XORNADA 23: DIVINA SEGUROS JOVENTUT (4-18) - OBRADOIRO CAB (10-12)
Moderadores: tiko5, hastrakan, der König81

wazousky
Mensajes: 2226
Registrado: 15 Jun 2011, 19:27
Ubicación: Cerca de Sar

XORNADA 23: DIVINA SEGUROS JOVENTUT (4-18) - OBRADOIRO CAB (10-12)

por wazousky » 14 Mar 2018, 11:19

Imagen
Pavelló olimpic de Badalona. Aforo: 12.500 espectadores

Sábado, 17 de Marzo, 20:30 h; Movistar+:
Compra aquí tus entradas

Imagen VS Imagen

JOVENTUT DE BADALONA
Clasificación: 18º (4-18)
MVP: J. Jordan, 15'7 val.
Máximo anotador: N. Laprovittola, 16'2 p.p.p
Máximo reboteador: J. Jordan, 5'5 r.p.p.
Máximo asistente: N. Laprovittola, 6'2 a.p.p.
Últimos partidos: D D D D D


Bases: #0 N. Dimitrijevic, #10 N. Laprovittola, #18 M. Wayns (baixa)
Imagen Imagen Imagen
Escoltas: #9 S. Vidal, #14 A. Ventura, #35 P. Richard
Imagen Imagen Imagen
Aleiros: #6 X. López-Arostegui, #13 J.I. Nogués, #1 D. Conger
Imagen Imagen Imagen
Ala-pívots: #12 S. Kulvietis, #21 T. Gielo
Imagen Imagen
Pívots: #44 J. Jordan, #2 S. Birgander
Imagen Imagen
Entrenadores: C. Durán, Ll. Riera, P. del Tio

Imagen Imagen Imagen
ÚLTIMO QUINTETO INICIAL: N. Laprovittola, P. Richard, X. López-Arostegui, T. Gielo, J. Jordan


OBRADOIRO CAB
Clasificación: 11º (10-12)
MVP: M. Thomas, 15 val.
Máximo anotador: M. Thomas, 15'7 p.p.p.
Máximo reboteador: A. Pustovyi, 6'2 r.p.p.
Máximo asistente: P. Pozas, 4'6 a.p.p.
Últimos partidos: V D V D D


Bases: #3 A. Sàbat, #44 P. Pozas
Imagen Imagen
Escoltas: #20 D. Navarro, #21 M. Thomas (dúbida)
Imagen Imagen
Aleiros: #22 E. Bendzius, #33 A. Corbacho, #54 M. Laksa
Imagen Imagen Imagen
Ala-pivots: #7 B. Simons, #9 N. Llovet, #11 N. Radovic
Imagen Imagen Imagen
Pivots: #8 J. Bachynski (baixa), #13 A. Pustovyi, #16 N. Spires
Imagen Imagen Imagen
Entrenadores: M. Fernández, V. Pérez, G. Rodríguez
Imagen Imagen Imagen
ÚLTIMO QUINTETO INICIAL: P. Pozas, E. Bendzius, B. Simons, N. Llovet, N. Spires


Últimos enfrontamentos:
Natura Monbus Obradoiro - Divina Seguros Joventut 80 - 67
ACB 16/17, X27: Divina Seguros Joventut - Rio Natura Monbus Obradoiro 82 - 83
ACB 17/18, X3: Monbus Obradoiro - Divina Seguros Joventut 77 - 68
Imagen

Mari Scada
Mensajes: 728
Registrado: 30 Ene 2017, 18:36

Re: XORNADA 23: DIVINA SEGUROS JOVENTUT (4-18) - OBRADOIRO CAB (10-12)

por Mari Scada » 14 Mar 2018, 11:34

Partido marca da casa do Obradoiro. A priori todo a favor (agás pola lesión de Thomas), eles cunha xeira de derrotas consecutivas e xogadores que supostamente están xa medio borrados (Vidal e Ventura sobre todo), outros que xogan pola súa conta (Laprovittola) e con eses mimbres por algo están de pechacancelas.
Agora ben, como dicía marca da casa porque con todos eses condicionantes, seguro que deixamos a impronta de equipo "resucitador" e volvemos con derrota.. Como dicimos sempre, superioridade (aparente) na pintura, xa que o equipo verdinegro só conta con Jordan e máis nada, pero é que os nosos bases, en fin, fan bó ata a Dimitrijevic. A ver si Sábat por aquilo de xogar contra os seus ex fai un partido decente, máis xa non pido.

