XORNADA 27: OBRADOIRO CAB (11-15) - UNICAJA (15-11)
Moderadores: tiko5, hastrakan, der König81

Mari Scada
Mensajes: 728
Registrado: 30 Ene 2017, 18:36

Re: XORNADA 27: OBRADOIRO CAB (11-15) - UNICAJA (15-11)

por Mari Scada » 12 Abr 2018, 17:51

Máximo escribió:Salí cabreado de SAR por dos razones. Primero por perder después de la ventaja conseguida y de jugar muy bien. Lo segundo por escuchar pitos al final.

Lo primero lo habéis contado bien. Es baloncesto, un equipo de euro liga, posiblemente haya dos jugadores que no son de nivel ACB, etc., pero hoy se me ha pasado y me doy cuenta que perdimos de 3 contra el barsa y prórroga con UnicaJa. Mejor ganar, pero ni tan mal.

Lo que no me ha pasado es el mosqueo con lo de los pitos. ¿Es que ayer no pelearon a tope? ¿No nos dieron muy buenos momentos? ¿No vemos la diferencia de plantilla? Que el que fue nuestra estrella es suplente en su equipo! Claro que me fastidian los fallos, especialmente los de tiro libre, y los muchos defectos de nuestros jugadores que no voy a enumerar, pero alguno debería preguntarse qué tipo de deporte va a ver y que compromiso le parece el adecuado con el equipo. Al final, como siempre, Zona Norte arrancó a animar y me sumé. Reconozco que en algún otro partido me fui cabizbajo, pero silbar ayer no lo hubieran hecho ni los riazor blues, que últimamente tienen mucha práctica.
Normal que estés enoxado, eu tamén o estaría, pero por iso comento nos fíos que a actitude, formas, comentarios e paulatina "desafección" co Obradoiro teñen que ver non tanto polos prezos dos abonos (que tamén por suposto) senón pola cultura "barriobajera" instaurada no balompié de hincha histérico tipo Santiago Bernabeu, que pasan de apupar a un xogador a elevalo a mito (xa sabemos todos/as a quén me refiro). Comentarios tipo "yo para ver esto no vuelvo a Sar" ou "ya les pueden dar mucho por el c...." teñoos escoitado esta temporada, e en anteriores xa nin fago referencia aos exhabruptos contra Oriol ou Rafa Luz.

txukelinok
Mensajes: 6966
Registrado: 05 Ago 2009, 16:27
Ubicación: Na polémica, sempre na polémica

Re: XORNADA 27: OBRADOIRO CAB (11-15) - UNICAJA (15-11)

por txukelinok » 12 Abr 2018, 18:19

Mari Scada escribió:
Máximo escribió:Salí cabreado de SAR por dos razones. Primero por perder después de la ventaja conseguida y de jugar muy bien. Lo segundo por escuchar pitos al final.

Lo primero lo habéis contado bien. Es baloncesto, un equipo de euro liga, posiblemente haya dos jugadores que no son de nivel ACB, etc., pero hoy se me ha pasado y me doy cuenta que perdimos de 3 contra el barsa y prórroga con UnicaJa. Mejor ganar, pero ni tan mal.

Lo que no me ha pasado es el mosqueo con lo de los pitos. ¿Es que ayer no pelearon a tope? ¿No nos dieron muy buenos momentos? ¿No vemos la diferencia de plantilla? Que el que fue nuestra estrella es suplente en su equipo! Claro que me fastidian los fallos, especialmente los de tiro libre, y los muchos defectos de nuestros jugadores que no voy a enumerar, pero alguno debería preguntarse qué tipo de deporte va a ver y que compromiso le parece el adecuado con el equipo. Al final, como siempre, Zona Norte arrancó a animar y me sumé. Reconozco que en algún otro partido me fui cabizbajo, pero silbar ayer no lo hubieran hecho ni los riazor blues, que últimamente tienen mucha práctica.
Normal que estés enoxado, eu tamén o estaría, pero por iso comento nos fíos que a actitude, formas, comentarios e paulatina "desafección" co Obradoiro teñen que ver non tanto polos prezos dos abonos (que tamén por suposto) senón pola cultura "barriobajera" instaurada no balompié de hincha histérico tipo Santiago Bernabeu, que pasan de apupar a un xogador a elevalo a mito (xa sabemos todos/as a quén me refiro). Comentarios tipo "yo para ver esto no vuelvo a Sar" ou "ya les pueden dar mucho por el c...." teñoos escoitado esta temporada, e en anteriores xa nin fago referencia aos exhabruptos contra Oriol ou Rafa Luz.
E que a ver... o que vou dicir incluso lle extraña a máis de un, pero bueno. Si alguén non veu o partido e ve que houbo prorroga pois dirá, nin tan mal. Peleouse. Pero os que viron o partido... e que non se pode pedir moito más do que hay (ollo, que sempre se pode pedir máis). Deuse a cara, fixeron unha primeira parte moi boa, o partido para min foi bonito de ver... Que pasa? Que o resultado non foi o que parece que debería ter sido despois de ver como iba a cousa. Eu penso que os pitos veñen froito da frustración polo final do partido, que lles fixo olvidarse de 30 bos minutos.

