XORNADA 6: CAFÉ CANDELAS BREOGÁN (1-4) - OBRADOIRO CAB (2-3)
Moderadores: tiko5, hastrakan, der König81

222 mensajes
Antón
Mensajes: 18874
Registrado: 13 Sep 2005, 19:28
Ubicación: SCQ/O Milladoiro

Re: XORNADA 6: CAFÉ CANDELAS BREOGÁN (1-4) - OBRADOIRO CAB (2-3)

por Antón » 31 Oct 2018, 16:27

HOme, son cifras oficiais, eu tampouco sei moi ben como contabilizan, pero é o que día a páxina acb; para mín tamén foi unha sorpresa ver esa cifra vendo como estaban as bancadas ese día.
Respecto do traballo da directiva en todos os aspectos, pois fóra do primeiro equipo, non teño nova de que se faga algo; e que non o sei, non sei se van a colexios, non sei se ser recuperan antigos aboados, non sei se se buscan novos patrocinadores, alguén sabe que fixo Mouriño dende que é directivo?, eso no eido social, no deportivo sego sen ver certa estrutura, quero dicir fichamos a Kohs e logo o largamos sin digamos dar un segundo ano de oportunidade, éste é so un exemplo, facemos equipo EBA só con xogadores de aqui, descendemos, e agora en nacional temos catro estranxeiros; non se ve unha liña do que se quere facer.
En canto ao plantel, non sei quén foi o que dixo que íamos acabar vitimas das nosas mentiras, unha cousa é traer xogadores para facer, que non se poida competir a grande escala por eso, e outra facer como se fixo este ano, que aínda que na miña opinión hai máis equipo do que moitos credes; é un pouco disparatado a súa formación.
E dacordo que é lexítimo aspirar ao que se queira, pero para eso hai que ter material, e non o hai, que se poido facer mellor equipo? sen dúbida, eun son da mesma opinión.
En canto ao que comenta papalorus, eu non vou menosprecialo nin moito menos; para mín todo é respetabilisimo, pero estes proxectos que empezan a casa polo tellado non me terminan de convencer; ademáis semellame que os seus dirixentes un pouco sobradetes, pero oes con pasta todo pode ser.
http://santiagodecompostela.gal/
https://www.concellodeames.gal/

Siempre Breoganista
Mensajes: 463
Registrado: 20 Feb 2011, 20:24

Re: XORNADA 6: CAFÉ CANDELAS BREOGÁN (1-4) - OBRADOIRO CAB (2-3)

por Siempre Breoganista » 31 Oct 2018, 16:31

papalorus escribió:Hombre Catedrático, hubo años de LEB donde apenas pasabais de 2000 perosnas en el Pazo, o ya no nos acordamos. Donde estaba esa ilusión???? Como siempre el de esos 2000 que tiene mucho mérito, pero no parece que nos olvidamos de lo que queremos

Esa ilusión estaba en los 2000 que ibais a ver al Obra en provincial hombre.

Antón
Mensajes: 18874
Registrado: 13 Sep 2005, 19:28
Ubicación: SCQ/O Milladoiro

Re: XORNADA 6: CAFÉ CANDELAS BREOGÁN (1-4) - OBRADOIRO CAB (2-3)

por Antón » 31 Oct 2018, 16:48

2000?, aí non había pistolita.
http://santiagodecompostela.gal/
https://www.concellodeames.gal/

Avatar de Usuario
papalorus
Mensajes: 1899
Registrado: 07 May 2011, 11:29
Ubicación: DES-ubicado

Re: XORNADA 6: CAFÉ CANDELAS BREOGÁN (1-4) - OBRADOIRO CAB (2-3)

por papalorus » 31 Oct 2018, 17:27

Siempre Breoganista escribió:
papalorus escribió:Hombre Catedrático, hubo años de LEB donde apenas pasabais de 2000 perosnas en el Pazo, o ya no nos acordamos. Donde estaba esa ilusión???? Como siempre el de esos 2000 que tiene mucho mérito, pero no parece que nos olvidamos de lo que queremos

Esa ilusión estaba en los 2000 que ibais a ver al Obra en provincial hombre.

