XORNADA 12: OBRADOIRO CAB (4-7) - MOVISTAR ESTUDIANTES (3-7)
Moderadores: tiko5, hastrakan, der König81

Antón
Mensajes: 18863
Registrado: 13 Sep 2005, 19:28
Ubicación: SCQ/O Milladoiro

Re: XORNADA 12: OBRADOIRO CAB (4-7) - MOVISTAR ESTUDIANTES (3-7)

por Antón » 17 Dic 2018, 11:12

Pues no lo tengo yo muy claro oar; evidentemente un Bendzius, o el pavel de su segundo año, con los ojos cerrados; yo sí me pensaría sí quedarmelo o no, porque para mí es el jugador del Obra que está más féliz de estar en el Obra, parafraseando a Modric (que luego el muy cabrito quiso incumplirla)cuando dijo que cuando sales del madrí va todo cuesta bajo, creo que sabe que cuando salga del obra su carrera irá para abajo, esto es o a ligas menores o a leb y aparte de dejarse el alma, su juego ha mejorado porque yo al hombre lo veo féliz aquí; a Llovet no lo cuento en cuanto a identificaciones con un club,, porque Llovet lo pones a jugar en os clásicos do Milladoiro contra unos que vienen en directo del Galicia, y es de los que se partiría la crisma
http://santiagodecompostela.gal/
https://www.concellodeames.gal/

Mari Scada
Mensajes: 728
Registrado: 30 Ene 2017, 18:36

Re: XORNADA 12: OBRADOIRO CAB (4-7) - MOVISTAR ESTUDIANTES (3-7)

por Mari Scada » 17 Dic 2018, 11:20

Faustinoysumopa escribió:
Lugoplastica escribió:Enhorabuena desde Lugo (desde la sana envidia). El Estu es una banda de cuidado, pero aún así les disteis un buen baño. Los cosisteis a triples y luego los rematasteis con Brody al poste. De no ser por la pájara del último cuarto habría acabado en masacre.

Al menos quedará un equipo gallego en ACB.
Ves como si os vais a quedar,hombre de poca fe....jejeje....ehorabuena por la victoria !que partidazo
Pois eu con todos os respectos pola afición e o equipo lucense, pero de contenta nada. Este ano os codazos por non descender van ser dos que fan época, e os resultados desta fin de semana foron malos sen paliativos, e por riba inesperados. Vitorias contundentes contra rivais a priori superiores (Andorra e Real Madrid), un Burgos que parece ser xa ten atados a dous "mindundis" coma Lima e Benite, e Murcia e Gran Canaria espabilando tal e como se esperaba.
Non quero ser augafestas, pero vamos, alegría contida e con matices. A empanada mental do 4º cuarto que puido ser tráxica de non ser pola renda acumulada e os resultados dos nosos adversarios fai que todo quede moi relativizado. Queda moito por facer aínda.

ministry_silly_walks
Mensajes: 637
Registrado: 27 May 2013, 10:28

Re: XORNADA 12: OBRADOIRO CAB (4-7) - MOVISTAR ESTUDIANTES (3-7)

por ministry_silly_walks » 17 Dic 2018, 11:36

Brodzy MVP de la jornada
Dos MVP seguidos debe ser historico en el obra no???

Debate simons si no ocupase plaza de extra para mi candidato a contrato multianual seguro.
Y unos aleros obst - kostas - simons - 3 fuerte con defensa y rebote pienso q todos lo firmariamos para el año q viene

Antón
Mensajes: 18863
Registrado: 13 Sep 2005, 19:28
Ubicación: SCQ/O Milladoiro

Re: XORNADA 12: OBRADOIRO CAB (4-7) - MOVISTAR ESTUDIANTES (3-7)

