares ao mes, en total 6 meses de contrato, non está nada mal, pero tendo en conta que se dixo no seu día que a frivolidade de Kostas por 6 partidos custou casi cen mil pois ata me parece pouco. Sobre todo porque o macedonio, estando xa en plena decadencia, é un gran xogador.

Galizaceive

por Galizaceive » 16 Dic 2017, 22:29

O Fuenla fixo os deberes en Burgos e o Canarias puido co Unicaja. Semella que vai haber sopapos pola oitava posición :roll:

Galizaceive

por Galizaceive » 18 Dic 2017, 14:52

Mari Scada

por Mari Scada » 18 Dic 2017, 17:34

Galizaceive escribió:O Fuenla fixo os deberes en Burgos e o Canarias puido co Unicaja. Semella que vai haber sopapos pola oitava posición :roll:

Pois sinceramente eu firmaba ter 12 vitorias e poder desfrutar, que van varias tempadas que estamos destinados a sufrir ata a penúltima xornada. E si hai opción de xogar a Copa, moi ben, pero vamos, tampouco toleemos.