Eu non son do sector optimista nin moito menos, pero coas condicións actuais do equipo non creo que se lle poida pedir máis. A principio de temporada intentaron vender ao mellor que esta plantilla daba para máis, pero creo que a estas alturas todos sabemos que da para o que da, e non se pode esixir máis (de feito estamos por encima do nivel real desta plantilla). Como digo, quero pensar que se debe a frustración, porque calquera outra cousa implicaría que boa parte da xente que foi onte a Sar sabe bastante menos de baloncesto que fai tempo.

Antón
Mensajes: 18863
Registrado: 13 Sep 2005, 19:28
Ubicación: SCQ/O Milladoiro

Re: XORNADA 27: OBRADOIRO CAB (11-15) - UNICAJA (15-11)

por Antón » 12 Abr 2018, 18:31

Sensacións contrapostas, fixemos un bo partido pero onte veuse que a plantiña da para o que da; realmente tén mérito este equipo, limitadisimo no aspecto técnico e que estemos aí na zona media a estas alturas; hai que seguir remando, porque non hai nada feito, tamén é verdade que se gañamos en Donosti, estará case todo acadado; pero hai que facelo e non será doado.
A estas alturas xa non paga a pena falar dos bases (e menos despois do de onte, donde non sei se porque esperamos tan pouco e con algo que nos den xa nos conformamos ou realmente fixeron un aceptable partido), ou que sexamos o equipo (e non a primeira tempada) onde os que ocupan praza de estranxeiros son irrelevantes, bueno, neste caso un deles, auténtico luxazo; a gañar en Donosti, porque vense unha xornada que pode ser moi perigosa, vai haber equipos que se nos acheguen como perdamos, GBC por exemplo xa nos sacaria un e averaxe, pero imos pensar en gañar.
http://santiagodecompostela.gal/
https://www.concellodeames.gal/

Mari Scada
Mensajes: 728
Registrado: 30 Ene 2017, 18:36

Re: XORNADA 27: OBRADOIRO CAB (11-15) - UNICAJA (15-11)

por Mari Scada » 12 Abr 2018, 19:42

Antón escribió:Sensacións contrapostas, fixemos un bo partido pero onte veuse que a plantiña da para o que da; realmente tén mérito este equipo, limitadisimo no aspecto técnico e que estemos aí na zona media a estas alturas; hai que seguir remando, porque non hai nada feito, tamén é verdade que se gañamos en Donosti, estará case todo acadado; pero hai que facelo e non será doado.
A estas alturas xa non paga a pena falar dos bases (e menos despois do de onte, donde non sei se porque esperamos tan pouco e con algo que nos den xa nos conformamos ou realmente fixeron un aceptable partido), ou que sexamos o equipo (e non a primeira tempada) onde os que ocupan praza de estranxeiros son irrelevantes, bueno, neste caso un deles, auténtico luxazo; a gañar en Donosti, porque vense unha xornada que pode ser moi perigosa, vai haber equipos que se nos acheguen como perdamos, GBC por exemplo xa nos sacaria un e averaxe, pero imos pensar en gañar.
Eu vou dicir algo, e si me lee Gonder seguro que me replica (de bó rollo, coma sempre), pero non as teño todas comigo con que estemos salvados. Vale, os de abaixo non van gañar todos os partidos, pero a inseguridade está aí. O equipo compite, non coma outros que perden de 70, pero non sei teño un regusto amargo por este final de temporada e esta 2ª volta tan negativa en canto a resultados, pero bueno, é o que nos toca. Estamos onde nos corresponde, pelexando pola salvación, e máis nada. Temos gran parte do camiño andado, só faltan un par de victorias, a ver si caen.