Creo que no has entendido es significado el mensaje. Ole por los 2000, que no deja de ser una buena cifra , pero lo que parece es que en el PAZO siempre hay 5000 tíos año tras año sea la categoría que sea y eso es mentira.....

En cuanto a la sobrada de los 2000 del Obra en Provincial, NO me gustaría ver cuántos de vosotros quedaríais tras 20 años en categorías zonales y autonómicas. Con equipos en tu misma ciudad intentando enterrarte y poniendo medallas honoríficas a presidentes de la FEB para ganarse favores de uno de los personajes que más ha hecho por enterrar las posibilidades de que el Obra volviese a renacer.
Creo que ese comentario ni es justo, ni comorarable y seguramente con los años seríamos menos de 2000 pero, en condiciones competitivas NORMALES seguramente la masa social del Obra tampoco sería despreciable.
Vai Obra!!! A pola 23/24. Actual Campión de Galicia. O equipo de Galicia con máis tempadas consecutivas en ACB….
Previa BLC , a nosa Historia …

Mari Scada
Mensajes: 728
Registrado: 30 Ene 2017, 18:36

Re: XORNADA 6: CAFÉ CANDELAS BREOGÁN (1-4) - OBRADOIRO CAB (2-3)

por Mari Scada » 31 Oct 2018, 18:51

Antón escribió:HOme, son cifras oficiais, eu tampouco sei moi ben como contabilizan, pero é o que día a páxina acb; para mín tamén foi unha sorpresa ver esa cifra vendo como estaban as bancadas ese día.
Respecto do traballo da directiva en todos os aspectos, pois fóra do primeiro equipo, non teño nova de que se faga algo; e que non o sei, non sei se van a colexios, non sei se ser recuperan antigos aboados, non sei se se buscan novos patrocinadores, alguén sabe que fixo Mouriño dende que é directivo?, eso no eido social, no deportivo sego sen ver certa estrutura, quero dicir fichamos a Kohs e logo o largamos sin digamos dar un segundo ano de oportunidade, éste é so un exemplo, facemos equipo EBA só con xogadores de aqui, descendemos, e agora en nacional temos catro estranxeiros; non se ve unha liña do que se quere facer.
En canto ao plantel, non sei quén foi o que dixo que íamos acabar vitimas das nosas mentiras, unha cousa é traer xogadores para facer, que non se poida competir a grande escala por eso, e outra facer como se fixo este ano, que aínda que na miña opinión hai máis equipo do que moitos credes; é un pouco disparatado a súa formación.
E dacordo que é lexítimo aspirar ao que se queira, pero para eso hai que ter material, e non o hai, que se poido facer mellor equipo? sen dúbida, eun son da mesma opinión.
En canto ao que comenta papalorus, eu non vou menosprecialo nin moito menos; para mín todo é respetabilisimo, pero estes proxectos que empezan a casa polo tellado non me terminan de convencer; ademáis semellame que os seus dirixentes un pouco sobradetes, pero oes con pasta todo pode ser.
Podo preguntarvos a qué proxecto vos referides?. Porque estou intrigada....
En canto ao que dicides, claro, cos cartos que manexamos hai que facer malabarismos económicos, pero é que logo non hai un peso e temos 14 xogadores (14) en plantilla, e agora pola lesión de Simmons (que supoño que xa debería estar para voltar e falta que nos fai, quén nolo ia dicir) está "xogando" Stephens, do contrario 3 extracomunitarios e un xogador, Laksa, que veremos si está ´presente incluso esta fin de semana si se confirma a baixa de Llovet, que xa era o que nos faltaba. Quero dicir que sí, que non temos cartos, pero logo imos a tanteo por Sábat (con resultados catastróficos como se pode comprobar regularmente), por Radovic (criticadísimo aquí pero qué falta nos faría este ano) e con Singler defraudando notablemente (aí nada que obxetar pois as referencias eran inmellorables) e Navarro infrautilizado.
Non sei, igual as 4 últimas derrotas crearon un ambiente pesimista, pero xa veremos o que pasa este sábado. O cal non impide, aínda que haxa victoria, que critíque o roster deste ano.

