XORNADA 6: OBRADOIRO CAB (3-1) - ACUNSA GBC (1-2)
Moderadores: tiko5, hastrakan, der König81

txukelinok
Mensajes: 6966
Registrado: 05 Ago 2009, 16:27
Ubicación: Na polémica, sempre na polémica

Re: XORNADA 6: OBRADOIRO CAB (3-1) - ACUNSA GBC (1-2)

por txukelinok » 17 Oct 2020, 23:09

Joder.... es que si a Birutis le trabajan un poco la defensa, y se dedican a cuidarle ese físico.... pfffffff.... pivot muy top en Europa acaba siendo.... La facilidad que tiene para hacer sus números ya me está sorprendiendo hasta a mi... y mira que tenía muy claro que lo iba a petar....

Starbuck
Mensajes: 697
Registrado: 09 Ago 2011, 15:38
Ubicación: Na zona vella do GALACTICA

Re: XORNADA 6: OBRADOIRO CAB (3-1) - ACUNSA GBC (1-2)

por Starbuck » 17 Oct 2020, 23:41

Yo lo que había visto de Birutis me había encantado, en mi encuesta lo tenía claro... pero ji en mis mejore sueños
Czerapovic muy bien siempre, Suárez es el renacido, Pepe el mejor Pepe, Kass un jugador diferente, Beliauskas el tapabocas.... y todo esto sin Daum.. ni Kartal y con un Cohen que parece un cupo de relleno... del Maccabi y se le ve poca sangre y un Enoch verde verde...
Pero 4-1.... vienen curvas Madrid, Herbalife Valencia y Unicaja.... y sobre todo grandes y buenos 5 para calibrar a Birutis tras su vacuna con Balvin,,,,
Coincido con lo de Birutis... me hace gracia verle pedir el cambio.... pero es top y con mejora
La pena es que este equipo tan vistoso no lo veamos....
De entregar los carnets a los que nos abonamos ni mu? No lo entiendo.... aunque no vayamos algo deberían pensar sinceramente
Con el 10... Bill Collins

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: XORNADA 6: OBRADOIRO CAB (3-1) - ACUNSA GBC (1-2)

por Galizaceive » 18 Oct 2020, 10:06

Starbuck escribió:Yo lo que había visto de Birutis me había encantado, en mi encuesta lo tenía claro... pero ji en mis mejore sueños
Czerapovic muy bien siempre, Suárez es el renacido, Pepe el mejor Pepe, Kass un jugador diferente, Beliauskas el tapabocas.... y todo esto sin Daum.. ni Kartal y con un Cohen que parece un cupo de relleno... del Maccabi y se le ve poca sangre y un Enoch verde verde...
Pero 4-1.... vienen curvas Madrid, Herbalife Valencia y Unicaja.... y sobre todo grandes y buenos 5 para calibrar a Birutis tras su vacuna con Balvin,,,,
Coincido con lo de Birutis... me hace gracia verle pedir el cambio.... pero es top y con mejora
La pena es que este equipo tan vistoso no lo veamos....
De entregar los carnets a los que nos abonamos ni mu? No lo entiendo.... aunque no vayamos algo deberían pensar sinceramente
Pois sí, un misterio máis no noso historial de "sufridores". Que terán que ver o touciño e a velocidade?... Unha cousa é que non poidamos ir a Sar e outra que non teñamos os nosos carnets pagados con máis fe cega ca nunca. Tamén me preguntei máis dunha vez que por que a estes cerca de tres mil incondicionais -non se me ocorre mellor momento para esta acepción- non se lles obsequiou -por exemplo- cunha máscara do club? Sería un bonito -e barato- detalle con quen está nas duras e nas maduras. Con estas cousiñas -que non sei se hai alguén adicado a (non) pensar isto- faise club. Xente facendo a súa vida con emblemas obradoiristas son anuncios andantes, cona. Igual pensan algúns que as marcas teñen logos por facer bonito. Ademais, supoño que a tenda oficial agradecería moito que eses varios miles pasasen por alí a recoller o seu agasallo. E agadeceríao dobremente se a maiores repartes os carnets e moitos deses varios miles volven pasar por alí. É que de verdade, a min parécenme cousas tan sinxelas de discurrir e que por riba poden dar bos réditos, que nunca acabo de explicarme que non se dean. Bueno, sí teño unha explicación, pero vou calar por non ofender a ninguén. O mellor do noso club, sen dúbida algunha, son dúas cousas: a parte deportiva e a súa afección. Noutros aspectos seguimos cunha enoooorme marxe de mellora. :roll:

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: XORNADA 6: OBRADOIRO CAB (3-1) - ACUNSA GBC (1-2)

por Galizaceive » 18 Oct 2020, 10:21

Pico y pala para la cuarta victoria

El Monbus Obradoiro batió al GBC tras dominar en todo momento un encuentro que no logró sentenciar hasta el final (85-76) // Volvió a brillar Birutis, destacaron Czerapowicz y Pozas

https://www.elcorreogallego.es/deportes ... -AH4999741



“En rebotes, en intensidad, en defensa marcamos el ritmo que queríamos y eso fue fundamental”

Moncho Fernández deja aún en el aire la recuperación de Daum para la cita del martes

https://www.elcorreogallego.es/deportes ... -KX5000628



Laurynas Birutis vuelve a convertir el Fontes do Sar en su feudo (85-76)

https://www.solobasket.com/liga-endesa/ ... acunsa-gbc

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: XORNADA 6: OBRADOIRO CAB (3-1) - ACUNSA GBC (1-2)

por Galizaceive » 18 Oct 2020, 10:37

El Obradoiro ata la cuarta victoria ante el Gipuzkoa

Firmó un partido muy serio ante un rival que nunca se rindió

https://www.lavozdegalicia.es/noticia/a ... 731742.htm



Pepe Pozas brilló en todos los apartados del juego

El base fue el más destacado en la victoria ante el GBC

https://www.lavozdegalicia.es/noticia/a ... P37994.htm



Tiempo de certezas

https://www.lavozdegalicia.es/noticia/a ... P37992.htm

ENAZURI
Mensajes: 4667
Registrado: 13 Jul 2013, 22:23
Ubicación: GBCland

Re: XORNADA 6: OBRADOIRO CAB (3-1) - ACUNSA GBC (1-2)

por ENAZURI » 18 Oct 2020, 10:51

Enhorabuena txabales, victoria cimentada en empezar el 1er y 3er cuarto enchufados, y en el que el -9 final no hace justicia a vuestro sólido partido.

Os espero a la vuelta y ojalá con público.

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: XORNADA 6: OBRADOIRO CAB (3-1) - ACUNSA GBC (1-2)

por Galizaceive » 18 Oct 2020, 10:58

ENAZURI escribió:Enhorabuena txabales, victoria cimentada en empezar el 1er y 3er cuarto enchufados, y en el que el -9 final no hace justicia a vuestro sólido partido.

Os espero a la vuelta y ojalá con público.
Muchas gracias, Enazuri. Y mucha suerte en adelante. Ojalá nos podamos ver pronto animando en directo a nuestros equipos. Un saludo.

Lúa
Mensajes: 191
Registrado: 19 Dic 2011, 17:19

Re: XORNADA 6: OBRADOIRO CAB (3-1) - ACUNSA GBC (1-2)

por Lúa » 18 Oct 2020, 11:16

Galizaceive escribió:
Starbuck escribió:....
De entregar los carnets a los que nos abonamos ni mu? No lo entiendo.... aunque no vayamos algo deberían pensar sinceramente
Pois sí, un misterio máis no noso historial de "sufridores"....O mellor do noso club, sen dúbida algunha, son dúas cousas: a parte deportiva e a súa afección. Noutros aspectos seguimos cunha enoooorme marxe de mellora. :roll:
Imaxino que a situación que estamos a vivir axuda a que o sentimento de decepción como afeccionada se vexa intensificado, pero a verdade é que cada día me vexo máis allea ao C.A.B.
O trato que se lle segue a dar á afección é moi triste. Falta de respostas aos correos. Falta de información de lesións, adestramentos, viaxes, carnets... Semella que tan só informan do que ten algún tipo de compromiso publicitario. Para todo o demáis “que se busque a vida o afeccionado”. Digo eu que non sería moi complicado poñerse de acordo con determinados locais de hostelería e facer unha campaña para poder ver os partidos. Locais que habitualmente televisan futbol, teñen as pantallas apagadas cando xoga o Obra (simple descoñecemento)
O da “tenda oficial” xa é para expediente x. Imaxino que o clube, que sempre antepón o criterio económico, o terá estudado, pero a tristeza que transmiten os dous manequís das equipacións que deixaron abandonados nese escaparate -e xanon falo do interior-, din moi pouco do que debe ser un clube da ACB.
Todo isto co balance 4-1 que levamos agora. Se a cousa deportiva chega a ir peor, xa non sei. Será que somos rosmonas/óns por natureza, e non podemos evitalo.