Antón
Mensajes: 18863
Registrado: 13 Sep 2005, 19:28
Ubicación: SCQ/O Milladoiro

Re: XORNADA 27: OBRADOIRO CAB (11-15) - UNICAJA (15-11)

por Antón » 12 Abr 2018, 20:06

Eu penso que se gañamos en Donosti por catro puntos; o Burgos gaña en Sevilla, e Bilbao en Badalona, estamos salvados.
http://santiagodecompostela.gal/
https://www.concellodeames.gal/

Todor Lazic
Mensajes: 2565
Registrado: 03 Jul 2013, 21:17
Ubicación: Santiago

Re: XORNADA 27: OBRADOIRO CAB (11-15) - UNICAJA (15-11)

por Todor Lazic » 12 Abr 2018, 23:12

Pois eu penso que a clave estivo nos últimos 15 minutos, nos que ocurriron dúas cousas:

A primeira é, que Plaza douse conta de que os negros non lle servían e cambiou para os brancos. Entre os negros poño tamén a Nedovic (un branco que xoga coma un negro) que, aínda que fixo os seus puntos no primeiro cuarto e no último, o certo é que chegouse a desquiciar e a pedir o que non lle daban os árbitros.

Este cambio foi fundamental, pois o tridente Alberto Díaz, Augustine e Adam foi o que conseguíu a remontada. E quero destacar a Augustine con 8 rebotes, moitos deles diante de Artem e con 4 puntos anotados un 13 de valoración. Mentres estiveron os negros en cancha aos nosos foilles máis que ben. Con Alberto Díaz veu o sentido común e os outros catro xogadores comezaron a mirar para o seu base, algo imposible de facer con McCallum. Aínda enriba, cos brancos en cancha defenderon moito mellor.

A segunda, que especialmente no último cuarto a actuación dos nosos foi un desastre e neste periodo perdéronse todos os balóns que din as estatísticas respecto ás perdas. Ata ese momento iba a cousa moi ben respecto ao rival, que ao final tamén perdeu 15. Estar 11 arriba con 4 minutos para o final xa dice todo o que pasou despois. O partido perdéronno os que tiñan esa ventaxe, esto é así a pesares da superioridade do rival, que é incuestionable.

E solo un apunte máis, o equipo máis protestón que pasou por Sar no que vai de temporada é o UNICAJA, premio para eles, Plaza incluído, que se puxo a laiarse tamén cos colexiados cando finalizou o encontro, ata o punto de que Peruga tivo que decirlle que, por favor, se fóra aos vestiarios.

Borrón e conta nova. Ah! E vou a pontificar: Estamos salvados.

Un saúdo.

Mari Scada
Mensajes: 728
Registrado: 30 Ene 2017, 18:36

Re: XORNADA 27: OBRADOIRO CAB (11-15) - UNICAJA (15-11)

por Mari Scada » 13 Abr 2018, 11:38

Antón escribió:Eu penso que se gañamos en Donosti por catro puntos; o Burgos gaña en Sevilla, e Bilbao en Badalona, estamos salvados.
Moita carambola do noso señor. Será o fatalismo galego pero non é descartable que aconteza todo o contrario, que nós perdamos, que o Betis vai e gañe en Burgos e Joventut na súa casa e de salvados nada. Polo menos o importante é que dependemos de nós mesmos e temos "averages" (qué pouco me gusta este palabro) gañados a Burgos e Joventut, e a pouco que vaia todo ben tamén co Bilbao. Pero bueno, a racha non é boa (quén dixo que os equipos de Moncho son de 2ªs voltas?) e as sensacións algo (repito, algo) preocupantes.

Gonder
Mensajes: 768
Registrado: 19 Mar 2018, 19:38

Re: XORNADA 27: OBRADOIRO CAB (11-15) - UNICAJA (15-11)

por Gonder » 13 Abr 2018, 12:02

Mari Scada escribió: Pero bueno, a racha non é boa (quén dixo que os equipos de Moncho son de 2ªs voltas?) e as sensacións algo (repito, algo) preocupantes.
Pues yo en lo otro no me meto, ya di mi opinión. Pero en lo que cito discrepo totalmente, las sensaciones son positivas, para mi el Obradoiro ahora mismo está jugando mejor baloncesto que en el global de la primera vuelta. A veces somos excesivamente resultadistas. Y respecto al tramo final de primera vuelta no es que esté jugando mejor, es que está jugando muchísimo mejor.