Antón
Mensajes: 18874
Registrado: 13 Sep 2005, 19:28
Ubicación: SCQ/O Milladoiro

Re: XORNADA 6: CAFÉ CANDELAS BREOGÁN (1-4) - OBRADOIRO CAB (2-3)

por Antón » 31 Oct 2018, 19:05

Muller por podes preguntar, pero proxecto, eu diría "o que vai vindo"; en canto aos cartos, non teño nin idea do que cobran pero é clarisimo que tén que haber moitos xogadores low cost.
Eu tamén estou na idea de que Simons faínos máis falta do que cremos e ademáis partidos como o do VaBas fan moito dano, é destes que marca unha tempada; de todos os xeitos eu son optimista, iremos a máis; eso sí por favor que non haxa máis mancados.
Ah aproveito para contestar, non sei quén foi o que puso, eso de que estamos ao nivel do Murcia economicamente, ten que ser un chiste; porque Soko u Oleson xa deben gañar entre os dous a como a metade do roster do Obra xunto, eso polo menos.
http://santiagodecompostela.gal/
https://www.concellodeames.gal/

Mari Scada
Mensajes: 728
Registrado: 30 Ene 2017, 18:36

Re: XORNADA 6: CAFÉ CANDELAS BREOGÁN (1-4) - OBRADOIRO CAB (2-3)

por Mari Scada » 31 Oct 2018, 20:02

Antón escribió:Muller por podes preguntar, pero proxecto, eu diría "o que vai vindo"; en canto aos cartos, non teño nin idea do que cobran pero é clarisimo que tén que haber moitos xogadores low cost.
Eu tamén estou na idea de que Simons faínos máis falta do que cremos e ademáis partidos como o do VaBas fan moito dano, é destes que marca unha tempada; de todos os xeitos eu son optimista, iremos a máis; eso sí por favor que non haxa máis mancados.
Ah aproveito para contestar, non sei quén foi o que puso, eso de que estamos ao nivel do Murcia economicamente, ten que ser un chiste; porque Soko u Oleson xa deben gañar entre os dous a como a metade do roster do Obra xunto, eso polo menos.
Eu no tocante ao mancados nada podo dicir. Pero con todo, hai que ver o ben que lle saiu a xogada a Manresa e Breogán sobre todo, cos cambios sairon gañando e a ver agora qué pasa con Jordan unha vez que Norel esté apto para xogar.
En cambio sí teño que dicir, e moito, sobre a confección da plantilla. Como diría Oar, la pasta al 1 y al 5. Víase vir e simplemente optouse por manter o erro confiando en non sei qué melloría, pois Sábat non vai mellorar agora con 32 anos. En canto aos pívots, pois si resulta que o mellor de todos está a ser Spires con iso está todo dito.
Pero nada, sigamos fichando aleiros.

gonso
Mensajes: 374
Registrado: 24 Sep 2007, 14:45

Re: XORNADA 6: CAFÉ CANDELAS BREOGÁN (1-4) - OBRADOIRO CAB (2-3)

por gonso » 31 Oct 2018, 20:51

Alguien tienun linkpara los de fuera?

Harkonnen
Mensajes: 1740
Registrado: 03 Oct 2018, 12:55

Re: XORNADA 6: CAFÉ CANDELAS BREOGÁN (1-4) - OBRADOIRO CAB (2-3)

por Harkonnen » 31 Oct 2018, 20:53

gonso escribió:Alguien tienun linkpara los de fuera?
http://www.crtvg.es/deportes

gonso
Mensajes: 374
Registrado: 24 Sep 2007, 14:45

Re: XORNADA 6: CAFÉ CANDELAS BREOGÁN (1-4) - OBRADOIRO CAB (2-3)

por gonso » 31 Oct 2018, 20:59

En ese link que no consigo ver el partido, debe estar geo bloqueado

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: XORNADA 6: CAFÉ CANDELAS BREOGÁN (1-4) - OBRADOIRO CAB (2-3)

por Galizaceive » 31 Oct 2018, 21:02

Que coño pasa? A TVG2 non se pode ver por internet?...

gonso
Mensajes: 374
Registrado: 24 Sep 2007, 14:45

Re: XORNADA 6: CAFÉ CANDELAS BREOGÁN (1-4) - OBRADOIRO CAB (2-3)

por gonso » 31 Oct 2018, 21:07

Desde Brasil no me deja ver los canales de deportes, solo TVG Europa o TVG America

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: XORNADA 6: CAFÉ CANDELAS BREOGÁN (1-4) - OBRADOIRO CAB (2-3)

por Galizaceive » 31 Oct 2018, 21:12

En Movistar non está a G2. A ver se alguén nos bota un cable, por favor.