wazousky
Mensajes: 2227
Registrado: 15 Jun 2011, 19:27
Ubicación: Cerca de Sar

Re: XORNADA 6: OBRADOIRO CAB (3-1) - ACUNSA GBC (1-2)

por wazousky » 18 Oct 2020, 11:29

Lúa escribió:
Galizaceive escribió:
Starbuck escribió:....
De entregar los carnets a los que nos abonamos ni mu? No lo entiendo.... aunque no vayamos algo deberían pensar sinceramente
Pois sí, un misterio máis no noso historial de "sufridores"....O mellor do noso club, sen dúbida algunha, son dúas cousas: a parte deportiva e a súa afección. Noutros aspectos seguimos cunha enoooorme marxe de mellora. :roll:
Imaxino que a situación que estamos a vivir axuda a que o sentimento de decepción como afeccionada se vexa intensificado, pero a verdade é que cada día me vexo máis allea ao C.A.B.
O trato que se lle segue a dar á afección é moi triste. Falta de respostas aos correos. Falta de información de lesións, adestramentos, viaxes, carnets... Semella que tan só informan do que ten algún tipo de compromiso publicitario. Para todo o demáis “que se busque a vida o afeccionado”. Digo eu que non sería moi complicado poñerse de acordo con determinados locais de hostelería e facer unha campaña para poder ver os partidos. Locais que habitualmente televisan futbol, teñen as pantallas apagadas cando xoga o Obra (simple descoñecemento)
O da “tenda oficial” xa é para expediente x. Imaxino que o clube, que sempre antepón o criterio económico, o terá estudado, pero a tristeza que transmiten os dous manequís das equipacións que deixaron abandonados nese escaparate -e xanon falo do interior-, din moi pouco do que debe ser un clube da ACB.
Todo isto co balance 4-1 que levamos agora. Se a cousa deportiva chega a ir peor, xa non sei. Será que somos rosmonas/óns por natureza, e non podemos evitalo.
Ao Rosmadoiro de cabeza! Jajaja

Enviado desde mi SNE-LX1 mediante Tapatalk
Imagen

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: XORNADA 6: OBRADOIRO CAB (3-1) - ACUNSA GBC (1-2)

por Galizaceive » 18 Oct 2020, 11:31

Non é que sexamos rosmóns por natureza, Lúa, que tamén pode ser, pero que temos motivos sobrados para selo non creo que ninguén o dubide a estas alturas da película. Coido que tocaches un punto esencial: mentres vaia ben no deportivo non se verán as costuras de todo o demais. Agora, como algún día veñan mal dadas na cancha, que Deus nos colla confesados, porque coa tripulación que anda polo barco, mimadriña... :-?

wazousky
Mensajes: 2227
Registrado: 15 Jun 2011, 19:27
Ubicación: Cerca de Sar

Re: XORNADA 6: OBRADOIRO CAB (3-1) - ACUNSA GBC (1-2)

por wazousky » 18 Oct 2020, 11:37

Hai unha falta de profesionalización en moitas facetas extradeportivas do clube, evidentemente, e tempo tiveron de ir dando pasiños nese eido...
Pasade o diálogo ao fío xeral, por favor, aquí escribir do partido de onte que nos pon no Top 3 da clasificación actual!

Enviado desde mi SNE-LX1 mediante Tapatalk
Imagen

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: XORNADA 6: OBRADOIRO CAB (3-1) - ACUNSA GBC (1-2)

por Galizaceive » 18 Oct 2020, 11:50

Certo, certo, no xeral é o sitio para isto.

