XORNADA 19: MOVISTAR ESTUDIANTES (6-11) - OBRADOIRO CAB (4-13)
Moderadores: tiko5, hastrakan, der König81

OARFOREVER
Mensajes: 8039
Registrado: 28 Ago 2010, 19:10

Re: XORNADA 18: MOVISTAR ESTUDIANTES (6-11) - OBRADOIRO CAB (4-13)

por OARFOREVER » 29 Ene 2017, 20:34

Galizaceive escribió:Agora mesmo xa non sei que prefiro: que gane Murcia ou que o faga o Manresa. As dúas posibilidades teñen pros e contras. :roll:


Neno.........

Baja de la nube anda.
2006.- ESP.
2010.- USA
2014 - USA
2019 - ESP.

España. Mas de 20 años de alegrias. Since 1998. Gracias a todos los que lo habeis hecho posible.

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: XORNADA 18: MOVISTAR ESTUDIANTES (6-11) - OBRADOIRO CAB (4-13)

por Galizaceive » 29 Ene 2017, 21:46

Sinto chafar a liña editorial do foro sendo a nota optimista. Ao final da temporada recordareivos a todos os comentarios desta xornada. Non penso esquecelos. ;)

Aquí o deixo dito: salvarémonos na pista e sen agardar ao último día. Tamén poderedes botarmo en cara se erro.

Pase o que pase seguirei estando co equipo a morte, e agora aínda máis. Será que fun corredor de fondo ou será o meu carácter influído polo anterior, pero de loitar entendo un huevo e de forza vontade dous. O que non crea que dea un paso ao lado e non estorbe; o que sí xa sabe onde o agardamos: en Sar fronte ao Manresa. FORZA OBRA!!!!...

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: XORNADA 18: MOVISTAR ESTUDIANTES (6-11) - OBRADOIRO CAB (4-13)

por Galizaceive » 29 Ene 2017, 21:47

OARFOREVER escribió:
Galizaceive escribió:Agora mesmo xa non sei que prefiro: que gane Murcia ou que o faga o Manresa. As dúas posibilidades teñen pros e contras. :roll:


Neno.........

Baja de la nube anda.


A min non me falte vostede. E non me faga falar... Mellor: non teño nada que falar con vostede.

OARFOREVER
Mensajes: 8039
Registrado: 28 Ago 2010, 19:10

Re: XORNADA 18: MOVISTAR ESTUDIANTES (6-11) - OBRADOIRO CAB (4-13)

por OARFOREVER » 29 Ene 2017, 21:48

Boh....

Andas tonto rapaz.
2006.- ESP.
2010.- USA
2014 - USA
2019 - ESP.

España. Mas de 20 años de alegrias. Since 1998. Gracias a todos los que lo habeis hecho posible.

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: XORNADA 18: MOVISTAR ESTUDIANTES (6-11) - OBRADOIRO CAB (4-13)

por Galizaceive » 29 Ene 2017, 21:58

OARFOREVER escribió:Boh....

Andas tonto rapaz.


É unha mágoa que xente coma vostede ande polo foro. Mentres sexa así, ata aquí chega a miña participación nel. Un saúdo á xente de ben e Forza Obra; a vostede non me queda máis que transmitirlle a miña máis absoluta indiferencia.

OARFOREVER
Mensajes: 8039
Registrado: 28 Ago 2010, 19:10

Re: XORNADA 18: MOVISTAR ESTUDIANTES (6-11) - OBRADOIRO CAB (4-13)

por OARFOREVER » 29 Ene 2017, 22:06

Tio.....

A ver si dejamos las posiciones inquisitoriales para otro dia.

Llevamos 7 años en el foro. Nunca hemos tenido problemas, mas alla de discrepancias.. para esto es un foro.

Ahora, si te pones a pontificar, y repartir carnets de buenos y malos obradoiristas (muy tipico ...), conmigo no cuentes.

