Grada de animación
Moderadores: tiko5, hastrakan, der König81

OARFOREVER
Mensajes: 8039
Registrado: 28 Ago 2010, 19:10

Re: Grada de animación

por OARFOREVER » 23 Abr 2013, 13:18

o a la SALA PIONIR

http://www.google.es/imgres?imgurl=http ... AA&dur=189


!!Mi imamo jednog Boga, ime mu je Dejan Bodiroga!!

Kosovo je Srbija!!!!!!!!!!!!!!. (Uy, perdón, se me ha ido.....)
2006.- ESP.
2010.- USA
2014 - USA
2019 - ESP.

España. Mas de 20 años de alegrias. Since 1998. Gracias a todos los que lo habeis hecho posible.

cuchuflito
Mensajes: 5294
Registrado: 04 Ene 2010, 16:45

Re: Grada de animación

por cuchuflito » 23 Abr 2013, 13:18

Todos Xuntos ¡Obra! escribió:En cuanto a lo que propone Zachary, pues no sé... Quizás vendría bien algún revulsivo en forma de mosaico o algo así. Algo distinto especial para oxigenarnos.


Yo es que de eso hablaba el otro día,para sacarnos un poco de la monotonía del Pabellón y aprovechando que el partido contra Unicaja es importante,es clave..un mosaico,un tifo a lo largo de todo Fondo 1(se admiten ideas),tema de las banderitas como en el Palacio,tema de los papelitos en todo el Pabellón en la presentación..no sé,algo diferente para que la gente cuando entre en Sar,vea cosas distintas y se enchufe.
Cofundador del Club de Fans de Pavel Pumprla.xDDDD
Imagen

wcw4life
Mensajes: 5493
Registrado: 23 Jul 2007, 13:33
Ubicación: Santiago de Compostela

Re: Grada de animación

por wcw4life » 23 Abr 2013, 13:36

OARFOREVER escribió:o a la SALA PIONIR

http://www.google.es/imgres?imgurl=http ... AA&dur=189


!!Mi imamo jednog Boga, ime mu je Dejan Bodiroga!!

Kosovo je Srbija!!!!!!!!!!!!!!. (Uy, perdón, se me ha ido.....)

Eso es el Belgrado Arena.

OARFOREVER
Mensajes: 8039
Registrado: 28 Ago 2010, 19:10

Re: Grada de animación

por OARFOREVER » 23 Abr 2013, 15:10

Antes habia fotos de los dos recintos...... no se si las cambiaron.......... Sorry. En cualquier caso, Sala Pionir o excepcionalmente Belgrado Arena, me valen como ejemplo de cancha animada..... :wink:
2006.- ESP.
2010.- USA
2014 - USA
2019 - ESP.

España. Mas de 20 años de alegrias. Since 1998. Gracias a todos los que lo habeis hecho posible.

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Grada de animación

por Galizaceive » 23 Abr 2013, 15:47

Bueno, bueno... Non saquemos as cousas de quicio. En Sar anímase moito e ben. Abonda con darse unha volta por outras canchas para darse conta. Se cadra malacostumámonos a nós mesmos e non nos permitimos un minuto de relaxación. Vense do subidón de ganar ao Madrid, a hora é moi mala, hai tranquilidade deportiva, etc, etc... Que cada un lle sume o que queira, pero en térmos xeráis en Sar o ambiente é o de sempre... :todos a botar:

Alan Bique
Mensajes: 26
Registrado: 22 Abr 2013, 16:24

Re: Grada de animación

por Alan Bique » 23 Abr 2013, 16:22

Galizaceive escribió:Bueno, bueno... Non saquemos as cousas de quicio. En Sar anímase moito e ben. Abonda con darse unha volta por outras canchas para darse conta. Se cadra malacostumámonos a nós mesmos e non nos permitimos un minuto de relaxación. Vense do subidón de ganar ao Madrid, a hora é moi mala, hai tranquilidade deportiva, etc, etc... Que cada un lle sume o que queira, pero en térmos xeráis en Sar o ambiente é o de sempre... :todos a botar:

Home sí, ó mellor pásome de exquisito, pero a miña percepción persoal é de certa atonía en determinados momentos. Coincido con moitos en que a min persoalmente pareceme mellor horario sábados pola tarde-noite, resulta máis ca evidente que hai moito máis ambiente, a xente está máis entregada, etc, etc. O cal non quere dicir que os domingos non o esté, velaí temos o exemplo de fai 15 días contra o Barsa, no que o público estivo maxistral.
En canto a outros extremos, opino así porque detrás miña hai unha parella que berra e chama de todo ó colectivo arbitral, pero logo pregunta qué é falta intencionada ou por qué pitou unha sanción de 8 segundos sin pasar cancha. Iso lémbrame a miña nai cando ante un partido de fútbol na tele preguntou si o de negro era o delanteiro centro..... :D

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: Grada de animación

por Galizaceive » 24 Abr 2013, 13:00

Coido que no esencial estamos de acordo. Tamén sei do que falas cando comentas a anécdota dos que tes detrás. Eu teño unha señora que non dá unha; nen sequera é quen de cantar ben o máis sinxelo dos cánticos que se entoan. Levo dous anos pensando en darme a volta e poñerme a ensaiar con ela, pero estou entregado á evidente falla de oído da susodita... :(

lovelesss
Mensajes: 1922
Registrado: 26 Ago 2010, 14:25

Re: Grada de animación

por lovelesss » 24 Abr 2013, 13:10

Son cousiñas, sen duda. Aposto a que contra Málaga haberá caña, pola importancia do partido e a hora. O que si se pode facer e preparar bolsas de papeliños para botar coordinadamente, por exemplo cando sona o "bacalao" xusto antes de empezar o partido, aínda que pode que nos viría ben antes de pájara do 3 cuarto...
Imagen

Pretoxogo
Mensajes: 822
Registrado: 13 Abr 2011, 16:56

Re: Grada de animación

por Pretoxogo » 22 Mar 2014, 13:48

Imagen

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Pretoxogo
Mensajes: 822
Registrado: 13 Abr 2011, 16:56

Re: Grada de animación

por Pretoxogo » 22 Abr 2014, 12:06

Imagen

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 23 Abr 2024, 20:49