En canto ao estar aí arriba, pois para gozalo mentres dura. Agora veñen as etapas de montaña. Non sei quen comentaba onte que se daba por contento se sacabamos un triunfo nos vindeiros catro partidos. E tanto, a priori tamén o asino eu. Agora, tal e como están os equipos de irregulares, pois a saber o que podemos ver. Co Madrid e na súa casa, xa me conformo se damos boa imaxe, pero cos outros tres (Valencia, HGC e Unicaja) vai depender moito da versión que presenten ese día, porque se nós andamos finos podemos dar problemas. Pero bueno, pouco a pouco. Agora o que toca é disfrutar dese 4 - 1.

Todor Lazic
Mensajes: 2566
Registrado: 03 Jul 2013, 21:17
Ubicación: Santiago

Re: XORNADA 6: OBRADOIRO CAB (3-1) - ACUNSA GBC (1-2)

por Todor Lazic » 18 Oct 2020, 11:51

Galizaceive escribió:
Starbuck escribió:Yo lo que había visto de Birutis me había encantado, en mi encuesta lo tenía claro... pero ji en mis mejore sueños
Czerapovic muy bien siempre, Suárez es el renacido, Pepe el mejor Pepe, Kass un jugador diferente, Beliauskas el tapabocas.... y todo esto sin Daum.. ni Kartal y con un Cohen que parece un cupo de relleno... del Maccabi y se le ve poca sangre y un Enoch verde verde...
Pero 4-1.... vienen curvas Madrid, Herbalife Valencia y Unicaja.... y sobre todo grandes y buenos 5 para calibrar a Birutis tras su vacuna con Balvin,,,,
Coincido con lo de Birutis... me hace gracia verle pedir el cambio.... pero es top y con mejora
La pena es que este equipo tan vistoso no lo veamos....
De entregar los carnets a los que nos abonamos ni mu? No lo entiendo.... aunque no vayamos algo deberían pensar sinceramente
Pois sí, un misterio máis no noso historial de "sufridores". Que terán que ver o touciño e a velocidade?... Unha cousa é que non poidamos ir a Sar e outra que non teñamos os nosos carnets pagados con máis fe cega ca nunca. Tamén me preguntei máis dunha vez que por que a estes cerca de tres mil incondicionais -non se me ocorre mellor momento para esta acepción- non se lles obsequiou -por exemplo- cunha máscara do club? Sería un bonito -e barato- detalle con quen está nas duras e nas maduras. Con estas cousiñas -que non sei se hai alguén adicado a (non) pensar isto- faise club. Xente facendo a súa vida con emblemas obradoiristas son anuncios andantes, cona. Igual pensan algúns que as marcas teñen logos por facer bonito. Ademais, supoño que a tenda oficial agradecería moito que eses varios miles pasasen por alí a recoller o seu agasallo. E agadeceríao dobremente se a maiores repartes os carnets e moitos deses varios miles volven pasar por alí. É que de verdade, a min parécenme cousas tan sinxelas de discurrir e que por riba poden dar bos réditos, que nunca acabo de explicarme que non se dean. Bueno, sí teño unha explicación, pero vou calar por non ofender a ninguén. O mellor do noso club, sen dúbida algunha, son dúas cousas: a parte deportiva e a súa afección. Noutros aspectos seguimos cunha enoooorme marxe de mellora. :roll:
O abono (carné) electrónico xa é posible, e o podedes baixar dende a web, mediante unha app móbil. Eu xa o estiven usando a pasada tempada.

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: XORNADA 6: OBRADOIRO CAB (3-1) - ACUNSA GBC (1-2)