Lo que pasa es que el calendario no es el mismo. Hace un mes se gana en Badalona, queda la imagen del último cuarto que fue mala y sobre todo la última jugada que pudo ser la derrota pero el Obra domina en todo momento, al descanso se va 11 arriba y de hecho Joventut no estuvo ni una vez en todo el partido por encima en el marcador. Joventut que no veo que sea un chollo. Curiosamente la victoria para mi fue el peor partido del Obra en las últimas 5 jornadas. Las 4 derrotas son contra el Barcelona por 3 puntos en un muy buen partido, es innegable que ese dia se jugó muy bien. Se pierde en Burgos en un partido a cara o cruz en el que el Obra va por delante hasta el último cuarto, y ya vemos como está Burgos que acaba de ganar en Fuenlabrada y a un Andorra enrachado. Siguiente derrota en Madrid en un buen partido pero sin acierto, contra el mejor equipo de la liga. Y el miércoles jugamos momentos del mejor baloncesto de la temporada, tuvimos ganado a Unicaja y se salvaron de milagro. A ver, son 3 derrotas contra 3 equipos Euroliga y con Burgos en su pista, jugando bien y escapándose más de un partido al final. Es incomparable con la racha de 7 derrotas seguidas en la primera vuelta donde el equipo estuvo realmente mal.

Yo ahora mismo con sus defectos, que están más que claros y penalizan mucho, veo muy bien al Obradoiro, de verdad, y si no fuese por lo que dije en el hilo de partido, por como llegan mentalmente Gipuzkoa y Obra al domingo que creo que puede marcar mucho, lo vería favorito claro. Pase lo que pase después recibiremos en Sar a Estudiantes, Bilbao o Betis, no es lo mismo que Barcelona, Madrid, Unicaja. Si se logra jugar como las últimas semanas no tengo ninguna duda que se va a ganar más de un partido y acabaremos la liga con buenas sensaciones.

Mari Scada
Mensajes: 728
Registrado: 30 Ene 2017, 18:36

Re: XORNADA 27: OBRADOIRO CAB (11-15) - UNICAJA (15-11)

por Mari Scada » 16 Abr 2018, 13:03

Gonder escribió:
Mari Scada escribió: Pero bueno, a racha non é boa (quén dixo que os equipos de Moncho son de 2ªs voltas?) e as sensacións algo (repito, algo) preocupantes.
Pues yo en lo otro no me meto, ya di mi opinión. Pero en lo que cito discrepo totalmente, las sensaciones son positivas, para mi el Obradoiro ahora mismo está jugando mejor baloncesto que en el global de la primera vuelta. A veces somos excesivamente resultadistas. Y respecto al tramo final de primera vuelta no es que esté jugando mejor, es que está jugando muchísimo mejor.

Lo que pasa es que el calendario no es el mismo. Hace un mes se gana en Badalona, queda la imagen del último cuarto que fue mala y sobre todo la última jugada que pudo ser la derrota pero el Obra domina en todo momento, al descanso se va 11 arriba y de hecho Joventut no estuvo ni una vez en todo el partido por encima en el marcador. Joventut que no veo que sea un chollo. Curiosamente la victoria para mi fue el peor partido del Obra en las últimas 5 jornadas. Las 4 derrotas son contra el Barcelona por 3 puntos en un muy buen partido, es innegable que ese dia se jugó muy bien. Se pierde en Burgos en un partido a cara o cruz en el que el Obra va por delante hasta el último cuarto, y ya vemos como está Burgos que acaba de ganar en Fuenlabrada y a un Andorra enrachado. Siguiente derrota en Madrid en un buen partido pero sin acierto, contra el mejor equipo de la liga. Y el miércoles jugamos momentos del mejor baloncesto de la temporada, tuvimos ganado a Unicaja y se salvaron de milagro. A ver, son 3 derrotas contra 3 equipos Euroliga y con Burgos en su pista, jugando bien y escapándose más de un partido al final. Es incomparable con la racha de 7 derrotas seguidas en la primera vuelta donde el equipo estuvo realmente mal.

Yo ahora mismo con sus defectos, que están más que claros y penalizan mucho, veo muy bien al Obradoiro, de verdad, y si no fuese por lo que dije en el hilo de partido, por como llegan mentalmente Gipuzkoa y Obra al domingo que creo que puede marcar mucho, lo vería favorito claro. Pase lo que pase después recibiremos en Sar a Estudiantes, Bilbao o Betis, no es lo mismo que Barcelona, Madrid, Unicaja. Si se logra jugar como las últimas semanas no tengo ninguna duda que se va a ganar más de un partido y acabaremos la liga con buenas sensaciones.
Sí, está claro que aínda que non se gañe nin se xogue ás veces como se queira, dúas derrotas na prórroga, co cal o equipo é competitivo e está aí ata o final. O problema é que como ben comentas somos resultadistas e acumulamos como dixo Oar un balance de 4-15 nos últimos partidos e sería importante terminar a Liga con esas boas sensacións que comentas, e non é o caso. Aínda hai marxe para sacar polo menos dous partidos, pero vamos, mellor rematar a Liga con bó sabor de boca a base de victorias sería ideal, que o seareiro tamén ten dereito a unha alegría.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Mar 2024, 06:06