por Antón » 17 Dic 2018, 11:50

Home mari, aínda que eu, simpatizo moito co breogán e por eso fun felicitalos, pero podenlle dar moito polo cú; ante a posibilidade de salvarse antes ca nos, e entendo perfectamente que un breoganista pense o mesmo respecto de nos; e estou contigo en que os resultados da finde foron nefastos por abaixo, pero dígamos que pola zona media baixa non foron tan malos, estamos co Andorra por exemplo; e eu visto o visto, xa non descarto nada nin a ninguén; na miña opinión, se non temos mancados, salvámonos, incluso che diría,non sobrados, pero ben; pero claro todo esto son crenzas miñas.
Non sabía o desas posibles fichaxes polo Burgos, por certo; eu non trocaría a ningún dos dous citados por xogadores nosos, sempre e cando non estén mancados; o cal amosa dúas cousas; que empeza a haber nervosismo e eso nunca é bó, e outra unha falta de confianza enorme, pois eu imaxino nos postos que ocupan os xogadores.
E falando desto, eu tentaría de chegar a un acordo con Laksa, non sei, pagarlle ata o remate da tempada e deixalo libre.
http://santiagodecompostela.gal/
https://www.concellodeames.gal/

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: XORNADA 12: OBRADOIRO CAB (4-7) - MOVISTAR ESTUDIANTES (3-7)

por Galizaceive » 17 Dic 2018, 12:27

Mentres nós sigamos a facer o que temos que facer, que é gañar aos equipos da "nosa liga", o que fagan os demáis preocúpame ben pouco. Resultados coma os que conseguiron onte o Breo ou antonte o GBC, aínda que meritorios, non pasan de anécdota se despois non fas os deberes cando toca. E iso vale perfectamente para nós.

Este Obra, se non ten mancados ou contratempos extradeportivos, vai para arriba. E para mostra, segundo MVP que en oito días cae en mans obradoiristas.


Brodziansky, el rey de la jornada 12

«Estoy muy contento por mi actuación, pero lo que realmente importa es el colectivo», apunta el jugador del Obradoiro

https://www.lavozdegalicia.es/noticia/a ... 885518.htm



De 'MVP' en 'MVP': Brodziansky releva a Kostas como Jugador de la Jornada

"Es un gran logro, la ACB es una de las mejores ligas del mundo", admite el pívot tras sus 37 créditos de valoración

https://www.elcorreogallego.es/deportes ... a-1154505/

Mari Scada
Mensajes: 728
Registrado: 30 Ene 2017, 18:36

Re: XORNADA 12: OBRADOIRO CAB (4-7) - MOVISTAR ESTUDIANTES (3-7)

por Mari Scada » 17 Dic 2018, 13:36

Antón escribió:Home mari, aínda que eu, simpatizo moito co breogán e por eso fun felicitalos, pero podenlle dar moito polo cú; ante a posibilidade de salvarse antes ca nos, e entendo perfectamente que un breoganista pense o mesmo respecto de nos; e estou contigo en que os resultados da finde foron nefastos por abaixo, pero dígamos que pola zona media baixa non foron tan malos, estamos co Andorra por exemplo; e eu visto o visto, xa non descarto nada nin a ninguén; na miña opinión, se non temos mancados, salvámonos, incluso che diría,non sobrados, pero ben; pero claro todo esto son crenzas miñas.
Non sabía o desas posibles fichaxes polo Burgos, por certo; eu non trocaría a ningún dos dous citados por xogadores nosos, sempre e cando non estén mancados; o cal amosa dúas cousas; que empeza a haber nervosismo e eso nunca é bó, e outra unha falta de confianza enorme, pois eu imaxino nos postos que ocupan os xogadores.
E falando desto, eu tentaría de chegar a un acordo con Laksa, non sei, pagarlle ata o remate da tempada e deixalo libre.
Concordo en todo contigo. Precisamente que equipos como Andorra e Burgos estén fora da Copa de Rei e máis preto do descenso que de postos de playoff fai pensar que este ano as vitórias saen moi caras. Incluso o pechacancelas, Movistar Estudiantes, ten plantilla para algo máis, ou iso penso eu.
Falando do Andorra, corre o ruxe ruxe de que Shayne Wittington (perdón si está mal escrito) ten as horas contadas. Outro que desde que marchou do Obradoiro anda a dar tumbos sen acerto, igual que Rafa Luz.
Por último, aparte de Laksa, eu trataría de chegar a un acordo tamén con Stephens, con máis razón si o belga De Zeeuw continúa nesa indefinición de nin estar ben nin mal senón todo o contrario. Non creo que resulte beneficioso ter a un xogador (xa non digamos dous) tres cuartas partes da temporada sentado no palco de non convocados.