por Galizaceive » 18 Oct 2020, 11:58

Todor Lazic escribió:
Galizaceive escribió:
Starbuck escribió:Yo lo que había visto de Birutis me había encantado, en mi encuesta lo tenía claro... pero ji en mis mejore sueños
Czerapovic muy bien siempre, Suárez es el renacido, Pepe el mejor Pepe, Kass un jugador diferente, Beliauskas el tapabocas.... y todo esto sin Daum.. ni Kartal y con un Cohen que parece un cupo de relleno... del Maccabi y se le ve poca sangre y un Enoch verde verde...
Pero 4-1.... vienen curvas Madrid, Herbalife Valencia y Unicaja.... y sobre todo grandes y buenos 5 para calibrar a Birutis tras su vacuna con Balvin,,,,
Coincido con lo de Birutis... me hace gracia verle pedir el cambio.... pero es top y con mejora
La pena es que este equipo tan vistoso no lo veamos....
De entregar los carnets a los que nos abonamos ni mu? No lo entiendo.... aunque no vayamos algo deberían pensar sinceramente
Pois sí, un misterio máis no noso historial de "sufridores". Que terán que ver o touciño e a velocidade?... Unha cousa é que non poidamos ir a Sar e outra que non teñamos os nosos carnets pagados con máis fe cega ca nunca. Tamén me preguntei máis dunha vez que por que a estes cerca de tres mil incondicionais -non se me ocorre mellor momento para esta acepción- non se lles obsequiou -por exemplo- cunha máscara do club? Sería un bonito -e barato- detalle con quen está nas duras e nas maduras. Con estas cousiñas -que non sei se hai alguén adicado a (non) pensar isto- faise club. Xente facendo a súa vida con emblemas obradoiristas son anuncios andantes, cona. Igual pensan algúns que as marcas teñen logos por facer bonito. Ademais, supoño que a tenda oficial agradecería moito que eses varios miles pasasen por alí a recoller o seu agasallo. E agadeceríao dobremente se a maiores repartes os carnets e moitos deses varios miles volven pasar por alí. É que de verdade, a min parécenme cousas tan sinxelas de discurrir e que por riba poden dar bos réditos, que nunca acabo de explicarme que non se dean. Bueno, sí teño unha explicación, pero vou calar por non ofender a ninguén. O mellor do noso club, sen dúbida algunha, son dúas cousas: a parte deportiva e a súa afección. Noutros aspectos seguimos cunha enoooorme marxe de mellora. :roll:
O abono (carné) electrónico xa é posible, e o podedes baixar dende a web, mediante unha app móbil. Eu xa o estiven usando a pasada tempada.
Xa, xa. Pero esa modalidade non vale para levar xente ao "campo da festa". A comisión recauda no "buchinche" parte -por modesta que sexa- do que cobra a orquestra. Que non, Todor, que non hai por onde coller a ineptitude/desgana/pasotismo, ou o que carallo se dea en certos terreos. E se temos que facelo todo nós, pois sobra xente. Bueno, de feito sobra hai tempo. O que falta é quen saiba e queira facer cousas. E xa non me quero poñer en plan "a alguén lle interesa que isto sexa como é", porque entón sí que sería o triple salto mortal con reviravolta. Pero vaia, que todos sabemos que hai persoas que gustan de arrodearse de outras que non pensan por sí mesmas e así poden levar unha vida máis prácida. Ai, o ser humano e as súas cousas... :roll:

Todor Lazic
Mensajes: 2566
Registrado: 03 Jul 2013, 21:17
Ubicación: Santiago

Re: XORNADA 6: OBRADOIRO CAB (3-1) - ACUNSA GBC (1-2)

por Todor Lazic » 18 Oct 2020, 12:10

Galizaceive escribió: Xa, xa. Pero esa modalidade non vale para levar xente ao "campo da festa". A comisión recauda no "buchinche" parte -por modesta que sexa- do que cobra a orquestra. Que non, Todor, que non hai por onde coller a ineptitude/desgana/pasotismo, ou o que carallo se dea en certos terreos. E se temos que facelo todo nós, pois sobra xente. Bueno, de feito sobra hai tempo. O que falta é quen saiba e queira facer cousas.
Exacto, sí, xa sei que no teu caso, con máis dun carné, non podes poñelo no móbil da xente que acude á festa esporádicamente. Igual que os convites de empresa. fanse con plástico ou papel. Comparto con vos o mal que funciona a parte administrativa e de merchandising do clube. Nas redes sociais ollouse unha melloría evidente nas dúas últimas tempadas, pero queda moito no resto, e tamén un trato preferente aos que máis poñedes en abonos, en imaxe incluso, co clube, cando se vos solicita.

