Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.
Moderadores: tiko5, hastrakan, der König81

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Galizaceive » 10 Ene 2022, 20:26

O que vexo nos comentarios é que parece que descoñecen que prácticamente toda a súa primeira plana ten cláusulas de saída moi livianas, por non dicir que son case ridículas. Iso foi o que se me dixo a min ao pouco de empezar a tempada, e de onde me vén doulle bastante credibilidade. Están expostos a que poida haber máis saídas co rendemento que están a dar as súas pezas chave.

jagvil
Mensajes: 5171
Registrado: 05 Ene 2010, 23:08

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por jagvil » 10 Ene 2022, 20:34

hacer todo el bien posible, amar la libertad sobre todas las cosas,
aún cuando fuera por un trono, nunca traicionar a la verdad

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Galizaceive » 10 Ene 2022, 20:41

Pois agardemos que o 23 xa haxa incremento de aforos outra vez. Non as teño todas comigo, pero oxalá.

boinas e zocas
Mensajes: 410
Registrado: 20 Feb 2015, 14:08

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por boinas e zocas » 10 Ene 2022, 20:45

Galizaceive escribió:O que vexo nos comentarios é que parece que descoñecen que prácticamente toda a súa primeira plana ten cláusulas de saída moi livianas, por non dicir que son case ridículas. Iso foi o que se me dixo a min ao pouco de empezar a tempada, e de onde me vén doulle bastante credibilidade. Están expostos a que poida haber máis saídas co rendemento que están a dar as súas pezas chave.
Se te dixo mal; só teñen cláusula de saída o páxaro Olmos e Musa.
na costa verdescente

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Galizaceive » 10 Ene 2022, 20:48

boinas e zocas escribió:
Galizaceive escribió:O que vexo nos comentarios é que parece que descoñecen que prácticamente toda a súa primeira plana ten cláusulas de saída moi livianas, por non dicir que son case ridículas. Iso foi o que se me dixo a min ao pouco de empezar a tempada, e de onde me vén doulle bastante credibilidade. Están expostos a que poida haber máis saídas co rendemento que están a dar as súas pezas chave.
Se te dixo mal; só teñen cláusula de saída o páxaro Olmos e Musa.
Bueno, pois eu non che sei se me dixeron mal ou non. Só poño o que se me dixo.

boinas e zocas
Mensajes: 410
Registrado: 20 Feb 2015, 14:08

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por boinas e zocas » 10 Ene 2022, 20:57

Galizaceive escribió:
boinas e zocas escribió:
Galizaceive escribió:O que vexo nos comentarios é que parece que descoñecen que prácticamente toda a súa primeira plana ten cláusulas de saída moi livianas, por non dicir que son case ridículas. Iso foi o que se me dixo a min ao pouco de empezar a tempada, e de onde me vén doulle bastante credibilidade. Están expostos a que poida haber máis saídas co rendemento que están a dar as súas pezas chave.
Se te dixo mal; só teñen cláusula de saída o páxaro Olmos e Musa.
Bueno, pois eu non che sei se me dixeron mal ou non. Só poño o que se me dixo.
Non pasa nada oh. Pero para a próxima antes de escribir nun foro que os seguidores dun determinado club descoñecen os contratos dos seus propios xogadores igual deberías contrastar antes o que se te din, :) :) , vamos, penso eu.
Saúdos.
na costa verdescente

Antón
Mensajes: 18911
Registrado: 13 Sep 2005, 19:28
Ubicación: SCQ/O Milladoiro

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Antón » 10 Ene 2022, 23:04

Bueno pues a prepararse para esos partidos, a ver si no nos pasa nada más porque chegalle dabondo, hay que ir gañar a manresa e a verdade que acojona, pero sen mancados e sendo regulares teremos as nosas opcións
http://santiagodecompostela.gal/
https://www.concellodeames.gal/

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Galizaceive » 11 Ene 2022, 02:16

boinas e zocas escribió:
Galizaceive escribió:
boinas e zocas escribió:
Se te dixo mal; só teñen cláusula de saída o páxaro Olmos e Musa.
Bueno, pois eu non che sei se me dixeron mal ou non. Só poño o que se me dixo.
Non pasa nada oh. Pero para a próxima antes de escribir nun foro que os seguidores dun determinado club descoñecen os contratos dos seus propios xogadores igual deberías contrastar antes o que se te din, :) :) , vamos, penso eu.
Saúdos.
Home, é un foro. Se nos poñemos un pouco serios, o noventa e pico dos comentarios irían para o carallo. Así e todo, xa che digo que o que comento non mo dixo o meu panadeiro precisamente. Pero bueno, deixémolo aí, que tampouco ten máis importancia.