Antón
Mensajes: 18863
Registrado: 13 Sep 2005, 19:28
Ubicación: SCQ/O Milladoiro

Re: XORNADA 23: DIVINA SEGUROS JOVENTUT (4-18) - OBRADOIRO CAB (10-12)

por Antón » 14 Mar 2018, 17:38

Na miña modesta opinión, se gañamos e perde Betis en Bilbao (ollo a este partido); aínda que non de xeito matemático, na práctica estaríamos CASE salvados.
http://santiagodecompostela.gal/
https://www.concellodeames.gal/

Mari Scada
Mensajes: 728
Registrado: 30 Ene 2017, 18:36

Re: XORNADA 23: DIVINA SEGUROS JOVENTUT (4-18) - OBRADOIRO CAB (10-12)

por Mari Scada » 14 Mar 2018, 17:56

Antón escribió:Na miña modesta opinión, se gañamos e perde Betis en Bilbao (ollo a este partido); aínda que non de xeito matemático, na práctica estaríamos CASE salvados.
Sí, o Bilbao tampouco está para botar foguetes precisamente. Carles Durán no era o seu problema, co novo adestrador pouco ou nada melloraron.
Pero volvendo ao tema eu coincido contigo Antón, si se dan eses resultados casi poderíamos respirar tranquilos ata Maio, que non é pouco, porque nin de coña os equipos de abaixo van gañar todos os partidos, eu polo menos no vexo gañando 7 partidos ao Joventut, Betis, Burgos, Bilbao ou Zaragoza. Máis urxido debería estar, por exemplo, o Estudiantes, que coa plantilla que ten está peor ca nós aínda.
Por outra banda qué pasa últimamente no foro que non hai apenas comentarios?. Tan plácida está a ser a tempada que ninguén ten nada que dicir?.

Antón
Mensajes: 18863
Registrado: 13 Sep 2005, 19:28
Ubicación: SCQ/O Milladoiro

Re: XORNADA 23: DIVINA SEGUROS JOVENTUT (4-18) - OBRADOIRO CAB (10-12)

por Antón » 14 Mar 2018, 18:02

Eu percibo certo cansanzo na afección, o outro día estiven cun coñecido e comentoume que vai menos e que para o ano pensará se se aboa ou non, e dame a impresión de que non é o único.
http://santiagodecompostela.gal/
https://www.concellodeames.gal/

Mari Scada
Mensajes: 728
Registrado: 30 Ene 2017, 18:36

Re: XORNADA 23: DIVINA SEGUROS JOVENTUT (4-18) - OBRADOIRO CAB (10-12)

por Mari Scada » 14 Mar 2018, 18:36

Antón escribió:Eu percibo certo cansanzo na afección, o outro día estiven cun coñecido e comentoume que vai menos e que para o ano pensará se se aboa ou non, e dame a impresión de que non é o único.
Daquela non son a única que o percibe. Mesmo na propia Zona Norte cada partido hai máis ausencias, calqueira día xa non queda ninguén para tocar o bombo e afoutar. Vale que non xogamos un baloncesto que namore (para iso xa está o "Madrí"), nin somos un aspirante tipo Valencia, Málaga, Tenerife ou mesmo Fuenlabrada. Tampouco gozamos da historia e simpatía do Joventut nin do Manresa, pero xa vemos onde están agora, iso por non falar do Girona. Pero temos un equipo na máxima división do baloncesto, na considerada por todos 2ª Liga mellor do mundo. Por aquí pasará en breve o Barsa, fai pouco gañamos ao campión da Liga, estamos no posto 11. Qué pretende a xente?. Que co 3º orzamento máis baixo fichemos a Kevin Durant?.
Francamente, cando o ano do Xacobeo Blusens había futboleiros envexosos que dicían que a xente de Compostela vai por modas pensaba que falaba por pura xenreira. Casi dez anos máis tarde igual teño que darlle a razón, a moda pasou, agora o Obradoiro aburre e toca pasar páxina. Do que parece que non se aburre o persoal é da ración diaria de fútbol, e este ano por riba Copa do Mundo, o que nos queda.