Galizaceive
Mensajes: 12798
Registrado: 09 Oct 2012, 11:27
Ubicación: Sar Lake City

Re: XORNADA 6: OBRADOIRO CAB (3-1) - ACUNSA GBC (1-2)

por Galizaceive » 18 Oct 2020, 12:21

Todor Lazic escribió:
Galizaceive escribió: Xa, xa. Pero esa modalidade non vale para levar xente ao "campo da festa". A comisión recauda no "buchinche" parte -por modesta que sexa- do que cobra a orquestra. Que non, Todor, que non hai por onde coller a ineptitude/desgana/pasotismo, ou o que carallo se dea en certos terreos. E se temos que facelo todo nós, pois sobra xente. Bueno, de feito sobra hai tempo. O que falta é quen saiba e queira facer cousas.
Exacto, sí, xa sei que no teu caso, con máis dun carné, non podes poñelo no móbil da xente que acude á festa esporádicamente. Igual que os convites de empresa. fanse con plástico ou papel. Comparto con vos o mal que funciona a parte administrativa e de merchandising do clube. Nas redes sociais ollouse unha melloría evidente nas dúas últimas tempadas, pero queda moito no resto, e tamén un trato preferente aos que máis poñedes en abonos, en imaxe incluso, co clube, cando se vos solicita.
A verdade é que mellor deixar isto no que é: unha conversa. Porque se o tomamos en serio, o primeiro que se me vén á cabeza é un "a mamarla a Parla". Teño mandado a paseo por moito menos a bancos, empresas de telefonía, empresarios, etc, etc. Pero está claro que co Obra hai unha parte afectiva que non axuda a tomar decisións intelixentes, ou alomenos, que non elimina os panos quentes. Pero todo ten un límite, claro. Onde está? Non o sei. O dito: que non veñan mal dadas un día no deportivo. E claro: se o barco afunde -Deus non o queira-, adiviñade a quen se botará boa parte da culpa :demonio:

O Obra non deixa de ser un pouco o que é o país: cando as cousas van ben, o país funciona só, realmente tanto ten quen o "goberne". O carallo vén cando as cousas se torcen e hai que tomar decisións de verdade, serias, efectivas. Amigo de Vigo. Aí sí que sí. Vémolo na situación actual. "Fuches ti. Quen eu?. Ti máis. Ti menos. Fai ti. Eu non sei. Eu non fago. Eu deixei de facer. Etc, etc, etc."

En fin, ata aquí. Agora, ao fío de cada cousa. Este é o do partido de onte. Parabéns. A fin de semana é algo mellor para todo o obradoirismo. :brindo por eso:

Jacobo10
Mensajes: 4182
Registrado: 05 Dic 2009, 09:34

Re: XORNADA 6: OBRADOIRO CAB (3-1) - ACUNSA GBC (1-2)

por Jacobo10 » 18 Oct 2020, 12:52

Galizaceive escribió:
Todor Lazic escribió:
Galizaceive escribió: Xa, xa. Pero esa modalidade non vale para levar xente ao "campo da festa". A comisión recauda no "buchinche" parte -por modesta que sexa- do que cobra a orquestra. Que non, Todor, que non hai por onde coller a ineptitude/desgana/pasotismo, ou o que carallo se dea en certos terreos. E se temos que facelo todo nós, pois sobra xente. Bueno, de feito sobra hai tempo. O que falta é quen saiba e queira facer cousas.
Exacto, sí, xa sei que no teu caso, con máis dun carné, non podes poñelo no móbil da xente que acude á festa esporádicamente. Igual que os convites de empresa. fanse con plástico ou papel. Comparto con vos o mal que funciona a parte administrativa e de merchandising do clube. Nas redes sociais ollouse unha melloría evidente nas dúas últimas tempadas, pero queda moito no resto, e tamén un trato preferente aos que máis poñedes en abonos, en imaxe incluso, co clube, cando se vos solicita.
A verdade é que mellor deixar isto no que é: unha conversa. Porque se o tomamos en serio, o primeiro que se me vén á cabeza é un "a mamarla a Parla". Teño mandado a paseo por moito menos a bancos, empresas de telefonía, empresarios, etc, etc. Pero está claro que co Obra hai unha parte afectiva que non axuda a tomar decisións intelixentes, ou alomenos, que non elimina os panos quentes. Pero todo ten un límite, claro. Onde está? Non o sei. O dito: que non veñan mal dadas un día no deportivo. E claro: se o barco afunde -Deus non o queira-, adiviñade a quen se botará boa parte da culpa :demonio:

O Obra non deixa de ser un pouco o que é o país: cando as cousas van ben, o país funciona só, realmente tanto ten quen o "goberne". O carallo vén cando as cousas se torcen e hai que tomar decisións de verdade, serias, efectivas. Amigo de Vigo. Aí sí que sí. Vémolo na situación actual. "Fuches ti. Quen eu?. Ti máis. Ti menos. Fai ti. Eu non sei. Eu non fago. Eu deixei de facer. Etc, etc, etc."