Harkonnen
Mensajes: 1744
Registrado: 03 Oct 2018, 12:55

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Harkonnen » 11 Ene 2022, 09:20

Galizaceive escribió:
boinas e zocas escribió:
Galizaceive escribió:
Bueno, pois eu non che sei se me dixeron mal ou non. Só poño o que se me dixo.
Non pasa nada oh. Pero para a próxima antes de escribir nun foro que os seguidores dun determinado club descoñecen os contratos dos seus propios xogadores igual deberías contrastar antes o que se te din, :) :) , vamos, penso eu.
Saúdos.
Home, é un foro. Se nos poñemos un pouco serios, o noventa e pico dos comentarios irían para o carallo. Así e todo, xa che digo que o que comento non mo dixo o meu panadeiro precisamente. Pero bueno, deixémolo aí, que tampouco ten máis importancia.
BeoBasket e o propio Paco Olmos (xa fai mes e pico nun programa con Chema de Lucas) confirmaron que só Musa ten saída na plantilla. O que non significa que non se poida negociar co clube para que outros xogadores saian, claro. Ao final o das clásulas non é o que te permite levar a un xogador, porque a mal non queres pagarlle o soldo a ninguén. O que te permiten é levalo barato.

Sen ir máis lonxe, mira o caso Olmos. O clube sempre dixo que non tiña saída, e polo que sabemos hoxe parece que era técnicamente certo. O que o clube parece que non tiña controlado é que por normativa o entrenador sempre pode abonar o que resta do contrato e saír. Xogada fea, pero esto pasa por non ter totalmente profesionalizada a estrutura, e van nonseicantas veces que iso nos pasa factura. Mención especial ao DX dicindo onte que claro, o presidente destas cousas sabe moito porque é notario. :shock:

PS. Moisés Cohen dixo onte que non vai sair ninguén máis (agás cecais Musa) porque o resto dos xogadores non teñen saída no seu contrato e "eles non negocian xogadores sen saídas." Escarállome, vamos.

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Galizaceive » 11 Ene 2022, 10:04

Harkonnen escribió:
Galizaceive escribió:
boinas e zocas escribió:
Non pasa nada oh. Pero para a próxima antes de escribir nun foro que os seguidores dun determinado club descoñecen os contratos dos seus propios xogadores igual deberías contrastar antes o que se te din, :) :) , vamos, penso eu.
Saúdos.
Home, é un foro. Se nos poñemos un pouco serios, o noventa e pico dos comentarios irían para o carallo. Así e todo, xa che digo que o que comento non mo dixo o meu panadeiro precisamente. Pero bueno, deixémolo aí, que tampouco ten máis importancia.
BeoBasket e o propio Paco Olmos (xa fai mes e pico nun programa con Chema de Lucas) confirmaron que só Musa ten saída na plantilla. O que non significa que non se poida negociar co clube para que outros xogadores saian, claro. Ao final o das clásulas non é o que te permite levar a un xogador, porque a mal non queres pagarlle o soldo a ninguén. O que te permiten é levalo barato.

Sen ir máis lonxe, mira o caso Olmos. O clube sempre dixo que non tiña saída, e polo que sabemos hoxe parece que era técnicamente certo. O que o clube parece que non tiña controlado é que por normativa o entrenador sempre pode abonar o que resta do contrato e saír. Xogada fea, pero esto pasa por non ter totalmente profesionalizada a estrutura, e van nonseicantas veces que iso nos pasa factura. Mención especial ao DX dicindo onte que claro, o presidente destas cousas sabe moito porque é notario. :shock:

PS. Moisés Cohen dixo onte que non vai sair ninguén máis (agás cecais Musa) porque o resto dos xogadores non teñen saída no seu contrato e "eles non negocian xogadores sen saídas." Escarállome, vamos.
Comentario moi acertado, Harkonnen. En fin, os humildes sempre estamos expostos a estas caralladas. A temporada tédela ben encamiñada, así que é de agardar que non pasedes demasiados atrancos para conseguir obxectivos. Saúdos!

Avatar de Usuario
papalorus
Mensajes: 1899
Registrado: 07 May 2011, 11:29
Ubicación: DES-ubicado

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por papalorus » 11 Ene 2022, 10:14

Reflexiones a raiz del “Caso Olmos”:

- Es una suerte o una desgracia ser aficionado, abonado, accionista minoritario de clubes humildes en deportes profesionales hoy en día
- aunque suene duro!!! Actualmente estos clubes (y mas las SAD) son puñeteras empresas, con toda la deshumanización que se genera en ellas
- los aficionados cada dia pintamos menos, salvo para hacer de paganinis y pataleos
- leer cosas como si viene una empresa a por ti y te ofrece el doble , el triple , o x veces los que cobras , es poco etico, inmoral etc… por hacer un trabajo similar en igual potencial o superior, quien no dude o acepte , MIENTE… Cada un goberna a súa casa e sabe os problemas que ten y es muy bonito desde fuera dar lecciones morales. “….es que hay entrenadores mejores por ahi fuera más baratos…..” pues fichalos!!!

