Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.
Moderadores: tiko5, hastrakan, der König81

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Galizaceive » 09 May 2018, 23:07

proigravshii escribió:
Galizaceive escribió:Pois acaba de palmar o Betis contra o Madrid. Chunguísimo o teñen. A ver se non veñen a dar o canto do cisne a Sar.

Por outro lado mirade isto. Agora ronda a idea de mercar o Bilbao B. por parte do Athletic. Pois a boas horas mangas verdes.

http://athletic-zurekin.com/athletic-cl ... ao-basket/
Es un fake es mas facil ver a Doncic y y Randolph la proxima temporada en el Bilbao Basket jugando contra el COB Ourense que el Athletic compra el Bilbao Basket ,cuando no le interesa para nada es mas hasta es una molestia y la mayoria de los socios del club de Futbol estan en contra .un saludo y suerte es posible que no entre mas a vuestro foro con la posible desaparicion del Bilbao Basket
Mucha suerte y mucho ánimo, Proi. Y pase lo que pase tienes que seguir dando vida en los foros. Abrazos, compañero. :tiro:

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Galizaceive » 11 May 2018, 12:13

Vai haber chicha nesta eliminatoria. Os da Coruña alomenos tentar repetir o de hai un par de temporadas, e o Manresa literalmente xógase o ser ou non ser.


Leyma, otra cita con la historia

El conjunto coruñés recibe al Manresa en el tercer partido del «play off» de ascenso a la ACB después de haber conquistado el factor cancha (1-1)

https://www.lavozdegalicia.es/noticia/d ... 712775.htm

Antón
Mensajes: 18874
Registrado: 13 Sep 2005, 19:28
Ubicación: SCQ/O Milladoiro

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Antón » 11 May 2018, 19:05

Pois moita sorte ao Leyma, a pesar de que Manrese caeme ben, e o amigo Tastet, que se pasa por aqui de cando en vez, pois oes a mín non me molestaría que subese, aínda que nos quitase "audiencia".
http://santiagodecompostela.gal/
https://www.concellodeames.gal/

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Galizaceive » 11 May 2018, 21:56

Por se queredes seguir o partido. Ao descanso, os da Coruña arriba. Eu tamén teño un conflicto: os do Leyma son veciños pero os de Manresa tamén me caen ben. Aí están os amigos Leodavinci e Tastet. :roll:

http://www.canalfeb.tv/video/leyma-coru ... sa-1/18319

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Galizaceive » 11 May 2018, 23:16

Pois o B. Coruña pon contra as cordas ao Manresa. Partido xogado con moitos fallos por ámbolos dous equipos, e unha prórroga para esquecer se non fose pola emoción. Unha última tripla a falta de tres segundos e a cámara nas berzas. Dos árbitros mellor nin falar. En fin, do inferno da LEB líbranos Señor.

Gessler40
Mensajes: 462
Registrado: 07 Jul 2017, 00:23

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Gessler40 » 12 May 2018, 10:23

Galizaceive escribió:Por se queredes seguir o partido. Ao descanso, os da Coruña arriba. Eu tamén teño un conflicto: os do Leyma son veciños pero os de Manresa tamén me caen ben. Aí están os amigos Leodavinci e Tastet. :roll:

http://www.canalfeb.tv/video/leyma-coru ... sa-1/18319
Yo conflicto ninguno. Estoy con el Coruña a muerte. Ojalá el año que viene podamos tener a tres equipos gallegos en ACB y para el siguiente año vuelva el Orense. Pero lo veo muy difícil (por no decir imposible).

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Galizaceive » 12 May 2018, 11:56

Gessler40 escribió:
Galizaceive escribió:Por se queredes seguir o partido. Ao descanso, os da Coruña arriba. Eu tamén teño un conflicto: os do Leyma son veciños pero os de Manresa tamén me caen ben. Aí están os amigos Leodavinci e Tastet. :roll:

http://www.canalfeb.tv/video/leyma-coru ... sa-1/18319
Yo conflicto ninguno. Estoy con el Coruña a muerte. Ojalá el año que viene podamos tener a tres equipos gallegos en ACB y para el siguiente año vuelva el Orense. Pero lo veo muy difícil (por no decir imposible).