No se a que viene el numerito despues de 7 años comentando partidos. El teatro en la TVG, O en el Principal. No te confundas.


Que se te pase pronto filliño. Y si no, ya sabes....
2006.- ESP.
2010.- USA
2014 - USA
2019 - ESP.

España. Mas de 20 años de alegrias. Since 1998. Gracias a todos los que lo habeis hecho posible.

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: XORNADA 18: MOVISTAR ESTUDIANTES (6-11) - OBRADOIRO CAB (4-13)

por Galizaceive » 29 Ene 2017, 22:09

Mire, o de chamarme filliño e inquisidor xa o retrata. Non mencionemos o de chamarme "tonto" e decirme que baixe da nube. Unha mágoa chegar a vello así, sendo faltón. Boa noite e ata nunca.
Última edición por Galizaceive el 29 Ene 2017, 22:58, editado 6 veces en total.

OARFOREVER
Mensajes: 8039
Registrado: 28 Ago 2010, 19:10

Re: XORNADA 18: MOVISTAR ESTUDIANTES (6-11) - OBRADOIRO CAB (4-13)

por OARFOREVER » 29 Ene 2017, 22:11

Galizaceive escribió:
OARFOREVER escribió:Boh....

Andas tonto rapaz.


[b]É unha mágoa que xente coma vostede ande polo foro[/b]. Mentres sexa así, ata aquí chega a miña participación nel. Un saúdo á xente de ben e Forza Obra; a vostede non me queda máis que transmitirlle a miña máis absoluta indiferencia.



Ya veo ya....

Tolerancia maxima.

Tipical GzCeibe.
2006.- ESP.
2010.- USA
2014 - USA
2019 - ESP.

España. Mas de 20 años de alegrias. Since 1998. Gracias a todos los que lo habeis hecho posible.

NO_PLAY
Mensajes: 139
Registrado: 26 Jul 2011, 03:29

Re: XORNADA 18: MOVISTAR ESTUDIANTES (6-11) - OBRADOIRO CAB (4-13)

por NO_PLAY » 30 Ene 2017, 09:17

Non me digades màis ....O señor OARFERROL facendo amigos....O modus operandi de sempre .
Paso primeiro, faltarlle ao respecto a outro foreiro pola súas opinións
Paso segundo adoptar o papel de vítima se o foreiro lle da resposta.
Un equipo que fala en defensa , son 6 xogadores que defenden

OARFOREVER
Mensajes: 8039
Registrado: 28 Ago 2010, 19:10

Re: XORNADA 18: MOVISTAR ESTUDIANTES (6-11) - OBRADOIRO CAB (4-13)

por OARFOREVER » 30 Ene 2017, 10:18

Vamos a ver:

Cronograma de los hechos

1º GZ pone un post donde duda si es mejor que gane Murcia o Manresa para los intereses del OBRA, porque duda de que es mejor.

2º Le contesto. Y le digo "baja de la nube". Baja de la Nube. Baja de la Nube significa que discrepo de el, en el solo sentido de que lo veo demasiado optimista tras la situacion actual de 3 finales seguidas perdidas y que, siendo realista a dia de hoy, nuestro objetivo mas realista es eludir la ultima posición. Para lo cual es evidente y notorio que debemos querer que Manresa PIERDA SIEMPRE.

Una opinión como cualquier otra. Rebatible. Discutible. Que muchos vemos en el foro, menos los "grandes aficionados", digamos con un deficit de objetividad. Por que es una realidad que llevamos 4 victorias en 18 partidos.

3º Dicho lo anterior, y tras años debatiendo en este foro, se desmarca

a) Tratandome de VD, como un profesor franquista cualquiera

b) Diciendome que es una pena que haya gente como yo en el foro, en actitud inquisitorial.

c) Diciendome "non me fagas falar" como si el tipo me conociese de algo.

d) Fustigandome con su latigo de indiferencia, como si me importara algo.

e) Y por ultimo, diciendo que yo le he insultado o llamado "tonto", cuando es absolutamente incierto como puede leerse en el foro..