Antón
Mensajes: 18863
Registrado: 13 Sep 2005, 19:28
Ubicación: SCQ/O Milladoiro

Re: XORNADA 23: DIVINA SEGUROS JOVENTUT (4-18) - OBRADOIRO CAB (10-12)

por Antón » 14 Mar 2018, 18:42

A ver, é lóxico que ao principio fose como unha moda, e que houbese moita xente que se subíu ao carro pero agora mesmo na miña opinión hai certa indiferencia, por certo que o de ZN comentámolo o outro día os que se sentan ó meu carón e eu, que parecía que había moi poucos., coido que é unha xoia que deberíamos mimar (perdón pola cursilada); incluso baixando a Leb Ouro, que temos que ter en conta que é unha posibilidade real calquera ano destes; pero bueno, cada un manda na súa casa, mentras desfrutemos do que temos hoxe.
http://santiagodecompostela.gal/
https://www.concellodeames.gal/

wazousky
Mensajes: 2226
Registrado: 15 Jun 2011, 19:27
Ubicación: Cerca de Sar

Re: XORNADA 23: DIVINA SEGUROS JOVENTUT (4-18) - OBRADOIRO CAB (10-12)

por wazousky » 14 Mar 2018, 19:12

Antón escribió:A ver, é lóxico que ao principio fose como unha moda, e que houbese moita xente que se subíu ao carro pero agora mesmo na miña opinión hai certa indiferencia, por certo que o de ZN comentámolo o outro día os que se sentan ó meu carón e eu, que parecía que había moi poucos., coido que é unha xoia que deberíamos mimar (perdón pola cursilada); incluso baixando a Leb Ouro, que temos que ter en conta que é unha posibilidade real calquera ano destes; pero bueno, cada un manda na súa casa, mentras desfrutemos do que temos hoxe.
Non é este o fío para estes comentarios, pero aí vai o meu respecto ao de ZN: creo que cando o partido cadra a domingo hai menos xente da peña. Non o teño estatísticamente demostrado eh! :jeje:
Imagen

Antón
Mensajes: 18863
Registrado: 13 Sep 2005, 19:28
Ubicación: SCQ/O Milladoiro

Re: XORNADA 23: DIVINA SEGUROS JOVENTUT (4-18) - OBRADOIRO CAB (10-12)

por Antón » 14 Mar 2018, 19:15

Tés razón wazousky, non é o sitio axeitado, xurdeu así, pero xa que estamos, eu non os contei, os ZN, pero calquera que foi ao partido o veu, e para nada é un reproche, se alguén o entende así; que cada faga o que queira, e chapo a conversa aqui.
http://santiagodecompostela.gal/
https://www.concellodeames.gal/

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: XORNADA 23: DIVINA SEGUROS JOVENTUT (4-18) - OBRADOIRO CAB (10-12)

por Galizaceive » 14 Mar 2018, 22:50

wazousky escribió:
Antón escribió:A ver, é lóxico que ao principio fose como unha moda, e que houbese moita xente que se subíu ao carro pero agora mesmo na miña opinión hai certa indiferencia, por certo que o de ZN comentámolo o outro día os que se sentan ó meu carón e eu, que parecía que había moi poucos., coido que é unha xoia que deberíamos mimar (perdón pola cursilada); incluso baixando a Leb Ouro, que temos que ter en conta que é unha posibilidade real calquera ano destes; pero bueno, cada un manda na súa casa, mentras desfrutemos do que temos hoxe.
Non é este o fío para estes comentarios, pero aí vai o meu respecto ao de ZN: creo que cando o partido cadra a domingo hai menos xente da peña. Non o teño estatísticamente demostrado eh! :jeje:
O domingo é mal día. Na peña segue habendo saúde, tranquilos. O que pasa é que ás veces cadra mal. Por certo: a idea é ir durmir a Burgos o sábado anterior ao partido (en principio, domingo mañá). Se sae a cousa -e se o club está polo labor de que saia, claro-, xa veredes como vai gran parte de ZN. Ánimo e a non decaer. ;) :brindo por eso: FORZA OBRA! :tiro:

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: XORNADA 23: DIVINA SEGUROS JOVENTUT (4-18) - OBRADOIRO CAB (10-12)

por Galizaceive » 16 Mar 2018, 11:51

Thomas despejará la ecuación de su reaparición en Badalona

Moncho Fernández se muestra «más optimista que hace una semana»

https://www.lavozdegalicia.es/noticia/a ... 526831.htm


El Obradoiro trabaja a piñón fijo

Da igual el rival y la clasificación, todos los partidos reciben la misma atención

https://www.lavozdegalicia.es/noticia/a ... 6C9991.htm

jagvil
Mensajes: 5152
Registrado: 05 Ene 2010, 23:08

Re: XORNADA 23: DIVINA SEGUROS JOVENTUT (4-18) - OBRADOIRO CAB (10-12)

por jagvil » 16 Mar 2018, 19:53

DIVINA SEGUROS JOVENTUT - MONBUS OBRADOIRO
Sábado 17/03/2018 - 20:30
CORTES, Carlos – GARCIA ORTIZ, José Ramón - MAS, Víctor
Que teñan sorte e acerto no seu traballo.
hacer todo el bien posible, amar la libertad sobre todas las cosas,
aún cuando fuera por un trono, nunca traicionar a la verdad