En fin, ata aquí. Agora, ao fío de cada cousa. Este é o do partido de onte. Parabéns. A fin de semana é algo mellor para todo o obradoirismo. :brindo por eso:
Galizaceive, te contesto en el hilo general.

Avatar de Usuario
Kostadinov
Mensajes: 8455
Registrado: 16 Ago 2010, 21:04

Re: XORNADA 6: OBRADOIRO CAB (3-1) - ACUNSA GBC (1-2)

por Kostadinov » 19 Oct 2020, 09:47

Mañana se cumple un mes desde el comienzo de la ACB y la marca es 4-1. Pese a la muy mala imagen dada en Bilbao es algo que todos hubiésemos firmado sin lugar a dudas antes de empezar. Hay que tener claro que el calendario ha ayudado y mucho, entre los 5 equipos a los que se ha enfrentado el Obra hasta ahora han ganado 6 de los 25 partidos disputados (y lógicamente uno fue Bilbao al propio Obra). Pero bueno, hay que ganarles, el objetivo principal es dejar a 2 equipos por detrás y para lograr eso el primer mes ha sido estupendo.

Ahora arranca el tramo jodido, Madrid mañana, viaje a Gran Canaria el finde, 48 horas después recibes a Valencia... Vamos a ver hasta donde puede llegar el equipo con lo que tiene ahora mismo.

El sábado creo que ha sido de los partidos jugados en Sar que menos he visto peligrar en años, aunque verlo desde TV ayuda a quitarse esa sensación también no sé porqué. A priori con la baja de Daum (ninguna sorpresa que algo que “no era nada” acabe provocando una baja varios partidos) lo veía bastante más complicado e iba a ser clave ese duelo Birutis-Echenique, donde el lituano le ha dado un repasazo al de Barranquilla. Me sumo a lo que decíais, ni en mis mejores sueños esperaba este rendimiento de Birutis, es escandaloso, pero ojo, contra un 5 lentísimo y ya cortado, la “defensa” de Eatherton, lo regulero que es Ndoye y otros dos de su quinta este sábado. Contra Balvin ya se estrelló, quiero testarlo contra los 5 top de la liga a partir de ahora. No le quito ni un ápice de mérito a lo que ya ha hecho, lo digo más bien por poner sobreaviso que si pega bajón o es incapaz de defender ahora que va a tener enfrente en una semana a los Tavares, Costello, Tobey o Dubljevic, que nadie se sorprenda.

Toda la sorpresa positiva que está siendo Birutis para mi lo está siendo negativa Jake Cohen. Y empieza a parecerme preocupante, hay que dar margen y confiar que apenas lleva unas semanas con el equipo, pero ahí hay algo más y como no se reconduzca no pinta nada bien la situación.

Volviendo al sábado, eso, partido muy cómodo, dominado de principio a fin ante un GBC con pocas respuestas. Porque no fue un buen día del Obra, no hubo tantos destellos de talento ni de acierto como en algún partido anterior, pero si sales a defender y rebotear con el hambre que deben (con la que no salieron en Bilbao) como mínimo te garantiza hacer un partido sólido. Le sumas el talento de Birutis, Beliauskas y Robertson y el trabajo de Pozas y Czerapowicz y dio para ganar cómodamente a un GBC que va muy justo. Para mi el +9 se quedó bastante corto para los méritos de uno y otro.

Por cierto, esto si que lo tenía claro pero como me gusta Kassius Robertson, esa electricidad, esa generación con bote, esa actividad de piernas, esa personalidad y ese tiro.... Da muchísimo más a sus equipos de lo que dicen los números y ya estos hablan muy bien de él.