Lo que ocurre que el Sr. GZ, tenia ganas de montar lio, porque se aburre de colgar las noticias en el foro como unica actividad, y ha aprovechado la coyuntura para hacerse EL, la victima insultada. Yo de victima no tengo nada. Y de rehuir la polemica menos.
2006.- ESP.
2010.- USA
2014 - USA
2019 - ESP.

España. Mas de 20 años de alegrias. Since 1998. Gracias a todos los que lo habeis hecho posible.

carollo
Mensajes: 42
Registrado: 25 Sep 2014, 14:41
Ubicación: Tribuna 2

Re: XORNADA 18: MOVISTAR ESTUDIANTES (6-11) - OBRADOIRO CAB (4-13)

por carollo » 30 Ene 2017, 10:28

Pois polo visto e escoitado onte en Madrid, vai a ser unha semana movida no clube.

Duas posibilidades:

- Moncho fora.

- Un par de fichaxes.

Dende o meu punto de vista, sabendo que as fichaxes son necesarias, creo que é mais necesario que se marche Moncho, xa que me parece que hay equipo suficiente para non facer o ridículo unha xornada tras outra...

Quédome a espera de acontecementos!!

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: XORNADA 18: MOVISTAR ESTUDIANTES (6-11) - OBRADOIRO CAB (4-13)

por Galizaceive » 30 Ene 2017, 10:50

OARFOREVER escribió:Vamos a ver:

Cronograma de los hechos

1º GZ pone un post donde duda si es mejor que gane Murcia o Manresa para los intereses del OBRA, porque duda de que es mejor.

2º Le contesto. Y le digo "baja de la nube". Baja de la Nube. Baja de la Nube significa que discrepo de el, en el solo sentido de que lo veo demasiado optimista tras la situacion actual de 3 finales seguidas perdidas y que, siendo realista a dia de hoy, nuestro objetivo mas realista es eludir la ultima posición. Para lo cual es evidente y notorio que debemos querer que Manresa PIERDA SIEMPRE.

Una opinión como cualquier otra. Rebatible. Discutible. Que muchos vemos en el foro, menos los "grandes aficionados", digamos con un deficit de objetividad. Por que es una realidad que llevamos 4 victorias en 18 partidos.

3º Dicho lo anterior, y tras años debatiendo en este foro, se desmarca

a) Tratandome de VD, como un profesor franquista cualquiera

b) Diciendome que es una pena que haya gente como yo en el foro, en actitud inquisitorial.

c) Diciendome "non me fagas falar" como si el tipo me conociese de algo.

d) Fustigandome con su latigo de indiferencia, como si me importara algo.

e) Y por ultimo, diciendo que yo le he insultado o llamado "tonto", cuando es absolutamente incierto como puede leerse en el foro..

Lo que ocurre que el Sr. GZ, tenia ganas de montar lio, porque se aburre de colgar las noticias en el foro como unica actividad, y ha aprovechado la coyuntura para hacerse EL, la victima insultada. Yo de victima no tengo nada. Y de rehuir la polemica menos.


Mimadriña, que capacidade para interpretar e darlle a volta a todo... :shock: Pregúntese por que ten o récord de leas neste foro. Poucos quedarán que non tivesen enganchón con vostede. Ten unha enorme facilidade para faltar ao respecto. Debería facer algo por mirar iso. E por último, non sabía que o tratar de vostede a alguén fose algo franquista. Manda carallo, cosas veredes... :roll:

OARFOREVER
Mensajes: 8039
Registrado: 28 Ago 2010, 19:10

Re: XORNADA 18: MOVISTAR ESTUDIANTES (6-11) - OBRADOIRO CAB (4-13)

por OARFOREVER » 30 Ene 2017, 10:57

Si hombre si.