Gessler40
Mensajes: 462
Registrado: 07 Jul 2017, 00:23

Re: XORNADA 23: DIVINA SEGUROS JOVENTUT (4-18) - OBRADOIRO CAB (10-12)

por Gessler40 » 16 Mar 2018, 21:17

Por cierto, os he dicho que me encanta Laprovittola? Sinceramente no sé cómo puede estar en el Joventut. Qué posibilidades creéis de que podamos ficharlo para el año que viene? ;)

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: XORNADA 23: DIVINA SEGUROS JOVENTUT (4-18) - OBRADOIRO CAB (10-12)

por Galizaceive » 17 Mar 2018, 10:49

Gessler40 escribió:Por cierto, os he dicho que me encanta Laprovittola? Sinceramente no sé cómo puede estar en el Joventut. Qué posibilidades creéis de que podamos ficharlo para el año que viene? ;)
Home, algo a favor ten: non é negro. A partires de aí podemos empezar a falar. Que pasa? Que chupón é un pouco e non descarto que Moncho nos dese uns "fellas" maravillosos na banda. :demonio:

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: XORNADA 23: DIVINA SEGUROS JOVENTUT (4-18) - OBRADOIRO CAB (10-12)

por Galizaceive » 17 Mar 2018, 10:50

Divina Seguros Joventut – Monbus Obradoiro
Sábado, 20:30 (Movistar Deportes 1, dial 55, y Multideporte 2, dial 192)


La frase: "Si somos capaces de defender como lo hicimos el domingo pasado yo creo que vamos a ganar muchos más partidos". Carles Duran.

El dato: Sergi Vidal (1.106) está a un pase de canasta de igualar a Toño Llorente (1.107) como 29º máximo asistente en la historia de la Liga Endesa.

La racha: El Divina Seguros Joventut acumula 11 derrotas consecutivas y es el último clasificado de la Liga Endesa.

El protagonista: Sergi Vidal alcanzará esta próxima jornada la destacada cifra de 600 partidos en la Liga Endesa.

La historia: Artem Pustovyi promedia 2,4 tapones por partido, la mejor marca vista en este siglo en la Liga Endesa por delante de los 2,38 gorros que firmó Derrick Alston en la temporada 2000-01.

Los reencuentros: Partido especial para Nacho Llovet y Albert Sabat, jugadores del Monbus Obradoiro que regresan esta semana a Badalona.

El parte médico: Matt Thomas se ha ido incorporando por partes a los entrenamientos, mientras que Maalik Wayns y Jordan Bachynski siguen de baja.

Los precedentes: Superioridad verdinegra, con un balance de 6-2 para el Divina Seguros Joventut en sus duelos como local contra el Monbus Obradoiro.

OARFOREVER
Mensajes: 8029
Registrado: 28 Ago 2010, 19:10

Re: XORNADA 23: DIVINA SEGUROS JOVENTUT (4-18) - OBRADOIRO CAB (10-12)

por OARFOREVER » 17 Mar 2018, 11:32

Galizaceive escribió:
Gessler40 escribió:Por cierto, os he dicho que me encanta Laprovittola? Sinceramente no sé cómo puede estar en el Joventut. Qué posibilidades creéis de que podamos ficharlo para el año que viene? ;)
Home, algo a favor ten: non é negro. A partires de aí podemos empezar a falar. Que pasa? Que chupón é un pouco e non descarto que Moncho nos dese uns "fellas" maravillosos na banda. :demonio:

No meteis "la bicha". A mi un día se me ocurrió decir que era una "gran jugada del GM de la Penya" y casi me procesan,
2006.- ESP.
2010.- USA
2014 - USA
2019 - ESP.