espiritu obradoiro
Mensajes: 1570
Registrado: 10 Abr 2013, 00:08

Re: XORNADA 12: OBRADOIRO CAB (4-7) - MOVISTAR ESTUDIANTES (3-7)

por espiritu obradoiro » 17 Dic 2018, 15:21

Pues menos mal que ganamos, porque menuda jornadita esta. Sorpreson del Breo ante el Madrid por mucho que reservasen jugadores y pudieran jugar un poco a medio gas pensando en Euroliga, muy meritorio lo de nuestros vecinos y ademas victoria de las que pueden cambiar tendencias. Con la gracia esto nos obliga a intentar sacar el partido contra Manresa por todos los medios, y va a ser mucho mas jodido que el del Sabado, contra un equipo que viene lanzado y luchando por entrar en copa.
Yo sinceramente preferiria tener que jugarmela con cualquier otro equipo no gallego, pero el tener dos de los presupuestos mas bajos es lo que tiene. Ademas me congratulo de que tanto nosotros como ellos podamos comentar normalmente en ambos foros sin que se lie la de dios es cristo como pasaba el año de Leb. Ojala al final ninguno de los dos tenga que descender y tengamos derby en ACB por muchos años.
[img]













[/img]








Perseverancia. No importa cuanto te cueste conseguir algo... si te caes, levantate y vuelve a intentarlo otra vez.

Antón
Mensajes: 18863
Registrado: 13 Sep 2005, 19:28
Ubicación: SCQ/O Milladoiro

Re: XORNADA 12: OBRADOIRO CAB (4-7) - MOVISTAR ESTUDIANTES (3-7)

por Antón » 17 Dic 2018, 16:14

O de De Zeeuw non semella nada normal, levamos doce xornadas e o home non xogou nin corenta minutos, haberá que tomar unha decisión, digo eu, ou operarse se ten que ser, ou facer unha recuperación seria.
Pero viña a comentarvos que falando de ruxe-ruxe, teño un coñecido aboado do Breogán, e comentoume que seica estamos interesados en Jordan; eu non mo creo, pero polo visto onte comentábase moito no Pazo; díxenlle medio en serio medio en broma, que eu a quén traería era a Herum ou Gerun ou Gerum ou Herun (a un destes catro)
E falando desto paso atrás de Hlinasson, ilusionoume o día do BKN, pero antonte volvín a velo moi despistado, de feito a canasta que mete foi porque berroulle a bancada, e o home douse conta de que estaba moi preto do aro.
http://santiagodecompostela.gal/
https://www.concellodeames.gal/

Mari Scada
Mensajes: 728
Registrado: 30 Ene 2017, 18:36

Re: XORNADA 12: OBRADOIRO CAB (4-7) - MOVISTAR ESTUDIANTES (3-7)