"Baja de la nube". El insulto mas grande en la Historia no solo del foro OBRA. De todos los hilos de todos los subforos de todos los foros.

Y luego soy yo el que va de victima.

Terrible. Que afrenta .

Y hasta aquí. Y por cierto, hazte mirar que tres individuos no sois el foro.
2006.- ESP.
2010.- USA
2014 - USA
2019 - ESP.

España. Mas de 20 años de alegrias. Since 1998. Gracias a todos los que lo habeis hecho posible.

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: XORNADA 18: MOVISTAR ESTUDIANTES (6-11) - OBRADOIRO CAB (4-13)

por Galizaceive » 30 Ene 2017, 11:04

OARFOREVER escribió:Si hombre si.


"Baja de la nube". El insulto mas grande en la Historia no solo del foro OBRA. De todos los hilos de todos los subforos de todos los foros.

Y luego soy yo el que va de victima.

Terrible. Que afrenta .

Y hasta aquí. Y por cierto, hazte mirar que tres individuos no sois el foro.


Non, a este paso o foro acabará sendo vostede nada máis. E a partires de xa mesmo queda ignorado para sempre, así que non perda conmigo nin un segundo máis, porque para min tampouco existe. Que teña bo día. ;)

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: XORNADA 18: MOVISTAR ESTUDIANTES (6-11) - OBRADOIRO CAB (4-13)

por Galizaceive » 30 Ene 2017, 11:08

carollo escribió:Pois polo visto e escoitado onte en Madrid, vai a ser unha semana movida no clube.

Duas posibilidades:

- Moncho fora.

- Un par de fichaxes.

Dende o meu punto de vista, sabendo que as fichaxes son necesarias, creo que é mais necesario que se marche Moncho, xa que me parece que hay equipo suficiente para non facer o ridículo unha xornada tras outra...

Quédome a espera de acontecementos!!


A situación non fácil, non. A ver que pasa. Sexa o que sexa, espero que se acerte coa tecla. :roll:

jagvil
Mensajes: 5168
Registrado: 05 Ene 2010, 23:08

Re: XORNADA 18: MOVISTAR ESTUDIANTES (6-11) - OBRADOIRO CAB (4-13)

por jagvil » 30 Ene 2017, 11:14

O que eu penso, que o primeiriño, sería configurar unha plantilla de 10 xogadores, pois nestes intres solo contamos con 9, e eso estanos a lastrar moito, sobre todo si se ten en conta que tamén Yusta baixou bastante a sua aportación, sobre todo en minutos.
hacer todo el bien posible, amar la libertad sobre todas las cosas,
aún cuando fuera por un trono, nunca traicionar a la verdad

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: XORNADA 18: MOVISTAR ESTUDIANTES (6-11) - OBRADOIRO CAB (4-13)

por Galizaceive » 30 Ene 2017, 11:30

jagvil escribió:O que eu penso, que o primeiriño, sería configurar unha plantilla de 10 xogadores, pois nestes intres solo contamos con 9, e eso estanos a lastrar moito, sobre todo si se ten en conta que tamén Yusta baixou bastante a sua aportación, sobre todo en minutos.


Non lle digas o de Yusta ao comentarista de onte, que aínda reclamou máis minutos para el :mrgreen:

Pero sí, coido que estás no certo. Se cadra tamén chegou o momento de traer a alguén con experiencia e que saiba facer ben o seu traballo, ao igual que as últimas fichaxes do ano pasado. E espero que sirva o desta tempada de unha vez por todas e que se o noso obxectivo é o que é, a partires de xa teñamos claro que no equipo, ademáis de apostas novas, ten que haber sempre xogadores co cu pelado e que tiren do carro cando toca. Agora mesmo estamos orfos desta figura.