E que verás, a pesares do meu nick eu xa son dos que desterrou certas cousas. A familia e os veciños tócanche, pero os amigos éscóllelos. Agora ben, hai xente -pouca- afortunada nos tres aspectos ;)

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Galizaceive » 13 May 2018, 19:47

Por se a alguén se lle pasou e lle interesa, están a xogar unha final B. Coruña e Manresa. Empate ao descanso (40 - 40)

http://www.canalfeb.tv/video/leyma-coru ... sa-2/18324

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Galizaceive » 13 May 2018, 20:57

Pois haberá quinto partido en Manresa. Partido de grandes parciais para ámbolos dous equipos. Ao final hoxe tocoulle cara aos cataláns. Puido gañar calquera, a verdade.

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Galizaceive » 15 May 2018, 23:20

Pasou Manresa, pero suou tinta chinesa para dobrar aos coruñeses. Teñen que estar moi orgullosos do que fixeron.

Mari Scada
Mensajes: 728
Registrado: 30 Ene 2017, 18:36

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Mari Scada » 16 May 2018, 10:54

Galizaceive escribió:Pasou Manresa, pero suou tinta chinesa para dobrar aos coruñeses. Teñen que estar moi orgullosos do que fixeron.
Puf, tiven ocasión de ver on line o último cuarto e mimadriña, non lles debe chegar a camisa ao pescozo. Gran traballo do equipo coruñés que ata o último segundo tivo as súas opcións, sobre todo grazas ao tándem Cooney e Monaghan (alguén pensou neles para pajiplantillas?). Decepcionante Manresa, sen ideas en ataque e sobrevivindo grazas a segundas ou terceiras opcións mercede a rebotes ofensivos. Cun pouquiño máis de acerto por parte dos pívots coruñeses (dous puntos entre os dous) agora mesmo falariamos de machada.
E para badalada a do Palencia, que foi quen de remontar un 2-0 contra o Ovieu e xa está en semifinais con todo merecemento, cos veteranos Otegui e Grimau en modo MVP.
Emparellamentos Prat-Melilla e Manresa-Palencia. Non me atrevo a pronosticar nada, xa digo que o Manresa defraudoume, creo que lle está podendo a presión polo ascenso, con xogadores coma Nacho Martín que son unha sombra do que foron.

Gonder
Mensajes: 768
Registrado: 19 Mar 2018, 19:38

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Gonder » 16 May 2018, 11:05

Zach Monaghan es un talentazo, con otro pasaporte ya estaría en ACB, le falta esforzarse más en defensa y leer mejor el juego a veces pero tiene clase para aburrir. Yo lo fichaba. No quiero hacerme pesado, digo esto e intento dejar el tema, pero es que Coruña que ha sido 8º en LEB tiene mejores bases que el Obradoiro y eso me resulta muy deprimente.

Trevor Cooney diría que es la decepción de la temporada en Coruña, llegó en verano con mucho cartel y su temporada ha sido muy floja, aunque al final ha tenido algunos partidos buenos. Muy unidimensional y poco sólido, eso en LEB. A mi no me dice nada.

Te olvidas de mencionar a Lundberg que yo es el único que ficharía de Manresa, tiene muchas cosas ese chico, ayer mete 31 puntos, danés y 23 años. Si no sube Manresa sería una muy buena apuesta.

Me ha jodido lo de Oviedo, yo quería que subiesen ellos, que te levante un 2-0 Palencia con 3 partidos en 8 días con sus veteranazos, 35 años Jordi Grimau, 35 Garrido, 35 también Miso y 37 Urko Otegui que son la columna vertebral, es terrible. Ahora me da un poco igual, Manresa doy por hecho que subiría, Palencia y sobre todo Melilla lo van a intentar y si sube Prat renunciarían y a ver que pasa.