por Mari Scada » 17 Dic 2018, 17:08

Antón escribió:O de De Zeeuw non semella nada normal, levamos doce xornadas e o home non xogou nin corenta minutos, haberá que tomar unha decisión, digo eu, ou operarse se ten que ser, ou facer unha recuperación seria.
Pero viña a comentarvos que falando de ruxe-ruxe, teño un coñecido aboado do Breogán, e comentoume que seica estamos interesados en Jordan; eu non mo creo, pero polo visto onte comentábase moito no Pazo; díxenlle medio en serio medio en broma, que eu a quén traería era a Herum ou Gerun ou Gerum ou Herun (a un destes catro)
E falando desto paso atrás de Hlinasson, ilusionoume o día do BKN, pero antonte volvín a velo moi despistado, de feito a canasta que mete foi porque berroulle a bancada, e o home douse conta de que estaba moi preto do aro.
Nada que engadir respecto ao islandés, si acaso que en defensa é simplemente unha traxedia. Xogadores que lle pasan polo lado sen enterarse, mal posicionamento, mala coordinación. Non sei, potencial terá, pero vamos, ata Pustovoy o primeiro ano tiña mellores momentos que Hlinasson, que xa é dicir.
Non me termino de crer o de Jordan, e menos a estas alturas da temporada, pero como Norel está para reaparecer e nós estamos como estamos co belga, a min dende logo non me parecería para nada unha mala incorporación, ao contrario, teríamos un 5 "como Deus manda", dous catros coma Llovet e Brodzianky indo a máis e un tres que puntualmente pode xogar de 4 (Singler) aínda que esté defraudando notablemente. Mágoa que non se lembrasen do xamaicano na configuración inicial da plantilla, resultaría máis rendible e menos costoso e evitarían ter fichado a Kendall Stephens....para ver os partidos na grada.
Xa postos a pedir, o outro ruxe ruxe de Sergi García sería a caña. O malo de todo isto é saber con qué cartos se pensa sufragar/afrontar estas fichaxes, dando por feito que non se pensa cortar/resolver contrato nin a Laksa nin a Stephens. Así pois eu deste ruxes :travieso: :travieso: :travieso:

OARFOREVER
Mensajes: 8029
Registrado: 28 Ago 2010, 19:10

Re: XORNADA 12: OBRADOIRO CAB (4-7) - MOVISTAR ESTUDIANTES (3-7)

por OARFOREVER » 18 Dic 2018, 09:49

Ruido de sables para witt en andorra.

Pasaporte macedonio.


Poco mas que añadir si hay decapitacion :D ;) :mrgreen:
2006.- ESP.
2010.- USA
2014 - USA
2019 - ESP.

España. Mas de 20 años de alegrias. Since 1998. Gracias a todos los que lo habeis hecho posible.

Mari Scada
Mensajes: 728
Registrado: 30 Ene 2017, 18:36

Re: XORNADA 12: OBRADOIRO CAB (4-7) - MOVISTAR ESTUDIANTES (3-7)

por Mari Scada » 18 Dic 2018, 11:08

OARFOREVER escribió:Ruido de sables para witt en andorra.

Pasaporte macedonio.


Poco mas que añadir si hay decapitacion :D ;) :mrgreen:
Sí, iso parece. Xa se comentou onte no fío de actualidade outros equipos ACB, incluso que podería interesar ao Estudiantes.
Eu no caso de Shayne entre que non semellaba ter o mellor "filin" con Moncho e que agora mesmo temos os postos de 4 bastante ben cubertos non creo que sexa prioridade a súa incorporación. Xa temos a Singler para ese rol de 3-4.
Aparte que non somos o Real Madrid nin o Barsa, equipos con 15 fichas e a rotar alegremente. Que non temos un orzamento de 30 millóns, si acaso un pouquiño menos.... :mrgreen: :jeje: :todos a botar:

OARFOREVER
Mensajes: 8029
Registrado: 28 Ago 2010, 19:10

Re: XORNADA 12: OBRADOIRO CAB (4-7) - MOVISTAR ESTUDIANTES (3-7)

por OARFOREVER » 18 Dic 2018, 14:11

Mari Scada escribió:
OARFOREVER escribió:Ruido de sables para witt en andorra.

Pasaporte macedonio.


Poco mas que añadir si hay decapitacion :D ;) :mrgreen:
Sí, iso parece. Xa se comentou onte no fío de actualidade outros equipos ACB, incluso que podería interesar ao Estudiantes.
Eu no caso de Shayne entre que non semellaba ter o mellor "filin" con Moncho e que agora mesmo temos os postos de 4 bastante ben cubertos non creo que sexa prioridade a súa incorporación. Xa temos a Singler para ese rol de 3-4.
Aparte que non somos o Real Madrid nin o Barsa, equipos con 15 fichas e a rotar alegremente. Que non temos un orzamento de 30 millóns, si acaso un pouquiño menos.... :mrgreen: :jeje: :todos a botar:

Hombre el tema de los 4 bien...........

Tal y como esta el Belga..........

Permite que discrepe.