- leer y escuchar a gente diciciendo que no puedes escuchar a otras empresas mientras estas en otra , es demencial. Mañana , vienen unos inverosres x , compran tu amada empresa y deciden prescindir de x puestos o personas y te ves en la calle sin comerlo ni beberlo, pero eso si, tu eres super fiel y “tu” empresa es lo mejor del mundo…….y mientras te pueden haber pasado por delante algunas oportunidades de vida…. Siempre hay que estar escuchando el mercado de tu ámbito laboral…. después tu como trabajador decides lo mejor para ti , siempre con respeto a todas la partes implicadas si es posible.

- cuidar las formas….importante , pero……eso está claro que va en cada uno ….el gran fallo de Olmos.

- Menosprecio a la otra parte…..pues tipo rotura sentimental…. Me deja por una más fe@ (a juicio del que habla) ,más baj@, etc…

- en el caso del Basket (varios equipos Acb y mucho mas grave en otras ligas), hipotecarte (para bien o para mal) con Agencias como Beobasket . Nadie se sorprende de su forma de proceder o si???? Para lo bueno , todo son risas , pero……..son unos mueve fichas por un fin comercial, triste SI, legal, SI, ético PUES cada uno que juzgue.
Escenario y Ojo cifras inventadas: Breogan cliente de Beobasket este año le da 1000000 € para armar pack de jugadores/ entrenador (alguno de ellos no llegaria un club con este potencial ni de coña a poder contratarlo si no es de esta forma de negocio) vs Burgos (3000000€ en manos de Beobasket) retomando negocios del pasado y en situación comprometida, con posibilidad de firmar para mas años , con Breogan a punto de cumplir los objetivos iniciales comprometidos , que creeis que le interesa a Beobasket???? Mover fichas y tener 2 contratos salvados y facturar….. se arriegan a perder un cliente con potencial de 3000000€ de años sucesivos……ni de coña. ….. TRISTE SIIIII.

-Caso Breo (viéndolo con algo de distancia y sin el calentón comprensible de la aficion que siente unos colores) no rasgarse las vestiduras, la situación es envidiable y a tirar para adelante, no hay más
Vai Obra!!! A pola 23/24. Actual Campión de Galicia. O equipo de Galicia con máis tempadas consecutivas en ACB….
Previa BLC , a nosa Historia …

Antón
Mensajes: 18911
Registrado: 13 Sep 2005, 19:28
Ubicación: SCQ/O Milladoiro

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Antón » 11 Ene 2022, 16:21

Muy acertado comentario papalorus, lo que pasa a la gente de Lugo, es lo que nos pasaría a nosotros e imagino al noventa nueve por ciento de los equipos del mund, equipo marcha bien, los jugadores y técnicos idolatrados, y de repente esa gente que te ha proporcionado esas alegrías, se te va, la decepción es enorme.
En cuanto a si es ético o no; mira, opinable, como todo; a mí lo que me da pena son las agencias que se están haciendo con el mercado, moviendo jugadores y entrenadores a su antojo, y llegará un momento, que dirijirán ellas todo el negocio, en mi opinión, aínda que é falar por non estar calado, no dejaría que una agencia tenga más de dos jugadores en un equipo, puede llegar a haber componendas, ¿quien te dice que no?
http://santiagodecompostela.gal/
https://www.concellodeames.gal/

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Galizaceive » 26 Ene 2022, 22:14

Parece que Zaragoza se vai impoñer a Murcia. A ver que fai mañá Burgos contra Canarias. Que ben nos viña que volvesen perder...

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Galizaceive » 26 Ene 2022, 22:21

Confirmado: Zaragoza 91 - 78 Murcia. Mágoa. O dito: a ver se hai máis sorte mañá.

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Galizaceive » 09 Feb 2022, 14:15

Hoxe xoga o Betis contra o Fuenla. Haberá que ter os ollos postos neste partido no que nos vai moito a nós tamén.

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Galizaceive » 09 Feb 2022, 20:43

Ao descanso, Betis 8 arriba: 46 - 38

O sábado, e xa non digo o mércores, pintan a finalísimas por salvar o cu. :roll:

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Galizaceive » 09 Feb 2022, 21:50

Pois confirmouse: gañou o Betis. Como se pon a parte baixa, mimadriña.

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Galizaceive » 13 Feb 2022, 14:23

Betis palmou e o Fuenla vai camiño de facelo mesmo. Os resultados van sendo bos para os nosos intereses.

UltraSar
Mensajes: 1690
Registrado: 03 Jul 2009, 11:12
Ubicación: D.C.

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por UltraSar » 27 Mar 2022, 14:21

Al menos el "madrí" de Antón y el Unicaja se están portando bien con Fuenla y Betis.

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Galizaceive » 27 Mar 2022, 14:47

UltraSar escribió:Al menos el "madrí" de Antón y el Unicaja se están portando bien con Fuenla y Betis.
É unha carallada esperar o fallo alleo, pero é o que toca. Supoño que pasará o mesmo nos demáis. :roll:

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 2 invitados

Fecha actual 23 Abr 2024, 11:12