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: XORNADA 6: CAFÉ CANDELAS BREOGÁN (1-4) - OBRADOIRO CAB (2-3)

por Galizaceive » 31 Oct 2018, 21:15

Din que se pode seguir a través da web da tvg, pero debo ser moi torpe...

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: XORNADA 6: CAFÉ CANDELAS BREOGÁN (1-4) - OBRADOIRO CAB (2-3)

por Galizaceive » 31 Oct 2018, 21:23

Noxo de país...

Harkonnen
Mensajes: 1740
Registrado: 03 Oct 2018, 12:55

Re: XORNADA 6: CAFÉ CANDELAS BREOGÁN (1-4) - OBRADOIRO CAB (2-3)

por Harkonnen » 31 Oct 2018, 21:25

O enlace correcto é http://www.crtvg.es/en-directo/final-da ... baloncesto

Se non vos funciona é posible que o teñan capado para fora de Galiza.

Avatar de Usuario
papalorus
Mensajes: 1899
Registrado: 07 May 2011, 11:29
Ubicación: DES-ubicado

Re: XORNADA 6: CAFÉ CANDELAS BREOGÁN (1-4) - OBRADOIRO CAB (2-3)

por papalorus » 31 Oct 2018, 21:26

Galizaceive escribió:Noxo de país...
Eu vedo perfectamente o partido na TVG2 , na signal digital da Tv, non en Movistar
Vai Obra!!! A pola 23/24. Actual Campión de Galicia. O equipo de Galicia con máis tempadas consecutivas en ACB….
Previa BLC , a nosa Historia …

Avatar de Usuario
papalorus
Mensajes: 1899
Registrado: 07 May 2011, 11:29
Ubicación: DES-ubicado

Re: XORNADA 6: CAFÉ CANDELAS BREOGÁN (1-4) - OBRADOIRO CAB (2-3)

por papalorus » 31 Oct 2018, 21:29

Esto vuelve a ser Vergonzoso. El oBra de los 1000 triples, menuda mentira de equipo...... saldrá alguien a dar explicaciones de HESTO
Vai Obra!!! A pola 23/24. Actual Campión de Galicia. O equipo de Galicia con máis tempadas consecutivas en ACB….
Previa BLC , a nosa Historia …

Avatar de Usuario
papalorus
Mensajes: 1899
Registrado: 07 May 2011, 11:29
Ubicación: DES-ubicado

Re: XORNADA 6: CAFÉ CANDELAS BREOGÁN (1-4) - OBRADOIRO CAB (2-3)

por papalorus » 31 Oct 2018, 21:30

Es que no hay nada más, la nada más absoluta....
Vai Obra!!! A pola 23/24. Actual Campión de Galicia. O equipo de Galicia con máis tempadas consecutivas en ACB….
Previa BLC , a nosa Historia …

txukelinok
Mensajes: 6966
Registrado: 05 Ago 2009, 16:27
Ubicación: Na polémica, sempre na polémica

Re: XORNADA 6: CAFÉ CANDELAS BREOGÁN (1-4) - OBRADOIRO CAB (2-3)

por txukelinok » 31 Oct 2018, 21:39

Exhibición... si señor. Es que me da igual el final, porque en una de estas tiramos 5 triples seguidos y los meteremos y ya todos tan contentos, pero este euipo no juega a una mierda. Ni ataca, ni defiende, ni mierda alguna. Será que los agoreros y cenizos y demás vemos otra cosa, porque desde luego este equipo hace de todo menos ilusionar. Que mal lo vamos a pasar, por dios.

Edito: Quien nos diría que a este paso nos vamos a arrepentir de que Singler se quede....
Última edición por txukelinok el 31 Oct 2018, 22:06, editado 1 vez en total.

222 mensajes

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 28 Mar 2024, 12:57