El tema del filin... pues como tantos otros. Pero creo que al final de liga, la cosa fue mucho mejor. Hasta Moncho estuvo con el en las Vegas despues de su salida (creo)

Asi que de bien cubiertos nada.

A mi algo asi como.........

Pepe/Kostas/Singler/Witt/Brodi........pues que quieres que te diga........

Y para dar descanso.....

Sabat/Obst/Simons/LLovet/Hilanson o Spires.......... de sobra.
2006.- ESP.
2010.- USA
2014 - USA
2019 - ESP.

España. Mas de 20 años de alegrias. Since 1998. Gracias a todos los que lo habeis hecho posible.

lovelesss
Mensajes: 1922
Registrado: 26 Ago 2010, 14:25

Re: XORNADA 12: OBRADOIRO CAB (4-7) - MOVISTAR ESTUDIANTES (3-7)

por lovelesss » 18 Dic 2018, 15:59

Hai algunha foto de bo rollo posterior entre os dous, e é dos que recomendou vir ao Obra a posteriores fichaxes.
Imagen

Antón
Mensajes: 18863
Registrado: 13 Sep 2005, 19:28
Ubicación: SCQ/O Milladoiro

Re: XORNADA 12: OBRADOIRO CAB (4-7) - MOVISTAR ESTUDIANTES (3-7)

por Antón » 18 Dic 2018, 16:07

Eu non traía a Witt, O ÍA A BUSCAR, e non sei onde lín o doo contrato multianual a Simons se se fai cun pass; Simons non sendo extracomunitario tén sitio en alomenos dez-doce equipos acb.
http://santiagodecompostela.gal/
https://www.concellodeames.gal/

Mari Scada
Mensajes: 728
Registrado: 30 Ene 2017, 18:36

Re: XORNADA 12: OBRADOIRO CAB (4-7) - MOVISTAR ESTUDIANTES (3-7)

por Mari Scada » 18 Dic 2018, 16:23

OARFOREVER escribió:
Mari Scada escribió:
OARFOREVER escribió:Ruido de sables para witt en andorra.

Pasaporte macedonio.


Poco mas que añadir si hay decapitacion :D ;) :mrgreen:
Sí, iso parece. Xa se comentou onte no fío de actualidade outros equipos ACB, incluso que podería interesar ao Estudiantes.
Eu no caso de Shayne entre que non semellaba ter o mellor "filin" con Moncho e que agora mesmo temos os postos de 4 bastante ben cubertos non creo que sexa prioridade a súa incorporación. Xa temos a Singler para ese rol de 3-4.
Aparte que non somos o Real Madrid nin o Barsa, equipos con 15 fichas e a rotar alegremente. Que non temos un orzamento de 30 millóns, si acaso un pouquiño menos.... :mrgreen: :jeje: :todos a botar:

Hombre el tema de los 4 bien...........

Tal y como esta el Belga..........

Permite que discrepe.

El tema del filin... pues como tantos otros. Pero creo que al final de liga, la cosa fue mucho mejor. Hasta Moncho estuvo con el en las Vegas despues de su salida (creo)

Asi que de bien cubiertos nada.

A mi algo asi como.........

Pepe/Kostas/Singler/Witt/Brodi........pues que quieres que te diga........

Y para dar descanso.....

Sabat/Obst/Simons/LLovet/Hilanson o Spires.......... de sobra.
Estando no sustancial dacordo, eu escoiteille a José Luis Mateo que cando se fichou a Singler se fixo por oportunidade de mercado e pola incertidume con respecto ao equipo (sen mencionar específicamente ao belga, todos o dimos por aludido). Por iso dicía que con Llovet, Brodziansky e puntualmente Singler de apoio no 4 debería darnos. E a ver qué demo pasa con Maxime, porque nas roldas de quencemento veiselle a priori ben, mesmo facendo mates, pero logo ou non xoga nada como o outro día ou pasa completamente inadvertido. Como algún apuntou con enorme acerto, leva disputados no que levamos de temporada 40 minutos, moi normal non é.
E por querer claro que queremos todos a Shayne, pero a pregunta é si hai cartos para afrontar esa fichaxe. Eu creo que non, e volvo insistir en que xa temos dous xogadores que cobran sen xogar nin vestirse de curto, non sei, queremos que haxa outro máis?.