Se fose Moncho, esta semana daría moita importancia á parte anímica. O vindeiro sábado agardo que Sar sexa máis caldeira ca nunca. O equipo deberá dar dous pasos á fronte. A primeira gran final do ano. FORZA OBRA! :tiro: :tiro: :tiro:

cuchuflito
Mensajes: 5294
Registrado: 04 Ene 2010, 16:45

Re: XORNADA 18: MOVISTAR ESTUDIANTES (6-11) - OBRADOIRO CAB (4-13)

por cuchuflito » 30 Ene 2017, 12:24

tincup82 escribió:Pues nos vamos a pique.Ni Moncho da con la tecla ni los jugadores están rindiendo. No hay juego exterior y no hay juego interior. Tiene mala pinta esto.


Esta es la pura realidad a día de hoy.Y sinceramente el partido deste fin de semana tiene/será un punto de inflexión.

No,no da con la tecla cada partido tenemos tropecientos perdidas estúpidas, perdidas de cadetes,fallamos bandejas y canastas fáciles cada partido que ni en benjamines y el juego en equipo no se ve por ningún lado.Todo son acciones alocadas,unas acaban canastas otras la mayoría hasta ahora,no.

Jugando en casa contra Manresa confío en ganar,al nivel que estuvimos medianamente bien contra Tenerife no tendremos problemas pero si se pierde,y yo soy muy Monchista,toca un cambio de rumbo.Las sensaciones de este año son muy malas,y creo que esperar al final como el año pasado sería mucho arriesgar.

En otro ámbito de cosas,llegados los malos momentos espero que algunos se dejen de tanta tontería en el foro(que esto no es solo para sumar mensajes y quedar bien) y los que estáis leyendo que somos muchos toca poner nick y contraseña;y dejar un mensajito en el post. Ánimo familia.
Cofundador del Club de Fans de Pavel Pumprla.xDDDD
Imagen

Mari Scada
Mensajes: 728
Registrado: 30 Ene 2017, 18:36

Re: XORNADA 18: MOVISTAR ESTUDIANTES (6-11) - OBRADOIRO CAB (4-13)

por Mari Scada » 30 Ene 2017, 19:46

Bueno, a mesma película repetida partida tras partido, cuartos enteiros xogados de pena e logo remar e morrer na beira, non sempre vai sair a chorra de Murcia, do contrario aínda teríamos máis derrotas co propio Manresa. Creo que os vosos comentarios son en liñas xerais axeitados e nada hai que engadir. Unha liña de aleiros do máis pobre que hai na ACB e uns bases irregulares e inconstantes, pívots cumpridores pero defensivamente bastante cuestionables. Qué falla?. Sistemas, mentalidade, acerto exterior, fichaxes?. Ollo con darlle tanta trascendencia ao partido do Manresa, aínda gañando seguiríamos en postos de descenso e co Manresa a dous partidos. Francamente, da outra opción (derrota) prefiro non pensar nela.

TutorCanterano
Mensajes: 15
Registrado: 31 Dic 2015, 09:35

Re: XORNADA 18: MOVISTAR ESTUDIANTES (6-11) - OBRADOIRO CAB (4-13)

por TutorCanterano » 30 Ene 2017, 21:52

La decisión fácil: cargarse al entrenador.
La peor decisión: echar al entrenador.
Lo necesario: que el presidente fiche.
Moncho es alquimista, pero no mago.
Alguno de los que están en el equipo, no tienen nivel para ACB.
qué hace la directiva?: echar cuentas y apurar la jugada. Cuantos menos partidos juegue el/ los fichados , menos desembolso.
La apuesta de Moncho ha sido valiente, pero su baza principal está lesionado ('Corbacho). Ahí ha comenzado a caerse todo.
El principal fichaje: a ver cuando se reincorpora corbacho.
Seamos sensatos; es el Obra. Se hace lo que se puede y más!

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: Google [Bot] y 3 invitados

Fecha actual 19 Abr 2024, 22:27