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Galizaceive » 16 May 2018, 11:55

Monaghan, de segundo base podería valer. Evidentemente habería que saber como se adaptaría ao salto a ACB, e claro, como ben dicides, está o tema pasaporte. En canto a Cooney, véxoo máis como gran tirador, pero que vai por rachas. E deses me parece que xa temos. Aínda que bueno, non me desagradaría na rotación como termómetro. Descoñezo a súa situación en canto a pasaporte.

Está claro que Manresa carga coa presión/obriga/ necesidade de voltar á ACB, e iso está a pasar factura. Pero tampouco é que teña un equipo superior aos outros que están na lea. Os seus claros referentes son Martín e Trías, que xa non son nenos nin están para demasiadas cousas. Vense ramalazos de calidade, peron lonxe do que foron.

Palencia está preparando pavillón con vistas a un posible futuro ascenso. En Melilla aínda non teño moi claro que intencións son as que teñen. Prat parece que renunciaría. Conclusión: o penúltimo da ACB (supoño que Bilbao B.) fai cruces para que gañen estes últimos, e no seu defecto, calquera menos Manresa. Iso sí, supoñendo que a ACB manteña os dezaoito equipos e non empece coa tan demandada liga reducida que queren os "euroligas".

Mari Scada
Mensajes: 728
Registrado: 30 Ene 2017, 18:36

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Mari Scada » 16 May 2018, 12:08

Gonder escribió:Zach Monaghan es un talentazo, con otro pasaporte ya estaría en ACB, le falta esforzarse más en defensa y leer mejor el juego a veces pero tiene clase para aburrir. Yo lo fichaba. No quiero hacerme pesado, digo esto e intento dejar el tema, pero es que Coruña que ha sido 8º en LEB tiene mejores bases que el Obradoiro y eso me resulta muy deprimente.

Trevor Cooney diría que es la decepción de la temporada en Coruña, llegó en verano con mucho cartel y su temporada ha sido muy floja, aunque al final ha tenido algunos partidos buenos. Muy unidimensional y poco sólido, eso en LEB. A mi no me dice nada.

Te olvidas de mencionar a Lundberg que yo es el único que ficharía de Manresa, tiene muchas cosas ese chico, ayer mete 31 puntos, danés y 23 años. Si no sube Manresa sería una muy buena apuesta.

Me ha jodido lo de Oviedo, yo quería que subiesen ellos, que te levante un 2-0 Palencia con 3 partidos en 8 días con sus veteranazos, 35 años Jordi Grimau, 35 Garrido, 35 también Miso y 37 Urko Otegui que son la columna vertebral, es terrible. Ahora me da un poco igual, Manresa doy por hecho que subiría, Palencia y sobre todo Melilla lo van a intentar y si sube Prat renunciarían y a ver que pasa.
Bueno, o da veteranía na liga Leb xa parece fora de toda dúbida. Lembra que a temporada do ascenso, Obradoiro contaba con Bulfoni, Junyet, Hopkins e Ruffin que tamén tiñan os seus 30 e pico anos longos. Claro está (e dito con todo o respeto) que non son comparables a clase de Oriol ou Tuky que a de Miso, Otegui e compañía, que ademáis pasaron sen pena nin gloria pola ACB, nada que ver cos "nosos".
Tes razón na omisión do danés, ten talento o rapaz aínda que lle falta afinar nos tiros libres (apenas un 60%), do resto os Trías, Alvaro Frutos, Luis Costa moi escasa aportación.

OARFOREVER
Mensajes: 8034
Registrado: 28 Ago 2010, 19:10

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por OARFOREVER » 16 May 2018, 12:28

Pese al bajón de la ACB, la brecha con la LEB se ha acrecentado.

ES decir, si la ACB bajo un 30% en su potencial de 10 años, la LEB perdió el doble.

Salva Arco, Otegui, Pep Ortega, Arteaga, Trias (el Trias maduro de ahora digo...)..........son simples fichas 12 en la ACB rebajada de hoy.

No comparar con los Faverani, Oriol o Andrés Rodriguez de aquella..............
2006.- ESP.
2010.- USA
2014 - USA
2019 - ESP.

España. Mas de 20 años de alegrias. Since 1998. Gracias a todos los que lo habeis hecho posible.