UltraSar
Mensajes: 1689
Registrado: 03 Jul 2009, 11:12
Ubicación: D.C.

Re: XORNADA 12: OBRADOIRO CAB (4-7) - MOVISTAR ESTUDIANTES (3-7)

por UltraSar » 18 Dic 2018, 20:00

Leo Witt? En mi top 5 de jugadores del Obra desde septiembre 2009

espiritu obradoiro
Mensajes: 1570
Registrado: 10 Abr 2013, 00:08

Re: XORNADA 12: OBRADOIRO CAB (4-7) - MOVISTAR ESTUDIANTES (3-7)

por espiritu obradoiro » 19 Dic 2018, 12:21

Interesante el debate sobre Witt. No sabia nada de que estaba en la cuerda floja en Andorra. Le vi un par de partidos a principio de temporada y la verdad es que jugo bastante bien. No se si querran desprenderse de el por bajo rendimiento o por algun tipo de problemas de actitud o con el entrenador. Si es lo segundo, debe de ser un tipo con un caracter bastante especial, y eso seria lo que mas inconvenientes me generaria a la hora de recuperarlo. Por otra parte si finamente Andora le da puerta, se pone a tiro, tiene un precio asumible y viene con ganas de trabajar y aportar, y lima asperezas con Moncho, evidentemente le abriria las puertas de par en par. Aun asi lo veo complicado, es un jugador que centrado como minimo tiene nivel Eurocup sobrado.
[img]













[/img]








Perseverancia. No importa cuanto te cueste conseguir algo... si te caes, levantate y vuelve a intentarlo otra vez.

Mari Scada
Mensajes: 728
Registrado: 30 Ene 2017, 18:36

Re: XORNADA 12: OBRADOIRO CAB (4-7) - MOVISTAR ESTUDIANTES (3-7)

por Mari Scada » 19 Dic 2018, 13:23

espiritu obradoiro escribió:Interesante el debate sobre Witt. No sabia nada de que estaba en la cuerda floja en Andorra. Le vi un par de partidos a principio de temporada y la verdad es que jugo bastante bien. No se si querran desprenderse de el por bajo rendimiento o por algun tipo de problemas de actitud o con el entrenador. Si es lo segundo, debe de ser un tipo con un caracter bastante especial, y eso seria lo que mas inconvenientes me generaria a la hora de recuperarlo. Por otra parte si finamente Andora le da puerta, se pone a tiro, tiene un precio asumible y viene con ganas de trabajar y aportar, y lima asperezas con Moncho, evidentemente le abriria las puertas de par en par. Aun asi lo veo complicado, es un jugador que centrado como minimo tiene nivel Eurocup sobrado.
Eu sigo dicindo que no terreo das fantasías está ben, pero no plano da realidade e sabendo que a economía do Obradoiro é a que é e que arrastramos déficit de fai dous anos mercede a lesións, non creo que nesta se metan noutro gasto, aínda que De Zeew tivera que pasar por quirófano. Por unha banda o equipo marcha con 5 vitórias e a ver qué pasa o sábado, pero mellor incluso do esperado, e por outra banda xa temos a Singler para facer a tempo parcial de 4 si fixera falta. Non vexo motivos para pedir con tanta vehemencia a Shayne, polo menos a día de hoxe, xa veremos de aquí a dous meses.

OARFOREVER
Mensajes: 8029
Registrado: 28 Ago 2010, 19:10

Re: XORNADA 12: OBRADOIRO CAB (4-7) - MOVISTAR ESTUDIANTES (3-7)

por OARFOREVER » 20 Dic 2018, 12:14

A la penya.

camarón que se duerme se lo lleva la corriente.
2006.- ESP.
2010.- USA
2014 - USA
2019 - ESP.

España. Mas de 20 años de alegrias. Since 1998. Gracias a todos los que lo habeis hecho posible.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 19 Mar 2024, 04:50