Desde mañana toca mucha tralla, tengo ganas de ver como es capaz de responder el equipo y determinados jugadores pero con este buen colchón de victorias todo se verá con mucha mayor tranquilidad.

txukelinok
Mensajes: 6966
Registrado: 05 Ago 2009, 16:27
Ubicación: Na polémica, sempre na polémica

Re: XORNADA 6: OBRADOIRO CAB (3-1) - ACUNSA GBC (1-2)

por txukelinok » 19 Oct 2020, 10:04

Kostadinov escribió:iba a ser clave ese duelo Birutis-Echenique, donde el lituano le ha dado un repasazo al de Barranquilla. Me sumo a lo que decíais, ni en mis mejores sueños esperaba este rendimiento de Birutis, es escandaloso, pero ojo, contra un 5 lentísimo y ya cortado, la “defensa” de Eatherton, lo regulero que es Ndoye y otros dos de su quinta este sábado. Contra Balvin ya se estrelló, quiero testarlo contra los 5 top de la liga a partir de ahora. No le quito ni un ápice de mérito a lo que ya ha hecho, lo digo más bien por poner sobreaviso que si pega bajón o es incapaz de defender ahora que va a tener enfrente en una semana a los Tavares, Costello, Tobey o Dubljevic, que nadie se sorprenda.
Es muy obvio que este mes sus números van a bajar, pero al final, en la liga que nos manejamos, y con el objetivo de dejar a 2 equipos por debajo, el contar con un tío como él, que de por sí te da una ventaja descomunal contra 7 u 8 equipos de tu liga... pues oye... una bestialidad, que es a lo que me refiero y supongo que todos entendemos. No es un Tavares, o un Tomic en su época, o un Dubi... ni creo que llegue a serlo, pero un escaloncito por debajo sí puede llegar, y mientras no llega ahí, el tenerlo nosotros para evolucionarlo y ya al nivel que está.... pues a la vista está el resultado.... Un puto lujazo de jugador que nos ha ayudado muchisimo a tener una temporada muy bien encarrilada a las primeras de cambio. Ahora a ir rascando todo lo que se pueda.

Avatar de Usuario
Kostadinov
Mensajes: 8455
Registrado: 16 Ago 2010, 21:04

Re: XORNADA 6: OBRADOIRO CAB (3-1) - ACUNSA GBC (1-2)

por Kostadinov » 19 Oct 2020, 10:25

Si, Txuke, totalmente de acuerdo. Que se me entienda, si tienes un 5 que domina a los de tu liga como está haciendo Birutis o como hacía Pustovyi, tienes mucho andado en esos partidos y son los que marcan una temporada. Aunque nunca llegue a ser un Lasme, un Muscala o un Kleber, aunque no llegue al nivel de los top. Porque sinceramente ni a Pustovyi le da para eso, para ser jugador de muchos minutos en un Barcelona, ni a Birutis creo que nunca le va a dar tampoco por físico/explosividad sobre todo. Ya ni hablo de nivel NBA como los tres nombrados. Pero eso no habla mal de él para nada, de talento va sobradísimo para la liga y si tienes un 5 top entre los equipos de tu liga, con ese juego de pies y toque cerca de aro, además con escoltas que leen las ventajas y lo buscan tan bien, con juego de equipo para explotarlo, pues es una maravilla y decide partidos. Él está respondiendo mucho mejor de lo esperado, porque en ataque no teníamos dudas pero en defensa/rebote yo era muy escéptico y está seriote con momentos muy buenos. Todo el mérito, que siga creciendo, ayudando a ganar y disfrutarlo mientras dure, esperemos poder llegar a verlo en Sar con la camiseta del Obra.

También gracias este Birutis, que decir que Enoch está verde es echarle un cumplido, Daum lleva dos partidos sin estar y Cohen está pero como si no estuviese. Birutis ahora mismo es tres cuartas partes del juego interior, el resto es el 5º pívot dando muy buenos minutos y metiendo un insostenible 8/12 en triples hasta ahora.

Pero vienen curvas y bichos enfrente, mis dudas están ahi, a Birutis no se le puede exigir este nivel contra equipos Eurocup/Euroliga, al menos no desde ya, con el paso de los meses y las temporadas veremos, y como el resto del juego interior aparte de Suárez no ayuden un poco o un mucho más no soy nada optimista.

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 3 invitados

Fecha actual 18 Abr 2024, 06:18