España. Mas de 20 años de alegrias. Since 1998. Gracias a todos los que lo habeis hecho posible.

jagvil
Mensajes: 5152
Registrado: 05 Ene 2010, 23:08

Re: XORNADA 23: DIVINA SEGUROS JOVENTUT (4-18) - OBRADOIRO CAB (10-12)

por jagvil » 17 Mar 2018, 11:43

OARFOREVER escribió:
Galizaceive escribió:
Gessler40 escribió:Por cierto, os he dicho que me encanta Laprovittola? Sinceramente no sé cómo puede estar en el Joventut. Qué posibilidades creéis de que podamos ficharlo para el año que viene? ;)
Home, algo a favor ten: non é negro. A partires de aí podemos empezar a falar. Que pasa? Que chupón é un pouco e non descarto que Moncho nos dese uns "fellas" maravillosos na banda. :demonio:

No meteis "la bicha". A mi un día se me ocurrió decir que era una "gran jugada del GM de la Penya" y casi me procesan,
Oar, non esaxeres. Eu fixen un comentario no senso de que si facía ese movemento ahora, era porque se había equivocado antes. De todolos xeitos, si non me equivoco dende que chegou Laprovitola, todavía non gañaron un solo partido ( toquemos madeira), e os afecionados da Penya critican e moito o derradeiro movemento do mesmo GM, incorporando a Conger, cuando o seu parecer o que realmente necesitan e un xogador interior.
hacer todo el bien posible, amar la libertad sobre todas las cosas,
aún cuando fuera por un trono, nunca traicionar a la verdad

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: XORNADA 23: DIVINA SEGUROS JOVENTUT (4-18) - OBRADOIRO CAB (10-12)

por Galizaceive » 17 Mar 2018, 12:20

Lagarto, lagarto!.... :mrgreen:

Gessler40
Mensajes: 462
Registrado: 07 Jul 2017, 00:23

Re: XORNADA 23: DIVINA SEGUROS JOVENTUT (4-18) - OBRADOIRO CAB (10-12)

por Gessler40 » 17 Mar 2018, 12:25

Esperemos que empiecen a ganar a partir de la semana que viene. Pero es que sinceramente creo que Laprovittola es un jugador que está a otro nivel. Desconozco en qué situación se encuentra actualmente. Si viene cedido por el Zenit o todavía tiene un año más de contrato. De todas formas, si el Joventut ha podido ficharlo (aunque sea cedido y a mitad de temporada) por qué nosotros no? De acuerdo que es un poquito (bastante) chupón y juega mucho a su bola. Pero Dios! Sería un sueño verlo jugar con nuestra camiseta. Máxime en su posición, que es lo que más falta nos hace. Y si de verdad piensan en Europa la temporada que viene, no podemos ir con la pareja de bases que tenemos actualmente.

Todor Lazic
Mensajes: 2565
Registrado: 03 Jul 2013, 21:17
Ubicación: Santiago

Re: XORNADA 23: DIVINA SEGUROS JOVENTUT (4-18) - OBRADOIRO CAB (10-12)

por Todor Lazic » 17 Mar 2018, 14:11

Gessler40 escribió:Esperemos que empiecen a ganar a partir de la semana que viene. Pero es que sinceramente creo que Laprovittola es un jugador que está a otro nivel. Desconozco en qué situación se encuentra actualmente. Si viene cedido por el Zenit o todavía tiene un año más de contrato. De todas formas, si el Joventut ha podido ficharlo (aunque sea cedido y a mitad de temporada) por qué nosotros no? De acuerdo que es un poquito (bastante) chupón y juega mucho a su bola. Pero Dios! Sería un sueño verlo jugar con nuestra camiseta. Máxime en su posición, que es lo que más falta nos hace. Y si de verdad piensan en Europa la temporada que viene, no podemos ir con la pareja de bases que tenemos actualmente.
Porque Penya contaba con un dinero procedente de un patrocinio público que a día de hoy, si no me equivoco, sigue sin recibir por no tener muy aclaradas sus cuentas con las AAPP. A Lapprovittola, si no me equivoco tampoco, lo contrata un club, que además de lo mencionado, tiene retrasos en los pagos a su plantilla.......también por lo anterior, es la pescadilla que se muerde la cola.

En definitiva ellos sabrán en qué condiciones vino cedido de Zenit que seguro que lo hizo por una cuantía próxima al que le paga su club de origen, pues como es lógico aspira a pagar lo menos posible de su ficha al dejar de estar en plantilla, el mismo club que contrató a un tal Whittington que seguro que se fue a pasar frío allá por unos bocatas más de los que le dábamos aquí.

Y todo lo comentado sin mencionar la situación deportiva de los de Badalona, desesperada diría yo, que les obliga a una huída hacia adelante. Y yo también lo he dicho y lo repito, si esta operación sirve para que los mismos que critican al GM del Obradoiro ahora le echen flores al GM de la Penya, lo siento, pero me parece de carcajada, que quereis que os diga.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: Bing [Bot] y 3 invitados

Fecha actual 19 Mar 2024, 11:28