Mari Scada
Mensajes: 728
Registrado: 30 Ene 2017, 18:36

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Mari Scada » 16 May 2018, 12:53

OARFOREVER escribió:Pese al bajón de la ACB, la brecha con la LEB se ha acrecentado.

ES decir, si la ACB bajo un 30% en su potencial de 10 años, la LEB perdió el doble.

Salva Arco, Otegui, Pep Ortega, Arteaga, Trias (el Trias maduro de ahora digo...)..........son simples fichas 12 en la ACB rebajada de hoy.

No comparar con los Faverani, Oriol o Andrés Rodriguez de aquella..............
Moi tanto Oar, témolo comentado por activa e por pasiva. Que sexan xogadores importantes a estas alturas Marc Blanch, Pep Ortega, Urko Otegui, Andrés Miso, Grimau, Trías, todos eles xa cunha idade respetable e que non cuallaron na ACB fala (e non precisamente ben) da actual LEB.
Comentaba Gonder o outro día que dos ascendidos este ano, Gipúzkoa e Burgos, só ten importancia na plantilla burgalesa Goran Huskic, do resto os Pardina, Oroz, Vega e compañía intrascendentes. É máis, eu non vexo ningún xogador do Breogán, campión da categoría, preparado para dar o salto a ACB, igual estou errada.

OARFOREVER
Mensajes: 8034
Registrado: 28 Ago 2010, 19:10

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por OARFOREVER » 16 May 2018, 13:17

De ahi mi amargue (y el de Tin recuerdo...) con las pajis de algunos con Pardinas y Ortegas de turno..................
2006.- ESP.
2010.- USA
2014 - USA
2019 - ESP.

España. Mas de 20 años de alegrias. Since 1998. Gracias a todos los que lo habeis hecho posible.

Mari Scada
Mensajes: 728
Registrado: 30 Ene 2017, 18:36

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Mari Scada » 16 May 2018, 16:26

OARFOREVER escribió:De ahi mi amargue (y el de Tin recuerdo...) con las pajis de algunos con Pardinas y Ortegas de turno..................
Non obstante para ocupar a praza de Laksa, Joan Pardina tampouco soaba a disparate. Nin Huskic no lugar de Pechacek ou mesmamente de Spires. Fichas 11 e 12 que con Moncho xogan entre moi pouco ou nada directamente.

txukelinok
Mensajes: 6966
Registrado: 05 Ago 2009, 16:27
Ubicación: Na polémica, sempre na polémica

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por txukelinok » 16 May 2018, 18:09

Mari Scada escribió:
OARFOREVER escribió:De ahi mi amargue (y el de Tin recuerdo...) con las pajis de algunos con Pardinas y Ortegas de turno..................
Non obstante para ocupar a praza de Laksa, Joan Pardina tampouco soaba a disparate. Nin Huskic no lugar de Pechacek ou mesmamente de Spires. Fichas 11 e 12 que con Moncho xogan entre moi pouco ou nada directamente.
Non, non. A Huskic queríase fichar como suplente de Artemm. O final foi bo, pero esta aínda verde. Aquí melloraría moito, pero non pasaría de ser o segundo 5 do equipo. E hai moita diferencia entre Huskic que para min era o único xogador de LEB que podería valer para rotación acb, e os Pardina e compañía que so rellenarían plantillas. E este ano non vexo a ninguén directamente. Monaghan podería, pero o seu pasaporte elimina de raíz a opción.

Mari Scada
Mensajes: 728
Registrado: 30 Ene 2017, 18:36

Re: Actualidad del resto de equipos ACB, FEB o FIBA.

por Mari Scada » 22 May 2018, 16:26

Na liga Leb, Manresa 2-0 con dous partidos disputadísimos decididos casi na última xogada, mesmo con balón para gañar ou empatar por parte do Palencia. Sigo dicindo que vexo a Manresa moi discreto, a sorte para eles será que si chega á final (vista a fazaña dos palentinos contra o Ovieu xa non digo nada) esperalles ou un Prat que xa anunciou que non vai ascender ou un Melilla que para min é claramente inferior (aquí van 1-1).

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 28 Mar 2024, 18:08